Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Recomandare compactă nouă benzinară sau hibrid cu automată

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#37
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Clasic: de ajunge la Passat sau Logan!

#38
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
S-a hotărât. Își ia bicicletă cu motor.

Glumesc.


Amintea un coleg de SUV-uri. Lumea are impresia că sunt mai spațioase că îs mai mari. Virtual sunt mai mari dar practic nu prea în interior. A probat frate-meu X5, Santa Fe, Touran și Kuga: caca maca. Tot acolo ca spațiu la craci și mâini pentru el doar că stă mai cocoțat.

Civicul de acum 3 generații, ăla cu design de Enterprise e teoretic o compactă. Eu în el am mai puțin spațiu decât într-o Fiesta (subcompactă). Mă dădeam din el cocoțându-mă.

#39
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca e asa de greu la masini , sa-si ia o Yamaha tdm 900 ca sigur nu ii este mica ... buna si pt oras si pt autobahn

Edited by Baxon, 23 May 2017 - 01:00.


#40
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017

View PostLeopardSurd, on 23 mai 2017 - 00:28, said:

Civicul de acum 3 generații, ăla cu design de Enterprise e teoretic o compactă. Eu în el am mai puțin spațiu decât într-o Fiesta (subcompactă). Mă dădeam din el cocoțându-mă.

Asta poate fi si din cauza ca masinile au tot crescut cu trecerea timpului. Nu cred ca intr-un Civic nou ai avea mai putin spatiu comparativ cu o Fiesta noua.Si eu am observat ca in Fiesta MK5 e mai mult spatiu decat intr-un Golf 3, dar lucrul asta zic eu ca e cauzat de faptul ca Golful e mai vechi

#41
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Civicul nou nu-mi place nici mie și nici lui frate-meu. Urât cu bale. Săptămâna asta vedem ce poate testa.

#42
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017
Civic nici eu nu mi-as lua la cat e de urat, fata merge, da spatele zici ca l-au modelat cu sapa. In Focus, eu de la 1.83 ai mei estimez ca ar putea incapea bine si cineva de 2 m, dupa ce trece de coltul bordului care nu stiu de ce l-au facut asa iesit in afara. Locul din spatele soferului va deveni foarte mic, dar daca spui ca nu il deranjeaza asta nu cred ca va fi o problema. O alta compacta pe care am testat-o si mi s-a parut ca are un spatiu mare pentru sofer este Octavia, care e si referinta pentru masina spatioasa in segment.

Sa vada exact cum se simte in fiecare masina, numai in urma unor drive teste isi va putea da seama.

Edited by axl07, 23 May 2017 - 08:02.


#43
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Pe ADAC e o listă cu mașini testate pe spațiul la craci și cap. Din câte am răsfoit am găsit câteva cu limita superioară la 2 m și nu la 1,95 cum au majoritatea: Opel Astra, Seat Leon, Golf VII. Mno vedem.

#44
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,952
  • Înscris: 04.05.2003
sa atepte Ioniq plug-in...apare vara asta...
consumul in oras va fi foarte mic..
eu ma intreb cand va apare in ro avand in vedere ca ioniq hibrid apare deabia luna asta... iar in vest se vinde de anul trecut

iti spun asta pentru in acest moment ma gandesc ce aleg intre ioniq hibrid (astept sa fac test drive) sau Passat break (disel din pacate).. au oferta foarte buna in ro aprox 23000 euro

#45
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Passatul ala banuiesc ca e "chel".

#46
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,952
  • Înscris: 04.05.2003

View PostLauCalin, on 23 mai 2017 - 16:26, said:

Passatul ala banuiesc ca e "chel".

trendline
+
optionalele astea incluse :
aer conditionat automat "Climatronic" cu534,31 €
App-Connect183,26 €
Cod intern-tapiterie standard0,- €
Drive Net0,- €
Faruri de ceata cu iluminare statica la207,06 €
Interfata USB pentru iPod/iPhone0,- €
Pachet Confort-916,30 €
Pachet iarna:287,98 €
Pachet lumini si vizibilitate pentru0,- €
Radio CD Composition Media422,45 €
cod intern0,- €

Total28.023,31 €Avantaj pret4.327,65 €Pret special incl. TVA 23.695,66 €
intra pe site  vw.ro ...

de la Hyundai am primit oferta la Ioniq full (au doua variante)  cu aprox 22800 euro (fara vopsea)
prima varianta e undeva la 19800

problema la mine se pune la consumul in oras... varianta diesel nu prea ma incanta...insa passatul ta (ca masina)

sper sa imi faca o surpriza placuta ioniq-ul...

Edited by zippo123, 23 May 2017 - 16:34.


#47
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Toyota C-HR pică. Mică în interior și în ciuda motorului electric e lentă la pornire.

Comparație cu orice se putea la semafor: motoare cu ardere internă și desigur ZOE care e prin esență glonț la verde. Iar portbagajul dom'le, ce e asta? E aproape la fel de mare ca la subcompacte. Aiurea.

Încercăm Ioniq hibrid la probe dar nu-mi fac mari speranțe. Parcă văd că tot acolo bate.

#48
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Vad ca aveti niste idei gresite despre hibride si le confundati cumva cu o masina ce e juma pe benzina, juma pe electric.
Eu am condus cateva zeci de mii de km cu o hibrida, poate vreo 70k?, ce'i drept sarea bine de 200cp.
Dar este acelasi principiu.

Hibridul in primul rand porneste pe benzina. Doar dupa ce motorul e cald poate comuta pe electric.
Hibridul merge foarte rar pe electric, si daca mergi mult pe autostrata, va functiona si mai rar.
De regula mergi exclusiv pe electric prin parcari.

Acum, unde e avantajul?
1. In primul rand cand ii dai talpa, sau urci un deal si forjezi un pic etc, intra si electricul in joc, peste cel cu benzina. Si aduce un spor de putere, ce in functie de motor poate fi 20-30%
2. La semafor motorul moare. Nu arzi benzina degeaba, nu faci zgomot, fara poluare. Daca o pornesti ca melcu, poate ai sanse sa o misti doar pe electric, dar daca apesi pedala, asa cum se apasa normal la o plecare de pe loc, intra benzina si posibil electricul peste.
3. Mergi la drum lung. Vezi un stop departe, o limitare de viteza, o vale ceva si ridici piciorul de pe acceleratie. Dupa cateva decunde motorul de benzina moare si tu continui sa mergi asa in virtutea inertiei si functiile masinii sunt alimentate de hibrid.
4. Cum am spus, totusi, la anumite deplasari la viteze sub 60 si unde nu se bruscheaza acceleratia, dar mai mult gen parcari, printre blocuri, alei etc, e posibil sa o duci doar pe electric, dar asta e mai putin.

O hibrida cu un cvt este f confortabila la condus. Mai putina galagie, nu ai turatii din alea de polizor (cica sport spun unii) sa te bruieze la cap etc.
Unii spun ca e stil de pensionar, dar eu folosesc masina de la a la b, vreau sa ajung odihnit, fara stress etc nu ma urc la volan cu niscaiva porniri razboinice si toti ceilalti participanti la trafic sunt niste obstacole ce trebuiesc depasite. Unde mai pui ca te expui unor riscuri total inutil. Ca sa'ti creasca un pic adrenalina sunt si alte optiuni in viata.
Poate ca nu e rau sa reconsideram un pic felul cum relationam cu masinile si cu ceilalti soferi

#49
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Motorul ăla electric poate merge cam 1 km singur din câte m-am documentat. Ținând cont de cuplul pe care îl poate avea, nu înțeleg de ce nu e folosit la pornire. ZOE îi dădea cu flit.

C-HR nu e confortabilă nici pentru mine (am peste 1,9) nici pentru frate-meu (peste 2 m). Merge la înălțimea medie clasică din România (1,8 cm) dar oricum. Stăteam în el ca într-o Fiesta deși e altă clasă.

Nu e vorba de mers de pensionar, frate-meu conduce ca un pensionar dar i s-a părut motorul prea puturos.

Insonorizarea nu e extraordinară.

Rezumat pentru el: nu merită C-HR efortul financiar.

#50
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
S-a lamurit!

#51
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,952
  • Înscris: 04.05.2003
compacta si sa aiba pozitia buna la volan la 2m intaltime... cam greu

mondeo hibrid ? a vazut cineva ? vad ca e disponibil si in ro

#52
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Hibrid nu trebuie să fie neapărat. Dar partea de cutie automată trebuie să rămână.

Ce e peste compactă nu prea se mai potrivește de oraș. Și oricum astea din categoria Mondeo, A4, Superb au prețuri peste 30 coco cu automată.

Edited by LeopardSurd, 25 May 2017 - 13:17.


#53
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,952
  • Înscris: 04.05.2003

View PostLeopardSurd, on 25 mai 2017 - 13:16, said:

Hibrid nu trebuie să fie neapărat. Dar partea de cutie automată trebuie să rămână.

Ce e peste compactă nu prea se mai potrivește de oraș. Și oricum astea din categoria Mondeo, A4, Superb au prețuri peste 30 coco cu automată.

golf ?

apare acum si 1.5 TSI de 150 cp

Edited by zippo123, 25 May 2017 - 13:30.


#54
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Mai întâi testează Leon după Mazda 3.

Mazda 3 cu automată și toate opțiunile posibile (fără piele și navigație) e 25 coco. Versiunea hatchback. Păcat că nu oferă opțiunea de 160 CP pe automată.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate