Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Recomandare compactă nouă benzinară sau hibrid cu automată

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#55
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View PostLeopardSurd, on 25 mai 2017 - 14:36, said:

Mai întâi testează Leon după Mazda 3.

Mazda 3 cu automată și toate opțiunile posibile (fără piele și navigație) e 25 coco. Versiunea hatchback. Păcat că nu oferă opțiunea de 160 CP pe automată.

leon arata mai bine fata de golf... exterior.
la interior sufera de lipsa unor lucruri pentru unii neesentiale...ca de exemplu antifonarea torpedoului... la leon este plastic chior..

dar astea sunt detalii...si fiecare le vede altfel... dupa "gust"

Edited by zippo123, 25 May 2017 - 15:36.


#56
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Nu prea îi place Golful dar vedem. Pe ăsta cred că îl testează după ce termină cu Leon. O opțiune ar fi și Focus dar cu opțiunile de pe Mazda 3 și motorul de 1,5 l benzină și automată costă cam 3 coco mai mult.

Leon pe afară îmi place și mie cum arată.

#57
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,731
  • Înscris: 02.07.2011
Leon-ul nu e o masina stralucita pentru autostrada. Anvelopele standard sunt foarte zgomotoase si oglinzile alea de Lambo fac zgomot la viteze mari ;).

#58
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
O soluție exact la limită (30 euroni) ar fi Mondeo pe benzină, Trend dar echipat cu mai tot ce se poate afară de piele și cameră spate. Motorizarea mi se pare totuși slăbuță la caroseria pe care o are: benzină turbo 1,5 l de 160 CP automată.

Și da, problema e că e mare.

#59
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
La Ioniq nu s-a uitat?
Eu de-abia astept sa apara aici.
Vad pe mobile.de ca se dau la 20000 probabil versiunea de baza.

#60
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Honda civic a pomenit cineva? A crescut mult în dimensiuni. Portbagaj 470 compacta hatch ati mai pomenit?
26000 full de full.  E peste orice. La dinamica peste BMW 320 la aceleasi dotari seria 3 costa 50000.

http://www.zeperfs.c...el6667-4198.htm

Sa-mi aratati o masina mai buna în categoria asta.


#61
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Civicul actual e urât cu spume. Numai mă-sa îl poate iubi. Era beat ăla care l-a proiectat. Dacă acum 3 generații arăta super acum arată ca piciorul lui Optimus Prime.

Ioniq e cam la fel de mic ca C-HR la interior dar ceva mai mare. La C-HR dai cu capul de plafon când vrei să ieși din mașină. Claustrofobie, frate. Scaunele la ediția de bază Ioniq corespund mai degrabă subcompactelor: slab. Nu am ce comenta la partea de motorizare, mie nu-mi place dar frate-meu s-a declarat nemulțumit de ea.

#62
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View PostLeopardSurd, on 26 mai 2017 - 08:22, said:

Civicul actual e urât cu spume. Numai mă-sa îl poate iubi. Era beat ăla care l-a proiectat. Dacă acum 3 generații arăta super acum arată ca piciorul lui Optimus Prime.

Ioniq e cam la fel de mic ca C-HR la interior dar ceva mai mare. La C-HR dai cu capul de plafon când vrei să ieși din mașină. Claustrofobie, frate. Scaunele la ediția de bază Ioniq corespund mai degrabă subcompactelor: slab. Nu am ce comenta la partea de motorizare, mie nu-mi place dar frate-meu s-a declarat nemulțumit de ea.

ioniq-ul l-ai vazut doar sau ati facut si test drive ?

#63
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Test drive a fost scurt. S-a urcat în el și nu putea să configureze scaunul și volanul cum vroia. Eu nu am mai mers.
Interiorul mi se pare mai neinspirat decât la C-HR.
Iar spatele e mai urât în realitate decât în poze.

#64
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,034
  • Înscris: 03.05.2006
Nu realizez pretul, insa Leaf ?

#65
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Singurele hibride care merita atentie ar fi Prius si Auris, primul cu rezerve in privinta aspectului iar cel din urma cu rezerve in privinta spatiului interior.

Variante pe benzina nu as exclude Astra (GTC), Leon SC si Golf care execeleaza la spatiu interior in clasa lor, dar nici A3-ul sau BMW seia 1 desi ultimele 2 par mai "inghesuite".

Edited by florinppv, 26 May 2017 - 18:17.


#66
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
A ales?

Într-o lună pornesc si eu căutările... dar nu am problemă cu înălțimea.

Eu o sa merg pe Passat Ioniq si eventual un suv de oraș...nu știu care.

#67
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Urmează Leon și Golf. Dacă Golful o dă prin bălării cu prețul și ajunge la 30 coco, ia de același preț Mondeo cu exact ce îi trebuie.

Mai încearcă încă niște compacte.

#68
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Mercedes-Benz B-klasse (180-200)
BMW serie 2 (218-220i)
La astea nu o sa aiba probleme din cauza inaltimii.

#69
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Cred că îl ține bugetul pe astea doar la SH vechi de 1 an care de la filiale au in continuare garanția clasică și puțini kilometri.

#70
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Apropo de Nissan Leaf, e electrică și in ciuda infrastructurii mai bune în Germania încă nu mi se pare electrica pură prea coaptă pentru drumuri lungi ocazionale pe autostradă. Merge în oraș dar aici are mai mult succes ZOE că e mai mică și se potrivește în mediul urban.

#71
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,034
  • Înscris: 03.05.2006

View PostLeopardSurd, on 28 mai 2017 - 23:11, said:

Apropo de Nissan Leaf, e electrică și in ciuda infrastructurii mai bune în Germania încă nu mi se pare electrica pură prea coaptă pentru drumuri lungi ocazionale pe autostradă. Merge în oraș dar aici are mai mult succes ZOE că e mai mică și se potrivește în mediul urban.
Leaf este ok si pe autostrada. insa cu conditia sa ai o retea buna de alimentare electrica.
Singurul motiv pt care am mentionat-o este inaltimea ei.

#72
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Nu e momentul pentru electrice. Nu acum. Sunt adeptul lor dar mai aștept 10 ani pentru o electrică pură.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate