Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Java learning

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
ChupaSKY

ChupaSKY

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 21.10.2015
public class salut{
public static void main(String[] args) {
System.out.println("Salutare tuturor!");
}
}

Sunt un incepator in tainele progamarii si pana acum am parcurs un curs pe udacity pentru incepatori(java intro), am urmarit aproape jumatate din videourile thenewboston pentru a-mi solidifica cunostintele de incepator si citesc Head first java(am citit aproximativ 50 de pagini). Toata treaba asta am reusit sa o fac in aproximativ 1 saptamana jumatate. Ma pasioneaza foarte tare si vreau sa inteleg din ce in ce mai bine Java si oop. Scopul meu final este acela de a invata programare pentru mobil -android. Dupa ce termin partea introductiva (videourile thenewboston, cartea head first java), considerati ca ar fi o baza solida sa trec la invatat android(games, app.)?

#2
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
Da, ai sanse.

Trebuie doar sa tintesti intelegerea modului de functionare al lucrurilor.

Una dintre implicatii e sa nu folosesti un IDE la inceput (pana cand stii toate dedesubturile, pana stii sa folosesti gradle & co manual, etc).