Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Passat variant 2.0 TDI vs Hyundai Ioniq Hibrid
Last Updated: Aug 30 2017 11:32, Started by
zippo123
, Jun 14 2017 13:29
·
0
#37
Posted 19 June 2017 - 22:05
raducut123, on 19 iunie 2017 - 21:45, said: Sunt Passat-uri pe stoc variant, la 25-26000.Daca scazi rabla si o negociere de 500 euro ajungi la 24.000 si ai masina noua!Si economical si Mai puternica. 10 am si acum pe benzina la golf.. 11 dimineata pe aglomerație si 8-9 seara. Nu zic nu la Passat. ma enervează doar faptul ca in cativa ani o sa fie nasol cu dieselul. din mai multe puncte de vedere. si aici se merge doar pe ideea ca va veni valul de restricții din vest. pasaturile alea stock ... nu sunt degeaba la banii ăștia. ex: media e cu diagonala de 8. pana si pe golf e mai mare. am vb deja la Porsche cu cineva si mi-a recomandat (pt ca am venit cu un coleg care il cunoștea pe tip) sa mai astept dacă se poate ... câteva luni. |
#38
Posted 20 June 2017 - 01:49
Am inteles. Astepti motoarele de 1.5 litri. Care vor fi si diesel si benzina.
Eu ti am zis, 1.6 diesel stock e submotorizare pe A3 care e mai usor ca Passat ul . Pe golf 1.6 benzina e o gluma proasta. Motor nereusit al meu, intr adevar,ghinionul meu,or fi mai bune variantele mai noi. Eu personal nu mi fac mari iluzii cu noile motoare. Nu sunt inovatii la ele,asa ca e fix pix,decât ducerea spre limita a unor motoare. Asta se traduce de fapt in fiabilitate mai scăzută ceea ce nu e o problema,se pliaza perfect pe consumerism si plannesd obsolence |
#42
Posted 02 July 2017 - 18:33
zippo123, on 02 iulie 2017 - 18:00, said:
deci care este parerea ta... Nu te lasa pacalit de faptul ca Ionica e noua si e hibrida. Vrei sa fii cobai cu un model nou si pe deasupra si hibrid ? Passatul e peste la toate aspectele, tinuta de drum, confort, marime, calitatea materialelor si a executiei, service existent, ba chiar se va vinde mai scump peste 4-6 ani decat hybridul Ionica, chiar daca va fi 2 ani mai vechi. Sunt curios cine o sa cumpere o hibrida Sh de 6-8 ani la care oricand trebuie sa-i schimbe bateria care costa cam 50% din cat mai costa masina. De asemenea nu te lasa pacalit de mitul ca dieselul dispare in curand. Cat vei tine tu masina sigur nu vor fi probleme cu dieselul, ci mai curand cu hibridul care probabil nu va mai exista. Este doar o tehnologie de tranzitie catre full electric care deja se apropie de sfarsit. |
#43
Posted 02 July 2017 - 18:54
mufasa, on 02 iulie 2017 - 18:33, said:
Passat clar. Nu te lasa pacalit de faptul ca Ionica e noua si e hibrida. Vrei sa fii cobai cu un model nou si pe deasupra si hibrid ? Passatul e peste la toate aspectele, tinuta de drum, confort, marime, calitatea materialelor si a executiei, service existent, ba chiar se va vinde mai scump peste 4-6 ani decat hybridul Ionica, chiar daca va fi 2 ani mai vechi. Sunt curios cine o sa cumpere o hibrida Sh de 6-8 ani la care oricand trebuie sa-i schimbe bateria care costa cam 50% din cat mai costa masina. De asemenea nu te lasa pacalit de mitul ca dieselul dispare in curand. Cat vei tine tu masina sigur nu vor fi probleme cu dieselul, ci mai curand cu hibridul care probabil nu va mai exista. Este doar o tehnologie de tranzitie catre full electric care deja se apropie de sfarsit. pe de alta parte. passat daca iau va fi motorina. asta nu e cea mai tare chestie pentru mine. prefer benzina...dar la gabaritul lui nu se pune problema de benzina mai ales ca am sa merg si in oras destul cu el. referitor la hibride lucrurile nu stau chiar asa. ioniq ofera 8 garanatie la baterii. imi este greu sa cred ca o sa puce dupa 8 ani si 1 luna. motorul termic este unul clasic benzina. aici are avantaj ioniqul fata de tdi cu dpf. saptamana viitoare se pare ca o sa am sansa sa vad ioniq-ul live. am sa revin cu impresii. din pacate nu pot face test drive. avantaje si dezavantaje la ambele. nu imi e frica ca dispare dieselul dar te contrazic cu ce se va intampla peste 6 ani.... hibridele vor avea cautare mai mare. electricele vor fi ieftinii deabia atunci... |
#44
Posted 07 July 2017 - 12:53
update:
ioniq inca nu a ajuns in Romania. trebuia sa faci comanda acum cateva saptamani ca sa prinzi rabla si sa ai pretul preferential la versiunea de top de 22500. nu se stie cand se va putea testa o astfel de masina. dezamagit... passat-ul este pe primul loc acum... revin cu amanunte |
#46
Posted 08 July 2017 - 15:55
|
#48
Posted 08 July 2017 - 18:51
sa vedeti cum e cu 1.4 aspirat pe astra j..efectiv imi venea sa o iau la fuga pe jos
|
#49
Posted 09 July 2017 - 13:10
Nu e vb sa te sfiesti s o turezi,e un fier, da l dracu, dar la drumuri lungi stilul asta de condus devine obositor.
E submotorizata cu 1.4 ala. Ala e motor pt Golf. @initiator, o Jetta nu ti face cu ochiul ? Aspectul e plăcut,s ar descurca bine si 1.4 tsi si 1.6 tdi pe caroseria aia... Edited by hummin, 09 July 2017 - 13:11. |
#51
Posted 09 July 2017 - 13:20
E un Golf + cur . Pai e simplu. Mai economica 1.6 tdi, mai nervoasa 2.0 tdi. Mai lesinata 1.4 tsi. |
|
#52
Posted 09 July 2017 - 14:21
#53
Posted 09 July 2017 - 14:42
Cu vreun litru extraurban si vreo 2 urban, pe medie 1.5 in functie de traseul tau.
Asta cu precizarea ca pt 2.0 extrapolez de la 1.9 pompe duse, common rail nu am condus timp mai lung, dar nu cred ca exista diferente mari intre 1.9 si 2.0 la consum. Bine,la 1.6 in afara de consum mai ai si alte taxe mai mici... |
#54
Posted 09 July 2017 - 15:09
hummin, on 09 iulie 2017 - 14:42, said: Cu vreun litru extraurban si vreo 2 urban, pe medie 1.5 in functie de traseul tau. Asta cu precizarea ca pt 2.0 extrapolez de la 1.9 pompe duse, common rail nu am condus timp mai lung, dar nu cred ca exista diferente mari intre 1.9 si 2.0 la consum. Bine,la 1.6 in afara de consum mai ai si alte taxe mai mici... asta este. cu 1.6 benzina pe autostrada am 7.5 ca nu merg sub 120.(la consum) cu 2.0 am vazut ca e pana in 6. pe drum national daca merg la consum cu 1.6 benzina. scot 5.6 (cu aer si singur in masina) ... f rar se intampla sa scot valorile astea pentru ca mai am si de depasit cand e aglomerat. in oras dimineata am consum de minim 11. seara 8-9. sper ca volorilea astea sa fie mai mici cu 2.0 1.6 mi se pare cam de golf am mers cu golful 7 ... 1.6 105 cp.... putin ciudata treapta 1. diferenta mare fata de benzina atunci cand trebuie sa pleci un pic mai tare de pe loc. acelasi lucru l-am observat si la 1.9 tdi pe skoda incerc sa iau masina din germania. valoarea este sub ioniq ioniq va mai dura pana va ajunge egectiv in showroom. poti doar sa faci comanda si ai masina intr-o luna fara sa o vezi sau sa testezi dinainte. acum s-a terminat rabla deci pretul sare bine de 22500 versiunea de top si 19500 prima versiune. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users