Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
8256 replies to this topic

#8245
horny_hornet

horny_hornet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,448
  • Înscris: 15.10.2020

View Postro_explorer, on 01 martie 2023 - 18:23, said:

S-a tot batt toba prin decembrie 2022 despre accidentul cu model Y din China (cel care a mers full speed vreo 2 Km fara sa franeze).
Na ca s-au terminat si investigatiile oficiale si exista si o concluzie:
https://www.teslarat...iral-video/amp/

Deci chiar si soferii profesionisti fac prostii mari - soferul din Y era un sofer de camion.
Uau, arată ca și cum șoferul nu știa cum să oprească mașina. Chiar și Tesla a declarat că șoferul a apăsat butonul de parcare de 4x:
Tesla stated that the Park button was indeed pressed during the vehicle’s final drive four times, but only briefly.

#8246
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Pai arata cam cum soferul e de vina ca: 1: a inversat frana cu acceleratia in capul lui si 2: nu a citit manualul de utilizare a masinii care spune ca trebuie sa apesi 5+ secunde continuu pe butonul de parking ca sa iasa din drive cand masina e in miscare.
Niste stimabilise aruncasera cu capul inainte cand aparuse stirea initial. Se stiu ei care si cu ce au sarit in fata. Ca in orice situatie de genul asta sfatul meu a fost sa asteptam rezultateel investigatiilor oficiale, asta in lipsa unui glob de cristal functional.
S-a dovedit ca asteptatea a fost atitudinea corecta.

Edited by ro_explorer, 05 March 2023 - 21:08.


#8247
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postro_explorer, on 05 martie 2023 - 21:05, said:

Niste stimabilise aruncasera cu capul inainte cand aparuse stirea initial. Se stiu ei care si cu ce au sarit in fata. Ca in orice situatie de genul asta sfatul meu a fost sa asteptam rezultateel investigatiilor oficiale, asta in lipsa unui glob de cristal functional.
S-a dovedit ca asteptatea a fost atitudinea corecta.
Posted Image   Dar tu ai asteptat sfarsitul investigatiei oficiale? Te mai intreb o data, pentru ca prima data nu te-ai prins ce am intrebat: tu ai idee ce ai postat initial? Este doar raportul EDR al Tesla preluat de doua entitati foarte apropiate grupului auto, Teslarati si unul din membrii fanclubului Tesla din China. Nu este nicio concluzie oficiala. Teslarati a spus ca e oficial, ca nu e vina companiei.
Cand citesti exclusiv literatura Tesla trebuie s ate astepti ca adevarul s-ar putea sa fie putin nuantat.
Poftim un simplu exemplu de stire provenita dintr-o sursa independenta

View Postro_explorer, on 05 martie 2023 - 21:05, said:

Pai arata cam cum soferul e de vina ca: 1: a inversat frana cu acceleratia in capul lui si 2:

NU, ceea ce ai postat tu nu arata aia. Ce ai postat tu arata ca masina stia ca soferul a apasat pedala de acceleratie 100%.
Daca este sau nu adevarat ce stia masina, numai o investigatie profesionista poate indica

View Postro_explorer, on 05 martie 2023 - 13:42, said:

Pe partea de FSD, nu am, nu stiu. Nu consider ca e gata pentru a fi lansat public mai mult decat beta testing, unde soferul sa tina mana pe volan mereu.
Dar nu despre aia era vorba in recall-ul ordonat de NHTSA. Beta sau nu, FSD-ul a fost blocat de la activarea pe masinile noi pana cand Tesla va rezolva niste probleme identificate. N-are nicio legatura cu mainile pe volan sau nu

#8248
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 06 martie 2023 - 10:56, said:

NU, ceea ce ai postat tu nu arata aia. Ce ai postat tu arata ca masina stia ca soferul a apasat pedala de acceleratie 100%.
Daca este sau nu adevarat ce stia masina, numai o investigatie profesionista poate indica
Pentru oricine cu o minima decenta inginereasca in priviinta implementarii pedalei de acceleratie electronica in automotive este clara situatia. Speculatorii or sa speculeze in continuare dar implementarea nu lasa loc de eroare in cazul asta.

Haters gonna hate !

#8249
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Pentru toti oamenii inteligenti de pe lumea asta, ingineri sau nu, in cazul unei problemei este necesara o analiza/investigatie/etc.
Pentru restul... este suficient ceea ce crede fiecare

#8250
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Și să se facă o comisie parlamentară :) !

#8251
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View Postvalitudor, on 06 martie 2023 - 11:35, said:

Pentru toti oamenii inteligenti de pe lumea asta, ingineri sau nu, in cazul unei problemei este necesara o analiza/investigatie/etc.
Pentru restul... este suficient ceea ce crede fiecare
Da, vom astepta cateva luni pana la o confirmare oficiala a datelor EDR. Cam la fel cu deznodamantul accidentului din SUA, mentionat aici https://forum.softpe...6#entry29773355
Vei veni aici ca si la postul mentionat sa spui ca media care a sugerat ca de vina Autopilot a fost senzationalista si fara sa aibe habar de tehnica? Yeah, right.

Edited by Hansolo, 06 March 2023 - 12:17.


#8252
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
Din nou scaderi de preturi in State pentru Model S, respectiv X. Interesant.

#8253
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 06 martie 2023 - 12:17, said:

Da, vom astepta cateva luni pana la o confirmare oficiala a datelor EDR. Cam la fel cu deznodamantul accidentului din SUA, mentionat aici https://forum.softpe...6#entry29773355

Pai si ce alternativa avem in loc sa asteptam concluziile unei anchete? Sa spunem din start ca Tesla nu poate gresi si mortu-i vinovat?

View PostHansolo, on 06 martie 2023 - 12:17, said:

Vei veni aici ca si la postul mentionat sa spui ca media care a sugerat ca de vina Autopilot a fost senzationalista si fara sa aibe habar de tehnica? Yeah, right.
Pai sunt mai multe tipuri de media:
- un tip de media spune inca de la inceput ca este vina companiei, fara sa aiba date obiective care se indice asta. Asa procedeaza tabloidele
- un alt tip de media citeaza de la inceput una din parti, soferul sau compania Tesla, care-si apara, fiecare, pozitia. Asta este un tip ok de media.
- un alt tip de media ia de la inceput apararea companiei Tesla si face tot ce poate pentru a risipi orice indoiala care ar pica asupra companiei, desi n-are habar daca compania este sau nu vinovata. Astia sunt aia din presa tabloida pentru fanii Tesla. Asa cum a facut Teslarati in mesajul postat de Explorer. Acesta este tipul de media citit cu preponderenta de voi
Ce ar fi trebuit sa fac eu, unde ar fi trebuit sa intervin?

#8254
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Tesla poate gresi declarativ dar logurile unei masini omologate nu gresesc. Ai sanse mai mari sa castigi la loto de 10 ori la rand decat sa ai o citire eronata in log in ceea ce priveste un sistem vital dintr-o masina, mai ales peste o perioada de timp (nu citire punctiforma ci continua, cum a fost cazul asta).

Edited by ro_explorer, 06 March 2023 - 16:59.


#8255
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,716
  • Înscris: 21.06.2016

View Postvalitudor, on 06 martie 2023 - 10:56, said:

NU, ceea ce ai postat tu nu arata aia. Ce ai postat tu arata ca masina stia ca soferul a apasat pedala de acceleratie 100%.

Si cum e asta diferit fata de orice masina?
Daca problema nu e de la autopilot, atunci de ce mai conteaza ca e Tesla? Nu stiu daca asta este un defect posibil dar daca e, orice masina se poate defecta similar.

Edited by vrajitoruldinoz, 07 March 2023 - 05:27.


#8256
neaorin

neaorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,936
  • Înscris: 11.05.2006
Sunt impresionat de FSD v12 beta.
Versiunile recente de v11 păreau că bat pasul pe loc, dar versiunea asta, prima care folosește un model antrenat end-to-end, mi se pare un mare pas înainte, și mult mai aproape de felul în care conduce un om (și nu un software).
Nu e încă suficient de bun pentru un release, dar e prima versiune beta pe care o văd care poate ajunge acolo.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fpoXr_z_6a4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xFgYHUUXy6E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce mi se pare interesant e că George Hotz (fost la comma.ai și OpenPilot) spunea încă de acum 4 ani că end-to-end training va fi soluția pentru FSD, pentru că sunt prea multe cazuri particulare pentru a fi rezolvate cu cod scris de mână. Și că Tesla va ajunge până la urmă la aceeași concluzie. Se pare că a avut dreptate.

Edited by neaorin, 08 March 2024 - 22:56.


#8257
horny_hornet

horny_hornet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,448
  • Înscris: 15.10.2020
Unii au senzația că dacă strigă frână, mașina înțelege. :lol:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aQSUMEdjHDE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate