Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Seat Leon - FR-

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1317 replies to this topic

#235
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Desigur, consumul mediu pe 3000km (atat am de la ultima revizie) este de 6.4% mers 80% oras (1000km lunar de oras, si 200km lunar de afara).


Dimineata circul foarte devreme si scot consumuri intre 5 si 6% in Bucuresti, iar dupamasa intre 15 si 17 circul si scot consumuri intre 7 si 8.

Daca prind un mega blocaj, atunci sare de 8. De ex, as putea sa vin direct in Basarab si apoi pe Grivitei, iar pe Buc Noi sa fac dreapta pe jiului/pajurei, asta ar insemna sa stau in blocaj pe Grivitei/Buc Noi, se circula cu 7-8km/h la orele de varf. Nu multumesc, folosesc live trafic si stiu scurtaturi multe.

Am deja 15.000km cu masina din aprilie pana acum si deja ne cunoastem bine de tot. Stiu ce-i place si ce, ma ajuta mult la consumuri si rotile mici (am scapat de alea mari care erau cu 5kg/bucata mai grele, si ma ajuta mult uleiul din motor care este un shell 0w30 foarte lichid, consum scazut cu pana la 5-10%. Daca ii mai pun si if-ws2 aditiv de ulei pt scaderea frictiunii ajung si mai jos.

Tot ce vreau sa promovez nu e faptul ca masina mea e cea mai beton si consuma cat un scuter, vreau sa promovez motorizarile noi pe benzina ca nu sunt asa gurmande cum erau ceva vechi. De exemplu vechiul 1.4 tsi turbocompresor cu 160CP pus pe golf 5, mananc cu 1.5-2 litri mai mult in traficul din Bucuresti.

Am avut diesel, si acum am benzina, si nu m-as mai intoarce la diesel, decat daca as face drumuri externe 90%, altfel m-as orienta spre benzina, iar daca bugetul nu mi-ar permite o benzinara economica as cauta o benzina pusa pe gpl. Sa aveti drumuri bune.

Edited by Deenman, 18 October 2017 - 19:00.


#236
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
am mai spus și unor limitați fani Toyota. Avensis 2.0 benzină 130-140 de cai consum pe spritmonitor 7,5%. Audi a4 2.0 252 de cei quattro consum pe spritmonitor 8.5. 1 l diferență dar un sentiment de neprețuit. renunți la o sticlă de cola. da...motoarele pe benzină au evoluat enorm și vor continua să evolueze.

#237
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Pt cine intereseaza consumuri, mi-am schimbat programul de munca de la 8-9 la 4-5 dupamasa. Cu alte cuvinte, sunt in plina aglomeratie.

Consumurile sunt inca foarte bune, eu nu ma asteptam la asa ceva,  am consumuri de 7.5- 8.5 %, viteze medii de Buc, sub 20km/h.

In rest masina merge bine, anvelopele sunt din ce in ce mai ok, cu cat e mai frig afara. La 18 grade erau praf, daca acceleram nesimtit pierdeam aderenta in 1-2, acum pierd aderenta putin doar in 1.

Fata de ce am folosit pana acum sunt destul de silentioase. As fi vrut ca pirelli sa fie mai bune decat kleber, insa nu e asa, kleberurile sunt mai aderente.

Maine am timp liber si o sa-i fac o spalare asa cum merita, cu 2 galeti, sampon auto, ceara. Probleme absolut deloc, consum de ulei aproape deloc, nu mi s-a aprins niciodata martorul.

Nu sunt multumit de calitatea lichidului de franare (a fost schimbat in 2016 la Avia cu Ate 4, eu foloseam de obicei SL6, vara cum e cald iti dai seama cand un lichid de frana este bun sau nu), deci il trecem pe lista cu prioritati pt 2018 pt ca oricum se schimba la 2 ani.

Un mic greieras intre bord si tweeterul din stalpul  A drept, nici macar nu am avut timp sa vad despre ce e vorba.

Parbrizul fisurat rezista bine, trebuie sa cauti si sa te uiti atent ca sa-ti dai seama ca e fisurat/ciobit.

Edited by Deenman, 27 October 2017 - 07:16.


#238
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Iti recomand stimate coleg sa treci pe lichid frana Motul RBF 600 sau 660. Sunt cele mai bune ce exista pe piata. Si eu dupa doi ani le-am schimbat ce era pus din fabrica, diferenta chiar mare dupa schimb, si nu exista situatie sa poti face fadding( asta ai observat vara la temperaturi mai mari). Punctul de fierbere la acest lichid este de 315 gr.C... la celelalte abia este in jurul valorii de 180-200 gr. C.

Edited by andrew1980, 27 October 2017 - 17:20.


#239
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am sa fac asta in primavara, cand o sa fac schimbul de ulei, o sa schimb si lichidul de frana cu ceva mai potent, eu unul am simtit diferente si am fiert odata lichidul de frana actual, bine, afara erau 35 grade+ .

Astazi la ora 5:10 am pornit din Magurele, am trisat foarte putin cu aglomeratia, in sensul ca o mai iau pe stradute mici pe unde nici Waze nu te baga, am ramas si prins in heavy trafic vreo 10 minute, aproape standstill. Masina NU ARE STARTSTOP( este scos de mine din soft, nu mai exista pe masina). Clima setata pe 21 grade tot timpul, cu AC.

Dimineata fac acelasi drum la ora 6:30 in 32 minute. La ora 7:20 fac acelasi drum in 41-42 minute, iar in aglomeratie imensa fac peste 60 minute, drept urmare uite si consumul pt carcotasi, se poate si mai mic, daca se merge si mai preventiv:

Pentru cei care nu inteleg imaginea (fiind usor neclara):

distanta parcursa: 20 km
durata de timp: 1 ora si 3 minute
viteza medie: 20km/h
consum: 7.9 l

Maine bagam masina la spal, o sa fac poze ca merg pe lumina sa o spal.

Attached Files



#240
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Ai consum bun, eu am observat asa, dacă merg măcar 20-30 de minute fără a opri motorul scade consumul la 10 și chiar sub. Dacă merg in stilul actual, merg 10 minute, opresc 10, iarăși merg 5 minute iarăși stop vreo 20 de minute iarăși 10 minute deja am 11l cu viteza medie de 17-18 km/h pe vreo 8 km. De acasă la servici am 3-4 km și vara/iarna ii făceam in mare pe jos, acuma s-au schimbat circumstanțele și văd ca fac 10 minute sa ies din parcarea subterana, 20 de minute in trafic bara la bara și ajung acasă cu 15-16l/100 și viteza medie de 10 km/h.

#241
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Durata : 1 ora jumate (interior si exterior cu orientare mai mult spre exterior) sunt multumit 50% pt ca nu am avut timp sa fac perfect (nu am curatat bine pragurile, emblemele, jantele, pedalele etc).

Spalat sampon pro X .
Uscat cu laveta microfirba mare cu fire lungi (50x50cm).
Mafra LastTouch- un fel de ceara lichida cu miros de guma turbo.
Alcool tehnic pe geamuri si oglinzi- si pe stergatoare.
Solutie inegrire anvelope+ fusta spate.
La interior am folosit o spuma de la sonax cu care am sters tot, dupa aspirare.

Attached Files



#242
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
E o diferenta cu ceara lichida, fata de cum o spala la spalatorie, si e mai ieftin.

Attached Files



#243
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Mi-am gasit masina pe promotor:  http://www.promotor....mtesc.-10902761

Am facut presiunea la roti, dupa cum vedeti 0 probleme.

#244
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Daca inainte mergeam la 6:30 la munca si ma intorceam la 15-16, acum ma duc la 8-9 si ma intorc la 5-5:30. consumul pe ultima luna 7.4%.

Curata iar, am luat un california scent guma turbo, pute de te scoate din masina, ma gandesc tot mai serios sa vand masina sau sa o dau la schimb pt altceva mai ieftin. M-as orienta spre un Logan.

Attached Files


Edited by Deenman, 12 November 2017 - 16:28.


#245
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Am citit si pe celălat tipic despre logan:)).
De unde ai luat odotizant ?

#246
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Oricat de mult ai incerca sa protejezi o masina, nu ai cum, este imposibil. Mergi la mol si unde o parchezi? ca oricum vine bizonu cu carucioru si o loveste, sau deschide copilu usa de sare vopseaua de pe a ta.

Am luat din Carrefour, insa gasesti si la Auchan.

#247
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Ce dimensiuni la jante ai?16-17 inchi?Se simte ceva la dinamica, stabilitate, ca ai renuntat la jantele de 18 inchi?La consum, clar se simte.Ai o masina frumusica.

Edited by max_01, 13 November 2017 - 10:52.


#248
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
16 de iarna,  masina se simte mai nesigura, e mai confortabila. Franare mai proasta.

#249
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Solutia e sa nu iti mai pese de exterior. Asta e, accidente se intampla, nu ai cum sa controlezi si, daca ai casco, nici nu te afecteaza la buzunar. Strangi mai multe pe un element si le faci pe toate o data. Si mie, la masina noua, mi-a pocnit unul bara spate la nici o luna dupa ce am luat-o, a trebuit sa mi-o inlocuiasca cu totul.

Edited by figo1988, 13 November 2017 - 11:21.


#250
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cum sa nu-mi pese de exterior? daca vreau sa ma masina in stare impecabila? o spal doar eu, o examinez din toate unghiurile, am maxima grija de ea. Am 3 tipuri de sealant/ceara, prosoape, perii, manusi, galeti, solutii de hidratare, cine mai are timp sa-si ingrijeasca asa masina? nimeni.

Normal ca ma oftic cand vad ca apar zgarituri sau infundaturi minuscule pe ea, observ tot ce se intampla, inclusiv unde lovesc pietrele si crapa lacul.

#251
Mask001

Mask001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 13.04.2017

View PostDeenman, on 13 noiembrie 2017 - 18:47, said:

Cum sa nu-mi pese de exterior? daca vreau sa ma masina in stare impecabila? o spal doar eu, o examinez din toate unghiurile, am maxima grija de ea. Am 3 tipuri de sealant/ceara, prosoape, perii, manusi, galeti, solutii de hidratare, cine mai are timp sa-si ingrijeasca asa masina? nimeni.

Normal ca ma oftic cand vad ca apar zgarituri sau infundaturi minuscule pe ea, observ tot ce se intampla, inclusiv unde lovesc pietrele si crapa lacul.
Te inteleg perfect dar sa vinzi masina si sa treci la una cu mult sub nu e o solutie. Dupa doua zile de cand am ridicat masina de la reprezentanta o doamna ma pocnit in spate stand la semafor in coloana eu a 4 masina ea a 5-a. Scuza ei? Am crezut ca ati plecat de pe loc...nu ma credeau cei de la reprezentanta ca ma lovit la 2 zile de cand am ridicat-o de la ei. Casco inlocuit si ma bucur de ea ca in prima zi

#252
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View PostDeenman, on 13 noiembrie 2017 - 18:47, said:

Cum sa nu-mi pese de exterior? daca vreau sa ma masina in stare impecabila? o spal doar eu, o examinez din toate unghiurile, am maxima grija de ea. Am 3 tipuri de sealant/ceara, prosoape, perii, manusi, galeti, solutii de hidratare, cine mai are timp sa-si ingrijeasca asa masina? nimeni.

Normal ca ma oftic cand vad ca apar zgarituri sau infundaturi minuscule pe ea, observ tot ce se intampla, inclusiv unde lovesc pietrele si crapa lacul.

Eu te inteleg, dar pana la urma e doar tabla si plastic. Nu merita sa te stresezi din cauze pe care nu le poti controla. Iti faci casco, repari cand e cazul si aia e. Asta e sfatul meu, alegerea e a ta daca reusesti sa te detasezi suficient. Am fost sclavul masinii cand mi-am luat GTI-ul acum 5 ani si ceva, pe urma m-am relaxat si m-am bucurat la fel de bine de ea. Acum, cand am luat-o pe asta, m-am fortat de la inceput sa fiu zen si sa accept ca nu pot controla ce se intampla.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate