Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

VW a prezentat noul Polo. E mai mare decât Golf 4

- - - - -
  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#37
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,110
  • Înscris: 22.05.2003
Acel Polo, de 200 CP va avea un pret "premium", deci pe strada vei vedea cel de 1l sau cel diesel, dar cred ca si cel Diesel va fi scump.

#38
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,390
  • Înscris: 07.02.2017

View Post_R_A_D_U, on 27 iunie 2017 - 23:06, said:

E intrebare sau constatare?
Pe drumuri lungi nu stiu cum e ca n-am mers cu ea. Dar totusi pentru 4 persoane (2 adulti si 2 copii) + bagajele aferente (a se citi femeile si ale lor pantoafe, posete si celelalte cacaturi) nu cred ca e suficient portbagajul...
Intrebare.Raspunsul il stiu.O asemenea motorizare nu este recomandata deoarece nu isi face treaba asa cum trebuie, adica cum isi face macar un 1.0TSI de 115 cai putere, esti obligat sa turezi motorul ca sa ai mai multa putere, evident, la un consum foarte mare, insa poti sa ajungi cu ea din punctul A in punctul B.

View PostKroghy, on 28 iunie 2017 - 07:31, said:


Gandeste-te ca sunt unii care dau 9 mii euro pe Logan. Posted Image
Motoarele mari sunt bune la clasele mai mari, am 2.0 pe A4 si pe Passat dar la Polo cel mai bine se potriveste motorul cel mai mic de 1.0 sau daca se poate chiar si mai mic, taxe si impozite mici, asigurare mica, consum mic, alegerea ideala pt. o masina de clasa mica pt. a sta blocat in trafic bara la bara.


Pt. concedii exista masini de clasa medie. E cea mai buna combinatie. O medie cu motor mare si preferabil break si un Polo cu motor cat mai mic pt. oras.
Am o cunostinta care anul trecut si-a cumparat varful de top al Loganului, pe benzina.Daca nu ma insel, a ajuns undeva la 12000 euro.
Cei cu veniturile amintite de mine isi permit doar o masina pentru toata familia.Asa se explica achizitiile masive de autoturisme SH in Romania, de regula din clasa compacta si medie.In cele mai multe situatii doar un autoturism/familie.

Edited by max_01, 28 June 2017 - 09:26.


#39
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005

View PostZorbaGrecu, on 28 iunie 2017 - 07:32, said:

Si cum ar veni, tu ai cumparat 2 VW noi si poti comenta. A naibii logica!
minte, pe golful ala a dat 4-5k anul trecut, a si scris aici pe forum, nu am chef sa caut acum, masina a fost sh.

#40
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,390
  • Înscris: 07.02.2017

View Postedi10000, on 28 iunie 2017 - 01:13, said:

Daca va uitati la dimensiuni o sa vedeti ca a ramas printre cele mai mici din clasa, chiar daca a crescut comparativ cu vechiul Polo. Si nu stiu cum se face, dar desi e mai mica decat concurenta la exterior este mai spatioasa la interior. Acelasi lucru l-am constatat si in clasa compacta- daca asezati un Golf langa un Focus, Mazda 3 sau Peugeot 308 o sa vi se para micuta iar in interior le da clasa. Mie aici mi se pare ca se vede cel mai bine o masina bine proiectata si gandita, nu la briz- briz-urile inutile pe care le pun majoritatea producatorilor. My 2 cents...
Si eu am remarcat acest aspect.Cei de la VAG sunt cei mai buni la ce zici tu.Ceilalti constructori auto incearca sa se aproprie de VAG.Nu ma refer la marcile la BMW sau Mercedes.
Nu detin un autoturism marca VAG ca sa fiu acuzat de subiectivism.In plus imi place ergonomia plansei de bord la autoturismele VAG care este foarte practica.

#41
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005
Eu cred ca unii au luat-o razna cam mult pe aici... Nu e nimic deact o masina de clasa mica, care probabil o sa fie cea mai scumpa din clasa ei si atat... calitatea aia de care vorbiti voi poate o sa fie la echiparile de top, unde o sa coste cat un golf dotat ok (ca sa ramanem in zona VW), adica nu o sa cumpere nimeni polo d-ala...  povestile cu spatiul interior si nu stiu ce, really? e polo fratilor, e pentru plimbat de colo colo prin oras, poa' sa fie inauntru numai din aur, cand ai motor de 65cp, te dai jos si ii dai foc la primul deal.

#42
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,362
  • Înscris: 10.09.2014
Noua Fiesta e mai compactă decât noul Polo. Pun pariu că la motorizări echivalente va fi mai ieftină iar motelul ST încă nu s-a scos dar se promit cam 200 CP pe benzină. Și să nu mai spunem ca Fiesta a stat mai bine decât Polo la plăcerea condusului din cauza șasiului.

Numai că mie acum nu-mi place deloc cum au restilizat pe exterior Fiesta. Arată a mașină pentru bunica în Timo ce Seat Ibiza e sexi iar Polo e neutru.

#43
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postjericho, on 28 iunie 2017 - 09:54, said:

e polo fratilor, e pentru plimbat de colo colo prin oras, poa' sa fie inauntru numai din aur, cand ai motor de 65cp, te dai jos si ii dai foc la primul deal.

Nu si daca o vei folosi doar pentru scopul ei : ca masina doar de oras.Posted Image !

#44
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005

View PostFord3, on 28 iunie 2017 - 15:37, said:

Nu si daca o vei folosi doar pentru scopul ei : ca masina doar de oras.Posted Image !
asta e si ideea... si cand incepi sa cauti o masina de oras, in buget de 10k euro, realizezi ca ai variante mai bune si mai dotate. Posted Image
cine da mai mult de 10k de euro pe o masina de oras, ori nu s-a documentat prea mult, ori e fanboy, ori are prea multi bani si, in cazul asta, e "piticul" lui... personal, din grupul vag, as lua oricand o ibiza pentru oras: are look mai aratos si fiabilitate cel putin la fel de buna ca skoda sau VW...

Edited by jericho, 28 June 2017 - 16:10.


#45
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Daca e strict pentru oras, eu as lua cea mai ieftina masina si nu as da 10000 Euro. Dar fiecare cu placerile lui. Daca insa nu-ti place Dacia Sandero, nu prea ai insa multe optiuni la pret cu mult sub 10000 Euro (cred ca si Ibiza e destul de scumpa)

#46
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005
probabil ,dar niciodata o skoda sau seat nu va depasi pretul unui VW, cu aceleasi dotari/echipare

#47
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Cat de razna sa fii (ma scuzati, dar ma exprim precum unii de mai sus) sa comentezi despre o masina la care nu se cunoaste lista de preturi si dotarile cuprinse in standard. Ca sa nu mai spun ca strict de oras este clasa mini, nu mica. Pe Ibiza (probabil si pe Polo) se va pune si 1.5 Tsi de 150 CP, asa incat multe masini din clasa compacta vor ramane de caruta in fata unei masini normale "de oras". Ca sa nu mai spun ca dotarile in clasa asta deja sunt aceleasi cu clasa compacta iar in Occident segmentul B este pe locul doi la cresteri (dupa SUV compact).

#48
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005
Polo mereu a fost cea mai scumpă din clasa ei. Ca si golf sau Passat. Dacă tu afli asta doar acum, e strict problema ta. Iar dacă tu crezi că polo 1.5tsi se va vinde în mai mult de 5% din totalul vânzărilor, no comment.  Apropo, există și a existat și până acum Polo gti care lasă de căruță multe mașini nu din clasa compactă ci și din clasa medie sau mare dar câți au cumpărat un asemenea Polo?

#49
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Astea sunt povesti din copilarie, de pe vremea cand se spunea in gluma ca si bricheta este optionala la VW. Cand configurezi o masina cu ceea ce iti este necesar constati ca este tot acolo la preturi in raport cu concurenta. Iar in clasa asta Polo nu a fost niciodata cel mai scump, ar trebui sa vezi un Micra sau 208 cat costa.

#50
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005
Povesti din copilărie sunt alea în care te bazezi pe vânzările de 1.5 tsi la polo. Dacă ai fi angajat VW și ai veni cu un asemenea argument, în secunda doi ai mânca dude din pom si ai bea apă de ploaie.
Cât despre preturi, vorbesc despre preturile de lista, nu cele de flotă etc. Polo întotdeauna a fost mai scump decât concurenta, la aceleași dotări.

#51
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,390
  • Înscris: 07.02.2017

View PostFord3, on 28 iunie 2017 - 16:15, said:

Daca e strict pentru oras, eu as lua cea mai ieftina masina si nu as da 10000 Euro. Dar fiecare cu placerile lui. Daca insa nu-ti place Dacia Sandero, nu prea ai insa multe optiuni la pret cu mult sub 10000 Euro (cred ca si Ibiza e destul de scumpa)
Asa este cel mai intelept.

#52
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu mai bine stai pe aria de Mazda? Sau acolo nu te intreaba nimeni de sanatate si te-ai gandit sa faci putin flame lipsit de argumente pe la altii? PS Stai linistit ca am Toyota acum, dar nu-mi plac discutiile neargumentate. Asa cum nu se vor vinde in Ro multe 1.5 pe Polo, tot asa nu va cumpara nimeni motorul de 65 CP.E intrare in gama si atat, asa si la Mondeo exista 1.0 Ecoboost sau la Peugeot 5008 motorizarea de 1.2.

#53
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005
Nu există arie Mazda și dacă te deranjează pe unde stau eu, fă o scrisoare lui dragnea sau floricicai dansatoarea, poți să pishi ochii acolo, nu cred că e cazul să îmi spui mie unde să stau așa cum nici eu nu îți spun ție.
În altă ordine de idei, motorul de 65cp va fi pe 95% din vânzările de flotă. Cât reprezintă asta?
Noul Seat ibiza pleacă de la 12500 euro. Polo va fi cu 1000 mai mult, ca preț de plecare.
Ma bucur că tu ai argumente. Care ar fi alea?

#54
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Cu sau fara motorul de 65 CP, e clar ca Polo se va vinde mai mult decat toate modelele Mazda la un loc pe ici, prin Europa. So, lui VW ii merge bine cu Polo de 65 CP.
Oare mai e ceva interesant de discutat sau asta-i tot?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate