Seat Leon - FR-
Last Updated: Aug 20 2022 21:21, Started by
Deenman
, Jun 23 2017 20:13
·
0
#919
Posted 17 September 2018 - 23:23
Nu m-am uitat dupa marmote, eram cu ochii pe sus pe munti. in plus pe Grossglockner, ai toll de plata 36 euro intrarea iti da o harta cu 11 puncte de atractie de pe traseu, inclusiv unde poti sa vezi marmote, si ce activitati mai poti sa faci. Pe noi ne-a interesat mai mult drumul si privelistea, muntii. Am facut transalpina de 2 ori si trasnfagarasan de 2 ori cu tdi si are frana de motor.
La leon bag a 2a si pe coborare prind 80-100km/h cu frana de motor. Ce sa mai faci? franezi cu pedala. Problema asta apare doar pe coborare, si sincer sa-ti zic, am depasit tot ce am intalnit, nu am mers deloc incet....poate si de acolo. |
#920
Posted 18 September 2018 - 03:38
La urmatorul schimb de discuri poate ar merge un upgrade la franele de pe Golf R / Cupra.
Am coborat ceva munte cu ele si nu am avut nicio problema; discurile sunt ventilate atat fata cat si spate; cele de pe spate sunt mai mari ca cele de pe fata pe Leon 1.4: 340mm fata si 310mm spate. Tu cred ca ai pe Leon pe fata ce am avut si eu pe Octavia: 288mm. Alta varianta ar fi sa iei Toyota C-HR si sa bagi motorul electric la produs Edited by MembruAnonim, 18 September 2018 - 03:46. |
#921
Posted 18 September 2018 - 06:15
Deenman, on 17 septembrie 2018 - 23:23, said: La leon bag a 2a si pe coborare prind 80-100km/h cu frana de motor. Ce sa mai faci? franezi cu pedala. Problema asta apare doar pe coborare, si sincer sa-ti zic, am depasit tot ce am intalnit, nu am mers deloc incet....poate si de acolo. Da-i treapta superioara. Mi-a zis un prieten de schema asta, am incercat si pare ca ii mai taie din elanul de a face viteza. |
#922
Posted 18 September 2018 - 06:48
Daca ii dai treapta superioara e evident ca frana de motor e mai slaba si viteza masinii creste mult mai repede...
|
#923
Posted 18 September 2018 - 08:14
Ca sa trec la frane mai mari trebuie sa schimb fuzetele, amortizoarele, discuri, plăcute. Amortizoarele.mele.sunt pe 50mm cele de pe R/gti sunt pe 55mm.
Cu siguranță nu voi face asta. Mașina are frane beton deoarece sunt de 288 MM pe mSina de 1250kg. Fac fata cu brio la drum normal. Problema apare daca te dai că dobitocul cu ea sau daca cobori de la 2600m la 1400m in câteva minute. Inclin sa cred că aprindeam și frane.mai.mari deoarece lipsește un sistem de aflux aer care sa sufle pe discuri sa le răcească. R și poate gri au fanta de aer care răcește discurile. Eu nu am deoarece inginerii nu s au gândit că o să fie unil nebun care se da așa cu masina. Edited by Deenman, 18 September 2018 - 08:17. |
#924
Posted 18 September 2018 - 09:47
Frânele sunt suficiente pentru aproape orice situație, e normal sa se încinga la o asa coborâre. Ca idee, păstrând proporțiile am facut o coborâre de genul cu alfa pe trans Rarau înspre Câmpulung Moldovenesc. Am frâne de 305 dar cu etrieri Brembo cu 4 pistonase și au făcut fata pe o mașină de 1600 plus kg, s-au încins evident dar nu a apărut efectul pronunțat de fading. Investiția în frâne mai mari merita doar atunci când folosești mașina de asa maniera încât faci chestii de genul des, track days....
|
#925
Posted 18 September 2018 - 22:09
Apropo, poate mai fac cativa oameni sa mearga pe Stelvio:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/d_jttY5ucNM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Traseul e medium pentru mine, dar totusi necesita atentie, pe cateva locuri e stramt si dificil. Grossglockner pe langa Stelvio este o jucarie de drum. De doua ori mai lat Grossglockner, facut sa poata fi urcat si cu tirul de 40 tone, e drum facut pentru a urca cu orice sus sa vezi peisajul. In timp ce Stelvio e foarte ingust si curbele (40 la urcare) sunt foarte agresive, dupa cum vedeti in video. |
#926
Posted 18 September 2018 - 22:31
Cum stai cu spatiul daca te intalnesti cu ceva din contrasens? Am si eu in plan Stelvio anul viitor (in drum de la Innsbruck spre Como) si ma cam ingrijoreaza cat de ingust pare drumul.
|
#927
Posted 18 September 2018 - 22:58
Te duci dimineata, dar sa fie senin. Altfel mai bine nu te duci pt ca am vazut video-uri in care unul a dat de 4 ori in spate intr-un tunel ca sa treaca altii. Si da, e stramt si nu incap doi unu pe langa altul decat daca sunt masini mici, ssau unde drumul permite, sunt pasaje late sau sunt parcari unde te poti trage putin sa treaca altii.
Ca idee, pe un video cum e asta, noi am fost pe 15 septembrie sus, estimez ca era intre ora 9 si 10 am. https://www.onthesno...764&dayEp=17789 Dupa cum vezi, de la ora 10:30 deja incepe sa fie aglomerat tare, si pe la ora 12 poate nici nu mai gasesti parcare decat mai jos. Noi am zis ca daca era drumul aglomerat, intorceam si il faceam alta data (ziua urmatoare, sau dupamasa). Pe aglomeratie drumul nu are nici un sens, cel putin nu pentru mine. Nu pentru ca nu pot eu sa conduc tare, ci pentru ca in loc sa ma uit la peisaje sunt atent la coloana din fata/spate, si in plus foarte multi motociclisti. |
#928
Posted 19 September 2018 - 07:28
Deenman, on 18 septembrie 2018 - 22:09, said:
Apropo, poate mai fac cativa oameni sa mearga pe Stelvio: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/d_jttY5ucNM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Traseul e medium pentru mine, dar totusi necesita atentie, pe cateva locuri e stramt si dificil. Grossglockner pe langa Stelvio este o jucarie de drum. De doua ori mai lat Grossglockner, facut sa poata fi urcat si cu tirul de 40 tone, e drum facut pentru a urca cu orice sus sa vezi peisajul. In timp ce Stelvio e foarte ingust si curbele (40 la urcare) sunt foarte agresive, dupa cum vedeti in video. Daca ma uit la Stelvio vad ca si calitatea drumului e un pic diferita, dar e drept ca acolo nu se taxeaza atat sa te dai pe el. Oricum, Grossglockner prin prisma faptului ca e asa larg si asfaltul de calitate excelenta te cam invita la joaca. Pe Stelvio nu cred ca am curaj sa merg ceva mai alert din motive de drum foarte ingust si sansa de a veni ceva de pe contrasens. |
|
#929
Posted 19 September 2018 - 07:51
closchkutza, on 18 septembrie 2018 - 22:31, said:
Cum stai cu spatiul daca te intalnesti cu ceva din contrasens? Am si eu in plan Stelvio anul viitor (in drum de la Innsbruck spre Como) si ma cam ingrijoreaza cat de ingust pare drumul. |
#930
Posted 19 September 2018 - 08:04
deja facem jurnal de călătorie
că recomand și eu traseul cetinje - kotor în muntenegru (drumul vechi). |
#931
Posted 23 September 2018 - 17:01
Am dat o fuga la munte, desi nu prea se anunta ploaie, a cam plouat.
Drum de 300km dus-intors. Sus la munte cand am parcat masina 10 grade C. Peste maxim 2-3 saptamani cred ca dam ceara de iarna + anvelope si jantele de iarna. De ce? pentru ca vreau sa uzez mai mult anvelopele de iarna. Attached Files |
#932
Posted 24 September 2018 - 18:38
Deenman, on 15 septembrie 2018 - 17:31, said: App de faptul că mi s au aprins frânele, mașina asta nu are frana de motor, cu a2a prinzi 100km/h așa că am fost nevoit să abuzez de frane. Când am oprit la un semafor de tunel din ăla ingust, îmi ieșea fum din rotile fata, m am dat jos am văzut și apoi am luat o pauza. O fi vreo diferenta intre frana de motor oferita de motoare apropiate ca marime, cum ar fi 1,4 versus 1,5TSI? |
#933
Posted 24 September 2018 - 18:58
Stai linistit ca nici 10-20 % frana de motor in plus nu m-ar fi ajutat cu absolut nimic. Am mers tare 80-90km/h pe coborare pe liniile drepte , cu frana inainte de intrare. Am aprins franele de 2 ori pe coborarea de pe Grossglockner, si de 2 ori pe Stelvio. Si afara erau 10-12 grade.
Benzina turbo are frana foarte slaba pe coborarile astea extreme. La o utilizare normala nu am nici o problema cu franele. am coborat Cheia, Valea Prahovei, Transalpina si nu am avut asemenea probleme, cu masina asta, de mai multe ori. Stelvio si Grossglockner sunt la cu totul alt nivel, urci cu masina la 2550-2700m si cobori de acolo jos in vale, in 20-40 curbe. Mi-a luat 15 minute sa cobor de la 2550m jos in vale pe Grossglockner. Transalpina o cobori in mult mai mult timp. Oricum la o utilizare normala, nu ai absolut nici o problema. Solutia ar fi simpla, intake de aer pe la proiectoare sau bara fata sub numar, si directionat o parte spre discurile de frana, asa cum e la GTI/R. Dar nu imi bat eu capul cu asa ceva, nu am nevoie de asemenea performante. Edited by Deenman, 24 September 2018 - 18:59. |
|
#934
Posted 29 September 2018 - 20:03
Inca un drum de 250 km dus intors cu 5% consum.
Am mers iar la padure. Am cules niste ciuperci, ne-am plimbat (10km prin padure) cam frig 10 grade C cu anvelope de vara. Am avut si o mica problema pe care am tinut-o sub observatie si la care i-am gasit rezolvare. Cica e o problema mica pe la busonul de umplere ulei, ca garnitura aia de la variatiile de temperatura, se plastifieaza putin si incepi sa pierzi ulei/vapori de ulei pe la busonul de umplere. Cum iti dai seama? gura aia incepe sa se murdareasca cu o pelicula de ulei. Am citit pe forumuri afara ca mai au problema asta multi, asa ca am schimbat garnitura, am curatat zona, si nu mai pierde. Ma rog, e mult zis pierdere de ulei, cred ca e undeva la 100-200ml in 10.000km. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rfAqW9so6CI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached Files |
#935
Posted 30 September 2018 - 13:22
O spălare mai migăloasă și ceara nigrin pt vremea ce urmează.mai trebuie niste difuze parbriz tip perdea, cele de.pe mașina sunt cu 3 jeturi și sunt încălzite. Am dar cu spray siliconica toate manșoanele de cauciuc care protejează cablurile electrice ( haion, uși, balamale).
Mai trebuie 4 capace pt jantele de tabla pe 16 deoarece au rugina și nu vreau sa le vopsesc. Marți ajunge un aspirator super puternic portabil de pe Amazon și o sa fac și interiorul. Attached Files |
#936
Posted 30 September 2018 - 13:53
Daca ti place sa petreci mult timp cu ea la spalat neaparat viitoarea trebuie s o iei neagra 😍
Am incercat si eu niste wax rapid Meguiar's pe a mea, intradevar parca se murdareste mai greu dar diferenta nu i flagranta, trebuie s o spal saptamanal. Ceara solida ma gandesc ca i mai greu de aplicat dar macar e mai eficace? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users