Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
#8245
Posted 05 March 2023 - 21:01
ro_explorer, on 01 martie 2023 - 18:23, said:
S-a tot batt toba prin decembrie 2022 despre accidentul cu model Y din China (cel care a mers full speed vreo 2 Km fara sa franeze). Na ca s-au terminat si investigatiile oficiale si exista si o concluzie: https://www.teslarat...iral-video/amp/ Deci chiar si soferii profesionisti fac prostii mari - soferul din Y era un sofer de camion. Tesla stated that the Park button was indeed pressed during the vehicle’s final drive four times, but only briefly. |
#8246
Posted 05 March 2023 - 21:05
Pai arata cam cum soferul e de vina ca: 1: a inversat frana cu acceleratia in capul lui si 2: nu a citit manualul de utilizare a masinii care spune ca trebuie sa apesi 5+ secunde continuu pe butonul de parking ca sa iasa din drive cand masina e in miscare.
Niste stimabilise aruncasera cu capul inainte cand aparuse stirea initial. Se stiu ei care si cu ce au sarit in fata. Ca in orice situatie de genul asta sfatul meu a fost sa asteptam rezultateel investigatiilor oficiale, asta in lipsa unui glob de cristal functional. S-a dovedit ca asteptatea a fost atitudinea corecta. Edited by ro_explorer, 05 March 2023 - 21:08. |
#8247
Posted 06 March 2023 - 10:56
ro_explorer, on 05 martie 2023 - 21:05, said:
Niste stimabilise aruncasera cu capul inainte cand aparuse stirea initial. Se stiu ei care si cu ce au sarit in fata. Ca in orice situatie de genul asta sfatul meu a fost sa asteptam rezultateel investigatiilor oficiale, asta in lipsa unui glob de cristal functional. S-a dovedit ca asteptatea a fost atitudinea corecta. Cand citesti exclusiv literatura Tesla trebuie s ate astepti ca adevarul s-ar putea sa fie putin nuantat. Poftim un simplu exemplu de stire provenita dintr-o sursa independenta ro_explorer, on 05 martie 2023 - 21:05, said:
Pai arata cam cum soferul e de vina ca: 1: a inversat frana cu acceleratia in capul lui si 2: NU, ceea ce ai postat tu nu arata aia. Ce ai postat tu arata ca masina stia ca soferul a apasat pedala de acceleratie 100%. Daca este sau nu adevarat ce stia masina, numai o investigatie profesionista poate indica ro_explorer, on 05 martie 2023 - 13:42, said:
Pe partea de FSD, nu am, nu stiu. Nu consider ca e gata pentru a fi lansat public mai mult decat beta testing, unde soferul sa tina mana pe volan mereu. |
#8248
Posted 06 March 2023 - 11:19
valitudor, on 06 martie 2023 - 10:56, said:
NU, ceea ce ai postat tu nu arata aia. Ce ai postat tu arata ca masina stia ca soferul a apasat pedala de acceleratie 100%. Daca este sau nu adevarat ce stia masina, numai o investigatie profesionista poate indica Haters gonna hate ! |
#8249
Posted 06 March 2023 - 11:35
Pentru toti oamenii inteligenti de pe lumea asta, ingineri sau nu, in cazul unei problemei este necesara o analiza/investigatie/etc.
Pentru restul... este suficient ceea ce crede fiecare |
#8251
Posted 06 March 2023 - 12:17
valitudor, on 06 martie 2023 - 11:35, said:
Pentru toti oamenii inteligenti de pe lumea asta, ingineri sau nu, in cazul unei problemei este necesara o analiza/investigatie/etc. Pentru restul... este suficient ceea ce crede fiecare Vei veni aici ca si la postul mentionat sa spui ca media care a sugerat ca de vina Autopilot a fost senzationalista si fara sa aibe habar de tehnica? Yeah, right. Edited by Hansolo, 06 March 2023 - 12:17. |
#8252
Posted 06 March 2023 - 12:28
Din nou scaderi de preturi in State pentru Model S, respectiv X. Interesant.
|
#8253
Posted 06 March 2023 - 16:51
Hansolo, on 06 martie 2023 - 12:17, said:
Da, vom astepta cateva luni pana la o confirmare oficiala a datelor EDR. Cam la fel cu deznodamantul accidentului din SUA, mentionat aici https://forum.softpe...6#entry29773355 Pai si ce alternativa avem in loc sa asteptam concluziile unei anchete? Sa spunem din start ca Tesla nu poate gresi si mortu-i vinovat? Hansolo, on 06 martie 2023 - 12:17, said:
Vei veni aici ca si la postul mentionat sa spui ca media care a sugerat ca de vina Autopilot a fost senzationalista si fara sa aibe habar de tehnica? Yeah, right. - un tip de media spune inca de la inceput ca este vina companiei, fara sa aiba date obiective care se indice asta. Asa procedeaza tabloidele - un alt tip de media citeaza de la inceput una din parti, soferul sau compania Tesla, care-si apara, fiecare, pozitia. Asta este un tip ok de media. - un alt tip de media ia de la inceput apararea companiei Tesla si face tot ce poate pentru a risipi orice indoiala care ar pica asupra companiei, desi n-are habar daca compania este sau nu vinovata. Astia sunt aia din presa tabloida pentru fanii Tesla. Asa cum a facut Teslarati in mesajul postat de Explorer. Acesta este tipul de media citit cu preponderenta de voi Ce ar fi trebuit sa fac eu, unde ar fi trebuit sa intervin? |
#8254
Posted 06 March 2023 - 16:58
Tesla poate gresi declarativ dar logurile unei masini omologate nu gresesc. Ai sanse mai mari sa castigi la loto de 10 ori la rand decat sa ai o citire eronata in log in ceea ce priveste un sistem vital dintr-o masina, mai ales peste o perioada de timp (nu citire punctiforma ci continua, cum a fost cazul asta).
Edited by ro_explorer, 06 March 2023 - 16:59. |
|
#8255
Posted 07 March 2023 - 05:26
valitudor, on 06 martie 2023 - 10:56, said:
NU, ceea ce ai postat tu nu arata aia. Ce ai postat tu arata ca masina stia ca soferul a apasat pedala de acceleratie 100%. Si cum e asta diferit fata de orice masina? Daca problema nu e de la autopilot, atunci de ce mai conteaza ca e Tesla? Nu stiu daca asta este un defect posibil dar daca e, orice masina se poate defecta similar. Edited by vrajitoruldinoz, 07 March 2023 - 05:27. |
#8256
Posted 08 March 2024 - 22:55
Sunt impresionat de FSD v12 beta.
Versiunile recente de v11 păreau că bat pasul pe loc, dar versiunea asta, prima care folosește un model antrenat end-to-end, mi se pare un mare pas înainte, și mult mai aproape de felul în care conduce un om (și nu un software). Nu e încă suficient de bun pentru un release, dar e prima versiune beta pe care o văd care poate ajunge acolo. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fpoXr_z_6a4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xFgYHUUXy6E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ce mi se pare interesant e că George Hotz (fost la comma.ai și OpenPilot) spunea încă de acum 4 ani că end-to-end training va fi soluția pentru FSD, pentru că sunt prea multe cazuri particulare pentru a fi rezolvate cu cod scris de mână. Și că Tesla va ajunge până la urmă la aceeași concluzie. Se pare că a avut dreptate. Edited by neaorin, 08 March 2024 - 22:56. |
#8257
Posted 24 March 2024 - 11:52
Unii au senzația că dacă strigă frână, mașina înțelege.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aQSUMEdjHDE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users