Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
'17 Mazda3 G120 AT Revolution
Last Updated: Apr 06 2023 07:12, Started by
alliNdanuTz
, Jun 03 2017 14:46
·
0
#19
Posted 04 June 2017 - 20:29
elvaligreco, on 04 iunie 2017 - 19:36, said:
Cum e cu zgomotul din habitaclu la peste 120 km/h ? Edited by curentelectric, 04 June 2017 - 20:31. |
#20
Posted 04 June 2017 - 21:16
Felicitari pentru alegere.
Ca sa confirm ceea ce deja realizezi si singur, motorul 2000 benzina si cutia automata fac toti banii. Motorul asta e un killer cand te duci pe la 5500-6500 ture, face foarte frumossss. Al meu de 165 cp rupe aderenta mereu cand papa pedala la fund si urca la 3-4000 rpm....asa regret si eu ca nu am luat integrala...in rest nici o problema. Multi km la turatii inalte!!! |
#22
Posted 05 June 2017 - 06:59
elvaligreco, on 04 iunie 2017 - 19:36, said:
Cum e cu zgomotul din habitaclu la peste 120 km/h ? curentelectric, on 04 iunie 2017 - 20:29, said:
Motorul se aude abia după 3500 rpm, dar ce fel se aude... Asta daca interesează pe cineva. m6d, on 04 iunie 2017 - 21:16, said:
Felicitari pentru alegere. Ca sa confirm ceea ce deja realizezi si singur, motorul 2000 benzina si cutia automata fac toti banii. Motorul asta e un killer cand te duci pe la 5500-6500 ture, face foarte frumossss. Al meu de 165 cp rupe aderenta mereu cand papa pedala la fund si urca la 3-4000 rpm....asa regret si eu ca nu am luat integrala...in rest nici o problema. Multi km la turatii inalte!!! Buuun, ieri am plecat cu masina intr-o mica "excursie". Planul era sa fac un drum Galati - Buzau pana la Vulcanii noroiosi. Am fost, am vizitat, a fost frumos si dupa m-am oprit la o pensiune sa mananc (asta pe la ora 1 jum) (daca ajungeti pe acolo, recomand Pensiunea Matei). Vorba unui coleg de pe forumul Mazda, masina asta cere plimbata. Si are dreptate. De la Buzau, in loc sa plec spre casa (cum era planul initial) am ajuns la Brasov M-am plimbat jum de ora prin centrul orasului dupa un loc de parcare, am facut 2 ture prin Centrul Vechi, am baut o cafea si am mancat ceva dulce La ora 19 am plecat din Brasov spre Galati. Intre Targu Secuiesc si Lepsa sunt cam 20km de drum, un drum superb, impecabil, printr-o padure, plin de serpentine. Am trecut masina pe manual (ma jucam din padelele de pe volan) si am stat 80% din timp in treapta 2 si 3, numai 4000-5000-6000 de turatii, drumul era foarte liber si pot sa zic ca m-am distrat, enorm. Motorul suna foarte bine la turatii inalte, nu te mai saturi. Masina este o adevarata placere. Nu stiu ce consum am facut pe drumul ala, nici nu m-a interesat. A meritat fiecare litru de benzina consumat. Ca tot sunt la capitolul consum, pana la Brasov, cu mers legal in localitati iar in rest 100-130, am scos un consum de 6. Ca idee, nu sunt genul de sofer care conduce repede, agresiv, etc. Ajung in acelasi loc cu sau fara 10-15 minute. Dar dupa cum am povestit mai sus, ma distrez pe serpentine (daca imi permite drumul, daca este liber, etc) .. Am oprit in Lepsa 3-4 minute sa imi revin dupa serpentine si am plecat iar la drum. Mers legal in localitati si in rest 80-90-100, ceva mai incet de data asta (oboseala, noapte..) Cand am ajuns acasa, aveam un consum de 5,3. Mi se pare ceva fantastic pentru un motor de 2l benzina. Astazi masina mea face 2 luni (happy birthday I guess ...?), si are 5990 KM (face azi 6000). Attached FilesEdited by alliNdanuTz, 05 June 2017 - 07:10. |
#23
Posted 05 June 2017 - 07:47
Și eu sunt surprins de consum, multi mi-au sărit în cap pe aici, mă bucur că a mai apărut cineva pe forum care sa confirme consumul acestui motor.
|
#24
Posted 05 June 2017 - 08:05
Aia care ți-au sărit in cap sunt prizonierii comparațiilor si nu știu de ce sunt in stare japonezii. Lasa-i in pace.
|
#25
Posted 05 June 2017 - 13:15
Mdaaa ... frumoasa povestea ta de la # 22 .................................... incep sa imi vina idei !
|
#26
Posted 05 June 2017 - 15:44
Foarte frumoasa masina! Sa te bucuri de ea! Felicitari suplimentare pentru transmisia automata. Ai mai avut masina cu automata, ce te-a determinat sa alegi una acum?
|
#27
Posted 05 June 2017 - 16:25
Mr. Incredible, on 05 iunie 2017 - 15:44, said:
Foarte frumoasa masina! Sa te bucuri de ea! Felicitari suplimentare pentru transmisia automata. Ai mai avut masina cu automata, ce te-a determinat sa alegi una acum? Mai am un Opel Corsa D din 2009 tot cu cutie automata (sau manuala robotizata, ceva pe acolo). Nici nu s-a pus problema sa nu aleg cutia automata, confortul pe care il ofera merita toti banii. |
#30
Posted 07 June 2017 - 21:28
Sa o stapanesti sanatos ! Buna alegere !
Ce mi-a atras atentia la postul tau este obiectivitatea cu care ai scris postul. Personal sunt 100% de acord cu tine (cu exceptia Leonului care nu ma da pe spate). Rar vad pe aici pe cineva obiectiv care sa spuna "Golf 7 consider ca are cel mai frumos interior in clasa asta", dar mie mi-a placut Mazda. Mai era unul pe alt topic care declara sus si tare ca CX5 este o clasa peste Q5 ... Singurul lucru care ma nemultumeste la ea este puterea, suficienta, dar la limita inferioara, vreo 140-150 CP ar fi fost perfect. Drumuri bune ! |
#31
Posted 07 June 2017 - 23:05
Asta mă gândeam să îmi iau și eu.
Dar nu am reușit să trec peste cele 6 luni de așteptare. Si am văzut și eu aceleași minusuri precum lipsa guri ventilație sau cotiera prea mică și în spate. |
#32
Posted 08 June 2017 - 05:43
Sa o stapanesti sanatos! Exact pentru clipele alea de zambet tamp mi s-a pus si mie pata pe M3, foarte frumos descrisa experienta!
@mufa sunt convins ca stii de upgrade-ul de la G120 la G165 @nenea zap, din cate am inteles are gurile de ventilatie pentru locurile spate sub scaunele fata, ca la Dacia sau Navara sau alte modele, ca nu le are pe mijloc nu inseamna ca nu are deloc Mie unul, singurul obiect incomod si plantat total aiurea imi pare a fi tableta, bine, la facelift au mai bibilit-o putin, dar tot nelalocul ei mi se pare si personal m-as putea lipsi de asa ceva! |
#33
Posted 08 June 2017 - 06:04
G165 se poate lua doar pe varianta hatchback. Ciudățenii japoneze. Dar G120 se poate resofta cu 1800lei, și pe lângă caluti primești și un cuplu liniar și de la turații mai joase.
|
|
#34
Posted 08 June 2017 - 06:47
mufasa, on 07 iunie 2017 - 21:28, said:
Sa o stapanesti sanatos ! Buna alegere ! Ce mi-a atras atentia la postul tau este obiectivitatea cu care ai scris postul. Personal sunt 100% de acord cu tine (cu exceptia Leonului care nu ma da pe spate). Rar vad pe aici pe cineva obiectiv care sa spuna "Golf 7 consider ca are cel mai frumos interior in clasa asta", dar mie mi-a placut Mazda. Mai era unul pe alt topic care declara sus si tare ca CX5 este o clasa peste Q5 ... Singurul lucru care ma nemultumeste la ea este puterea, suficienta, dar la limita inferioara, vreo 140-150 CP ar fi fost perfect. Drumuri bune ! Multumesc frumos Da, se putea putin mai multa putere, dar pentru mine si pentru stilul meu de condus sunt suficienti cei 120 de caluti. Oricum poti cumpara si varianta de 165cp, dar din pacate fara cutie automata ... Nenea Zap, on 07 iunie 2017 - 23:05, said:
Asta mă gândeam să îmi iau și eu. Dar nu am reușit să trec peste cele 6 luni de așteptare. Si am văzut și eu aceleași minusuri precum lipsa guri ventilație sau cotiera prea mică și în spate. Eu am trecut usor peste acele minusuri, dar am zis sa le scriu aici ca sa nu fie genu' de topic "masina mea e cea mai tare, totul e 100% perfect" Fiecare masina cu plusurile si minusurile ei. farausername, on 08 iunie 2017 - 05:43, said:
Sa o stapanesti sanatos! Exact pentru clipele alea de zambet tamp mi s-a pus si mie pata pe M3, foarte frumos descrisa experienta! @mufa sunt convins ca stii de upgrade-ul de la G120 la G165 @nenea zap, din cate am inteles are gurile de ventilatie pentru locurile spate sub scaunele fata, ca la Dacia sau Navara sau alte modele, ca nu le are pe mijloc nu inseamna ca nu are deloc Mie unul, singurul obiect incomod si plantat total aiurea imi pare a fi tableta, bine, la facelift au mai bibilit-o putin, dar tot nelalocul ei mi se pare si personal m-as putea lipsi de asa ceva! Edited by alliNdanuTz, 08 June 2017 - 06:48. |
#35
Posted 08 June 2017 - 06:54
#36
Posted 08 June 2017 - 07:57
alliNdanuTz, on 08 iunie 2017 - 06:47, said:
Oricum poti cumpara si varianta de 165cp, dar din pacate fara cutie automata ... Intre 120CP AT si 165CP MT si eu as fi ales prima varianta . jericho, on 08 iunie 2017 - 06:04, said:
G165 se poate lua doar pe varianta hatchback. Ciudățenii japoneze. Dar G120 se poate resofta cu 1800lei, și pe lângă caluti primești și un cuplu liniar și de la turații mai joase. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users