Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema interconectare
Last Updated: Apr 24 2017 19:52, Started by
Talkabout
, Apr 22 2017 16:59
·
0
#1
Posted 22 April 2017 - 16:59
O problema putin mai ciudata, poate si mai rar intalnita: Am incercat ieri sa sun, intr-o prima faza de pe nr.meu de digi mobil, la un hotel din rio de janeiro (brazilia), la receptie mai exact. Problema e ca suna, imi raspunde aia in portugheza, eu zic "hello, I'm..cutare, do you speak english"? Aia mai zice de vreo 2 ori alo alo, dupa care inchide. Mai tot incerc, incerc, acelasi rezultat..dupa cateva secunde, imi inchide telefonul, ca si cum nu ar auzi nimic. Evident, sunt taxat pt asta.
Azi am sunat de pe nr de orange, aceeasi problema..dansii nu aud nimic in receptor, desi conexiunea se realizeaza. De aici deduc ca problema poate fi: ori un delay foarte mare (mi-e greu sa cred), ori o problema la acel operator. Numarul e +55(21)30341502. Rog pe cineva sa incerce daca de la el merge, si va aude femeia aia de acolo. Am sunat si la relatii clienti orange, si mi-a zis domnisoara ca in cazuri din astea, nu ei iau legatura cu acel operator, ci el trebuie sa raporteze daca e vreo problema. Ori eu unul nu inteleg, ei de unde sa stie ca au o problema? Nu noi de aici din romania (operatorii de telefonie adica), trebuie sa le raportam problemele, in baza a ce sesizeaza clientii (eu adica)?! Aia o sa zica "la noi telefonul suna, nu vedem care e problema". Am incercat si azi, mai devreme, aceeasi problema, nu ma aud aia. s-a mai lovit cineva de o asa problema? Daca sun in germania de ex, sau in spania, merge perfect. Cei de la digi au zis ieri ca au incercat sa sune si ei, si le-a mers, adica au fost auziti. Ulterior, am mai incercat si eu , era trecut de ora 18 ora noastra, si intr-adevar mergea. Insa azi, am sunat din nou, la acelasi nr, si de pe digi si de pe orange, si era aceeasi problema. Mi-e greu sa inteleg ce se intampla dpdv tehnic, si cum cateodata merge, cateodata nu..poate stie cineva. Apropo, ce operator de-al lor e numarul ala apelat, de mai sus? Multumesc Edited by Talkabout, 22 April 2017 - 17:02. |
#2
Posted 22 April 2017 - 18:27
Talkabout, on 22 aprilie 2017 - 16:59, said:
Apropo, ce operator de-al lor e numarul ala apelat, de mai sus? Information on phone number range +55 21 30341XXXXX Number billable as geographic number Country or destination Brazil City or exchange location Rio de Janeiro, Rio de Janeiro Original network provider* Global Village Telecom Ltda Problema nu este de interconectare, ci de terminare a apelului. Daca povestea se manifesta si atunci cand suni din Orange, inseamna ca nu doar Digi merge "la economie". Fa in continuare reclamatii (si la Digi si la Orange), explica faptul ca o data merge - de doua/trei ori nu. Poate ai noroc si reusesc sa gaseasca alta ruta pentru apelurile catre Brazilia. Asta daca se aproba "de sus", pentru ca inseamna un pret/cost mai mare pentru ei... |
#3
Posted 22 April 2017 - 18:37
Cum adica "de terminare a apelului"?
Da, se manifesta cand sun din orice retea, mai devreme am incercat din vodafone cspot, on 22 aprilie 2017 - 17:55, said:
Am sunat eu. Au zis ca te suna ei inapoi si ca-ti trimit niste oua de paste. |
#4
Posted 22 April 2017 - 19:40
Quote Cum adica "de terminare a apelului"? Daca se manifesta si din a treia retea, este clar: Brazilia este o destinatie "dificila" si toti providerii au probleme in a oferi apeluri de calitate. "Vina" nu este a provider-ului tau (Orange, Vodafone, Digi, s.a.m.d.) ci a tertului (daca o fi doar unul) care nu este in stare sa ofere mai mult (posibil sa fie si singurul care face terminare/terminatie de apeluri in Brazilia). Daca asa este piata, asa este si calitatea apelurilor! Poti sa incerci si alte servicii platite - apeluri Skype sau altii de genul asta, poate ai mai mult noroc. Dar, slabe sanse... Edited by Lesbianu, 22 April 2017 - 19:53. |
#5
Posted 22 April 2017 - 21:48
Pai si oare toti providerii de la noi sa foloseasca acelasi "tert", care termina apelurile acolo in Brazilia? Hai ca la digi as intelege, "cat dai atata face", e o retea ieftina oricum, si cu dese probleme atat in privinta semnalului, cat si a internetului, etc..o retea mediocra, comparativ cu restu. Da' nici de la Orange/Vodafone sa nu mearga? Ciudat.
Oricum, esti sigur ca asa functioneaza treburile? adica..esti din domeniul telecomunicatiilor sa zic asa? Ca pari genul care are habar de ce vorbeste. Intreb pt ca in cazul unei posibile reclamatii la operatori, sa pot sa le zic si chestia asta. Oricum, daca pe desfasurator vad ca ma taxeaza cu ceva, n am sa le platesc nimic pt acele apeluri. Consider ca in cazul unor astfel de probleme, ei trebuie sa rezolve mai departe cazul, nu? Nu clientul. Vina nu e a providerului, dar e a CUIVA..providerul se spala pe maini ca nu e vina lui, da' clientu plateste pt asta...s-o creada ei |
#7
Posted 23 April 2017 - 13:24
Am sunat si la vodafone, insa ei se spala pe maini , "nu va putem ajuta, problema nu tine de noi". Nici nu vor sa ia legatura cu acel operator, sa faca ceva in sensul asta.
|
#8
Posted 23 April 2017 - 14:55
Si apropo de costuri, Lesbianu, te cam contrazic hai ca la digi as intelege, imi ia vreo 17 centi pana acolo, dar vodafone ia 80. La banii astia ma asteptam la o altfel de calitate
Edited by Talkabout, 23 April 2017 - 14:56. |
#9
Posted 23 April 2017 - 18:56
Talkabout, on 22 aprilie 2017 - 21:48, said:
...esti din domeniul telecomunicatiilor sa zic asa? Ca pari genul care are habar de ce vorbeste. Unde am lucrat eu, am avut probleme in a oferi apeluri de calitate catre Bulgaria si Republica Moldova (la vremea respectiva). Nu conta la ce pret gaseam minutele la "tert", pur si simplu clientul patea ca si tine in cazul Braziliei. Reclamatii, teste, rute alternative, nimic nu a ajutat. Pana la urma clientii respectivi au plecat sa isi caute norocul in alta parte, iar pe cei noi (daca cereau de la inceput destinatii "dificile") ii lasam sa testeze si ii avertizam ca atat se poate face. Lucrurile au evoluat in ultimii ani, dar... poti avea ghinionul sa dai peste o destinatie exotica unde nici un provider nu iti poate garanta calitatea apelului. Talkabout, on 23 aprilie 2017 - 14:55, said:
...la digi as intelege, imi ia vreo 17 centi pana acolo, dar vodafone ia 80. La banii astia ma asteptam la o altfel de calitate |
#10
Posted 23 April 2017 - 19:36
Ultima varianta, mai ramane sa incerc maine de pe un Telekom (fix). Care e..ditamai compania, fostul Romtelecom, prima retea adevarata de telefonie din tara. Sunt curios daca ei folosesc tot asa "terti", sau au interconectare directa.
|
|
#11
Posted 24 April 2017 - 09:48
Da, se intampla si de pe Telekom. Deci toti au problema asta
|
#12
Posted 24 April 2017 - 19:52
Problem solved.
Vreau sa spun ca tot digi mobil a rezolvat in mod proactiv problema, contactand operatorul respectiv, in timp ce Orange, Vodafone, se spalau pe maini ca nu au ce face. A fost o problema de interconectare, pe care a rezolvat-o, acel operator. Bravo Digi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users