Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA
Last Updated: Oct 16 2023 08:17, Started by
m6d
, May 13 2017 20:30
·
15
#73
Posted 21 May 2017 - 11:10
Merci Baxon, mie exact culoarea asta mi-a placut...asta e treaba cu gusturile.
|
#74
Posted 21 May 2017 - 11:41
sa-ti pui covorase de cauciuc, astea textile se vor face naspa dupa ce vei merge pe drumurile noastre "asfaltate" si mereu in modernizare.
|
#75
Posted 21 May 2017 - 11:55
Sa o stapanesti sănătos si fara incidente. Multi km cu trafic lejer
|
#76
Posted 21 May 2017 - 12:06
Presurile de mocheta au un mare avantaj fata de cele de cauciuc:
capteaza mai bine praful, si umezeala, ceea ce vrei defapt, pt ca cea mai mare mizerie la sofer si pasageri este pe incaltaminte. Spalarea se face destul de simplu, poti face asta la 2-3 luni (eevident intre le aspiri) le spala cu spuma sau sampon auto + limpezire cu karcer insa de la distanta consistenta, sau daca vrei sa fii si mai exigent, faci o sedinta de detailing auto interior la o persoana care are echipament si scule, eu am facut anul trecut in toamna si a costat 200 ron si a durat 6 spre 7 ore, doar interiorul. Colegul Muale face asa ceva, acorda atentie detaliilor si nu se grabeste in ceea ce face, doar sa-ti ia banii. Curata in ordinea asta: plafon, stalpi, scaune, mocheta, portiere, bord, volan, cotiera. Apoi terece la portbagaj, evident, asta recomand odata la 2 ani masinilor noi, sau chiar acum pt masinile vechi care nu au facut asta niciodata. https://drive.google...dkhkY0FMWlRkUU0 Pozele cu fosta mea masina, golf 5 vechime 13 ani si 320.000km, dupa detailing, impecabil. Sau aveti mai sus albumul cu masinile facute accesati ce masini doriti de sus. Attached FilesEdited by Deenman, 21 May 2017 - 12:08. |
#77
Posted 21 May 2017 - 18:21
Day 1. Pot spune câte ceva despre minusurile mașinii.
1. Scaunele sunt profilate ceva mai tare la zona lombara și neputand regla treaba ăsta , începi sa o simți după o ora dacă ești mai mare.. 2. Monitorul central nu se vede f bine ziua ....probabil trebuie ajustata luminozitatea....iar dacă ai ochelari de soare ești ars. 3. Sistemul audio nu știe sa citească de pe un usb mai multe foldere..?.sau poate nu știu eu ce trebuie făcut. ...mai încerc. 4. Consumul este pe la 5,9% , e drept m-am jucat cam tare cu blenderul.....trebuie sa recunosc ca am piciorul cam greu. Mâine încep naveta rea și revin |
#78
Posted 22 May 2017 - 10:18
@m6d: man, s-o stapanesti cu placere si fara incidente si sa reuseasca sa satisfaca cerintele pentru care ai facut achizitia.
Despre consum, te poti uita la el dupa vreo 3-4 k km, desi ti se spune ca motorul este "rodat pe banc", nu e adevarat , rodajul exista. |
#79
Posted 22 May 2017 - 18:39
closchkutza, on 22 mai 2017 - 10:18, said:
@m6d: man, s-o stapanesti cu placere si fara incidente si sa reuseasca sa satisfaca cerintele pentru care ai facut achizitia. Despre consum, te poti uita la el dupa vreo 3-4 k km, desi ti se spune ca motorul este "rodat pe banc", nu e adevarat , rodajul exista. Am facut azi prima zi de oras si pun cateva poze. Consumul general de dupa primul plin incepe sa scada iar pe ziua de azi au iesit cifre sub 5. In plus, pe un parcurs gen hai pana la magazinul din centru, exclusiv bara la bara a iesit o surpriza....da e valabil doar pe distante pana in 2 km. Attached Files |
#80
Posted 23 May 2017 - 21:02
Day 2.
E foarte nostima masina asta in oras...nu stiu daca sa incep sa o talpalesc sau sa o gadil ca pana acum. Si azi am continuat sa invat sa conduc " electric" si rezultatele s-au mai ameliorat un pic. In poze consumul mediu de la ultimul plin si cel zilnic la intoarcerea de la scarbici in cel mai nasol trafic. La cateva minute de casa, bateriile erau aproape goale asa ca am mers doar pe benzina si am ajuns in 2 minute de drum la 4,0 % foarte bun rezultat oricum. Acul de la rezervor a reusit sa se miste un pic in jos. La urmatorul plin voi verifica abaterea computerului de bord. Attached Files |
#82
Posted 24 May 2017 - 10:56
La yaris 2010, motor 1,33 am platit 450, la el nu cred ca este mai mult
|
|
#83
Posted 24 May 2017 - 11:57
Depinde de persoana fizica sau juridica. Intrebam in contextul in care RCA-urile tocmai s-au liberalizat.
|
#84
Posted 24 May 2017 - 20:06
Day 3. Nu mai trec detaliile zilei ca se reseteaza la fiecare pornire asa ca ma voi limita la media de la primul plin pana acum.
De RCA nu stiu ca astept prima factura de la leasing. Attached Files |
#85
Posted 24 May 2017 - 20:12
Iti scriu ca habar nu am de cum functioneaza aceste hidryde... pana la urma mai si incarci masina acasa sau la servici? Fiindca ai zis ca pana ce ai ajuns acasa bateriile erau terminate... Inseamna ca daca nu incarci masina tot asa terminate vor fi si a doua zi sau se reincarca superrepede de la functionarea motorului termic?
|
#86
Posted 24 May 2017 - 20:55
andrew1980, on 24 mai 2017 - 20:12, said:
Iti scriu ca habar nu am de cum functioneaza aceste hidryde... pana la urma mai si incarci masina acasa sau la servici? Fiindca ai zis ca pana ce ai ajuns acasa bateriile erau terminate... Inseamna ca daca nu incarci masina tot asa terminate vor fi si a doua zi sau se reincarca superrepede de la functionarea motorului termic? Totuși, când ești perseverent și ai răbdare sa mergi pana in40-50 km/h fără accelerări bruște, ajungi la punctul când motorul pornește singur și încarcă bateria pana pe la 50% după care se oprește. Dacă folosești la greu clima sau încălzirea e clar ca vei consuma mai repede bateriile. În concluzie, consumul de 4-5 lt% e justificat pentru ca așa e sistemul Toyota, fata de Tesla ( sa zicem ) unde bateriile sunt facute sa duca toată hardughia cap coada pana ramai blocat. Toyota a produs un Hybrid cu rol de facilitator al motorului pe benzină care scade f mult consumul urban și implicit uzura mașinii ( garanția ăsta de 200000km vine din întreaga filozofie a Hybridul pe care ei te invata- conduci încet, safe, defensiv, preventiv, eviți forțarea mașinii, frânezi mai mult pe sistemul de regenerare etc etc. Deștepți băieții. Edited by m6d, 24 May 2017 - 20:56. |
#87
Posted 25 May 2017 - 08:49
Iti multumesc mult de raspunsul complet . Faina treaba si se vede ca tin si de psihologia umana, te fac sa mergi frumos linisitit...
|
|
#89
Posted 25 May 2017 - 13:24
Ce este aia full hibrid? Nu exista asa ceva. Hibrizii se impart dupa conceptia tehnica in paraleli si in serie, fiecare din ele cu "subspecii". De ex. hibrizii de pe Yaris, CHR, Prius and co. sunt cel mai putin "evoluati" tehnic pt. ca se bazeaza pe motor termic si motorul electric "ajuta" la porniri si trafic sub o anumita viteza (la mine de ex. daca am sub 60 km/h si am bateriile incarcate merge doar electric, la Yaris daca nu ma insel este sub 50 km/h, la Lexus stiu ca este mai sus, spre 100 km/h) iar incarcarea se face prin frana regenerativa. Aia in serie sunt mai evoluati (sunt practic plug-in hibrizii si masinile electrice) costa muuuult mai mult, nu au cutii de viteze, se bazeaza pe incarcare la baterie, au emisii mult reduse si autonomie in functie de capacitatea bateriilor. Eu prefer prima varianta, a doua mai are de tras pana sa fie accesibila pentru majoritatea oamenilor.
Edited by edi10000, 25 May 2017 - 13:25. |
#90
Posted 25 May 2017 - 20:29
uhu10uhu, on 25 mai 2017 - 08:50, said:
Garantia de 200000 vine pe orice tip de motor la Toyota. Nu doar la hibride. Deci n-are treaba cu filozofia . Dacă iei aproape toate modelele Toyota, vei găsi performante sportive binișor sub media celor europene la aceeași capacitate cilindrica. ..vezi dieselul 2200 la150cp, 2000 benzina și toate de sub ele care dau mai putina putere și cuplu...astea impun de la sine un altfel de stil de condus, mai soft, dacă nu-l imbratisezi, trebuie sa-ți schimbi masina. Din câți Toyotisti cunosc eu, nici unul nu se lauda cu mușchii mașinilor lor.....are Toyota un model sugestiv IQ, foarte interesant. În alta ordine de idei, Day 4. Azi am cam pedalat pe benzină așa ca am ajuns pe la 210 km și consumul mediu e tot la 5,3 %. Am experimentat azi condusul în modul ECO și normal. Pe eco merge cam ca un Matiz și consuma ceva mai puțin, în timp ce , pe normal, poți sa te joci foarte frumos cu orice alta mini cu automata de pe piața fără sa te faci de rușine, e chiar infigareata. O alta observație, am o bucata de 2km de drum drept, unde se cam merge cu viteza mare și unde, zilele trecute, mă taraiam cu 70-80 și nu știam de ce consumul de benzina era la 6-7%. Am mers frumos la 100km/h și consumul era de 3-4%...probabil e chestie de cutie și randamentul ( demultiplicarea ) cutiei la anumite viteze. Interesant modul în care masina urca o panta abrupta, liniar, progresiv, fără nici o smucire din partea cutiei. La 210 km parcurși, am consumat un sfert de rezervor. ..asta dacă acul indica nivelul corect. Pe mâine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users