Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...
 Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...
 

VW Passat variant 2.0 TDI vs Hyundai Ioniq Hibrid

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#19
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

View Postmissionnad, on 14 iunie 2017 - 16:43, said:

Cam asa e.Enumeră tu atunci altele.


O masina buna nu are voie sa ceara nici o piesa pana la 120.000-140.000 km(chiar si mai mult),iar atunci sigur vom vorbi de elemente de suspensie,directie din cauza drumurilor.Fii serios ,cat poate costa un cap de bara sau o bieleta incat sa folosim expresia "costuri in plus"?


Depinde unde schimbi. La gigi service, da e ok pretul daca vii cu piesa ta luata de pe net. Dar la reprezentanta s-ar putea sa fie alte scorurile. Si pana la urma orice ban dat in plus e un dezavantaj.

#20
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,984
  • Înscris: 07.11.2006

View Postadrianmc1912, on 14 iunie 2017 - 16:10, said:


Pe diesel vei sta pe 8 consum,pe benzina pe vreo 12.


Daca modifici acel 8 in,sa zicem 9,5-10,esti mult mai aprope de realitate.

#21
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postadisz, on 14 iunie 2017 - 20:13, said:


Daca modifici acel 8 in,sa zicem 9,5-10,esti mult mai aprope de realitate.
credeam ca e mai economic in oras un disel fata de golful meu pe benzina

#22
AlexRe

AlexRe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 03.02.2008
Ioniq fara dar si poate! O sa iti blestemi zilele si bugetul cu un diesel in Bucuresti, pe cand pe hibrid o sa bergi pe baterie in traficul " de vis " din Bucuresti.

#23
adrianmc1912

adrianmc1912

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 13.03.2017
Alooo !!!
Mai cititi si voi ce scrie omul ala ???
Ca in medie face 20.000 km anual si 15.000 vor fi extraurbani ?


View Postadisz, on 14 iunie 2017 - 20:13, said:



Daca modifici acel 8 in,sa zicem 9,5-10,esti mult mai aprope de realitate.

Las o moarta. Tu mergi numai pe centura si stai cu orele la barieră la Domnesti ?
Un 8 urban e rezonabil la un diesel mai mare,de 2.0 .  La alea mititele e mai putin.

#24
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
mda... la Ioniq mai am de asteptat. sunt cateva unitati deja rezervate pentru programul rabla. nu stiu cand voi pune mana pe astfel de masina sa fac un test drive

#25
adrianmc1912

adrianmc1912

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 13.03.2017
Fa test extraurban atunci.
Pe oras va fi ok masina. Partea electrica iti va da si consum scăzut si cuplu suficient.
Vezi cum te împaci cu motorul ala mic in afara.  Ca e submotorizata e clar,dar daca tu esti împăcat,e ok .

#26
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postadrianmc1912, on 18 iunie 2017 - 00:50, said:

Fa test extraurban atunci.
Pe oras va fi ok masina. Partea electrica iti va da si consum scăzut si cuplu suficient.
Vezi cum te împaci cu motorul ala mic in afara.  Ca e submotorizata e clar,dar daca tu esti împăcat,e ok .
da. trebuie sa mai astept. nu cred ca va fi prea curand vreo masina de test drive. la Passat am tot citit chestii cu filtrul ala de particule. nemtii sunt cam speriati cu dieselul si vad ca au f multe masini la vanzare. alea pe benzina sunt mai scumpe

#27
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postadrianmc1912, on 18 iunie 2017 - 00:50, said:

Fa test extraurban atunci.
Pe oras va fi ok masina. Partea electrica iti va da si consum scăzut si cuplu suficient.
Vezi cum te împaci cu motorul ala mic in afara.  Ca e submotorizata e clar,dar daca tu esti împăcat,e ok .
in afara stiu ca atunci cand ai nevoie de putere va intra electricul. dar trebuie test. nu va fi mai printena decat ce am acum.

sincer mi-ar place passtul pentru cuplu si rulaj in afara, dar nu stiu cum va fi cu el in oras.

pe de alta parte cu o hibrida va fi o plecere in oras. cutie automata s.a.m.d

#28
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Nu-ti fa griji legate de dinamica fiindca e mai sprintenta decat o Toyota hybrid.
La repriza 80 -120 spre ex. e asemanatoare cu Passatul.

http://www.zeperfs.c...el6480-4334.htm

#29
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postfortzoso, on 18 iunie 2017 - 15:46, said:

Nu-ti fa griji legate de dinamica fiindca e mai sprintenta decat o Toyota hybrid.
La repriza 80 -120 spre ex. e asemanatoare cu Passatul.

http://www.zeperfs.c...el6480-4334.htm
este suficient... de ceva vreme nu imi mai place sa o "calc". poate am imbatranit :).
sunt pentru hibrid dar trebuie sa mai astept pana vad un Ioniq. si pana atunci se termina rabla.
sunt convins ca un Passat ar face condusul.mai placut in afara cand vrei sa o calci putin.

daca tot trebuie sa astept, poate fac un test cu passat si motorul de 1.5 tsi... va veni in curand pe passat. e disponibil doar pe golf acum.

#30
adrianmc1912

adrianmc1912

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 13.03.2017
Ce astepti de la ascutitoarea aia de 1.5 pe ditamai masina ?
E submotorizare si pt golf..
E o idiotenie tota treaba cu downsizingul. Iti zbarnaie in cap întruna un motoras fortat sa dea 75% din puterea maxima doar pr mers normal. Rezerva de putere din parti...

#31
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postadrianmc1912, on 19 iunie 2017 - 01:22, said:

Ce astepti de la ascutitoarea aia de 1.5 pe ditamai masina ?
E submotorizare si pt golf..
E o idiotenie tota treaba cu downsizingul. Iti zbarnaie in cap întruna un motoras fortat sa dea 75% din puterea maxima doar pr mers normal. Rezerva de putere din parti...
sa inteleg ca Passat fara 2.0 tdi... nici nu intra in discutie.

#32
adrianmc1912

adrianmc1912

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 13.03.2017
Mergi cu un golf,întâi singur si apoi cu 2 pasageri,dar nu de aia pe care ii sufla vântul, si aia e diferenta intre golf si Passat ca greutate.
Si cu cat e motorul mai mic cu atât se cunosc mai mult kilogramele in plus.
Doar tu iti dai seama ce e potrivit pt tine ca stil de condus,etc.
Eu la A3 cu mot de 1.6 tdi i am facut o remapare si abia acum il vad ok,dar la limita...

#33
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postadrianmc1912, on 19 iunie 2017 - 15:50, said:

Mergi cu un golf,întâi singur si apoi cu 2 pasageri,dar nu de aia pe care ii sufla vântul, si aia e diferenta intre golf si Passat ca greutate.
Si cu cat e motorul mai mic cu atât se cunosc mai mult kilogramele in plus.
Doar tu iti dai seama ce e potrivit pt tine ca stil de condus,etc.
Eu la A3 cu mot de 1.6 tdi i am facut o remapare si abia acum il vad ok,dar la limita...

am mers cu golf VII 1.6 si octavia 1.9.
treapta intai... m-a dat peste cap...  e diferita fata de dci-ul de la Renault.

sunt motoare decente, nu am ce sa zic...dar nici spectaculoase.
pana la urma la hibrid ma incanta si tehnologia, in acelasi tip un motor de la VW de TDI este foarte performant.

credeam ca luna asta pun pana pe Ioniq, dupa ce am schimbat cateva telefoane si mailuri cu 2 dealeri, din punctul meu de vedere slabe sanse sa vad masina luna aceasta.
la passat pot sa fac oricum test...si stiu la ce sa ma astept de la ea.

#34
adrianmc1912

adrianmc1912

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 13.03.2017
Eu ti am zis,alegerea e personala, dar cand faci testul cu Ioniq cere sa mergi extraurban. Măcar la comportament sa te mulțumească, la consum poate o s o înjuri  :)
E masina proiectata pt oras,acolo i se vad calitatile. Si pe Bran sau Transfagarasan. Pe autostrada o sa i vazi defectele,la ce s a tăiat si renuntat ca sa fie asa buna de oras.
Apropo,in ce zona o folosesti ? Campie,munte ?

#35
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
o sa mai merg si la munte... in vacante :) ... bucuresti... iar drumul minim lunar va fi la campie

#36
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,183
  • Înscris: 12.09.2013
Sunt Passat-uri pe stoc variant, la 25-26000.Daca scazi rabla si o negociere de 500 euro ajungi la 24.000 si ai masina noua!Si economical si Mai puternica.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate