Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW a prezentat noul Polo. E mai mare decât Golf 4
#19
Posted 27 June 2017 - 08:13
E plin si acum de Polo GTI. Asta nou o sa rupa norma.
Playstation car, masina de unica folosinta, mark my words. |
#20
Posted 27 June 2017 - 08:21
motorizarile cu foarte putini cai sunt special facute pentru cei care cumpara masina doar pentru oras. probabil cutia este de asa natura proiectata incat sa ofere un demaraj foarte bun prin sacrificarea vitezei maxime.
masina arata bine (in echiparile din poze/clipuri), dar sunt curios de pretul unui model cu cateva dotari de bun simt.... |
#21
Posted 27 June 2017 - 08:26
Foarte fain, imi place. Este in topul optiunilor pt. viitoarea masina pt. sotie.
|
#22
Posted 27 June 2017 - 10:37
Hunor_66, on 26 iunie 2017 - 23:18, said: Fara ca oamenii (care ar trebui sa fie masura tuturor lucrurilor) sa-si fi marit corespunzator dimensiunile. |
#23
Posted 27 June 2017 - 10:38
Ce conteaza ca creste in dimensiuni, daca pretul ramane tot pe acolo...
Clar ca se folosesc de noua platforma la maxim... |
#24
Posted 27 June 2017 - 20:56
Claudiu998, on 27 iunie 2017 - 00:10, said:
sa-l ia naiba de grup psa cu masini supraevaluate. 150-200 de cai pe o caroserie atat de usoara, va fi o mica racheta. Cred ca si pretul pe masura. 25.000 full option pentru ceva din gama cutiuță |
#25
Posted 27 June 2017 - 21:02
VW a ajuns pe locul 1 in lume pt. calitate. Calitatea se plateste. Cine considera ce Polo e scump atunci sa cumpere ieftineli ca Yaris sau Logan.
Vulpea cand nu ajunge la Polo spune ca e scump. Eu am cumparat doua VW noi de 20 mii fiecare (Jetta 2007 si Golf 2008) si acest Polo e candidatul nr.1 pt. viitoarea masina. Defapt nici nu exista nr.2, sunt 99% sigur ca acest model va fi urmatoarea masina a sotiei. Asa ca despre ce vorbim? Unii care nu au bani sa treaca sa strada dar comenteaza ca Polo e scump si altii care au cu ce si deja s-au hotarat sa o cumpere. Edited by Kroghy, 27 June 2017 - 21:08. |
#27
Posted 27 June 2017 - 21:09
Din cate stiu eu, caruta cu cal sta mai bine la fiabilitate decat Toyota si are si intretinere mai mica. Insa eu vorbeam de calitate, domeniu in care nu exista comparatie intre Yaris si un Polo. Aici nu e versus insa concurentul lui Polo de la Toyota inca e in faza de experimente, muta consola centrala intre pasager si sofer si alte experimente periculoase in timp ce Polo e un model consacrat, renumit si consecvent.
Edited by Kroghy, 27 June 2017 - 21:12. |
#28
Posted 27 June 2017 - 22:39
Kroghy, on 27 iunie 2017 - 21:02, said:
Asa ca despre ce vorbim? Unii care nu au bani sa treaca sa strada dar comenteaza ca Polo e scump si altii care au cu ce si deja s-au hotarat sa o cumpere. Kroghy, on 27 iunie 2017 - 08:26, said:
Foarte fain, imi place. Este in topul optiunilor pt. viitoarea masina pt. sotie. Claudiu998, on 27 iunie 2017 - 00:10, said:
sa-l ia naiba de grup psa cu masini supraevaluate. 150-200 de cai pe o caroserie atat de usoara, va fi o mica racheta. Cred ca si pretul pe masura. 25.000 full option pentru ceva din gama cutiuță Edited by max_01, 27 June 2017 - 22:42. |
|
#29
Posted 27 June 2017 - 22:47
TruculMagic, on 27 iunie 2017 - 00:36, said: Orice masina, odata si odata ajunge si in afara orasului la deplasari si nu vrei sa iti imaginezi cum e sa ai o motorizare de 1 litru pe benzina aspirat cu 65cp , daca mai ai si 2-3 pasageri + bagaje + aer conditionat pornit... nici nu mai pleaca de pe loc, iar daca esti singur in masina nu reusesti sa depasesti un tir bobalex18, on 27 iunie 2017 - 08:21, said:
motorizarile cu foarte putini cai sunt special facute pentru cei care cumpara masina doar pentru oras... |
#30
Posted 27 June 2017 - 22:57
_R_A_D_U, on 27 iunie 2017 - 22:47, said:
Si pentru distante scurte e nemaipomenita. Am eu motorizarea asta (1.0 MPI). |
#31
Posted 27 June 2017 - 23:06
max_01, on 27 iunie 2017 - 22:57, said:
Si pentru concedii facute la 1000-1600km distanta de casa iar deplasarea o faci cu masina ta, motorizare 1.oMPI, pe autostrada, drumuri europene si de munte, macar cu trei membri de familie si bagaje? Pe drumuri lungi nu stiu cum e ca n-am mers cu ea. Dar totusi pentru 4 persoane (2 adulti si 2 copii) + bagajele aferente (a se citi femeile si ale lor pantoafe, posete si celelalte cacaturi) nu cred ca e suficient portbagajul... |
#32
Posted 27 June 2017 - 23:27
Este over-over-over-rated toata nebunia asta cu puterea masinilor mici.
Celor mai tineri li se va parea incredibil ca masinile puteau avea 30 CP [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LCzqtSIzCao?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau... 28 CP. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aP_op4yS57w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si nu, nu le impingea nimeni la deal. E-adevarat, erau mult mai usoare. Nu mergeai cu tonele de fier dupa tine. |
#33
Posted 28 June 2017 - 01:13
Daca va uitati la dimensiuni o sa vedeti ca a ramas printre cele mai mici din clasa, chiar daca a crescut comparativ cu vechiul Polo. Si nu stiu cum se face, dar desi e mai mica decat concurenta la exterior este mai spatioasa la interior. Acelasi lucru l-am constatat si in clasa compacta- daca asezati un Golf langa un Focus, Mazda 3 sau Peugeot 308 o sa vi se para micuta iar in interior le da clasa. Mie aici mi se pare ca se vede cel mai bine o masina bine proiectata si gandita, nu la briz- briz-urile inutile pe care le pun majoritatea producatorilor. My 2 cents...
|
|
#34
Posted 28 June 2017 - 01:29
#35
Posted 28 June 2017 - 07:31
max_01, on 27 iunie 2017 - 22:39, said:
Cand castigi lunar intre 1500 lei si maxim 3000 lei, net, cum sa ti se para pretul unui Polo? Ce motorizare? Gandeste-te ca sunt unii care dau 9 mii euro pe Logan. Motoarele mari sunt bune la clasele mai mari, am 2.0 pe A4 si pe Passat dar la Polo cel mai bine se potriveste motorul cel mai mic de 1.0 sau daca se poate chiar si mai mic, taxe si impozite mici, asigurare mica, consum mic, alegerea ideala pt. o masina de clasa mica pt. a sta blocat in trafic bara la bara. max_01, on 27 iunie 2017 - 22:57, said:
Si pentru concedii facute la 1000-1600km distanta de casa iar deplasarea o faci cu masina ta, motorizare 1.oMPI, pe autostrada, drumuri europene si de munte, macar cu trei membri de familie si bagaje? Attached FilesEdited by Kroghy, 28 June 2017 - 07:29. |
#36
Posted 28 June 2017 - 07:32
Kroghy, on 27 iunie 2017 - 21:02, said: Asa ca despre ce vorbim? Unii care nu au bani sa treaca sa strada dar comenteaza ca Polo e scump si altii care au cu ce si deja s-au hotarat sa o cumpere. Si cum ar veni, tu ai cumparat 2 VW noi si poti comenta. A naibii logica! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users