Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Asus R510V - Problema BlackScreen
Last Updated: Apr 28 2017 10:58, Started by
RedDisciple
, Apr 23 2017 16:39
·
0
#1
Posted 23 April 2017 - 16:39
Buna ziua! Recent am achizitionat acest model de laptop LINK si am ceva probleme cu el. Am incercat sa-l returnez de unde l-am luat, Altex mai exact, iar acestia mi-au spus ca problema este de la windows si ca trebuie sa cumpar o licenta pentru a functiona. Acestia s-au purtat extrem de neprofesional cu mine spunand ca laptopul nu are nicio problema si ca este vina mea ca nu i-am bagat windows 10 cu licenta.
Problema este urmatoarea: Deschid frumos laptopul, intru pe un joc (H1Z1), merge ce merge apoi dintr-o data se blocheaza imaginea, iar ventilatoarele incep sa mearga (sune) foarte urat. Nu stiu ce sa ii mai fac. Tin sa mentionez ca laptopul a venit fara windows instalat. Edited by Dany_Darke, 23 April 2017 - 18:20. |
#2
Posted 23 April 2017 - 16:53
Se blocheaza si ramane blocata pana la urmatorul restart? De cat timp te jucai H1Z1, cand ti s-a blocat imaginea?
|
#3
Posted 23 April 2017 - 16:56
Da, in timpul jocului mai ales la loading screen sau cand intru in joc, se blocheaza imaginea si nu mai pot misca nimic (mouse, ctrl+alt+delete sau orice alta comanda) apoi sunetul se aude "repetat", iar ventilatoarele incep sa faca urat. Dupa asta trebuie sa-i dau restart sau sa-l scot alimentarea apoi se blocheaza in windows start. Trebuie sa ma mai chinui de 3 ori sa-l restartez pentru a intra in windows.
Edited by Dany_Darke, 23 April 2017 - 18:20. |
#4
Posted 23 April 2017 - 17:04
Te-au luat de fraier. Cu sau fără licenţă, Windowsul funcţionează (uneori). Diferenţa e că te atenţionează că eşti hoţ şi trebuie să intri în legalitate. Laptopul are cel mai probabil o problemă de supraîncălzire.
|
#5
Posted 23 April 2017 - 17:09
Stiu ca am fost luat de fraier, ca a venit si "managerul" de la acel magazin si mi-a explicat el nu stiu ce prostii pe acolo. Am un cooler la el, dar presupun ca nu face fata. Ce as putea sa fac?
Edited by Dany_Darke, 23 April 2017 - 18:21. |
#7
Posted 23 April 2017 - 17:19
Foloseşte un program de urmărit temperaturile din sistem, gen SpeedFan sau HWInfo, dacă trec de 80C în sarcină e naşpa.
|
#8
Posted 23 April 2017 - 17:23
1. Ai cumparat de la Altex online ?
DA: 2. Au trecut mai putin de 31 de zile de la cumparare ? DA: 3. Cerere retur, fara nici o explicatie windows, ventilatoare.... etc. Retur pur si simplu, din motive personale. Punctul 6, ai 2 optiuni: http://altex.ro/regu...tur-in-31-zile/ 1. Ai cumparat de la Altex online ? NU: 2. Service. Le spui ca fac zgomote nasoale ventilatoarele, la solicitari mai mari. Din nou, nu pomenesti de Windows, nu are treaba. 2. Au trecut mai putin de 31 de zile de la cumparare ? NU: 3. Service. Le spui ca fac zgomote nasoale ventilatoarele, la solicitari mai mari. Din nou, nu pomenesti de Windows, nu are treaba. PS: as fi facut schema logica cu algoritmul, dar mi-e lene. Sper sa intelegi. Te-au luat in balon cu Windows.... Edited by roxanaRabinowitz, 23 April 2017 - 17:23. |
#9
Posted 23 April 2017 - 17:26
Puteai să citești și tu review-urile înainte să-l comanzi.
Sunt destule review-uri care să te convingă să nu-l alegi. |
#10
Posted 23 April 2017 - 17:29
Nu mi-au primit returul pe motiv ca este cumparat in rate si ca din moment ce l-am dezambalat nu mai se aplica acel retur. Am pomenit de protectia consumatorului, iar acestia erau indiferenti. Au trecut acele 31 de zile de la cumparare. Ei au zis ca mi-l trimit in service, dar nu au ce sa-mi faca, spunand ca in afara de o scanare nu au ce sa-mi faca.
@red46, problema este ca nu am stiu si nici nu m-am interesat. Cei de la Altex nu doresc sa faca acel retur. Edited by Dany_Darke, 23 April 2017 - 18:22. |
|
#11
Posted 23 April 2017 - 17:34
Scanare la service ? Glumesti, nu-i asa ?!
La service se trimite pentru probleme hardware, no software. Oricum, ca sa le faci pe ficati, il trimiti fara Windows Deci, service scrie pe el Daca te mai aburesc aia, cere imediat sa vorbesti cu un superior. Si ar fi si mai bine sa ai linga tine pe cineva care se pricepe la relatii cu clientii (ma rog, in acest caz, relatii cu vinzatorii). Edited by roxanaRabinowitz, 23 April 2017 - 17:36. |
#12
Posted 23 April 2017 - 17:37
Da, mi-au spus ca ii fac o scanare sa-mi spuna ulterior ca este din cauza windows-ului ca are prea multe procese s.a.m.d.
Edit: Acum incerc sa filmez cum face si sa ma duc cu dovada la ei, sa le arat ca nu este din cauza windows-ului. Edit2: Temperatura procesorului in meniu la H1Z1 ajunge pana la 60C. Edited by Dany_Darke, 23 April 2017 - 18:22. |
#13
Posted 23 April 2017 - 17:40
Sa filmezi CE ????
Vor rade de tine din prima, stai linistit. Cine garanteaza ca laptopul ala din video este acelasi cu cel vandut de ei ? Macar ai grija sa filmezi seria de pe spate. Si fara taieri in video sau momente cind dispare laptopul din imagine Nu iti mai bate capul, este intuil. Trimite-l la service si gata, nu te costa nimic. Doar ca o sa stai fara laptop 1-2-3 saptamani. Temperatura placii video cred ca este mia importanta. Edited by roxanaRabinowitz, 23 April 2017 - 17:45. |
#14
Posted 23 April 2017 - 17:46
Cred ca asta voi face.
Am reusit sa-l filmez si seria si tot. Si le voi demonstra si lor acolo ce fel face calculatorul. Edited by Dany_Darke, 23 April 2017 - 18:22. |
#15
Posted 23 April 2017 - 17:53
Mah, la naiba, eu am glumit cu seria.
Nu te du cu nici o filmare, este egala cu zero, crede-ma !!! Nu trebuie sa le demonstrezi tu nimic. Pur si simplu il trimit la service: simptome = zgomote puternice si urtae vantilatoare, la solicitari medii/mari. Atit. Nu e treaba ta sa le spui defectul sau sa demonstrezi nimic. Asta e treaba lor. |
|
#16
Posted 23 April 2017 - 18:00
Am inteles, asa voi face. Presimt ca mi-l vor da la fel inapoi cu aceeasi problema.
Edited by Dany_Darke, 23 April 2017 - 18:22. |
#17
Posted 23 April 2017 - 18:20
Daca ti-l restituie cu aceiasi problema, le faci o mica reclamatie la OPC. Online, ca e mai simplu. Am patit-o si eu cu un expresor Saeco, imi ziceau cei de la eMAG ca de vina este apa folosita pentru cafea (se calcifia din la 3-4 zile). Foloseam numai Dorna, pe principiul "foloseste apa de calitate". Dupa 5-6 trimiteri in service am refuzat produsul cand mi l-au retrimis si am cerut banii. Au refuzat si i-am reclamat la OPC. Ei s-au ales cu o amenda de 2.000 lei, eu cu banii inapoi.
Sunt curios cum va explica managerul ala de la Altex faptul ca nu a primit produsul si firma ia o amenda de cateva milioane. |
#18
Posted 23 April 2017 - 18:24
initiator - lasa scrisul default al forumului, nu-l mai pune pe negru, boldat, etc. cand il pui pe negru, imagineza-ti cum le este celor cu tema de forum neagra, textul. se vede fuga, adica deloc.
cat despre boldat, boldezi cand pui accent pe ceva, dar nu postarile cu totul, pt ca intelegem ce scrii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users