Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Abonament nelimitat si totusi se factureaza cost suplimentar!
Last Updated: Jun 24 2017 11:26, Started by
ovisopa
, Jun 19 2017 17:55
·
0
#19
Posted 19 June 2017 - 21:06
Mie mi se pare tzeapa. Discutie intai cu ei la call-center, apoi direct ANPC cu copie dupa contract si factura.
|
#20
Posted 19 June 2017 - 23:31
Fuga la ANPC.
Eu le-am facut nenumarate sesizari in call-center pentru faptul ca imi limitau viteza in 4G la 7 mbps, timp de 6 luni i-am tot sesizat, pana luna trecuta cand le-am facut la ANPC. Ca urmare a reclamatiei mele, mi-a fost remediata viteza, si mi-au fost inapoiati 6 euro (echivalentul a o luna de extraoptiune). Prietenul tau sigur va avea castig de cauza cu ANPC-ul, daca stai dupa Telekom ramai cu buza umflata si paguba. Defapt, cam orice diferend l-am rezolvat cu ANPC in mai multe situatii, deci acest serviciu chiar isi face treaba bine in opinia mea, si ma bucura acest lucru. |
#21
Posted 21 June 2017 - 20:23
N-ai nevoie de ANPC. Sunt probleme foarte Mari cu aplicatiile de facturare și din aceasta cauza și cost suplimentar nejustificat.
Mergi la un magazin Telekom și inregistreaza o sesizare in acest sens. E suficient. Edited by R_a_z_v_a_n, 21 June 2017 - 20:24. |
#22
Posted 21 June 2017 - 22:02
E foarte interesant că toate aceste erori sunt doar în sensul defavorizării clientului. Statistic ar trebui să fie şi invers.
|
#24
Posted 21 June 2017 - 22:23
Eu am internet nelimitat luna asta.
Am depășit cu mult traficul inclus și încă dau jos și urc la viteze 4G. |
#25
Posted 23 June 2017 - 16:07
S-a rezolvat problema pana la urma, a fost la un magazin cu toate actele si desii ei inca aveau probleme in a accesa factura detaliata (cica o scotea din sistem cand incerca sa deschida factura detaliata), I-au confirmat ca este o eroare de la sistemul lor de facturare, a achitat doar 60 lei cam cat era abonamentul si acum spera ca pana luna viitoare sa-si rezolve astia problemele.
|
#26
Posted 24 June 2017 - 11:26
Cum? Tot nu le merge platforma? WTF !!! Au nu stiu cat timp de cand nu merge.
De cand s-au transformat din Cosmote in Telekom, ce tine de IT (site, platforma de billing etc.) e varza ... te astepti sa pice de tot. Pe site-ul lor, cand inca mai eram la ei, am vazut niste bazaconii de numa' nu... bine ca le-am zis PA . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users