Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 

'17 Mazda3 G120 AT Revolution

- - - - -
  • Please log in to reply
915 replies to this topic

#1
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
Salut Posted Image
M-am gandit sa imi prezint masina si aici asa ca ... copy-paste de pe forumul Mazda.

Quote

"Am inceput sa-mi caut masina anul trecut, prin martie-aprilie. Eram destul de convins ca imi cumpar o masina SH, voiam Passat CC sau A4 B8 ... dar am renuntat repede la idee. In RO nu gaseam nimic ok, in Germania nu voiam sa merg dupa masina, iar de pe carsontheweb, sincer nu aveam incredere. Plus ca pentru masinile de acolo, cuvantul “optiuni” sau “dotari” este clar strain.
Si-am inceput cautarile pentru masina noua. Sa le luam in ordine:
1.    Opel Astra K -> A fost prima optiune, avand o Corsa de 8 ani de care am fost si sunt in continuare multumit, am zis ca poate raman fidel marcii … interior ok-ish, exterior la fel, dar nu eram 100% convins. Cunoasteti acel feeling care il aveti cand vedeti ceva anume si stiti din prima ca vreti acel ceva?? Eh, eu nu l-am avut.
2.    Renault Megane GT -> Mi-a placut masina asta. Arata superb exterior/ interior(mai putin tableta aia, dar care la dimensiuni mici, arata chiar ok). A urmat test-drive-ul, care a durat putin peste o ora din cate imi amintesc. Am fost foarte impresionat de motor, dar pana la urma vin de pe o Corsa cu 80cp, deci acel 1.6 de 205cp era avion pentru mine. Eram convins ca asta e urmatoarea mea masina.  O mica paranteza, desi cautam masina (noua) inca din martie, urma sa dau comanda la sf anului 2016, inceputul lu’ 2017. Din diverse motive am renuntat la GT iar acum cand intru pe forumul de la reno, se pare ca a fost o alegere inspirata (probleme la cutia de viteze…)
3.    Ford Focus. Au trecut luni bune de cand nu am mai cautat masina pentru ca eram pregatit sa-mi cumpar Megane GT. Asa ca in noiembrie am inceput iar cautarile, stiam ca nu imi cumpar Focus dar am zis sa ma duc sa vad pentru ca cei de la Ford au discounturi bune. Pana la urma conteaza si pretul nu? Am primit un discount de 20% fara negocieri. Stiati ca pe Focus ST-line geamurile electrice spate sunt optionale? Nici eu.
4.    MAZDA 3. Am fost la Mazda in aceeasi zi in care am fost la Ford. Desi in Braila in momentul respectiv nu era reprezentanta Mazda, fiind in renovare, dealer-ul Mazda lucreaza si la Suzuki asa ca am mers acolo sa discut. Mi-a aratat masina lui, o Mazda 3 Sedan. Si mi-a placut. Mult. Va amintiti ca v-am spus de acel feeling putin mai sus? Aici l-am avut. Mai ales ca stiam ca interiorul la facelift o sa fie ca la Mazda 6. Inca o mica paranteza, nu mai voiam masina cu frana de mana clasica. Voiam buton. Fiecare cu piticii lui … moving on … Era clar, am stiut imediat ca Mazda 3 e viitoarea mea masina. Pe 7 noiembrie am dat comanda  :good:  :good:
Nu am luat in considerare Golf 7 sau Seat Leon. Principalul motiv fiind pretul, configurarile mele ajungeau la peste 26k pentru fiecare. Al doilea motiv fiind look-ul. Desi imi place la nebunie exteriorul la Leon, interiorul pare cheap, parca ceva nu se leaga. Golf 7 consider ca are cel mai frumos interior in clasa asta (desi acum la facelift, navigatia aia pare aftermarket …), dar la exterior ... arata bine, nu zic nu, dar nu are acel “ceva” care sa te atraga. Sa te faca sa intorci capul dupa ea pe strada. Poate doar cu un pachet R-line."

Buuun, masina a ajuns pe 5 aprilie si are deja 5300 de km. Sunt 90% multumit de masina dar sunt si cateva mici lucruri deranjante, cum ar fi head-up display-ul, as fi preferat sa aiba un buton on/off sau sa fie proiectat pe parbriz, nu pe acel plastic. Cotiera si cup holderele sunt putin incomode, fiind destul de in spate dar m-am obisnuit si as fi preferat ca masina sa aiba guri de ventilatie si pentru cei din spate, dar asta e, nicio masina nu e perfecta.

Hai sa va pun si niste poze (intre timp masina a fost si inmatriculata). Posted Image

Attached Files


Edited by alliNdanuTz, 03 June 2017 - 14:48.


#2
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Frumoasa la exterior. Ce motorizare?
Tipic japonez. Exterior fantastic cu mult bun simt, dar interior simplu si anost de 2008
Multi km fara incidente

#3
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Faina , s-o stapanesti sanatos !
Cum de hatch si nu sedan ?
Ce motorizare ?
Cat a fost halatul ?

Edited by Baxon, 03 June 2017 - 15:20.


#4
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,610
  • Înscris: 15.06.2007

View PostClaudiu998, on 03 iunie 2017 - 15:09, said:

Frumoasa la exterior. Ce motorizare?
Tipic japonez. Exterior fantastic cu mult bun simt, dar interior simplu si anost de 2008
Multi km fara incidente
Pai cum ai fi crezut ca o sa ademeneasca asiaticii clienti noi europeni obisnuiti cu germanele italienele si francezele?  Prin exteriorul "aratos" , ca doar nu altfel..

Bafta si acomodare usoara cu masina. Dupa un timp vei ignora neajunsurile si te vei concentra doar pe partile care iti plac.
Despre HUD, sigur are prin meniuri o comanda de dezactivare, daca nu, probabil are o siguranta dedicata si o scoti..

#5
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

View PostClaudiu998, on 03 iunie 2017 - 15:09, said:

Frumoasa la exterior. Ce motorizare?
Tipic japonez. Exterior fantastic cu mult bun simt, dar interior simplu si anost de 2008
Multi km fara incidente
MultumescPosted Image
G120 : 2l benzina, 120cp.
In legatura cu interiorul, arata mult mai bine decat in poza mea. E simplu si elegant, parerea mea. Mie chiar imi place.

View PostBaxon, on 03 iunie 2017 - 15:19, said:

Faina , s-o stapanesti sanatos !
Cum de hatch si nu sedan ?
Ce motorizare ?
Cat a fost halatul ?
Multumesc Posted Image
Nu mi-a placut sedanul. Hatch-ul arata mai sport si imi plac foarte mult si cele 2 evacuari, la sedan nu se vede nici una Posted Image
G120: 2l benzina, 120cp.
Pret de lista 23000, pret final 21500.

View Posttfmercedez, on 03 iunie 2017 - 15:23, said:

Pai cum ai fi crezut ca o sa ademeneasca asiaticii clienti noi europeni obisnuiti cu germanele italienele si francezele?  Prin exteriorul "aratos" , ca doar nu altfel..

Bafta si acomodare usoara cu masina. Dupa un timp vei ignora neajunsurile si te vei concentra doar pe partile care iti plac.
Despre HUD, sigur are prin meniuri o comanda de dezactivare, daca nu, probabil are o siguranta dedicata si o scoti..
Nu se poate dezactiva, oricum m-am obisnuit cu el si chiar imi place, doar ca un buton on/off era "nice to have".

Edited by alliNdanuTz, 03 June 2017 - 15:28.


#6
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Super tare. Imi place ca ti-ai luat hatchback, arata mult-mult mai misto decit sedanul. Iar de faptul ca ti-ai luat hidramata ( automata ) nu mai zic <3 <3 <3
Banui ca stiai ca sistemul multimedia poate fi frecat si customizat in 1000 de feluri, da ? Sunt tool-uri si tutoriale pe net pentru asta.

S-o stapanesti sanatos !

#7
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

View PostInTech, on 03 iunie 2017 - 15:43, said:

Super tare. Imi place ca ti-ai luat hatchback, arata mult-mult mai misto decit sedanul. Iar de faptul ca ti-ai luat hidramata ( automata ) nu mai zic <3 <3 <3
Banui ca stiai ca sistemul multimedia poate fi frecat si customizat in 1000 de feluri, da ? Sunt tool-uri si tutoriale pe net pentru asta.

S-o stapanesti sanatos !

Multumesc Posted Image
Chiar nu stiam de sistemul de multimedia, ma apuc de cautat pe youtube, mersi de pont Posted Image

#8
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Felicitari pentru alegere ! Sa te poarte oriunde vrei tu fara incidente !

Sa nu-ti para rau dupa niciuna dintre concurentele enumerate de tine. Mazda 3 este cu cateva clase peste alea.

#9
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
Hud-ul sigur se poate dezactiva, citește prin manual.
Gurile de ventilație pentru spate sunt pe undeva pe sub scaunele față. O soluție spartană.
S-o stăpânești sănătos și te așteptăm pe la intalnirile Mazda, mai ales dacă ești din București!

#10
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
S-o stapanesti sanatos ! intotdeauna am spus ca o masina o alegi precum femeia : trebuie sa te atraga din prima, daca nu, atunci nu e pentru tine. Am totusi o intrebare : Am vazut ca ai cautat o masina sportiva initial (la Renault GT, la Ford ST). Aici de ce nu ai ales versiunea de 165 CP ? E mult mai scumpa ?

#11
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

View Postcurentelectric, on 03 iunie 2017 - 16:04, said:

Felicitari pentru alegere ! Sa te poarte oriunde vrei tu fara incidente !

Sa nu-ti para rau dupa niciuna dintre concurentele enumerate de tine. Mazda 3 este cu cateva clase peste alea.
Multumesc Posted Image  Nu imi pare rau, sunt 100% sigur ca am facut alegerea perfecta.

View Postjericho, on 03 iunie 2017 - 17:21, said:

Hud-ul sigur se poate dezactiva, citește prin manual.
Gurile de ventilație pentru spate sunt pe undeva pe sub scaunele față. O soluție spartană.
S-o stăpânești sănătos și te așteptăm pe la intalnirile Mazda, mai ales dacă ești din București!
O sa mai caut, poate gasesc ceva.
Multumesc Posted Image Nu sunt din Bucuresti dar cine stie, poate ajung candva.

View Postfortzoso, on 03 iunie 2017 - 17:40, said:

S-o stapanesti sanatos ! intotdeauna am spus ca o masina o alegi precum femeia : trebuie sa te atraga din prima, daca nu, atunci nu e pentru tine. Am totusi o intrebare : Am vazut ca ai cautat o masina sportiva initial (la Renault GT, la Ford ST). Aici de ce nu ai ales versiunea de 165 CP ? E mult mai scumpa ?
Multumesc Posted Image
Nu am cautat o masina sportiva, dar Megane GT e singura versiune de Megane care are motor pe benzina cu cutie automata. Nu m-am uitat la Focus ST ci la Focus ST-line, acum nu mai poti configura Focus cu pachet sport, ci Focus ST-line, aceleasi motoare ca pe Focus (1.0 sau 1.5 ecoboost) dar cu look-ul de ST.
Daca alegeam motorul de 165cp, era aproximativ acelasi pret dar pe acest motor nu poti pune cutie automata ...

#12
TAG21

TAG21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.11.2008
Banuiesc ca venea doar cu cutie manuala la 165 CP.

LE: S-o stapinesti sanatos si sa te bucuri de ea !  Multi km fara incidente si probleme !!!   :)

Edited by TAG21, 03 June 2017 - 18:02.


#13
MKdens24kw

MKdens24kw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 02.02.2014
1,5 si 2,0(benzina) de la Mazda au injectie multipunct sau directa? Adica teava de evacuare este curata sau neagra?
Sa o stapanesti sanatos! Foarte frumoasa. Pe mine ma tenteaza un CX-3 cu motorizarea asta.

#14
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
Injecția e directă. Atenție că cx3 e pe platforma Mazda 2.

#15
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View PostMKdens24kw, on 03 iunie 2017 - 19:31, said:

1,5 si 2,0(benzina) de la Mazda au injectie multipunct sau directa? Adica teava de evacuare este curata sau neagra?
Cate mazde cu injecție directă ai văzut cu țeava neagra ?

#16
elvaligreco

elvaligreco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 28.10.2010
Cum e cu zgomotul din habitaclu la peste 120 km/h ?

#17
MKdens24kw

MKdens24kw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 02.02.2014

View Postcurentelectric, on 04 iunie 2017 - 00:08, said:

Cate mazde cu injecție directă ai văzut cu țeava neagra ?
E  drept ca nu am vazut la Mazda pt ca nu am avut ocazia. La VW da, TSI-urile  au teava de evacuare neagra ca la diesel fara DPF.
Intrebam de teava neagra datorita link-ului urmator:
http://www.automarke...ulte-54209.html

#18
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Am înțeles ideea. Nu are nicio legatura cu injectia directa de la "altii". Poți să stai liniștit cand iti achizitionezi Mazda cx3 din punctul asta de vedere. Japonezilor chiar le-a ieșit injecția directă. Tot asa cum ei sunt mai aproape de realitate cu consumurile raportate in carte decat altii. Nu vreau sa propag niciun versus, insa chiar azi am tras pe nas un mic norișor de fum de la un Tiguan TSI care probabil, vazandu-ma că veneam un pic mai tare din spate s-a gândit să nu mă "încurce" cu depășirea, având în vedere că urma să vireze la stanga.

Iar dacă vei fi curios sa citești despre motoarele lor, vei afla că sunt foarte bine puse la punct pentru mersul in oraș, adică acolo unde multe altele suferă cumplit.

Edited by curentelectric, 04 June 2017 - 20:16.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate