Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Passat variant 2.0 TDI vs Hyundai Ioniq Hibrid
Last Updated: Aug 30 2017 11:32, Started by
zippo123
, Jun 14 2017 13:29
·
0
#1
Posted 14 June 2017 - 13:29
Salut,
Am studiat in ultima vreme cele doua masini si vreau sa aleg una dintre ele in vederea shimbarii actualului meu golf V. Daca despre Passat nu trebuie sa vin cu foarte multe lamuriri, sunt destui care detin aceasta masina si au destule detalii, am sa spun cateva despre Ioniq. Hyundai Ioniq va veni in Romania in aceasta luna, are un motor 1.6 mpi de 105 cp + motorul electric ajunge la 141 cp. Cam astea sunt datele tehnice la Hyundai Ioniq Dimensiuni L/l/h (cm) 447/182/145 Capacitate portbagaj (litri) 550 Capacitate rezervor (litri) 45 Cuplu Maxim (Nm/rpm) 170 presupun ca doar pentru cel pe benzina Greutate (kg) 1445 Ampatament (cm) 270 Ecartament (cm) fata 154.9 spate 156.3 Garantie la anumite piese ale masinii 5 ani Garantie la bateria pentru hibrid 8 ani Passat combi: Lungime 4767 mm. Editaţi acest automobil Lăţime 1832 mm. Editaţi acest automobil Latime (inclus oglinzi) 2083 mm. Editaţi acest automobil Înălţime 1477 mm. Editaţi acest automobil Ampatament 2791 mm. Editaţi acest automobil Ecartament faţă 1584 mm. Editaţi acest automobil Ecartament spate 1568 mm. Editaţi acest automobil Garda la sol 145 mm. Editaţi acest automobil Volumul minim al portbagajului 650 l Masă proprie 1430 kg Preturile pentru ioniq vor fi intre 20000 si 23000 Pentru Passat trebuie sa fug pana in germania sa gasesc un confortline la aceeasi bani din 2015/2016 cu km sub 50000. Voi merge zilnic in minunatul trafic(la ore de varf) din Bucuresti aprox 24 km Lunar voi avea MINIM un drum drum de 300 km in afara Bucurestului.(nu am pus concediile) Ce masina recomandati pentru astfel de rulaj al masinii... un Hibrid sau un motor de 150 cp Diesel. Consumurile declarate pentru Passat Consumul de combustibil - urban 4.8 l./100 km. Consumul de combustibil - extra-urban 3.4 l./100 km. Consumul de combustibil - mixt 3.9 l./100 km. dar mi se pare imposibil sa atingi cifrele pentru urban... in acest tip de trafic. Pentru Ioniq sunt declarate undeva la 3.9/100 km... urban, extra si combinat Edited by zippo123, 14 June 2017 - 13:31. |
#2
Posted 14 June 2017 - 13:41
as alege masina mai noua adica Hyundai
Acuma depinde si de ce asteptari ai tu. Passatul cu siguranta va fi mult mai sprinten. Edited by dan1980_25, 14 June 2017 - 13:45. |
#3
Posted 14 June 2017 - 13:44
Mai lasati tractoarele alea diesel ca si-asa sunt pline orasele de ele. Plus ca tot romanul vede in Passat/Golf/Seria3/A4 luxul suprem. Open your eyes.
|
#5
Posted 14 June 2017 - 13:54
Aproape ma tavalesc pe jos de ras la consumurile alea de combustibil de la Passat. In realitate o sa ia cu 50% mai mult fata de ce scrie acolo. Vreau sa vad passat-ul ala cu consum mixt de 4% ca maine imi dau masina si iau un d-asta.
Consumul mediu pentru Passat cu motorul ala e 6% pe spritmonitor.de. Minimul e 4.5, iar maximul cam 9. Cum o s-o fatai prin Bucuresti, consumul tau o sa fie 9. 4.5 scoti pe autostrada daca mergi cu 90 constant eventual, ceea ce nu-i cazul. Eu zic sa iei masina noua, moderna, cu tehnologie mai potrivita pt mersul in oras. Diesel-ul nu e de frecat in oras la semafoare, e pentru drumuri lungi. Si asta iti zic in calitate de posesor de masina cu motor diesel. As lua ceva pe benzina maine daca s-ar putea, insa din pacate costurile mi-ar creste semnificativ, iar masina ce o am eu nu avea o varianta hibrida ca motorizare, ca o luam pe aia. |
#7
Posted 14 June 2017 - 14:02
adipelcz, on 14 iunie 2017 - 13:54, said:
Aproape ma tavalesc pe jos de ras la consumurile alea de combustibil de la Passat. In realitate o sa ia cu 50% mai mult fata de ce scrie acolo. Vreau sa vad passat-ul ala cu consum mixt de 4% ca maine imi dau masina si iau un d-asta. Consumul mediu pentru Passat cu motorul ala e 6% pe spritmonitor.de. Minimul e 4.5, iar maximul cam 9. Cum o s-o fatai prin Bucuresti, consumul tau o sa fie 9. 4.5 scoti pe autostrada daca mergi cu 90 constant eventual, ceea ce nu-i cazul. Eu zic sa iei masina noua, moderna, cu tehnologie mai potrivita pt mersul in oras. Diesel-ul nu e de frecat in oras la semafoare, e pentru drumuri lungi. Si asta iti zic in calitate de posesor de masina cu motor diesel. As lua ceva pe benzina maine daca s-ar putea, insa din pacate costurile mi-ar creste semnificativ, iar masina ce o am eu nu avea o varianta hibrida ca motorizare, ca o luam pe aia. de asta am scris acolo ca sunt declarate...astept parerile celor care detin astfel de motoare... sa puna valorile reale daca le au.. |
#9
Posted 14 June 2017 - 14:37
zippo123, on 14 iunie 2017 - 13:29, said: Ce masina recomandati pentru astfel de rulaj al masinii... un Hibrid sau un motor de 150 cp Diesel. Consumurile declarate pentru Passat Consumul de combustibil - urban 4.8 l./100 km. Consumul de combustibil - extra-urban 3.4 l./100 km. Consumul de combustibil - mixt 3.9 l./100 km. dar mi se pare imposibil sa atingi cifrele pentru urban... in acest tip de trafic. Pentru Ioniq sunt declarate undeva la 3.9/100 km... urban, extra si combinat Io' cred ca acele consumuri sunt mult prea umflate.Este imposibil sa consume atat de mult.Undeva este o greseala. |
#10
Posted 14 June 2017 - 14:39
|
#11
Posted 14 June 2017 - 15:50
adisz, on 14 iunie 2017 - 14:37, said: Io' cred ca acele consumuri sunt mult prea umflate.Este imposibil sa consume atat de mult.Undeva este o greseala. Stai ca apare utopium sau cum l-o chema. Imediat va baga pe gat un 1.0 tsi ce consuma la jumate cat e declarat la pasatul ala Revenind la topic, ia masina noua daca poti. Iesi mult mai avantajat din toate punctele de vedere. Pe termen lung se va simti diferenta la costuri fata de o masina rulata chiar si 50k km. |
#12
Posted 14 June 2017 - 15:58
Serafim606, on 14 iunie 2017 - 15:50, said: Stai ca apare utopium sau cum l-o chema. Imediat va baga pe gat un 1.0 tsi ce consuma la jumate cat e declarat la pasatul ala Revenind la topic, ia masina noua daca poti. Iesi mult mai avantajat din toate punctele de vedere. Pe termen lung se va simti diferenta la costuri fata de o masina rulata chiar si 50k km. la ce te referi ? ce costuri poti avea dupa 50k km ? in afara de revizii si placute.. nu vreau sa zic ce pachet ofera cei de la Hyundai... pentru revizii si itp pe perioada garantiei...pentru ca aici clar este in avantaj. vreau sa stiu intre cele doua masini... si mai ales intre diesel si hibrid... care ar fi cel mai avantajos? versiunea de la hyundai cea mai dotata are cam tot pe ea in afara de piele (de care nici nu vreau sa aud) si trapa. la Passat ar fi versiunea confortline care ofera exact ce iti trebuie la o masina(minusul de rulaj, de noua ar trebui sa suplimentez bugetul cu cel putin 5000 euro). |
#14
Posted 14 June 2017 - 16:02
Serafim606, on 14 iunie 2017 - 16:01, said:
La 50k nu, dar dupa ce mai faci si tu inca 50k, s-ar putea sa mai bagi si in altele ca deh... e ajuns la 100k si mai apare una, alta. Pe cand la Hyundai vei ramane doar la palcute, filtre si ulei. perfect de acord... la golf ...fix dupa 100k... am inceput sa bag... si de la 100 la 130 am tot bagat in diverse.... |
#15
Posted 14 June 2017 - 16:10
Itu răspunsesem pe topicul generic.
Pai vezi ca te cam salti. Una e o medie de 10k pe an si alta e media de 20. Deja esti in zona gri intre diesel si benzina. Pe lângă faptul ca passatul nu e chiar idealul de masina de oras fiind lunga,lata, cu atat mai mult varianta combi aia 25 km in Bucuresti zilnic cam zăpăcesc calculele. Pe diesel vei sta pe 8 consum,pe benzina pe vreo 12. Hibrida va fi parfum cu probabil 5%. Numai ca : Cu un pasager ajungi la 1700 kg la hibrida. Mi se pare cam mic motorasul ala aspirat de 1,6 pt greutatea mașinii. Tehnologia hibrida creste complexitatea mașinii ceea ce afectează fiabilitatea. Nu e bine sa o vezi ca pe o simpla benzinara aspirata. Daca faci 20k anual înseamnă cam 15k extraurban. Aici hibrida va fi de fapt o simpla benzina aspirata 95% din timp siiii, la greutatea aia a masinii nu te vad sa ai consumuri sub 7 pe cand la diesel vei sta pe 5%. La 20k anual eu ti as recomanda Passat diesel. Edited by adrianmc1912, 14 June 2017 - 16:10. |
|
#16
Posted 14 June 2017 - 16:43
AndyM, on 14 iunie 2017 - 13:44, said:
tot romanul vede in Passat/Golf/Seria3/A4 luxul suprem. Serafim606, on 14 iunie 2017 - 16:01, said:
La 50k nu, dar dupa ce mai faci si tu inca 50k, s-ar putea sa mai bagi si in altele ca deh... e ajuns la 100k si mai apare una, alta. zippo123, on 14 iunie 2017 - 16:02, said: perfect de acord... la golf ...fix dupa 100k... am inceput sa bag... si de la 100 la 130 am tot bagat in diverse.... |
#17
Posted 14 June 2017 - 16:43
Mi se pare slab motorul de 1.6 105 cp la Ionica, vei avea situatii cand nu vei avea bateria full si te vei ruga de ea sa mearga.
|
#18
Posted 14 June 2017 - 16:49
missionnad, on 14 iunie 2017 - 16:43, said:
Aoleuu,ma asteptam sa fie mai "tancuri" golfurile. a fost cumparat de nou... la 110k ... am segmentat motorul. un segmnet a crapat si trepida motorul mai rau ca la un tractor... 4000 ron reparatia (cu tot cu diagnoze...ca nu ii gaseau buba) Mr. Incredible, on 14 iunie 2017 - 16:43, said:
Mi se pare slab motorul de 1.6 105 cp la Ionica, vei avea situatii cand nu vei avea bateria full si te vei ruga de ea sa mearga. din cate stiu... nu se va ajunge in cazul de a avea bateria goala... dar asta e alta discutie... vreau pareri si de la cei care conduc acum un hibrid |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users