Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Problema interconectare

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
O problema putin mai ciudata, poate si mai rar intalnita: Am incercat ieri sa sun, intr-o prima faza de pe nr.meu de digi mobil, la un hotel din rio de janeiro (brazilia), la receptie mai exact. Problema e ca suna, imi raspunde aia in portugheza, eu zic "hello, I'm..cutare, do you speak english"? Aia mai zice de vreo 2 ori alo alo, dupa care inchide. Mai tot incerc, incerc, acelasi rezultat..dupa cateva secunde, imi inchide telefonul, ca si cum nu ar auzi nimic. Evident, sunt taxat pt asta.
Azi am sunat de pe nr de orange, aceeasi problema..dansii nu aud nimic in receptor, desi conexiunea se realizeaza.
De aici deduc ca problema poate fi: ori un delay foarte mare (mi-e greu sa cred), ori o problema la acel operator. Numarul e +55(21)30341502.
Rog pe cineva sa incerce daca de la el merge, si va aude femeia aia de acolo.
Am sunat si la relatii clienti orange, si mi-a zis domnisoara ca in cazuri din astea, nu ei iau legatura cu acel operator, ci el trebuie sa raporteze daca e vreo problema. Ori eu unul nu inteleg, ei de unde sa stie ca au o problema? Nu noi de aici din romania (operatorii de telefonie adica), trebuie sa le raportam problemele, in baza a ce sesizeaza clientii (eu adica)?! Aia o sa zica "la noi telefonul suna, nu vedem care e problema". Am incercat si azi, mai devreme, aceeasi problema, nu ma aud aia.
s-a mai lovit cineva de o asa problema?
Daca sun in germania de ex, sau in spania, merge perfect.
Cei de la digi au zis ieri ca au incercat sa sune si ei, si le-a mers, adica au fost auziti. Ulterior, am mai incercat si eu , era trecut de ora 18 ora noastra, si intr-adevar mergea.
Insa azi, am sunat din nou, la acelasi nr, si de pe digi si de pe orange, si era aceeasi problema.
Mi-e greu sa inteleg ce se intampla dpdv tehnic, si cum cateodata merge, cateodata nu..poate stie cineva.
Apropo, ce operator de-al lor  e numarul ala apelat, de mai sus?

Multumesc

Edited by Talkabout, 22 April 2017 - 17:02.


#2
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006

View PostTalkabout, on 22 aprilie 2017 - 16:59, said:

Apropo, ce operator de-al lor  e numarul ala apelat, de mai sus?

Information on phone number range +55 21 30341XXXXX

Number billable as  geographic number
Country or destination  Brazil
City or exchange location  Rio de Janeiro, Rio de Janeiro
Original network provider*  Global Village Telecom Ltda

Problema nu este de interconectare, ci de terminare a apelului. Daca povestea se manifesta si atunci cand suni din Orange, inseamna ca nu doar Digi merge "la economie".
Fa in continuare reclamatii (si la Digi si la Orange), explica faptul ca o data merge - de doua/trei ori nu. Poate ai noroc si reusesc sa gaseasca alta ruta pentru apelurile catre Brazilia. Asta daca se aproba "de sus", pentru ca inseamna un pret/cost mai mare pentru ei... :habarnam:

#3
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Cum adica "de terminare a apelului"?
Da, se manifesta cand sun din orice retea, mai devreme am incercat din vodafone

View Postcspot, on 22 aprilie 2017 - 17:55, said:

Am sunat eu. Au zis ca te suna ei inapoi si ca-ti trimit niste oua de paste.
Daca chiar nu ai ceva util de zis, incearca sa te abtii de la astfel de comentarii. Suntem pe o arie tehnica

#4
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006

Quote

Cum adica "de terminare a apelului"?
Interconectare fizica intre provideri la distanta atat de mare, rar (daca nu imposibil, atunci sigur este scump). In cazul asta, providerii cumpara minute de la o companie terta care "termina"/finalizeaza apelurile local, in Brazilia (cazul nostru). Daca vrei mai multe detalii tehnice despre cum se conecteaza/circula un apel catre o destinatie indepartata, cauta pe Google cum functioneaza VoIP sau alte protocoale de comunicare in telecomunicatii.

Daca se manifesta si din a treia retea, este clar: Brazilia este o destinatie "dificila" si toti providerii au probleme in a oferi apeluri de calitate. "Vina" nu este a provider-ului tau (Orange, Vodafone, Digi, s.a.m.d.) ci a tertului (daca o fi doar unul) care nu este in stare sa ofere mai mult (posibil sa fie si singurul care face terminare/terminatie de apeluri in Brazilia). Daca asa este piata, asa este si calitatea apelurilor! Posted Image

Poti sa incerci si alte servicii platite - apeluri Skype sau altii de genul asta, poate ai mai mult noroc. Dar, slabe sanse...

Edited by Lesbianu, 22 April 2017 - 19:53.


#5
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Pai si oare toti providerii de la noi sa foloseasca acelasi "tert", care termina apelurile acolo in Brazilia? Hai ca la digi as intelege, "cat dai atata face", e o retea ieftina oricum, si cu dese probleme atat in privinta semnalului, cat si a internetului, etc..o retea mediocra, comparativ cu restu. Da' nici de la Orange/Vodafone sa nu mearga? Ciudat.
Oricum, esti sigur ca asa functioneaza treburile?:) adica..esti din domeniul telecomunicatiilor sa zic asa? Ca pari genul care are habar de ce vorbeste.
Intreb pt ca in cazul unei posibile reclamatii la operatori, sa pot sa le zic si chestia asta.
Oricum, daca pe desfasurator vad ca ma taxeaza cu ceva, n am sa le platesc nimic pt acele apeluri.
Consider ca in cazul unor astfel de probleme, ei trebuie sa rezolve mai departe cazul, nu? Nu clientul. Vina nu e a providerului, dar e a CUIVA..providerul se spala pe maini ca nu e vina lui, da' clientu plateste pt asta...s-o creada ei :)

#6
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014
Nu tot timpul serviciile scumpe sunt si calitative.

#7
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Am sunat si la vodafone, insa ei se spala pe maini , "nu va putem ajuta, problema nu tine de noi". Nici nu vor sa ia legatura cu acel operator, sa faca ceva in sensul asta.

#8
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Si apropo de costuri, Lesbianu, te cam contrazic :) hai ca la digi as intelege, imi ia vreo 17 centi pana acolo, dar vodafone ia 80. La banii astia ma asteptam la o altfel de calitate

Edited by Talkabout, 23 April 2017 - 14:56.


#9
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006

View PostTalkabout, on 22 aprilie 2017 - 21:48, said:

...esti din domeniul telecomunicatiilor sa zic asa? Ca pari genul care are habar de ce vorbeste.
Momentan, nu. Dar acum 5-6 ani am lucrat la o companie mica in care ma ocupam printre altele si de apelurile internationale. Nu era acelasi nivel si volum ca la Orange, Vodafone, Digi, dar nu vad de ce ei ar proceda altfel in cazul asta. In mare, indiferent de provider, cam asta este mersul.
Unde am lucrat eu, am avut probleme in a oferi apeluri de calitate catre Bulgaria si Republica Moldova (la vremea respectiva). Nu conta la ce pret gaseam minutele la "tert", pur si simplu clientul patea ca si tine in cazul Braziliei. Reclamatii, teste, rute alternative, nimic nu a ajutat. Pana la urma clientii respectivi au plecat sa isi caute norocul in alta parte, iar pe cei noi (daca cereau de la inceput destinatii "dificile") ii lasam sa testeze si ii avertizam ca atat se poate face.
Lucrurile au evoluat in ultimii ani, dar... poti avea ghinionul sa dai peste o destinatie exotica unde nici un provider nu iti poate garanta calitatea apelului.

View PostTalkabout, on 23 aprilie 2017 - 14:55, said:

...la digi as intelege, imi ia vreo 17 centi pana acolo, dar vodafone ia 80. La banii astia ma asteptam la o altfel de calitate
Digi la aia 17 centi merge pe profit. Gandeste-te ce profit au ceilalti care te taxeaza mai mult, dar apelul are aceeasi calitate! Posted Image

#10
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Ultima varianta, mai ramane sa incerc maine de pe un Telekom (fix). Care e..ditamai compania, fostul Romtelecom, prima retea adevarata de telefonie din tara. Sunt curios daca ei folosesc tot asa "terti", sau au interconectare directa.

#11
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Da, se intampla si de pe Telekom. Deci toti au problema asta :D

#12
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Problem solved.
Vreau sa spun ca tot digi mobil a rezolvat in mod proactiv problema, contactand operatorul respectiv, in timp ce Orange, Vodafone, se spalau pe maini ca nu au ce face. A fost o problema de interconectare, pe care a rezolvat-o, acel operator. Bravo Digi :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate