Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Mașini electrice în România

- - - - -
  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#19
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Volvo renunta la dezvoltarea de motoare diesel, concentrandu-se pe electrice si hibrid. Din 2023 nu vor mai produce deloc motoare diesel. Asta datorita trendului de a se cumpara masini electrice, care va lua amploare in urmatorii 5 ani.
Tesla se vinde din ce in ce mai bine; am vazut analisti care acum 1 an radeau de ambitiile lui Elon Musk cum comentau vanzarile neasteptate de anul asta. Inca are probleme, dar merge inainte.
Si pe mine ma tenteaza, daca gasesc ceva la 10000 EUR dupa reducerile date de stat. Este un risc cu durata de viata a acumulatorilor, dar in rest este foarte fiabila.

#20
john1980

john1980

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 01.05.2017
Nu-i problema, va trebui şi o manivelă care să antreneze un generator electric. Sau un generator antrenat de o bandă de alergat sau de o biclă de fitnes

 User107, on 19 mai 2017 - 15:31, said:

Volvo renunta la dezvoltarea de motoare diesel, concentrandu-se pe electrice si hibrid. Din 2023 nu vor mai produce deloc motoare diesel.  
da sigur, mai ales la -25 sau -40 grade bateriile vor merge perfect. Poate şi camioanele Volvo vor fi electrice adică cu captatori şi fire deasupra lipite pe stâlpi. Un orizont de 6 ani prognozat este de fapt ca şi inexistent. Poate ca se pregatesc sa renun'e la fabricatul de masini mari

Edited by john1980, 19 May 2017 - 15:41.


#21
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 User107, on 19 mai 2017 - 15:31, said:

Si pe mine ma tenteaza, daca gasesc ceva la 10000 EUR dupa reducerile date de stat. Este un risc cu durata de viata a acumulatorilor, dar in rest este foarte fiabila.
Asa, si cam cate alte masini noi iti cumperi cu 10000 euro?

Adica, na, la superpret cred ca s-ar inghesui sa cumpere toata lumea, nu doar entuziastii.

Deci in realitate avem o problema cu utilitatea perceputa a bunului. Pretul normal e prea mare fata de utilitatea pe care o atribuie consumatorii pentru bunul respectiv.

#22
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 OriginalCopy, on 19 mai 2017 - 15:02, said:

35k mi se pare decent și accesibil. Poți să-i pui deoparte într-un an fără a renunța la concedii.

Ce sa zic, eu voiam sa pastrez rinichiul ala...

#23
john1980

john1980

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 01.05.2017

 bladhaund, on 19 mai 2017 - 15:41, said:

Adica, na, la superpret cred ca s-ar inghesui sa cumpere toata lumea, nu doar entuziastii.

Deci in realitate avem o problema cu utilitatea perceputa a bunului. Pretul normal e prea mare fata de utilitatea pe care o atribuie consumatorii pentru bunul respectiv.
pai cum e si cu procesoarele AMD, daca-s gratis sunt bune, daca-s de pret egal cu intel la aceeasi performanta nu-s bune si nu se cumpara
Dar totusi romania nu-i pregatita de masini electrice, e o intreaga lipsa de locuri de incarcat si probleme cu incarcatul, bateriile piesele distribuitorii

Daca mai pun in calcul si nivel de decalaj tehnlologic si incultura inseamna ca romania va avea masini electrice doar cand marii producatori nu vor mai face asa ceva si se vor termina si sh-urile.

Adica bai, romanii umbla cu masini vechi din 2000, cu masini facute din 2 bucati sudate si vopsite, cu masini gasite cu masini furate, cu masini in leasing, cu masini facute ptr piata estica. Este deci prematur de vorbit de o noua tehnlologie aici, o tehnologie ce necesita infrastructura de la zero si investitii si asistenta solide, unde si conditiile meteo si sanitare sunt vitrege. Ramai fara curent in camp, ramani inzapezit iarna, cine naiba iti incarca bateria, ce naiba faci acolo? Masina nu-i telefon, aia chiar consuma sute de amperi sa se miste

Edited by john1980, 19 May 2017 - 15:53.


#24
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017

 john1980, on 19 mai 2017 - 15:35, said:

Nu-i problema, va trebui şi o manivelă care să antreneze un generator electric. Sau un generator antrenat de o bandă de alergat sau de o biclă de fitnes

da sigur, mai ales la -25 sau -40 grade bateriile vor merge perfect. Poate şi camioanele Volvo vor fi electrice adică cu captatori şi fire deasupra lipite pe stâlpi. Un orizont de 6 ani prognozat este de fapt ca şi inexistent. Poate ca se pregatesc sa renun'e la fabricatul de masini mari
Motoarele Volvo sunt folosite in intreaga lume. In cate tari ai vazut in mod curent -400C? S-au facut pasi mari in ultimul timp in dezvoltarea de motoare electrice.

 bladhaund, on 19 mai 2017 - 15:41, said:

Asa, si cam cate alte masini noi iti cumperi cu 10000 euro?
Adica, na, la superpret cred ca s-ar inghesui sa cumpere toata lumea, nu doar entuziastii.
Deci in realitate avem o problema cu utilitatea perceputa a bunului. Pretul normal e prea mare fata de utilitatea pe care o atribuie consumatorii pentru bunul respectiv.
Pretul masinilor electrice este in scadere semnificativa. Pe masura ce sunt mai multe, pretul scade mult. Cati aveau panouri fotovoltaice acum 10 ani? Pareau OZN-uri, nu?

#25
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Nu m-as grabi cu semnificativ. Nu poti trece in domeniul fanteziei: la 10.000 euro abia gasesti o masina noua de orice fel. Deci n-are nicio valoare sa apreciezi o masina electrica ca atractiva la 10000 euro. Clar ca este. Dar trebuie sa fie atractiva la pretul ei real, nu in fantezie.

#26
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Problema masinilor electrice nu este motorul, ci acumulatorii. Pana cand nu vor aparea noi tehnologii le partea asta, preturile se vor  mentine sus.

#27
john1980

john1980

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 01.05.2017

 User107, on 19 mai 2017 - 15:51, said:

Motoarele Volvo sunt folosite in intreaga lume. In cate tari ai vazut in mod curent -400C?
pai tocmai pe la ei prin nord. Ei ar trebui sa fie pregatiti ptr friguri, au si piata din rusia. De ce renunta volvo si nu renunta Fiat de exemplu? merge mai bine la frig o baterie? merge sa zicem la 6 grade dar nu la -25. Cum se poate prezenta curentul de la o baterie cand variaza temperaturile cu cate 40-60 de grade

Quote

Cati aveau panouri fotovoltaice acum 10 ani? Pareau OZN-uri, nu?
pai si acum cati au in romania?

Romanii sunt inapoiati tare, daca nu electrificau comunistii cu forta tara si acum cred ca eram dupa albania la nr de becuri in case si pe strazi

La noi inca se umbla cu calul si caruta si se fura biciclete, se fac ambuteiaje teribile iarna, deci e o iresponsabilitate imensa de la cei care folosesc drumurile pana la cei care le au in proprietate sau intretinere.

Masina electrica denota alt tip de cultura si responsabilitate, ceea ce la noi inca nu se preteaza.. Si e cam asa in tot estul europei bulgaria albania ucraina si chiar in tari din SUA rusia, asia

Adica e f simplu, romanii se baga iarna cu masina pe drumuri inchise sau pe avertizari meteo grave si raman acolo blocati, deci cum vrei acestia sa poata folosi masini electrice? Pai astia pleaca la drum cu bateria descarcata sau pleaca la drum cu bateria expirata care nu se mai poate incarca

Edited by john1980, 19 May 2017 - 16:08.


#28
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
De ce trebuie sa fim atat de negativisti? Progresul se face cu oameni increzatori in viitor, nu cu oameni blocati pe loc.

 john1980, on 19 mai 2017 - 15:58, said:

pai tocmai pe la ei prin nord. Ei ar trebui sa fie pregatiti ptr friguri, au si piata din rusia. De ce renunta Volvo si nu renunta Fiat de exemplu? merge mai bine la frig o baterie? merge sa zicem la 6 grade dar nu la -25. Cum se poate prezenta curentul de la o baterie cand variaza temperaturile cu cate 40-60 de grade
pai si acum cati au in romania?
Vrei sa spui ca nu ai vazut masini Volvo decat in nord ???
In prima faza masina electrica va fi a doua masina. Sunt destule familii in Romania cu 2 masini.

 bladhaund, on 19 mai 2017 - 15:53, said:

Nu m-as grabi cu semnificativ. Nu poti trece in domeniul fanteziei: la 10.000 euro abia gasesti o masina noua de orice fel. Deci n-are nicio valoare sa apreciezi o masina electrica ca atractiva la 10000 euro. Clar ca este. Dar trebuie sa fie atractiva la pretul ei real, nu in fantezie.
Am spus 10000 EUR dupa reducerile date de stat care sunt de 10000 EUR plus 6500 lei. Deci 20000 EUR. In curand, daca nu este deja, vei gasi masinuta electrica noua si nu ma refer la cele pentru copii cu telecomanda.
Intra pe site-ul Renault sa vezi ca exista ZOE de la 20.800 EUR cu TVA inclus plus chiria lunara a bateriei. Au facut chirie lunara ca sa nu ne stresam ca trebuie sa platim acumulatorii la 2 sau 5 ani depinde cum iesi. Practic stii din start cat te costa.
Ca sa fie clar, ma duc luni sa vad cat costa un Renault electric si un Smart electric. Si revin cu datele.

Edited by User107, 19 May 2017 - 16:15.


#29
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 User107, on 19 mai 2017 - 16:07, said:

Am spus 10000 EUR dupa reducerile date de stat care sunt de 10000 EUR plus 6500 lei.
E irelevant cat iti da altcineva reducere. Tot ce conteaza este cat esti tu dispus sa platesti din banii tai. In cazul tau, maxim 10000 euro, ceea ce iti cumpara cel mult un Twizy.

Normal ca orice vine gratis peste Twizy e "bogdaproste".

#30
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017

 bladhaund, on 19 mai 2017 - 16:18, said:

E irelevant cat iti da altcineva reducere. Tot ce conteaza este cat esti tu dispus sa platesti din banii tai. In cazul tau, maxim 10000 euro, ceea ce iti cumpara cel mult un Twizy.
Normal ca orice vine gratis peste Twizy e "bogdaproste".
Cum adica irelevant? Vorbeste logic, te rog.

#31
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Este irelevant in contextul "daca ar fi 10000 euro, as lua si eu". Pai normal ca ai lua. Dar nu este 10000 euro. Este cat este, de la 20 in sus. Pret la care nu ai lua.

Daca vin eu si iti zic ca iti cumpar un Tesla si ti-o revand la 5000 euro, nu ai lua?

Pe banii altora, pe cadou, toata lumea se inghesuie. Nu inseamna ca produsul e de succes, ci doar ca niste prosti subventioneaza un produs nevandabil.

#32
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Bun, aduce Tesla Superchargere minune, intrebarea e la ce le leaga? La reteaua electrica din Ro si mai ales Bucuresti care cade de la niste aere conditionate (maxim 1Kw)?
Looool.

#33
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Daca imi cumpar o imprimanta la 168 lei in loc de 340 lei, este irelevant ca am primit reducere? Da, eu dau 10000, dar imi pot cumpara o masina electrica, ceea ce tu nu vei face pentru ca nu crezi in viitorul lor, nu din cauza pretului.
Era irelevant daca primeam doar eu reducerea.
Reducerea de 10000 EUR este data de stat pentru oricine, pentru a stimula apetitul pentru masini electrice, cresterea numarului lor ducand la un interes mai mare pentru aparitia de statii de incarcare. Magazinele Kaufland au astfel de statii, acum 1 saptamana am vazut o Tesla inmatriculata la noi care se incarca acolo.

@Friskey - stii cate cuptoare electrice de 3-4kW sunt in tara? Stii ce putere instalata si ce generatoare proprii are un magain gen Lidl sau Kaufland? Ce usor este sa arunci cu vorbe...
Uita-te cati intreaba ce masina sa isi ia pentru a o folosi in oras. Pentru oras este ok una electrica, o incarci noaptea in 6-8 ore la priza obisnuita. Sunt cazuri cand oamenii au tarif mai mic noaptea.

Edited by User107, 19 May 2017 - 16:44.


#34
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Nu, dude, e irelevant ca ti-ai stabilit tu un pret de 10000, cat timp este ireal. Nu spune nimic despre succesul produsului, ci spune doar ca ai gasit un chilipir. Posted Image
Iti repet, la chipiliruri se inghesuie oricine. Nu trebuie sa fii nici special, nici sa crezi in tehnologie ca sa poti identifica o pleasca.

Esti special si pionier cand nu ti se mai pare mare pretul real.

Si nici macar cu chilipir nu gasesti la 10000, iar asta te face pe tine dublu special: tu vrei sa ne demonstrezi ce mult iti plac masinile electrice, stabilind un pret-limita la care nu exista nici subventionat. Pai ce fel de entuziast esti tu?

Pai daca imi dai o Tesla cu 10000, eu iau 5. Atata sunt de entuziast.

Edited by bladhaund, 19 May 2017 - 16:46.


#35
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Tarile dezvoltate, in care se chinuie sa intre si Romania, ofera stimulente financiare pentru vanzarea de masini electrice. Asta nu intra in categoria chilipir, cum ai inteles gresit, poate nu m-am exprimat suficient de clar:
CHILIPÍR, chilipiruri, s. n. Afacere avantajoasă sau câștig neașteptat. ♦ (Concr.) Lucru foarte ieftin; marfă cumpărată la un preț foarte avantajos. – Din tc. kelepir.
Tesla nu este singura masina electrica. In 1-2 ani vor aparea masini electrice second-hand si atunci vei putea sa iti iei Tesla.
Daca tot ai studiat piata, spune-mi acum niste preturi la masini electrice. Eu iti voi spune luni.

Edited by User107, 19 May 2017 - 16:52.


#36
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006

 darkstar94, on 19 mai 2017 - 14:12, said:


Initial am crezut ca sunt preturi la apartamente, apoi am vazut ca sunt masini. Hai sa fim seriosi.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate