Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ITP anual la mașinile vechi
Last Updated: Apr 04 2018 14:14, Started by
caiuscorneliu
, Apr 27 2017 09:26
·
0
#163
Posted 22 May 2017 - 18:44
caiuscorneliu, on 22 mai 2017 - 16:42, said:
Are cetățeanul drepturi dar are și responsabilități. Una din ele e să-și întrețină mașina și să circule legal. Altfel.. Nu mai aberati si nu mai aplaudati orice cretinitate... |
#164
Posted 23 May 2017 - 10:42
Eventual, pe aia saraci, statul ar trebui sa-i plateasca pentru a circula cu autoturismul personal, nu-i asa?
notrust, on 22 mai 2017 - 15:53, said:
Ai tu mijloace de transport in comun mai decente decat propria masina ? Mai ganditi inainte sa vorbiti.... Poti sa ai cele mai luxoase autobuze, ele vor avea utilitate zero, daca trebuie sa stea dupa toti agaricii al caror statut social e fix legat de faptul ca au o masina... orice masina (te simti?). Deci nu numai ideea cu ITP e excelenta, dar ar trebui completata si cu un impozit fix. De ce unul cu o masina de 50.000 de euro trebuie sa plateasca impozit mult mai mare decat unul cu o masina de 2.000 de euro, doar fiindca are un motor ceva mai mare, din moment ce ambele ocupa acelasi spatiu pe strada, iar jaful polueaza cat zece? Normal ca se mai pot aduce imbunatatiri legii. De exemplu vehiculele mai noi de 6 ani sa faca ITP doar din 3 in 3 ani, iar vehiculele mai vechi de 20 ani din 6 in 6 luni. Edited by dd13, 23 May 2017 - 10:46. |
#165
Posted 23 May 2017 - 11:20
#166
Posted 23 May 2017 - 11:24
#167
Posted 24 May 2017 - 15:35
caiuscorneliu, on 22 mai 2017 - 16:42, said:
Are cetățeanul drepturi dar are și responsabilități. Una din ele e să-și întrețină mașina și să circule legal. Altfel.. sunt de acord ca cetatenii au obligatia sa-si intretina masina, dar au si dreptul sa nu fie impovarati inutil cu taxe ascunse. cat timp nu se prezinta o statistica relevanta privind problemele cauzate de cei cu masini vechi si care ar fi evitate daca ITP-ul ar fi anual, nu pot fi de acord cu aceasta masura. ideea de baza este evident corecta (sa verificam masinile cat mai des), dar nu inseamna ca este si oportuna. |
#168
Posted 24 May 2017 - 15:39
Cum am mai spus, problema principală e cum se face ITP și cum sunt controlați cei care nu-l fac deloc. Poate s-a înțeles greșit că eu aș fi adeptul vreunei taxe în plus sau ceva de genul. Nicidecum. Din partea mea poate fi gratuită inspecția. Să o plătească statul. Dar dacă nu corespunzi nu treci iar dacă te prinde fără el să-ți fie radiată mașina, na, o idee.
|
#169
Posted 24 May 2017 - 16:32
problema e ca inspectia nu e gratuita, ci platita de catre proprietarul masinii. si fara o motivatie serioasa privind necesitatea reducerii termenului de valabilitate al ITP-ului, indesirea inspectiilor va fi doar o taxa ascunsa.
|
#170
Posted 24 May 2017 - 19:06
Din punctul meu de vedere, o masura corecta ar fi efectuarea ITP exact ca la revizie: la numar de km sau interval timp, prima valoare care este atinsa.
|
#171
Posted 24 May 2017 - 19:15
doar ca e foarte greu sa controlezi numarul de km (etichetele actuale sunt colorate si un politist isi poate da seama chiar si din mers daca ai ITP-ul expirat).
|
#173
Posted 27 May 2017 - 17:12
_Smiley_, on 24 mai 2017 - 19:15, said:
doar ca e foarte greu sa controlezi numarul de km (etichetele actuale sunt colorate si un politist isi poate da seama chiar si din mers daca ai ITP-ul expirat). pana la urma a fost votata legea asta sau e tot la stadiul de propunere? si daca a fost votata, de cand intra in vigoare? |
#174
Posted 27 May 2017 - 19:19
Daca tot se dezlipesc la sase luni..să se facă la sase luni..
|
#175
Posted 07 June 2017 - 17:15
Deci pana la urma ce mai e cu legea asta? Ultimul itp mi l-am facut in ianuarie, itp luat pe bune la o masina din 2000 si rezultate au fost foarte bune.
Am un golf 4 ce se afla intr-o stare mai buna decat majoritatea loganurilor cu 10 ani mai noi. Mie personal mi se pare o prostie pt ca eu am grija de masina mea sa fie intr-o stare cat mai buna. Sa ma duc an de an la itp e pierdere de timp, ultima data am stat aproape 4 ore. |
#176
Posted 08 June 2017 - 13:24
Romania e sparta si peticita in toate domeniile si ne gasim noi in domeniul auto sa fim mot.
Nu se schimba nimic. Doar vor sa incaseze bani mai des, ca sa se fure mai des. Culmea e ca au sageti pe forumuri care sa dea directii cu legi, si avocati care sa-i apere atunci cand fura banii, (inclusiv pe forumuri), ca de statul de drept te trage-n piept si te pune capra fara ca sa ai un cuvant real de spus impotriva lor. Totul este o mimare a democratiei. Chiar si aia de il injura pe Iliescu viseaza tot la o perestroica... Edited by notrust, 08 June 2017 - 13:24. |
#177
Posted 21 June 2017 - 07:52
rumlegok, on 27 aprilie 2017 - 09:46, said:
La noxe pica orice masina mai veche de 5 ani garantat. Valabil poate la diesel. La benzina nu cred. dd13, on 23 mai 2017 - 10:42, said:
De ce unul cu o masina de 50.000 de euro trebuie sa plateasca impozit mult mai mare decat unul cu o masina de 2.000 de euro, doar fiindca are un motor ceva mai mare, din moment ce ambele ocupa acelasi spatiu pe strada, iar jaful polueaza cat zece? Pai impozitul e raportat la valoarea bunului, ca orice impozit...Acum impozitul auto e dupa marimea motorului, dar de obicei masinile cu motoare mai mari sunt si cele mai scumpe. Pe aceeasi idee, nu cred ca "tu" cu apartament comunist la bloc vrei sa platesti impozit la fel cu unul cu ditamai viloiul de 1 milion de euro in Pipera, ca ce, tot o casa e , nu? Asta e viata, trebuie sa aaltim taxe si impozite, nu avem ce face si mi se pare corect sa se plateasca proportional cu valoarea bunurilor. LAsa, ca statul jupoaie oricum destul oamenii din clasa medie sau mai saraci chiar. Cine e bogat si isi permite lux, mi se pare corect sa plateasca si taxe "de lux"...ca altfel, statul trebuie sa-si scoata banii cumva si atunci nu cred ca ar fi bine sa fie taxe egale, ar creste la cei saraci, majoritari in romania, care ar fi jupuiti la propriu si ar scade la cei bogati, pe care oricum nu ii afecteaza impozitul pe masina. Evident, depinde in ce categorie te incadrezi, unii n-o sa fie de acord cu mine si nu e nicio problema. Cu poluarea ai dreptate, ar trebui descurajate masinile vechi si foarte poluante prin taxe mai mari, dar spatiul ocupat pe strada n-ai cum sa-l controlezi. Dar oricum SUV-urile nu-s in general mai mari si ocupa spatiu mai mult, proportional cu valoarea lor? Edited by epetroiu, 21 June 2017 - 08:02. |
|
#178
Posted 21 June 2017 - 08:08
notrust, on 08 iunie 2017 - 13:24, said:
Doar vor sa incaseze bani mai des, ca sa se fure mai des. Hai sa nu exageram...nu e dracul asa negru cum ni-l facem noi in capul nostru. Un ITP e 80 de lei, habar n-am cat revine statului din aceasta suma, cred ca vreo 15-20 de lei...daca asa se imbogateste statul, cu 15 lei in plus pe an de la posesorii de masini, atunci cred ca nu-l prea duce capul ) Cat despre faza cu furatul, parerea mea e ca nu prea se mai fura semnificativ in ziua de azi, au trecut de mult perioadele marilor tunuri, si avem institutii special platite ca sa vegheze la asta, si platite bine, tot din banii nostri, nu e "sat fara caini". Inteleg ca nimanui nu ii face placere sa plateasca taxe si impozite, este perfect normal, dar nici nu poti sa justifici ca nu mai vrei sa platesti sau faci evaziune ca altfel "statul fura"...Ok, dar in cazul asta e bine sa nu mai ai nici pretentii ca statul sa-ti faca si sa-ti dreaga...Ca observ o atitudine putin "fracturata logic":multi chiar se bat cu caramida in piept ca ei evita taxele si platesc cat mai putin, dar apoi cand vine vorba de performantele sanatatii, educatiei, de infrastructura, etc tot ei sunt cei mai vocali si ar vrea ca totul sa fie la nivel occidental, dar ei sa nuplateasca decat ceva maruntis la stat...pai nu se poate si cu *** si cu "sufletu-n rai"... Edited by epetroiu, 21 June 2017 - 08:09. |
#179
Posted 21 June 2017 - 20:04
Cea mai mare problema a romanilor cred ca este lipsa educatiei financiare. Unui roman daca i se `ia` 500E din buzunar se da cu capul de pereti , striga din gura de sarpe , apeleaza la avocati....cauta alte solutii sa-l arda pe `hot`. Daca i se ia 600E....dar esalonat (taxe mici si multe pe o perioada lunga ) nu sesizeaza nimic sau are impresia ca a beneficiat de o oferta !
ITP la un 1 an era binevenit in conditiile in care inspectorii RAR sau angajatii statiilor ITP nu erau corupti. Taximetristii fac ITP-ul la 6 luni si cu toate astea vreo 80% dintre taxi-urile bucurestene(si nu numai) sunt bombe pe roti. Edited by polizei, 21 June 2017 - 20:27. |
#180
Posted 21 June 2017 - 22:00
Ar trebui ca si drumurile sa aiba nevoie de ITP, macar o data la 10 ani...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users