Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA
Last Updated: Oct 16 2023 08:17, Started by
m6d
, May 13 2017 20:30
·
15
#19
Posted 14 May 2017 - 09:01
Atentie ca nu este chiar asa.
FAta de o masina normala, este adevarat ca nu ai atatea piese de schimbat la revizie, insa sa-mi spui tu mie ca nu are de schimbat placute, anvelope. Placutele la trafic de Buc tin intre 30-55000km, la orice masina, indiferent daca e electrica, sau diesel/benzina. Anvelopele cele de top din material moale, tin 30-35.000km, sau cele uzuale (continental) tin vreo 40-45.000km, cu indulgenta in functie de stilul de mers, se poate ajunge la 50-60.000km insa nu recomand. Ca nu schimbat altele (bujiile, discurile, amortizoare, bucsi, distributii) fata de o masina SH sunt perfect de acord cu tine, ca per total va sta mai putin timp in service, de acord cu tine, sa se bucure de masina si sa tina un jurnal de bord, sunt destui oameni interesati de subiectul acesta. Momentan cu o compacta reusesc performanta de 6.35 % pe 1500km de trafic urban-Bucuresti, consum calculat la pompa cu bonuri si trip. Masina e benzina. |
#20
Posted 14 May 2017 - 09:55
Deenman, on 14 mai 2017 - 09:01, said:
Atentie ca nu este chiar asa. FAta de o masina normala, este adevarat ca nu ai atatea piese de schimbat la revizie, insa sa-mi spui tu mie ca nu are de schimbat placute, anvelope. Placutele la trafic de Buc tin intre 30-55000km, la orice masina, indiferent daca e electrica, sau diesel/benzina. Anvelopele cele de top din material moale, tin 30-35.000km, sau cele uzuale (continental) tin vreo 40-45.000km, cu indulgenta in functie de stilul de mers, se poate ajunge la 50-60.000km insa nu recomand. Ca nu schimbat altele (bujiile, discurile, amortizoare, bucsi, distributii) fata de o masina SH sunt perfect de acord cu tine, ca per total va sta mai putin timp in service, de acord cu tine, sa se bucure de masina si sa tina un jurnal de bord, sunt destui oameni interesati de subiectul acesta. Momentan cu o compacta reusesc performanta de 6.35 % pe 1500km de trafic urban-Bucuresti, consum calculat la pompa cu bonuri si trip. Masina e benzina. Normal ca și mașina asta papa bani...da mai rar și mai puțin. O anvelopa e 200 lei vs 900, filtre, ulei, durata și cost manopera etc. De ce credeti ca în Germania se vând atât de bine Daciile Sandero? pentru ca le freacă în oras. De consum în București cu o benzina obișnuită la 6% ....felicitări. Eu în Cluj nu am reușit ăsta nici cu un diesel de 1,5 de pe Dacia.....eu oricum am vrut cutie automata , care mai pune niște litri în plus la consum. Din perspectiva acestei experiențe am apreciat f mult un consum real de 4-5 lt% pt Yaris...ca declarat ede 3,5%. Aștept și eu cu nerăbdare sa văd la prima mana Cum se desfășoară treaba asta și am sa fiu foarte sincronizarea și obiectiv.....nu suntgenul: "masina mea e cea mai tare din parcare" dacă e buna o spun, dacă da rateuri o spun și pe aia..ca de aia e jurnal de bord. |
#21
Posted 14 May 2017 - 13:24
Pana la primii km live in masina cu pricina am gasit un videi interesant despre masina asta care se intituleaza "Feel the silence" .....cred ca e destul de dragut.
Trebuie sa recunosc ca am ajuns la Toyota dupa ce am incercat sa imi gasesc in Germania un Smart ForFour de showroom si cu dotarile dorite ( clima, automata, siguranta activa si pasiv etc) ajungeam pe la 13-14000 cu tot cu adus , taxe etc. In plus, am testat unul si e destul de lenes desi se simte suficient de bine in oras....problema e cand vrei sa mergi afara din oras..depasiri...etc. O alta chestie naspa la Smart e ca are aspiratorul /motorul in portbagaj, sub o foita de tabla care dupa zece minute de functionare se incalzeste si iti fierbe cam orice lichid ai pune in portbagaj....in rest o masina foarte fatoasa si cool dar daca in fata iti reglezi o pozitie comoda si relaxata, daca esti mai inalt , in spatele tau nu se mai aseaza nimeni...la Yaris e cu totul alta poveste. Video aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TCbGtDoZIP8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#22
Posted 14 May 2017 - 14:51
Pentru ca nu prea credeam ca sunt posibile cifrele date de producator cu tot hybridul lor am tot cauta pana am gasit chestia asta....3,2 lt/100km....interesant .
Video aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MagFE3GCilc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by m6d, 14 May 2017 - 14:52. |
#23
Posted 14 May 2017 - 15:03
Pai ai luat masina sau inca e la stadiul de tatonare teren , ca nu am inteles ?!
|
#24
Posted 14 May 2017 - 15:05
Doar din fata e draguta masina. Din spate e oribila, iar interiorul slab rau... Ma rog..e ascutitoare de oras, fara pretentii deci.
Casco de 50 de euro pe luna e normal la valoarea ei. Ce va mirati asa, de parca e pe an... Cel mai curios is de consumul REAL, nu cel din reclame si pliante. Astept un consum urban. Cel extraurban n-are rost, ca acolo doar tarasti bateriile degeaba dupa tine.. Deci consumi mai mult decat una ''normala''. |
#25
Posted 14 May 2017 - 15:35
m6d, nu te supara, dar ala nu e stil de condus, e o prostie dusa la extreme. Nimeni dar absolut nimeni nu conduce asa de incet.
Mers cu 30-40mph adica cu 50-60km/h.....eu prind si 100km/h in B, nu ma deranjeaza neaparat faptul ca merge cu o viteza asa de mica, cat felul in care accelereaza, lent, lent, lent, ii la 5 secunde sa ajunga de la 30 la 40mph, nu zic ca masina nu poate, insa asta nu demonstreaza nimic. Daca merg cum merge el scot 3.5-4 %. Edited by Deenman, 14 May 2017 - 15:37. |
#26
Posted 14 May 2017 - 15:45
Asta era problema la C-HR. Trebuia sa-ti schimbi stilul de condus pt 0.5 l/100km economie. La semafor a plecat matizul de lângă mine de parca era Porsche 911. Dar aia avea motor de 1.2 l si o caroserie mai mare. Asta are 1.5 l (daca nu gresesc). Poate o sa fie altfel. Eu oricum sunt curios sa vad impresiile tale
|
#27
Posted 14 May 2017 - 16:07
Eu am masina pe benzina injectie directa, cu jante pe 18, e masina compacta, mica. La trecerile la nivel cu liniile de tramvai sau speed bumpuri incetinesc, pt ca imi zguduie tare masina, fiind suspensie sport. Daca incetinesc prea mult (10km/h) primesc claxoane.
Daca cineva ar conduce 50% din ce arata omuletul ala in video, in Buc sau alt oras aglomerat, ar primi injuraturi, sicanari, si claxoane zilnic. Nu recomand asa ceva. |
#28
Posted 14 May 2017 - 16:17
Deenman, on 14 mai 2017 - 09:01, said:
Atentie ca nu este chiar asa. FAta de o masina normala, este adevarat ca nu ai atatea piese de schimbat la revizie, insa sa-mi spui tu mie ca nu are de schimbat placute, anvelope. Placutele la trafic de Buc tin intre 30-55000km, la orice masina, indiferent daca e electrica, sau diesel/benzina. Anvelopele cele de top din material moale, tin 30-35.000km, sau cele uzuale (continental) tin vreo 40-45.000km, cu indulgenta in functie de stilul de mers, se poate ajunge la 50-60.000km insa nu recomand. Placutele prima data le-am schimbat la ~90.000 km, deci sa fi facut vreo 40-45.000 km doar in oras. Si asta la o masina normala, nu hibrid, care foloseste motorul electric pentru franare si foarte putin franele conventionale. plus ca la cat de mici sunt..sigur vor fie ieftine. Deenman, on 14 mai 2017 - 16:07, said:
Eu am masina pe benzina injectie directa, cu jante pe 18, e masina compacta, mica. La trecerile la nivel cu liniile de tramvai sau speed bumpuri incetinesc, pt ca imi zguduie tare masina, fiind suspensie sport. Daca incetinesc prea mult (10km/h) primesc claxoane. Daca cineva ar conduce 50% din ce arata omuletul ala in video, in Buc sau alt oras aglomerat, ar primi injuraturi, sicanari, si claxoane zilnic. Nu recomand asa ceva. In peste 10 ani de condus zi de zi in Bucuresti nu m-a sicanat nimeni in trafic si nici nu am avut altercatii cu alti soferi. Edited by closchkutza, 14 May 2017 - 16:19. |
|
#29
Posted 14 May 2017 - 16:24
Intre 30k si 40k pe an inseamna enorm de mult. Statistic ai sanse mai mari sa fii implicat intr-un accident. Cred ca ti-ai luat o masina foarte mica, foarte nesigura si foarte inconfortabila pentru numarul asta imens de kilometri. Faptul ca e Hibrida nu face sa conteze ca ti-ai luat benzina si nu diesel, altfel are toate dezavantajele posibile date de o coaja de nuca. Daca intra un microbuz in tine esti bine-pa.
Iar bordul ala arata ca la o masina de jucarie, din aia in care bagi fise in targ. Dar e normal, se adreseaza pustimii de 18 ani. Sper ca suntem inca intr-o tara libera si ne putem exprima liber opiniile. In rest fiecare cu alegerea lui, iti doresc sa ai incidente putine spre deloc. Bafta. Edited by Groot, 14 May 2017 - 16:25. |
#30
Posted 14 May 2017 - 16:48
@m6d: Felicitări pentru achiziție și pentru curajul de a ieși din tipare. Aduna km cu mașina și apoi vei putea aprecia eficiența ei comparativ cu actuala.
Când vorbim de consum ar fi bine sa precizăm și viteza medie de deplasare. Naveta mea zilnica totalizează 45km. La o medie de +30km/h, consumul la pompă e de ~6%, și crește cu 1l la fiecare scădere de 5km/h a vitezei medii. |
#31
Posted 14 May 2017 - 17:54
22km/h doar in Bucuresti, viteza medie pe 1500km doar de Bucuresti, mers la munca dimineata-18km/ intors seara 18km, prin oras. media de viteza 22km/h consum mediu afisat 6.3%, calculat la pompa 6.35%. Ce altceva mai doresti? si nu merg ca omul din video, merg normal, nu plec ultimul la semafor, insa conduc defensiv, asa am invatat sa conduc, sa reactionez din timp.
In aia 36 km/zi doar la munca si acasa, merg cu diverse viteze in functie de aglomeratia de pe fiecare tronson. Am zone unde merg bara la bara, si stau 4-5 verde la semafor sa trec 1 semafor, insa am zone si unde merg cu 80km/h in Buc cu a 5a, putin insa exista. Facand media de viteza, am 22km/h. Stiu, ai sa zici, ca nu e bara la bara, insa nu prinzi mereu bara la bara, decat daca ai o nuca la cap si faci naveta in Pipera cu masina, unde o sa ai 10-11km/h media. Pt asa ceva nu folosesc masina, ci apelez la alte mijloace de mers. Spor. Eu nu sunt aici sa contesc cat consuma x sau cat consuma y, insa voi inca aveti in cap cifrele vechi de consum, ale motorizarilor de generatie veche. Generatia noua de masini consuma putin, indiferent ca e diesel/benzina/electrica. Vezi Dacia Logan pe forumul dedicat, ce consumuri scot baietii prin oras. Sau vezi 1.0/1.2 tsi injectie directa, care spulbera tot. Pt cine e interesat de o masina economa, sau sa vada o motorizare cum se descurca prin B, il invit la o tura cumasina mea, prin traficul si jungla din Buc, ca sa vedeti cu ochii vostrii ca se poate. |
#32
Posted 14 May 2017 - 17:55
Felicitari pt achizitie! Este o masina fiabila si mult mai mare la interior decat pare iar materialele sunt in linia clasei. Eu cred ca ai luat o decizie buna. In plus, tehnologia hibrid face toti banii. PS Nu baga in seama haterii de pe aici, trebuie sa-i intelegi si pe ei (multi nu accepta noul, sunt posesori de SH-uri dar vorbesc de oameni cu masini noi etc.)
|
#33
Posted 14 May 2017 - 18:12
Deenman, on 14 mai 2017 - 17:54, said:
22km/h doar in Bucuresti, viteza medie pe 1500km doar de Bucuresti, mers la munca dimineata-18km/ intors seara 18km, prin oras. media de viteza 22km/h consum mediu afisat 6.3%, calculat la pompa 6.35%. Ce altceva mai doresti? si nu merg ca omul din video, merg normal, nu plec ultimul la semafor, insa conduc defensiv, asa am invatat sa conduc, sa reactionez din timp. In aia 36 km/zi doar la munca si acasa, merg cu diverse viteze in functie de aglomeratia de pe fiecare tronson. Am zone unde merg bara la bara, si stau 4-5 verde la semafor sa trec 1 semafor, insa am zone si unde merg cu 80km/h in Buc cu a 5a, putin insa exista. Facand media de viteza, am 22km/h. Stiu, ai sa zici, ca nu e bara la bara, insa nu prinzi mereu bara la bara, decat daca ai o nuca la cap si faci naveta in Pipera cu masina, unde o sa ai 10-11km/h media. Pt asa ceva nu folosesc masina, ci apelez la alte mijloace de mers. Spor. Eu nu sunt aici sa contesc cat consuma x sau cat consuma y, insa voi inca aveti in cap cifrele vechi de consum, ale motorizarilor de generatie veche. Generatia noua de masini consuma putin, indiferent ca e diesel/benzina/electrica. Vezi Dacia Logan pe forumul dedicat, ce consumuri scot baietii prin oras. Sau vezi 1.0/1.2 tsi injectie directa, care spulbera tot. Pt cine e interesat de o masina economa, sau sa vada o motorizare cum se descurca prin B, il invit la o tura cumasina mea, prin traficul si jungla din Buc, ca sa vedeti cu ochii vostrii ca se poate. Cu jante pe 18 si viteza medie 22 si benzina, cosnum 6 ) Extraurban cat ai consumul, 4? ) Fabulati unii asa doar sa va aflati in treaba. Mai e unul pe alt topic care are octavia 1.0tsi si fabuleaza cu consumuri de saracii oameni care mai citesc or crede ca masinile lor sunt defecte. Daca Yarisul hibrid o scoate 5 in oras cu probabil jante pe maxim 16 cat o avea, cum sa aiba o masina cu motor termic clasic consum 6 cu jante pe 18. In rest, ca pe orice topic nou deschis, atatia hateri si gugustiuci care posteaza numai tampenii de strica si placerea omului. Ca intra duba in tine si mori, ca e bordul mizerabil, ca la spate e urata . Daca iti iei Ferrari, ala sigur nu e bun ca consuma mult si sunt scumpe cauciucurile,etc. Sa o stapanesti sanatos! |
|
#34
Posted 14 May 2017 - 18:18
Da. Nasoala masina. Mai bine isi lua Polo TDI. De-asta au trecut 10 de la primul hibrid Toyota, pana sa faca si concurenta ceva, cat de cat acolo. Imi place f mult de acesti colegi care nu au mers nici macar un km cu un hibrid, dar stiu ei de pe net ca e naspa.
Si apropo de autonomie. In mod normal, un Yaris de 1.3 consuma in Bucuresti 8-8.5 l/100 km. Hai 9. Daca tu ai autonomie electrica de 30-40 de km, ajungi la un consum de 5-5.5. Daca cineva se astepta sa consume 2-3 litri, da, e o masina naspa. Asa cum e si Prius. Edited by LauCalin, 14 May 2017 - 18:22. |
#35
Posted 14 May 2017 - 18:56
Dragi colegi forumisti, haideti sa nu ne antepronuntam și nici sa nu ne ofensam unii pe alții. Eu mi-am platit deja masina și o aștept cu nerăbdare prin 26-27.05....așa ca nu mai e mult.
Despre aspect și frumusețe nu are rost sa vorbim ca gusturile nu se discuta. Mie personal, îmi plac toate mașinile aproape fără excepție, daca-mi dați la fiecare 2 luni o mașinuța noua Mulțumesc, nu desconsider nici o masina de generație noua. Despre consumuri nu vreau sa intru în polemici inutile....nici eu nu cred ca în București faci cu un motor termic sub 7-8 %...eventual dacă umbli noaptea...dar nu vreau sa contrazic pe nimeni. Eu personal nu prea am apreciat Toyota in trecut din cauza ca face mașini cu performante sub medie. ...dar sunt eterne. Am preferat la început italienele pentru design , apoi Mazda pentru dinamica, apoi trecut laMercedes pentru confort...acum, cu vârsta, am ajuns la alte criterii....mai puțin legate de performante, riscuri inutile și liniuțe la semafor sau "a mea e mai lunga ca a ta". Povestea ăsta cu eu merg cu 100 kmh în oras și alte povesti o sa dispară, mai ales cu noile amenzi...tocmai ce am notat ca e plin orașul de politie care s-a pus pe treaba. În alta ordine de idei, în Cu, la orele de vârf, când umblu și eu, e bara la bara și viteza e pe la 15-20km și totuși OAMENII SE RESPECTĂ ÎN TRAFIC NU SE CLAXONEAZĂ AIUREA, NU NE DAM ÎN CAP, NU SCOATEM BATE ȘI PISTOALE CU BILE ....suntem civilizați ( încă ). Scuzați majusculele ..... Edited by m6d, 14 May 2017 - 18:58. |
#36
Posted 14 May 2017 - 21:10
Daca tot comparam cu alte masini, desi nu e nici locul si nici momentul, ar fi dragut sa comparam si dotarile..care la Clio life nu prea exista, la propriu. Iar motorizarea...1.2 75cp..care-i cam putoare.
Ca posesor de Toyota pot spune ca desi la prima vedere unele modele toyota par mai scumpe decat concurenta (chiar daca in realitate, comparat la acelasi nivel de dotari diferenta e modica, daca exista), in timp isi scot diferenta respectiva cu varf si indesat si cand tragi linie dupa niste ani / multe zeci de mii de km realizezi ca de fapt ai iesit mai castigat. @M6d: nu-ti zic inca sa o stapanesti sanatos, astept sa intri in posesia ei. Edited by closchkutza, 14 May 2017 - 21:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users