Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

VW Passat variant 2.0 TDI vs Hyundai Ioniq Hibrid

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#37
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postraducut123, on 19 iunie 2017 - 21:45, said:

Sunt Passat-uri pe stoc variant, la 25-26000.Daca scazi rabla si o negociere de 500 euro ajungi la 24.000 si ai masina noua!Si economical si Mai puternica.
economică? păi parca in oras nu este asa economică.
10 am si acum pe benzina la golf..
11 dimineata pe aglomerație si 8-9 seara.

Nu zic nu la Passat. ma enervează doar faptul ca in cativa ani o sa fie nasol cu dieselul. din mai multe puncte de vedere. si aici se merge doar pe ideea ca va veni valul de restricții din vest.

pasaturile alea stock ... nu sunt degeaba la banii ăștia. ex: media e cu diagonala de 8. pana si pe golf e mai mare.

am vb deja la Porsche cu cineva si mi-a recomandat (pt ca am venit cu un coleg care il cunoștea pe tip) sa mai astept dacă se poate ... câteva luni.



#38
adrianmc1912

adrianmc1912

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 13.03.2017
Am inteles. Astepti motoarele de 1.5 litri. Care vor fi si diesel si benzina.
Eu ti am zis, 1.6 diesel stock e submotorizare pe A3 care e mai usor ca Passat ul .
Pe golf 1.6 benzina e o gluma proasta. Motor nereusit al meu, intr adevar,ghinionul meu,or fi mai bune variantele mai noi.
Eu personal nu mi fac mari iluzii cu noile motoare.
Nu sunt inovatii la ele,asa ca e fix pix,decât ducerea spre limita a unor motoare. Asta se traduce de fapt in fiabilitate mai scăzută ceea ce nu e o problema,se pliaza perfect pe consumerism si plannesd obsolence

#39
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
nu motoarele ... vor veni cu câteva modificări palaturile in toamna. am zis mai sus. sistemul multimedia pe standard va fi cel cu diagonala mare. ca asa e in est... e altfel ca in vest

1.6 benzina la VW, am mai zis. l-am segmentat

după 100k

#40
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostAndyM, on 14 iunie 2017 - 13:44, said:

Mai lasati tractoarele alea diesel ca si-asa sunt pline orasele de ele. Posted Image Plus ca tot romanul vede in Passat/Golf/Seria3/A4 luxul suprem. Open your eyes....
.... si ia-ti luxul adevarat : Hyundai.
Acu' e gata !

#41
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postmufasa, on 02 iulie 2017 - 17:54, said:

.... si ia-ti luxul adevarat : Hyundai.
Acu' e gata !
deci care este parerea ta...

#42
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postzippo123, on 02 iulie 2017 - 18:00, said:

deci care este parerea ta...
Passat clar.
Nu te lasa pacalit de faptul ca Ionica e noua si e hibrida. Vrei sa fii cobai cu un model nou si pe deasupra si hibrid ?
Passatul e peste la toate aspectele, tinuta de drum, confort, marime, calitatea materialelor si a executiei, service existent, ba chiar se va vinde mai scump peste 4-6 ani decat hybridul Ionica, chiar daca va fi 2 ani mai vechi. Sunt curios cine o sa cumpere o hibrida Sh de 6-8 ani la care oricand trebuie sa-i schimbe bateria care costa cam 50% din cat mai costa masina.
De asemenea nu te lasa pacalit de mitul ca dieselul dispare in curand. Cat vei tine tu masina sigur nu vor fi probleme cu dieselul, ci mai curand cu hibridul care probabil nu va mai exista. Este doar o tehnologie de tranzitie catre full electric care deja se apropie de sfarsit.

#43
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postmufasa, on 02 iulie 2017 - 18:33, said:

Passat clar.
Nu te lasa pacalit de faptul ca Ionica e noua si e hibrida. Vrei sa fii cobai cu un model nou si pe deasupra si hibrid ?
Passatul e peste la toate aspectele, tinuta de drum, confort, marime, calitatea materialelor si a executiei, service existent, ba chiar se va vinde mai scump peste 4-6 ani decat hybridul Ionica, chiar daca va fi 2 ani mai vechi. Sunt curios cine o sa cumpere o hibrida Sh de 6-8 ani la care oricand trebuie sa-i schimbe bateria care costa cam 50% din cat mai costa masina.
De asemenea nu te lasa pacalit de mitul ca dieselul dispare in curand. Cat vei tine tu masina sigur nu vor fi probleme cu dieselul, ci mai curand cu hibridul care probabil nu va mai exista. Este doar o tehnologie de tranzitie catre full electric care deja se apropie de sfarsit.
stiu ce inseamna Passat. nu stiu ce inseamna insa Hyundai.
pe de alta parte. passat daca iau va fi motorina. asta nu e cea mai tare chestie pentru mine. prefer benzina...dar la gabaritul lui nu se pune problema de benzina mai ales ca am sa merg si in oras destul cu el.

referitor la hibride lucrurile nu stau chiar asa.
ioniq ofera 8 garanatie la baterii. imi este greu sa cred ca o sa puce dupa 8 ani si 1 luna. motorul termic este unul clasic benzina. aici are avantaj ioniqul  fata de tdi cu dpf.

saptamana viitoare se pare ca o sa am sansa sa vad ioniq-ul live. am sa revin cu impresii. din pacate nu pot face test drive.

avantaje si dezavantaje la ambele.

nu imi e frica ca dispare dieselul dar te contrazic cu ce se va intampla peste 6 ani.... hibridele vor avea cautare mai mare. electricele vor fi ieftinii deabia atunci...


#44
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
update:

ioniq inca nu a ajuns in Romania. trebuia sa faci comanda acum cateva saptamani ca sa prinzi rabla si sa ai pretul preferential la versiunea de top de 22500.
nu se stie cand se va putea testa o astfel de masina.
dezamagit...

passat-ul este pe primul loc acum...
revin cu amanunte

#45
rupart

rupart

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 17.06.2013
Se va descurca bine și un benzinar pe Passat,ținând cont că sunt supra-alimentate. Pe b5.5 s a pus și 1.6 102 cp și voi va îngrijorați că 140+ cp pe benzina,la ture joase nu sunt suficienti?

#46
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
nu cred ca ai mers cu 1.6 pe Passat ca sa vezi cum e.
eu il conduc zilnic pe golf.

#47
rupart

rupart

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 17.06.2013
Și eu îl conduc zilnic pe Bora. Daca nu te sfiesti sa o turezi 4000+, e chiar sprintenă.

#48
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
sa vedeti cum e cu 1.4 aspirat pe astra j..efectiv imi venea sa o iau la fuga pe jos

#49
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017
Nu e vb sa te sfiesti s o turezi,e un fier, da l dracu, dar la drumuri lungi stilul asta de condus devine obositor.
E submotorizata cu 1.4 ala. Ala e motor pt Golf.

@initiator, o Jetta nu ti face cu ochiul ? Aspectul e plăcut,s ar descurca bine si 1.4 tsi si 1.6 tdi pe caroseria aia...

Edited by hummin, 09 July 2017 - 13:11.


#50
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
nope. Jetta e golf. am deja. 90% va fi passat

#51
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017
:D
E un Golf + cur :) .
Pai e simplu. Mai economica 1.6 tdi, mai nervoasa 2.0 tdi.
Mai lesinata 1.4 tsi.  


#52
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Posthummin, on 09 iulie 2017 - 13:20, said:

:D
E un Golf + cur :) .
Pai e simplu. Mai economica 1.6 tdi, mai nervoasa 2.0 tdi.
Mai lesinata 1.4 tsi.  
cu cat este mai economica 1.6 tdi?

#53
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017
Cu vreun litru extraurban si vreo 2 urban, pe medie 1.5 in functie de traseul tau.
Asta cu precizarea ca pt 2.0 extrapolez de la 1.9 pompe duse, common rail nu am condus timp mai lung, dar nu cred ca exista diferente mari intre 1.9 si 2.0 la consum.
Bine,la 1.6 in afara de consum mai ai si alte taxe mai mici...

#54
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Posthummin, on 09 iulie 2017 - 14:42, said:

Cu vreun litru extraurban si vreo 2 urban, pe medie 1.5 in functie de traseul tau.
Asta cu precizarea ca pt 2.0 extrapolez de la 1.9 pompe duse, common rail nu am condus timp mai lung, dar nu cred ca exista diferente mari intre 1.9 si 2.0 la consum.
Bine,la 1.6 in afara de consum mai ai si alte taxe mai mici...
impozitul la 2.0 parca e 180 lei pe bucuresti. probabil si rca va fi mai mare.
asta este.

cu 1.6 benzina pe autostrada am 7.5 ca nu merg sub 120.(la consum)

cu 2.0 am vazut ca e pana in 6.
pe drum national daca merg la consum cu 1.6 benzina. scot 5.6 (cu aer si singur in masina) ... f rar se intampla sa scot valorile astea pentru ca mai am si de depasit cand e aglomerat.

in oras dimineata am consum de minim 11.
seara 8-9.

sper ca volorilea astea sa fie mai mici cu 2.0
1.6 mi se pare cam de golf
am mers cu golful 7 ... 1.6 105 cp.... putin ciudata treapta 1.
diferenta mare fata de benzina atunci cand trebuie sa pleci un pic mai tare de pe loc.
acelasi lucru l-am observat si la 1.9 tdi pe skoda

incerc sa iau masina din germania.
valoarea este sub ioniq
ioniq va mai dura pana va ajunge egectiv in showroom.
poti doar sa faci comanda si ai masina intr-o luna fara sa o vezi sau sa testezi dinainte.
acum s-a terminat rabla deci pretul sare bine de 22500 versiunea de top si 19500 prima versiune.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate