Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

'17 Mazda3 G120 AT Revolution

- - - - -
  • Please log in to reply
915 replies to this topic

#19
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 elvaligreco, on 04 iunie 2017 - 19:36, said:

Cum e cu zgomotul din habitaclu la peste 120 km/h ?
Nu știu cum e hatch-ul, insa sedan-ul are o ușoară vâjâială peste 110-120. Zgomotul de rulare al anvelopelor este inexistent. Oricum, antifonarea este cu mult peste gama ei de preț, iar în mașină este liniște. Motorul se aude abia după 3500 rpm, dar ce fel se aude... Asta daca interesează pe cineva. Daca nu, îmi cer scuze că m-am băgat în seamă peste inițiator.

Edited by curentelectric, 04 June 2017 - 20:31.


#20
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Felicitari pentru alegere.
Ca sa confirm ceea ce deja realizezi si singur, motorul 2000 benzina si cutia automata fac toti banii. Motorul asta e un killer cand te duci pe la 5500-6500 ture, face foarte frumossss. Al meu de 165 cp rupe aderenta mereu cand papa pedala la fund si urca la 3-4000 rpm....asa regret si eu ca nu am luat integrala...in rest nici o problema. Multi km la turatii inalte!!!

#21
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007
Japonezele au motoare de turatie.. mi-amintesc de cineva care are un Subaru , in oras rar mergea si cu a 3-a, ca schimba peste 6000 rpm, si ii era lene sa schimbe a 3-a ca venea o intersectie un semafor si o lasa apoi in frana de motor.

#22
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

 elvaligreco, on 04 iunie 2017 - 19:36, said:

Cum e cu zgomotul din habitaclu la peste 120 km/h ?
De acord cu colegul de mai sus, putina vajaiala pe la 110-120km/h, dupa 130km/h este ceva zgomot dar nimic deranjant.

 curentelectric, on 04 iunie 2017 - 20:29, said:

Motorul se aude abia după 3500 rpm, dar ce fel se aude... Asta daca interesează pe cineva.
Nici nu stii cata dreptate ai, story time mai jos Posted Image

 m6d, on 04 iunie 2017 - 21:16, said:

Felicitari pentru alegere.
Ca sa confirm ceea ce deja realizezi si singur, motorul 2000 benzina si cutia automata fac toti banii. Motorul asta e un killer cand te duci pe la 5500-6500 ture, face foarte frumossss. Al meu de 165 cp rupe aderenta mereu cand papa pedala la fund si urca la 3-4000 rpm....asa regret si eu ca nu am luat integrala...in rest nici o problema. Multi km la turatii inalte!!!
Multumesc Posted Image Merita fiecare banut motorul + cutia.

Buuun, ieri am plecat cu masina intr-o mica "excursie". Planul era sa fac un drum Galati - Buzau pana la Vulcanii noroiosi. Am fost, am vizitat, a fost frumos si dupa m-am oprit la o pensiune sa mananc (asta pe la ora 1 jum) (daca ajungeti pe acolo, recomand Pensiunea Matei).
Vorba unui coleg de pe forumul Mazda, masina asta cere plimbata. Si are dreptate. De la Buzau, in loc sa plec spre casa (cum era planul initial) am ajuns la Brasov Posted Image M-am plimbat jum de ora prin centrul orasului dupa un loc de parcare, am facut 2 ture prin Centrul Vechi, am baut o cafea si am mancat ceva dulce Posted Image
La ora 19 am plecat din Brasov spre Galati. Intre Targu Secuiesc si Lepsa sunt cam 20km de drum, un drum superb, impecabil, printr-o padure, plin de serpentine. Am trecut masina pe manual (ma jucam din padelele de pe volan) si am stat 80% din timp in treapta 2 si 3, numai 4000-5000-6000 de turatii, drumul era foarte liber si pot sa zic ca m-am distrat, enorm. Motorul suna foarte bine la turatii inalte, nu te mai saturi. Masina este o adevarata placere. Nu stiu ce consum am facut pe drumul ala, nici nu m-a interesat. A meritat fiecare litru de benzina consumat.
Ca tot sunt la capitolul consum, pana la Brasov, cu mers legal in localitati iar in rest 100-130, am scos un consum de 6. Ca idee, nu sunt genul de sofer care conduce repede, agresiv, etc. Ajung in acelasi loc cu sau fara 10-15 minute. Dar dupa cum am povestit mai sus, ma distrez pe serpentine (daca imi permite drumul, daca este liber, etc) ..
Am oprit in Lepsa 3-4 minute sa imi revin dupa serpentine si am plecat iar la drum. Mers legal in localitati si in rest 80-90-100, ceva mai incet de data asta (oboseala, noapte..) Cand am ajuns acasa, aveam un consum de 5,3. Mi se pare ceva fantastic pentru un motor de 2l benzina.
Astazi masina mea face 2 luni (happy birthday I guess ...?), si are 5990 KM (face azi 6000).

Attached Files


Edited by alliNdanuTz, 05 June 2017 - 07:10.


#23
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,046
  • Înscris: 02.09.2005
Și eu sunt surprins de consum, multi mi-au sărit în cap pe aici, mă bucur că a mai apărut cineva pe forum care sa confirme consumul acestui motor.

#24
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Aia care ți-au sărit in cap sunt prizonierii comparațiilor si nu știu de ce sunt in stare japonezii. Lasa-i in pace.

#25
TAG21

TAG21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.11.2008
Mdaaa ... frumoasa povestea ta de la # 22  Posted Image  Posted Image  .................................... incep sa imi vina idei !  Posted Image

#26
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
Foarte frumoasa masina! Sa te bucuri de ea! Felicitari suplimentare pentru transmisia automata. Ai mai avut masina cu automata, ce te-a determinat sa alegi una acum?

#27
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

 Mr. Incredible, on 05 iunie 2017 - 15:44, said:

Foarte frumoasa masina! Sa te bucuri de ea! Felicitari suplimentare pentru transmisia automata. Ai mai avut masina cu automata, ce te-a determinat sa alegi una acum?
Multumesc Posted Image
Mai am un Opel Corsa D din 2009 tot cu cutie automata (sau manuala robotizata, ceva pe acolo). Nici nu s-a pus problema sa nu aleg cutia automata, confortul pe care il ofera merita toti banii.

#28
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,048
  • Înscris: 10.04.2006
Cât a durat livrarea?

#29
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
5 luni Posted Image

#30
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Sa o stapanesti sanatos ! Buna alegere !

Ce mi-a atras atentia la postul tau este obiectivitatea cu care ai scris postul. Personal sunt 100% de acord cu tine (cu exceptia Leonului care nu ma da pe spate).
Rar vad pe aici pe cineva obiectiv care sa spuna "Golf 7 consider ca are cel mai frumos interior in clasa asta", dar mie mi-a placut Mazda. Mai era unul pe alt topic care declara sus si tare ca CX5 este o clasa peste Q5 ...

Singurul lucru care ma nemultumeste la ea este puterea, suficienta, dar la limita inferioara, vreo 140-150 CP ar fi fost perfect.

Drumuri bune !

#31
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,048
  • Înscris: 10.04.2006
Asta mă gândeam să îmi iau și eu.
Dar nu am reușit să trec peste cele 6 luni de așteptare.
Si am văzut și eu aceleași minusuri precum lipsa guri ventilație sau cotiera prea mică și în spate.

#32
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Sa o stapanesti sanatos! Exact pentru clipele alea de zambet tamp mi s-a pus si mie pata pe M3, foarte frumos descrisa experienta!
@mufa sunt convins ca stii de upgrade-ul de la G120 la G165 ;)
@nenea zap, din cate am inteles are gurile de ventilatie pentru locurile spate sub scaunele fata, ca la Dacia sau Navara sau alte modele, ca nu le are pe mijloc nu inseamna ca nu are deloc ;)
Mie unul, singurul obiect incomod si plantat total aiurea imi pare a fi tableta, bine, la facelift au mai bibilit-o putin, dar tot nelalocul ei mi se pare si personal m-as putea lipsi de asa ceva!

#33
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,046
  • Înscris: 02.09.2005
G165 se poate lua doar pe varianta hatchback. Ciudățenii japoneze. Dar G120 se poate resofta cu 1800lei, și pe lângă caluti primești și un cuplu liniar și de la turații mai joase.

#34
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

 mufasa, on 07 iunie 2017 - 21:28, said:

Sa o stapanesti sanatos ! Buna alegere !

Ce mi-a atras atentia la postul tau este obiectivitatea cu care ai scris postul. Personal sunt 100% de acord cu tine (cu exceptia Leonului care nu ma da pe spate).
Rar vad pe aici pe cineva obiectiv care sa spuna "Golf 7 consider ca are cel mai frumos interior in clasa asta", dar mie mi-a placut Mazda. Mai era unul pe alt topic care declara sus si tare ca CX5 este o clasa peste Q5 ...

Singurul lucru care ma nemultumeste la ea este puterea, suficienta, dar la limita inferioara, vreo 140-150 CP ar fi fost perfect.

Drumuri bune !

Multumesc frumos Posted Image
Da, se putea putin mai multa putere, dar pentru mine si pentru stilul meu de condus sunt suficienti cei 120 de caluti. Oricum poti cumpara si varianta de 165cp, dar din pacate fara cutie automata ...

 Nenea Zap, on 07 iunie 2017 - 23:05, said:

Asta mă gândeam să îmi iau și eu.
Dar nu am reușit să trec peste cele 6 luni de așteptare.
Si am văzut și eu aceleași minusuri precum lipsa guri ventilație sau cotiera prea mică și în spate.
Daca nu aveam alta masina cu care sa ma deplasez intre timp, (probabil) nu comandam Mazda iar din stoc nu cumparam pentru ca sigur nu gaseam automata.
Eu am trecut usor peste acele minusuri, dar am zis sa le scriu aici ca sa nu fie genu' de topic "masina mea e cea mai tare, totul e 100% perfect" Posted ImageFiecare masina cu plusurile si minusurile ei.

 farausername, on 08 iunie 2017 - 05:43, said:

Sa o stapanesti sanatos! Exact pentru clipele alea de zambet tamp mi s-a pus si mie pata pe M3, foarte frumos descrisa experienta!
@mufa sunt convins ca stii de upgrade-ul de la G120 la G165 Posted Image
@nenea zap, din cate am inteles are gurile de ventilatie pentru locurile spate sub scaunele fata, ca la Dacia sau Navara sau alte modele, ca nu le are pe mijloc nu inseamna ca nu are deloc Posted Image
Mie unul, singurul obiect incomod si plantat total aiurea imi pare a fi tableta, bine, la facelift au mai bibilit-o putin, dar tot nelalocul ei mi se pare si personal m-as putea lipsi de asa ceva!
Multumesc Posted Image

Edited by alliNdanuTz, 08 June 2017 - 06:48.


#35
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 alliNdanuTz, on 07 iunie 2017 - 18:30, said:

5 luni Posted Image

Felicitari pentru alegere
Tot 5 luni am avut si eu termen de livrare, adica luna septembrie(comanda a fost data la sfarsitul lui aprilie)....mai am ceva timp de asteptat

#36
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 alliNdanuTz, on 08 iunie 2017 - 06:47, said:

Oricum poti cumpara si varianta de 165cp, dar din pacate fara cutie automata ...
Asa prostie nu pot sa inteleg !?
Intre 120CP AT si 165CP MT si eu as fi ales prima varianta Posted Image .

 jericho, on 08 iunie 2017 - 06:04, said:

G165 se poate lua doar pe varianta hatchback. Ciudățenii japoneze. Dar G120 se poate resofta cu 1800lei, și pe lângă caluti primești și un cuplu liniar și de la turații mai joase.
Si garantia Posted Image ...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate