Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA

- - - - -
  • Please log in to reply
1870 replies to this topic

#487
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Domnilor, eu am un singur prieten care a tras de un lexus de asta vreo 8 ani si l-a dat pe la 250000 km  cand bateria nu prea mai tinea mare lucru. El a fost foarte incantat de masina desi eu nu am apreciat masina ca design....era cam naspa.
   Acum, problema cu noul RX este ca e o masina foarte foarte frumoasa, cu un interior foarte fain si o gramada de spatiu. Beneficiaza de garantia de 6? Ani versus 2 Merc, impozit de cinci ori mai mic ca un ml 350diesel iar consumul real cred ca e tot pe la 12% .
  Devalorizarea ......am luat acum nici 2 ani acest ML cu 39500 euro plus tva plus 1000 euro transport....vreo 50.000 euro iar ieri am primit o cotatie de la MB de : .....28000 euro tva inclus. Deci de nou vreo89-90.000 euro iar in 4 ani ( nov.2013-oct 2017) a pierdut 60%....ce sa zic....tine la pret. Nu cred ca lexus cade asa de mult...pentru ca nu scot un facelift la 2 ani...
  Oricum, nu exclud varianta de a lua un Mercedes e200 4matic benzina nou...doar ca la dotarile pe care le vreau coste 65000 euro...pret la care iese un RX nou....hmmmm.

#488
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
@ M6d, intai mergi cu rx-ul si daca poti ia-l un weekend. Venind de pe Ml, poti compara in mod direct si o sa imi dai dreptate. Nu te pripi, toate masinile se devalorizeaza, insa mai degraba cauta un Lexus sh daca vrei neaparat. Insa eu zic sa nu dai Ml ul, mai analizeaza.

Edited by calinkgb, 24 October 2017 - 08:45.
fara referiri la persoana!


#489
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
@m6d problema la lexus (pe care o vad eu) este ca design-ul este wow dar "se trece" foarte repede. La ml, mie îmi place si modelul de 2002. La lexus, daca te uiti la o generatie in urma zici "caahhhhh".
Oricum o sa iti faci o părere dupa drive test daca e sa nu ce trebuie. Repet, nu am condus, nu cunosc. Am mers cu ls hibrid care era destul de puternic si funny si cu is nou care era fain dar design-ul putin exagerat. Am vrut ct dar era la fel de "prastie" ca auris Posted Image)))
Cred ca mai întâi trebuie sa răspunzi la întrebarea daca iti trebuie Jeep sau o masina spațioasa. E class este foarte spatioasa si are super dotări si o gasesti la un pret foarte bun cu 20k km si 5 ani garantie. Spre exemplu pe finul meu l-am convins sa renunte la gle pentru un c class 4 matic si este mult mai multumit (plus un jeep "de scandal").

Legat de lexus si Volvo stiu niste povesti horror cu vânzarea lor. Acum daca o iei cu gândul sa o vinzi peste 2 ani orice masina este o achizitie proasta. Daca o iei pentru 5-6 ani....nu mai conteaza

Edited by calinkgb, 24 October 2017 - 14:13.


#490
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postm6d, on 20 octombrie 2017 - 21:27, said:

  Devalorizarea ......am luat acum nici 2 ani acest ML cu 39500 euro plus tva plus 1000 euro transport....vreo 50.000 euro iar ieri am primit o cotatie de la MB de : .....28000 euro tva inclus. Deci de nou vreo89-90.000 euro iar in 4 ani ( nov.2013-oct 2017) a pierdut 60%....ce sa zic....tine la pret. Nu cred ca lexus cade asa de mult...pentru ca nu scot un facelift la 2 ani...
  Oricum, nu exclud varianta de a lua un Mercedes e200 4matic benzina nou...doar ca la dotarile pe care le vreau coste 65000 euro...pret la care iese un RX nou....hmmmm.

Prețul de lista e prețul pe care nu îl plătești decât dacă ești pe fuga și îți cumperi masina cum îți iei un pachet de țigări. Altfel mai tai 5-10% fără probleme.

Pe urma, eu nu as lua doar oferta de buy back ca referinta, e clar ca trebuie sa mănânce și ei o ciorba și oferă în general sub prețul pieței.

#491
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postfigo1988, on 21 octombrie 2017 - 07:36, said:

Prețul de lista e prețul pe care nu îl plătești decât dacă ești pe fuga și îți cumperi masina cum îți iei un pachet de țigări. Altfel mai tai 5-10% fără probleme.

Pe urma, eu nu as lua doar oferta de buy back ca referinta, e clar ca trebuie sa mănânce și ei o ciorba și oferă în general sub prețul pieței.

Pe de alta parte, daca vrei sa vinzi masina pe cont propriu, de cele mai multe ori dureaza mult pana o vinzi si pana gasesti un client care sa iti ofere alea cateva procente peste cat ofera ei la buyback.
Depinde cat de tare iti doresti sa schimbi masina/cat de mult te-ai plictisit de ea/cat de tare te dau banii afara din casa.
Plus ca daca o iei pe firma, e posibil sa te avantajeze buyback-ul, mai ales daca negociezi un pret bun pt masina noua.

#492
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Ciao fratilor. Am facut aproape  o ora de distractie in RX.
DE BINE : 3500 benzina v6 cu un sunet wow, demaraj foarte bun in ciuda cvt ului si dotari de top. Masina era ceva de genul 75-80000 euro. Foarte foarte tare masina. Am facut un drum mixt- extraurban - sus pe cale turzii, intrat pe centura lui boc si apoi prin oras pana sus pe calea turzii. Am bagat acceleratii, mers constant, curbe strans si cva aglomeratii.... e drept ca mai putine , asa ca hybridul a fost putin utilizat , dar am ajuns la dealer cu 9,9%. Absolut remarcabil.  La greutatea, motorul si vitezele de pana la 140 kmph.  Pe acelasi traseu cu  ML ul am facut 12%.
  DE RAU :
  Scaunele sunt sub e-sitze de la MB, sprijin lateral slab.
Locul pentru sofer mare dar deranjanta  consola centrala pentru genunchiul drept...mai mult ca la ML.
Suspensiile sunt foarte bune dar pe micile denivelari se simte ceva mai rigida cu un zguduit usor de caroserie- sub ML cu airmatic ...dar totusi excelenta . NU se aude nici un minim greieras, nici pielea nu face un scart!!!! Mare apreciere.

   In concluzie jos palaria insa pretul este mult peste ce cred eu ca merita. La banii astia iei un clasa S de un an cu toata Valhalla in el. Oricum, o demonstratie de arta japoneza care sigur va lasa urme pe fata nemtilor.

#493
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016

View Postfigo1988, on 21 octombrie 2017 - 07:36, said:

Prețul de lista e prețul pe care nu îl plătești decât dacă ești pe fuga și îți cumperi masina cum îți iei un pachet de țigări. Altfel mai tai 5-10% fără probleme.

Pe urma, eu nu as lua doar oferta de buy back ca referinta, e clar ca trebuie sa mănânce și ei o ciorba și oferă în general sub prețul pieței.

Well, nu e chiar asa rau :). Al meu C e de anul trecut, a costat 40k, ca vb fara TVA, si au vrut sa-mi dea la buy back cu E nou, doar 27K+TVA. Le-am spus ca eu il las la pretul asta, daca mai lasa si ei 10k Eur la cealalta masina :).

#494
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
@m6d: inteleg ca singurul lucru pe care-l poti reprosa Yarisului sunt scaunele incomode pentru tine. Ai intalnit insa masini din clasa mica in care sa stai comod, fiindca inteleg ca esti un tip destul de mare la propriu, ca la figurat nu am de unde sa stiu Posted Image ?

Edited by Ford3, 22 October 2017 - 22:03.


#495
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

View PostFord3, on 22 octombrie 2017 - 22:02, said:

@m6d: inteleg ca singurul lucru pe care-l poti reprosa Yarisului sunt scaunele incomode pentru tine. Ai intalnit insa masini din clasa mica in care sa stai comod, fiindca inteleg ca esti un tip destul de mare la propriu, ca la figurat nu am de unde sa stiu Posted Image ?

Singurul lucru in conditiile in care nu este singura masina a lui....eate perfecta ca a 4-5 masina. Un fel de roata de rezerva la o masina

#496
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View PostFord3, on 22 octombrie 2017 - 22:02, said:

@m6d: inteleg ca singurul lucru pe care-l poti reprosa Yarisului sunt scaunele incomode pentru tine. Ai intalnit insa masini din clasa mica in care sa stai comod, fiindca inteleg ca esti un tip destul de mare la propriu, ca la figurat nu am de unde sa stiu Posted Image ?

Dă-mi voie sa răspund și eu: Beetle și Mini. Doar că alea nu pornesc de la mai puțin de 10000 de euro... Iar asta se cam vede și se cam simte in niste lucruri.

#497
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

View PostLauCalin, on 22 octombrie 2017 - 22:28, said:



Dă-mi voie sa răspund și eu: Beetle și Mini. Doar că alea nu pornesc de la mai puțin de 10000 de euro... Iar asta se cam vede și se cam simte in niste lucruri.
@laucalin tu ai colt, nu? Am condus un colt 1000+ de km in 2 zile. Nu se compara cu yaris, cu atat mai putin la capitolul confort. Probabil a consumat cu 0,34l mai mult :)))
Stop stop, ca iar incep

#498
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postbobalex18, on 22 octombrie 2017 - 22:18, said:

Singurul lucru in conditiile in care nu este singura masina a lui....eate perfecta ca a 4-5 masina. Un fel de roata de rezerva la o masina

Pentru multi ar fi perfecta doar ca a doua masina., nu neaparat a 4-5.

View PostLauCalin, on 22 octombrie 2017 - 22:28, said:

Dă-mi voie sa răspund și eu: Beetle și Mini. Doar că alea nu pornesc de la mai puțin de 10000 de euro... Iar asta se cam vede și se cam simte in niste lucruri.

Eu cred ca alea pornesc peste pretul de la Yaris hybrid, nu numai de la 10000 Euro. Si consuma si mai mult. Oricum ne invartim aiurea in jurul consumului. Initiatorul nu pare omul care sa aleaga o masina strict prin prisma consumului. Cred ca la el placerea condusului prin oras a unei masini la care intervine si un motoras electric a suplinit dezavantajul scaunelor prea mici. Sa vedem insa parerea lui.
@bobalex : vorbesc strict pentru condusul prin oras. In rest la drumuri lungi ai dreptate, sunt mai lenese decat una pe benzina sau diesel de putere si greutate echivalenta fara ca la consum sa fie o economie semnificativa.

Edited by Ford3, 22 October 2017 - 22:48.


#499
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Nu ai înțeles. Ceva iti oferă o mașina care pornește de la 10000 de euro și dotată se duce spre 20000 și altceva îți oferă o mașina care pornește de la 15-16000 de euro și se duce spre 25000. Mini e o marca premiun. Iar Beetle este făcut pe platforma de Golf, adică pe platforma de clasa superioara. Ia, cine știe încă 5 mașini făcute asa, mana sus. Și crede-ma că asta se simte. :)
Deci nu are nici o legătură cu Coltul.

#500
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Depinde si cati km faci cu masina prin oras, una e sa stai 1h dimineata, 1 h seara .. alta e sa faci 5000 km pe an ca a mea sotioara cu al ei yaris (crek am dat prea mult luand o noua la cat merge cu ea). Important e ca i place, habar n are cat consuma, stie doar de D si R :)

#501
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Hibridele "e proaste nene". Marketing fals.  Lasand gluma la o parte, consumul mediu de la data cumpararii este 4%. Ultimul drum mai lung (70 km) am avut 3.2%.

#502
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Domnilor  e drept ca am avut putine masini mici asa ca nu cred ca am o parere avizata. Am condus 70000 km cu un Matiz ( cand a aparut), am batucit un Ibiza  si ceva Smart.....e drept ca eram mai tanar/slab/drept la coloana ....dar cred ca totusi e ceva calculat gresit la aceste scaune in raport cu un om inalt(mare) . Am rugat numerosi prieteni sa probeze si ei si nimeni nu mi-a reclamat nimic...toti niste slabuti!!!!!!
  Clar ca Mini e alta poveste....by far!  Si ca pret....si recunosc ca de cand am masina am facut doar 4000km....asa ca nu prea conteaza , desi m-am surprin zilele trecute meditand la tema schimbarii lui Yaris cu un Auris....cred sincer ca sunt bolnav..?sunt dependent de masiniiiii.  Cred ca abia astept sa crape ceva la una ca sa am un minim pseudomotiv ca sa o schimb fara sa ma simt vinovat de banii pierduti pe devalorizare.
   Pe bune ca masinile astea dau dependenta mai ceva ca alcoolul !!!!

#503
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
La ce dileme ai cu ml-ul si cu scaunele de la yaris te-ai gandit sa faci din doua una si sa le schimbi pe un contryman hybrid?

#504
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Countryman e foarte scump pentru ce este. Este foarte misto in interior, mai misto decat Bmw-ul x1. L-am testat asta primavara cand voia consoarta sa schimbe X1 cu countryman.
Interior foarte misto, excluzand maneta de viteze care este din secolul trecut. Dar ca feeling in mers, parea defecta. Am testat varianta 2.0 benzina turbo si sincer sa fiu tragea mai prost decat dieselul de pe x1 desi ambele au 190 de cai. Cutia este facuta de Aisin, nu mai e Zf, iar asta se traduce printr-o latenta si o anemie sesizabila la accelerari.
  Si marea surpriza a fost cand am primit oferta. 48 de mii. Am primit un discount si iesise la 43 de mii. Parerea mea ca nu face banul. Un 33 36 de mii as fi dat, dar 43 e obraznicie.
Avea foarte misto pachetul de lumini ambientale, cu 2000 de culori, se aprindea si pe bord, era frumos. Materialele se simteau mai calitative decat in BMW. Insa cam atat.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate