Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

VW Passat variant 2.0 TDI vs Hyundai Ioniq Hibrid

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#1
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
Salut,

Am studiat in ultima vreme cele doua masini si vreau sa aleg una dintre ele in vederea shimbarii actualului meu golf V.
Daca despre Passat nu trebuie sa vin cu foarte multe lamuriri, sunt destui care detin aceasta masina si au destule detalii, am sa spun cateva despre Ioniq.
Hyundai Ioniq va veni in Romania in aceasta luna, are un motor 1.6 mpi de 105 cp + motorul electric ajunge la 141 cp.

Cam astea sunt datele tehnice la Hyundai Ioniq
Dimensiuni L/l/h (cm) 447/182/145
Capacitate portbagaj (litri) 550
Capacitate rezervor (litri) 45
Cuplu Maxim (Nm/rpm) 170  presupun ca doar pentru cel pe benzina
Greutate (kg) 1445
Ampatament (cm) 270
Ecartament (cm)
fata 154.9
spate 156.3
Garantie la anumite piese ale masinii 5 ani
Garantie la bateria pentru hibrid 8 ani


Passat combi:
Lungime 4767 mm. Editaţi acest automobil
Lăţime 1832 mm. Editaţi acest automobil
Latime (inclus oglinzi) 2083 mm. Editaţi acest automobil
Înălţime 1477 mm. Editaţi acest automobil
Ampatament 2791 mm. Editaţi acest automobil
Ecartament faţă 1584 mm. Editaţi acest automobil
Ecartament spate 1568 mm. Editaţi acest automobil
Garda la sol 145 mm. Editaţi acest automobil
Volumul minim al portbagajului 650 l
Masă proprie 1430 kg


Preturile pentru ioniq vor fi intre 20000 si 23000
Pentru Passat trebuie sa fug pana in germania sa gasesc un confortline la aceeasi bani din 2015/2016  cu km sub 50000.

Voi merge zilnic in minunatul trafic(la ore de varf) din Bucuresti aprox 24 km
Lunar voi avea MINIM un drum drum de 300 km in afara Bucurestului.(nu am pus concediile)

Ce masina recomandati pentru astfel de rulaj al masinii... un Hibrid sau un motor de 150 cp Diesel.

Consumurile declarate pentru Passat
Consumul de combustibil - urban 4.8 l./100 km.
Consumul de combustibil - extra-urban 3.4 l./100 km.
Consumul de combustibil - mixt 3.9 l./100 km.
dar mi se pare imposibil sa atingi cifrele pentru urban... in acest tip de trafic.

Pentru Ioniq sunt declarate undeva la 3.9/100 km... urban, extra si combinat

Edited by zippo123, 14 June 2017 - 13:31.


#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
as alege masina mai noua adica Hyundai
Acuma depinde si de ce asteptari ai tu. Passatul cu siguranta va fi mult mai sprinten.

Edited by dan1980_25, 14 June 2017 - 13:45.


#3
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
Mai lasati tractoarele alea diesel ca si-asa sunt pline orasele de ele. :) Plus ca tot romanul vede in Passat/Golf/Seria3/A4 luxul suprem. Open your eyes.

#4
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View PostAndyM, on 14 iunie 2017 - 13:44, said:

Mai lasati tractoarele alea diesel ca si-asa sunt pline orasele de ele. :) Plus ca tot romanul vede in Passat/Golf/Seria3/A4 luxul suprem. Open your eyes.
nu e vb de lux la Passat...spatiu ma intereseaza

#5
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Aproape ma tavalesc pe jos de ras la consumurile alea de combustibil de la Passat. In realitate o sa ia cu 50% mai mult fata de ce scrie acolo. Vreau sa vad passat-ul ala cu consum mixt de 4% ca maine imi dau masina si iau un d-asta.

Consumul mediu pentru Passat cu motorul ala e 6% pe spritmonitor.de. Minimul e 4.5, iar maximul cam 9. Cum o s-o fatai prin Bucuresti, consumul tau o sa fie 9. 4.5 scoti pe autostrada daca mergi cu 90 constant eventual, ceea ce nu-i cazul.

Eu zic sa iei masina noua, moderna, cu tehnologie mai potrivita pt mersul in oras. Diesel-ul nu e de frecat in oras la semafoare, e pentru drumuri lungi. Si asta iti zic in calitate de posesor de masina cu motor diesel. As lua ceva pe benzina maine daca s-ar putea, insa din pacate costurile mi-ar creste semnificativ, iar masina ce o am eu nu avea o varianta hibrida ca motorizare, ca o luam pe aia.

#6
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006
Dacă e vorba de spațiu, așteaptă să apară Ioniq pe viu, și mergi să-l vezi, poate și la un test. Până atunci, spațiul de pe hârtie poate fi complet diferit decât percepția reală.

#7
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postadipelcz, on 14 iunie 2017 - 13:54, said:

Aproape ma tavalesc pe jos de ras la consumurile alea de combustibil de la Passat. In realitate o sa ia cu 50% mai mult fata de ce scrie acolo. Vreau sa vad passat-ul ala cu consum mixt de 4% ca maine imi dau masina si iau un d-asta.

Consumul mediu pentru Passat cu motorul ala e 6% pe spritmonitor.de. Minimul e 4.5, iar maximul cam 9. Cum o s-o fatai prin Bucuresti, consumul tau o sa fie 9. 4.5 scoti pe autostrada daca mergi cu 90 constant eventual, ceea ce nu-i cazul.

Eu zic sa iei masina noua, moderna, cu tehnologie mai potrivita pt mersul in oras. Diesel-ul nu e de frecat in oras la semafoare, e pentru drumuri lungi. Si asta iti zic in calitate de posesor de masina cu motor diesel. As lua ceva pe benzina maine daca s-ar putea, insa din pacate costurile mi-ar creste semnificativ, iar masina ce o am eu nu avea o varianta hibrida ca motorizare, ca o luam pe aia.

de asta am scris acolo ca sunt declarate...astept parerile celor care detin astfel de motoare... sa puna valorile reale daca le au..

#8
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Passat rulat vs hibrid nou. Numai tu poti face alegerea.

#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006

View Postzippo123, on 14 iunie 2017 - 13:29, said:


Ce masina recomandati pentru astfel de rulaj al masinii... un Hibrid sau un motor de 150 cp Diesel.

Consumurile declarate pentru Passat
Consumul de combustibil - urban 4.8 l./100 km.
Consumul de combustibil - extra-urban 3.4 l./100 km.
Consumul de combustibil - mixt 3.9 l./100 km.
dar mi se pare imposibil sa atingi cifrele pentru urban... in acest tip de trafic.

Pentru Ioniq sunt declarate undeva la 3.9/100 km... urban, extra si combinat

Io' cred ca acele consumuri sunt mult prea umflate.Este imposibil sa consume atat de mult.Undeva este o greseala.

#10
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postadisz, on 14 iunie 2017 - 14:37, said:


Io' cred ca acele consumuri sunt mult prea umflate.Este imposibil sa consume atat de mult.Undeva este o greseala.

se accepta si "mistourile" :)

#11
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014

View Postadisz, on 14 iunie 2017 - 14:37, said:


Io' cred ca acele consumuri sunt mult prea umflate.Este imposibil sa consume atat de mult.Undeva este o greseala.

Stai ca apare utopium sau cum l-o chema. Imediat va baga pe gat un 1.0 tsi ce consuma la jumate cat e declarat la pasatul ala :lol:

Revenind la topic, ia masina noua daca poti. Iesi mult mai avantajat din toate punctele de vedere. Pe termen lung se va simti diferenta la costuri fata de o masina rulata chiar si 50k km.

#12
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View PostSerafim606, on 14 iunie 2017 - 15:50, said:


Stai ca apare utopium sau cum l-o chema. Imediat va baga pe gat un 1.0 tsi ce consuma la jumate cat e declarat la pasatul ala Posted Image

Revenind la topic, ia masina noua daca poti. Iesi mult mai avantajat din toate punctele de vedere. Pe termen lung se va simti diferenta la costuri fata de o masina rulata chiar si 50k km.

la ce te referi ? ce costuri poti avea dupa 50k km ? in afara de revizii si placute..

nu vreau sa zic ce pachet ofera cei de la Hyundai... pentru revizii si itp  pe perioada garantiei...pentru ca aici clar este in avantaj.

vreau sa stiu intre cele doua masini... si mai ales intre diesel si hibrid... care ar fi cel mai avantajos?

versiunea de la hyundai cea mai dotata are cam tot pe ea in afara de piele (de care nici nu vreau sa aud) si trapa.
la Passat ar fi versiunea confortline care ofera exact ce iti trebuie la o masina(minusul de rulaj, de noua ar trebui sa suplimentez bugetul cu cel putin 5000 euro).

#13
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
La 50k nu, dar dupa ce mai faci si tu inca 50k, s-ar putea sa mai bagi si in altele ca deh... e ajuns la 100k si mai apare una, alta. Pe cand la Hyundai vei ramane doar la palcute, filtre si ulei.

#14
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View PostSerafim606, on 14 iunie 2017 - 16:01, said:

La 50k nu, dar dupa ce mai faci si tu inca 50k, s-ar putea sa mai bagi si in altele ca deh... e ajuns la 100k si mai apare una, alta. Pe cand la Hyundai vei ramane doar la palcute, filtre si ulei.

perfect de acord...
la golf ...fix dupa 100k... am inceput sa bag...
si de la 100 la 130 am tot bagat in diverse....

#15
adrianmc1912

adrianmc1912

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 13.03.2017
Itu răspunsesem pe topicul generic.
Pai vezi ca te cam salti. Una e o medie de 10k pe an si alta e media de 20.  Deja esti in zona gri intre diesel si benzina.
Pe lângă faptul ca passatul nu e chiar idealul de masina de oras fiind lunga,lata, cu atat mai mult varianta combi aia 25 km in Bucuresti zilnic cam zăpăcesc calculele.
Pe diesel vei sta pe 8 consum,pe benzina pe vreo 12.
Hibrida va fi parfum cu probabil 5%.
Numai ca :
Cu un pasager ajungi la 1700 kg la hibrida. Mi se pare cam mic motorasul ala aspirat de 1,6 pt greutatea mașinii.
Tehnologia hibrida creste complexitatea mașinii ceea ce afectează fiabilitatea. Nu e bine sa o vezi ca pe o simpla benzinara aspirata.
Daca faci 20k anual înseamnă cam 15k extraurban.
Aici hibrida va fi de fapt o simpla benzina aspirata 95% din timp siiii, la greutatea aia a masinii nu te vad sa ai consumuri sub 7 pe cand la diesel vei sta pe 5%.
La 20k anual eu ti as recomanda Passat diesel.

Edited by adrianmc1912, 14 June 2017 - 16:10.


#16
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

View PostAndyM, on 14 iunie 2017 - 13:44, said:

tot romanul vede in Passat/Golf/Seria3/A4 luxul suprem.
Cam asa e.Enumeră tu atunci altele.

View PostSerafim606, on 14 iunie 2017 - 16:01, said:

La 50k nu, dar dupa ce mai faci si tu inca 50k, s-ar putea sa mai bagi si in altele ca deh... e ajuns la 100k si mai apare una, alta.
O masina buna nu are voie sa ceara nici o piesa pana la 120.000-140.000 km(chiar si mai mult),iar atunci sigur vom vorbi de elemente de suspensie,directie din cauza drumurilor.Fii serios ,cat poate costa un cap de bara sau o bieleta incat sa folosim expresia "costuri in plus"?

View Postzippo123, on 14 iunie 2017 - 16:02, said:



perfect de acord...
la golf ...fix dupa 100k... am inceput sa bag...
si de la 100 la 130 am tot bagat in diverse....
Aoleuu,ma asteptam sa fie mai "tancuri" golfurile.

#17
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Mi se pare slab motorul de 1.6 105 cp la Ionica, vei avea situatii cand nu vei avea bateria full si te vei ruga de ea sa mearga.

#18
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postmissionnad, on 14 iunie 2017 - 16:43, said:

Aoleuu,ma asteptam sa fie mai "tancuri" golfurile.

a fost cumparat de nou...
la 110k ... am segmentat motorul. un segmnet a crapat si trepida motorul mai rau ca la un tractor... 4000 ron reparatia (cu tot cu diagnoze...ca nu ii gaseau buba)

View PostMr. Incredible, on 14 iunie 2017 - 16:43, said:

Mi se pare slab motorul de 1.6 105 cp la Ionica, vei avea situatii cand nu vei avea bateria full si te vei ruga de ea sa mearga.

din cate stiu... nu se va ajunge in cazul de a avea bateria goala... dar asta e alta discutie...

vreau pareri si de la cei care conduc acum un hibrid

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate