Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ITP anual la mașinile vechi
Last Updated: Apr 04 2018 14:14, Started by
caiuscorneliu
, Apr 27 2017 09:26
·
0
#199
Posted 21 November 2017 - 20:23
Ee..si asa toti se bucura că fac astia cu masini peste 12 ani..masina e în functie de cum o întretine omu .eu dacă îmi intretin masina nu îmi convine ca să mai dau încă odată bani pe itp..
|
#200
Posted 21 November 2017 - 20:24
Cu nimic dacă se face tot cu șpagă. Cu siguranță în plus dacă se face pe bune. Asta e condiția principală. Să se facă pe bune. Altfel într-adevăr e frecție la picior de lemn.
|
#201
Posted 21 November 2017 - 23:45
Lasa ca poate daca sacapam de jegurile PSDiste se suspenda toate aberatiile lor.
|
#202
Posted 23 November 2017 - 22:59
o mica poezie ptr rablele care iau ITP-ul pe spaga:
Foaie verde de sofran, n-are nimeni un cazan …la inspectie oprit ca fiind…dejectie. Motiv pentru care Avand de geniu o strafulgerare sarmaua am inaintat-o. In buzunar. Pe mod…fugato! Semnatura? de ilustru peisagist Aruncata-n in certificat de ITP-ist, Cu trimbru evident! sa evit un antecedent, Mi-a oferit inca un an De condus afumatoarea, Ca un cioban, plavan, Sa-mi exprim…valoarea! |
#203
Posted 16 December 2017 - 22:02
E o lege tampita/nesimtita.
Peste tot in lume se observa imbatranirea parcului auto ! Nu doar in Romania. Se intampla inclusiv in tari mai bogate si la cetateni cu mai dare de mana ca noi. Inca o data Statu Roman dovedeste ca traieste intr-o lume paralele, si iata de ce: 1. Vremurile gen 2007-2008, nu se mai intorc. A fost ceva UNIC in istorie ! 2. In 2007-2008 cand se dadeau credite cu buletinul, populatia nu era indatorata. Toti au crezut ca va fi bine. 3. Cresterea din aceei ani s-a facut exclusiv pe CONSUM ! Criza economica globala a accentuat doar dezastrul. 4. Lumea inca plateste la credite contacte in acei ani ! Si sunt la un grad maxim de indatorare. 5. Lumea s-a tepuit odata in viata. Nu o sa o mai faca si a doua oara. 6. Toti care si-au luat teapa din 2007-2008, spun ca masina noua e cea mai mare teapa ! Pierzi 20% din valoare odata ce a iesit pe poarta reprezentatei. Si 30% doar in primul an ! Daca ar putea sa se intoarca in timp, s-ar bate ei pe ei! Si Rar ce viseaza )? Masini vechi ? Poluare ?) Pai bah retardatilor ! Astea o sa fie masinile cu care o sa mergem inca 5-10 ani de acum in colo ! Pana cand salariul mediu in Romania nu ajunge macar la jumatate din cel din Germania, nu mai vedeti voi sa isi ia romanu masina noua. Si chiar daca va fi in bani, tot un SH de 3-5 ani isi va lua. Asa ca...visati in continuare ! Edited by M4V3RiCk_, 16 December 2017 - 22:03. |
#204
Posted 14 January 2018 - 12:17
Si-a facut un coleg ITP pe 12 ianuarie la o masina mai veche de 12 ani. Valabilitate 1 an. A platit 150 lei. Ce preturi sunt in tara? Acum 3 ani am platit chiar 200 lei pt un ITP (avea parbrizul crapat jos langa stergator si a mai vrut 50 lei in plus)
Insa la masinile care inca nu au 12 ani cat e valabilitatea? Tot 2 ani ca in trecut sau 3 ani? Sau 3 ani e doar la primul ITP dupa cumparare? Edited by dorin_2k, 14 January 2018 - 12:18. |
#205
Posted 14 January 2018 - 12:25
100 lei in br +50 ce ii las sa nu m a refuze pe motive dastea de 2 lei..
|
#206
Posted 14 January 2018 - 12:32
totul merge pe spaga observ...
eu nu am trecut itp ca nu aveam chinga la baterie... si m au intors,,, in Romania... lasa ba , da aici niste bani ca se rezolva. astia merita bagati in parnaie. in scotia , pt orice masina mai veche de 2 ani se face itp anual. si cu asta basta. si rar gasesti oameni sa il masluiasca... ca te au pe constiinta , mai ales daca ai ceva la suspensie sau directie... din astea de siguranta. nu vad care e problema. asa ar trebuii sa fie peste tot. |
#207
Posted 14 January 2018 - 12:36
Ce sa ti spun.. Sant o mulțime de defecte minore pentru care nu te trece. Tu crezi ca ai salvat lumea ca ti ai pus chinga la baterie?!
|
#208
Posted 14 January 2018 - 13:55
martian_693, on 14 ianuarie 2018 - 12:32, said: t in scotia , pt orice masina mai veche de 2 ani se face itp anual. si cu asta basta. si rar gasesti oameni sa il masluiasca... ca te au pe constiinta , mai ales daca ai ceva la suspensie sau directie... din astea de siguranta. nu vad care e problema. asa ar trebuii sa fie peste tot. Ai ramane mirat sa afli despre "factorii de siguranta" la proiectare. In sensul ca pentru a se asigura o redundanta un reper este mult mai rezistent decat este nevoie, mai gros etc. Iar prin tipul constructiei si felul materialelor, cele mai multe chestii care pot ceda o fac "lent"- adica pot avertiza asupra starii tehnice. La lift de exemplu, un singur cablu de sustinere ar fi suficient. Dar liftul are 3 cabluri in geberal 3 cabluri de sustinere. Daca cedeaza chestii pe la directie la automobil, sa nu iti inchipui ca merge ca din fabrica , precis , si apoi snap! si s-a rupt, invarti volanul in gol. Cedeaza alternator- mergi pe baterie cativa km. Cedeaza demarorul- porbeste tot mai greu. Se rupe o curea? Tot mai poti merge cateva sute de metri. Cedeaza circuitul de lichid de frana? E dublu, si cat sa te opresti mai ai niste zeama sa dai doua pedale. Pentru restul exista telefon si service. Masinile astea nu's nici submarine si nici avioane. Ca circula unii cu gumele jerpelite, fara faruri si stopuri, cu placute de frana consumate, asta e.. fiecare cu gradul propriu de selfesteem. |
|
#209
Posted 14 January 2018 - 14:49
#210
Posted 14 January 2018 - 15:08
#211
Posted 14 January 2018 - 15:10
silesax, on 14 ianuarie 2018 - 12:36, said:
Ce sa ti spun.. Sant o mulțime de defecte minore pentru care nu te trece. Tu crezi ca ai salvat lumea ca ti ai pus chinga la baterie?! nu... dar e ok sa stiu ca is rigurosi cu ORICE. si pt o mizerie mica cum a fost aia. si de aia trebuie anual. ca poate la anu e suspensia cazuta si merg pe autostrada si se rupe si mor si eu si omor si pe altii |
#212
Posted 14 January 2018 - 15:13
M4V3RiCk_, on 14 ianuarie 2018 - 15:08, said: Daca stii ca ai treaba doar prin oras, mai bine iti iei una cu .... martian_693, on 14 ianuarie 2018 - 15:10, said: ca poate la anu e suspensia cazuta si merg pe autostrada si se rupe si mor si eu si omor si pe altii |
#213
Posted 14 January 2018 - 15:14
dorin_2k, on 14 ianuarie 2018 - 14:49, said:
De ce nu o aveai? Ca nu o scoti zilnic. nu stiu man. asa am luat masina. stiam ca nu e insa nu ma deranja... ca deh... is roman... nu afecteaza cum merge masina. si mai mult nu e treaba mea sa stiu ce si cum. (probabil s a rupt ca am vazut ca aia originala era din metal cu plastic).... asta noua e 100% metal de aia e bine sa ai ITP anual. ce se strica se schimba. nu ma murdaresc pe maini , eu doar duc masina la statia de itp si ce nu e in regula fac aia acolo... |
|
#215
Posted 14 January 2018 - 15:15
Baxon, on 14 ianuarie 2018 - 15:13, said:
Cu 400 de euro apoi bagi 500 de euro si-o faci ca noua ! Poti circula cu arcurile rupte si telescoapele praf si nu mori decat daca esti prost si cauti un stalp in care sa te proptesti cu 100 km / h ! ce reply e asta? asta inseamna ca nu mai verifici masina? ce spui tu e o tampenie. masinile tre verificate cel putin anual. |
#216
Posted 14 January 2018 - 15:16
Nu neaparat , la 2 ani e ok itp-ul , oricum daca ai o problema si bocane te duci singur la service nu astepti ITP-ul sa-ti zica aia ca e bai
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users