Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Abonament nelimitat si totusi se factureaza cost suplimentar!

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Mie mi se pare tzeapa. Discutie intai cu ei la call-center, apoi direct ANPC cu copie dupa contract si factura.

#20
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Fuga la ANPC.

Eu le-am facut nenumarate sesizari in call-center pentru faptul ca imi limitau viteza in 4G la 7 mbps, timp de 6 luni i-am tot sesizat, pana luna trecuta cand le-am facut la ANPC. Ca urmare a reclamatiei mele, mi-a fost remediata viteza, si mi-au fost inapoiati 6 euro (echivalentul a o luna de extraoptiune). Prietenul tau sigur va avea castig de cauza cu ANPC-ul, daca stai dupa Telekom ramai cu buza umflata si paguba. Defapt, cam orice diferend l-am rezolvat cu ANPC in mai multe situatii, deci acest serviciu chiar isi face treaba bine in opinia mea, si ma bucura acest lucru.

#21
R_a_z_v_a_n

R_a_z_v_a_n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 25.01.2007
N-ai nevoie de ANPC. Sunt probleme foarte Mari cu aplicatiile de facturare și din aceasta cauza și cost suplimentar nejustificat.
Mergi la un magazin Telekom și inregistreaza o sesizare in acest sens.
E suficient.

Edited by R_a_z_v_a_n, 21 June 2017 - 20:24.


#22
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,599
  • Înscris: 05.12.2005
E foarte interesant că toate aceste erori sunt doar în sensul defavorizării clientului. Statistic ar trebui să fie şi invers.

#23
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Sunt si invers, dar pe alea nu ai cum sa le vezi :)

#24
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,194
  • Înscris: 18.04.2008
Eu am internet nelimitat luna asta.
Am depășit cu mult traficul inclus și încă dau jos și urc la viteze 4G.

#25
ovisopa

ovisopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 336
  • Înscris: 18.07.2003
S-a rezolvat problema pana la urma, a fost la un magazin cu toate actele si desii ei inca aveau probleme in a accesa factura detaliata (cica o scotea din sistem cand incerca sa deschida factura detaliata), I-au confirmat ca este o eroare de la sistemul lor de facturare, a achitat doar 60 lei cam cat era abonamentul si acum spera ca pana luna viitoare sa-si rezolve astia problemele.

#26
radu000

radu000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 19.01.2004
Cum? Tot nu le merge platforma? Posted Image WTF !!! Au nu stiu cat timp de cand nu merge.
De cand s-au transformat din Cosmote in Telekom, ce tine de IT (site, platforma de billing etc.) e varza ... te astepti sa pice de tot.
Pe site-ul lor, cand inca mai eram la ei, am vazut niste bazaconii de numa' nu... bine ca le-am zis PA .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate