Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Recomandare compactă nouă benzinară sau hibrid cu automată
Last Updated: Jun 02 2017 23:11, Started by
LeopardSurd
, May 21 2017 06:44
·
0
#20
Posted 22 May 2017 - 10:28
Hibrid vrea dacă e posibil să reducă noxele, consumul și implicit taxele pe viitor. Nu a avut până acum. Nici eu nu știu cu ce se mănâncă. Oricum are avantajul automat al unei cutii automate ceea ce agreează.
C-HR arată din poze p*7dă. Trebuie să găsească și la asta vreo filială cu hibridă la "Probefahrt". Motorizarea clasică pe automată e slăbuță. Să vedem dacă încape. |
#21
Posted 22 May 2017 - 10:47
S-o vezi p'aia gri închis cu plafon negru. Zici că te-a lovit Enterprisu'!
|
#22
Posted 22 May 2017 - 11:18
Da, știu. Îmi place stilul "navă spațială". Ediția aia veche de Civic îmi plăcea și mie. Aia cu lanț de distribuție nu astea 2 generații care au stopuri ca 2 hemoroizi. Unii sunt de părere că C-HR arată că Juke. Ăștia îs persoane care au nevoie de ochelari.
Dau de veste dacă are ocazia să facă proba pe un Enterprise. Edited by LeopardSurd, 22 May 2017 - 11:19. |
#23
Posted 22 May 2017 - 11:45
QuickSpeed, on 22 mai 2017 - 10:47, said:
S-o vezi p'aia gri închis cu plafon negru. Zici că te-a lovit Enterprisu'! Edited by cata, 22 May 2017 - 11:48. |
#24
Posted 22 May 2017 - 11:50
Si dupa drive-test intrebi ce are motorul? E defect de merge masina asa incet?
Edited by kodiak, 22 May 2017 - 11:52. |
#25
Posted 22 May 2017 - 11:53
#27
Posted 22 May 2017 - 12:17
LeopardSurd, on 21 mai 2017 - 06:44, said:
Frate-meu vrea o compactă în 4 uși, nouă, benzinară sau hibridă în care să aibă suficient loc pentru mărimea lui (înălțime: 200 cm) și să fie confortabilă la drum lung. Regim de plimbare: 50% oraș și restul pe Autobahn sau Landstraße (care la regim cu autostrada seamănă). Vă face maxim 20.000 km cu ea (se va conduce în principal în Germania). Nu vrea diesel că se cam impute treaba cu legislația în câțiva ani, crede el. Ce model? Ce motorizare? Ce cutie automată? Și eventual și un motiv nu numai "ia VW că am eu și merge bine". Buget maxim 30.000 €. Se poate lua și SH dar de la o filială oficială (mașină veche de 1-2 ani cu maxim 50.000 km documentați la bord). P.S. Să nu fie break. Hatchback sau berlină. |
#28
Posted 22 May 2017 - 13:17
QuickSpeed, on 22 mai 2017 - 12:03, said:
stim, soferu' roman cu puterea-n c...r! |
|
#29
Posted 22 May 2017 - 13:19
Spune-i sa faca un drive-test cu ea si se lamureste singur!
|
#30
Posted 22 May 2017 - 13:44
Da telefoane acum să vadă dacă la filiale găsește ceva hibrid. O alta ar fi Hyundai Ioniq.
Dacă nu, vedem de Mazda 3 sau Focus cu motorul de 1,5 l și 150 CP care e disponibil cu automată. Cel puțin Mazda până la motorizare e mai dotată decât Focus la același preț. |
#33
Posted 22 May 2017 - 14:01
axl07, on 22 mai 2017 - 13:52, said:
Asta cu Mazda mai dotata decat Focus la acelasi pret o fi prin Germania, ca in Romania e exact invers. Iar chestii mioritice gen "hai să ne tocmim" nu merg "aicișea". Dacă ai noroc face vreunul vreo lichidare și mai scade prețul 1-3 mii coco dar altfel nu. O filială în zonă vindea o Mazda 3 automată din 2016 cu dotări sport (inclusiv piele și navigație) la 20 k coco. Desigur încă în garanție că e filială oficială. Trebuie să facă un test drive. Păcat de culoare, e gri metalizat nu roșul ăla p17dă. |
|
#34
Posted 22 May 2017 - 15:31
La 200cm inaltime e greu cu compactele, de incaput incapi dar depinde si cum:) mai ales daca conduci peste o ora pe zi.
|
#35
Posted 22 May 2017 - 15:41
@initiator
Daca vrei hibrid si ai disponibili 30.000 euro uita-te la Toyota Auris Hybrid 1,8 CVT Sol+. Daca poti sa maresti semnificativ bugetul intra in scena si Rav4, la care nu cred ca se mai pune problema spatiului pentru sofer. Din punctul meu de vedere singurul hibrid care merita este cel de la Toyota, asta daca te poti impaca cu CVT-ul, cutie pe care foarte multi europeni o detesta. Mie mi se pare a fi cea mai fiabila cutie automata existenta pe piata pe motivul ca este cea mai simpla. De ce spun ca merita? Simplu, pentru ca nu pierzi timp cu incarcatul la priza. Uita-te pe turatii.ro la testele facute cu aceasta masina. http://www.turatii.r...t-i-hybrid-sol/ La compactele obisnuite nu ma bag, la banii astia ai de unde alege. Edited by gabrieln2016, 22 May 2017 - 15:59. |
#36
Posted 22 May 2017 - 21:54
LeopardSurd, on 21 mai 2017 - 06:44, said:
Frate-meu vrea o compactă în 4 uși, nouă, benzinară sau hibridă în care să aibă suficient loc pentru mărimea lui (înălțime: 200 cm) și să fie confortabilă la drum lung. Regim de plimbare: 50% oraș și restul pe Autobahn sau Landstraße (care la regim cu autostrada seamănă). Vă face maxim 20.000 km cu ea (se va conduce în principal în Germania). Nu vrea diesel că se cam impute treaba cu legislația în câțiva ani, crede el. Ce model? Ce motorizare? Ce cutie automată? Și eventual și un motiv nu numai "ia VW că am eu și merge bine". Buget maxim 30.000 €. Se poate lua și SH dar de la o filială oficială (mașină veche de 1-2 ani cu maxim 50.000 km documentați la bord). P.S. Să nu fie break. Hatchback sau berlină. Daca il intereseazasa fie cat mai confortabila pe autostrada, si neaparat compacta, are doar doua alegeri reale Ford Focus 1.5 EcoBoost sau Golf 7 1.5TSI (sau 1.4 cat mai e...). Ambele automate. Restul masinilor din clasa sunt prea zgomotoase la viteze de autostrada ca sa faci 50% din km asa in mod constant. Insa in mod real, un A4 SH de 1-2 ani cu motorul de 2 litri benzina e o alegere mai buna pt autobahn, chiar daca nu e compacta. Alternativ, sa astepte lansarea Tesla Model 3... Nu m-as incurca cu hibride in acest moment. Sunt masini f anoste la condus, nu fac prea multi km in oras in mod electric si pe autostrada consuma mai mult decat o compacta normala. P.S: Nu stiu daca se incadreaza cu ceva gen A3/ Seria 2 / A-Klasse in buget, ca ar fi si acestea optiuni de explorat. Edited by StefanSC, 22 May 2017 - 22:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users