Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Intretinere mercedes c220 cdi w204
Last Updated: Apr 30 2017 15:57, Started by
better_call_saul
, Apr 21 2017 20:21
·
0
#1
Posted 21 April 2017 - 20:21
Buna , recent am cumparat un Mercedes c220 cdi w204 an fabricatie 2011,160000 de km,manuala.
As dori sa stiu cat mai multe despre acest model,gen daca la anumiti km trebe schimbat uleiul din cutie,filtre. Nu stiu daca e bine, dar in bord cand ating 1800 de turatii,imi indica sa schimb deja viteza intr-o treapta superioara,nu este cam subturata ? stiti ceva trucuri ascunse,sau cel putin care nu sunt vizibile? detin pentru prima data un merc, nu prea stiu cu ce se mananca. Attached FilesEdited by better_call_saul, 21 April 2017 - 20:25. |
#2
Posted 21 April 2017 - 20:29
sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de ea. Mie mai mult imi place modelul fara facelift
Intra pe clubmercedes sau ceva de genu si acolo sunt proprietari de w204 si o sa iti spuna ce si cum. |
#4
Posted 21 April 2017 - 21:16
Eu cred ca trebuie intretinuta ca orice masina , adica schimburi de ulei la timp , filtre tot la timp , cand ai o mica problema fuga la mecanic daca nu te pricepi tu .
|
#6
Posted 21 April 2017 - 23:38
Depinde de conditiile in care vrei sa tii masina si cum vrei sa te tina ea pe tine. La orice model de masina exista lucruri care trebuie schimbate periodic pentru o functionare optima si de durata. Uleiuri, filtre, cauciucuri, placute si discuri de frina, etc. Ca sa iti raspund direct la intrebare, da, ii bine sa schimbi uleiu si in cutia de viteze. Faza cu schimbatu ii ca sa mergi la consum. Da, ii subturata (da mai tureaz-o din cand in cand si n-ar trebui sa ai efecte negative)
|
#7
Posted 22 April 2017 - 05:00
Stokkton, on 21 aprilie 2017 - 22:13, said:
Cat ai dat pa ea? Ca de asta am vrut sa-mi iau si eu, da m-am sucit ca mi-a oferit cineva un teren la vanzare. ce iti recomand sa nu bagi in ea piese aftermarket. Daca tot dai bani pe um Mercedes, baga in el piese originale 15.500, cu toate reviziile facute la mercedes si un an de garantie Edited by better_call_saul, 22 April 2017 - 05:01. |
#9
Posted 22 April 2017 - 07:59
Nici mie nu imi place pielea. Motivele sunt bine stiute de toata lumea si decat sa pui huse, prosoape si alte chestii de genul asta cum mai vezi vara la unii care incearca sa rezolve problema parca mai bine te lipsesti. Poti bineinteles sa rabzi cum fac alti.
Adevarul e ca cei mai multi vor piele pt revanzare nu neaparat pt ei, la fel cum multi vor dotari pt a avea toate butoanele in bord. |
#10
Posted 22 April 2017 - 08:50
Pe langa consumabilele de care zice producatorul mai sunt si consumabilele de care nu zice. Eu as schimba uleiul cutie de viteze si diferential, cel din caseta de directie, lichidul de racire, lichidul de frana, stergatoare parbriz si or mai fi cateva care imi scapa .
Chiar daca e cutie manuala, dupa 120.000km uleiul nu mai e in proprietatile si cantitatile corecte. Nu stiu cum sta cu stergatoarele, fiind din Spania sigur nu prea au fost folosite. Edited by Friskey, 22 April 2017 - 08:51. |
|
#11
Posted 22 April 2017 - 09:03
underb, on 22 aprilie 2017 - 07:59, said:
Nici mie nu imi place pielea. Motivele sunt bine stiute de toata lumea si decat sa pui huse, prosoape si alte chestii de genul asta cum mai vezi vara la unii care incearca sa rezolve problema parca mai bine te lipsesti. Poti bineinteles sa rabzi cum fac alti. Adevarul e ca cei mai multi vor piele pt revanzare nu neaparat pt ei, la fel cum multi vor dotari pt a avea toate butoanele in bord. |
#12
Posted 22 April 2017 - 10:39
Ai mai avut masina cu piele?
Daca sunt ventilate scaunele e misto la drum lung. In oras tot naspa e. Daca nu sunt ventilate e ca naiba. Nici nu vreau sa ma gandesc cum e in Spania. Edited by underb, 22 April 2017 - 10:40. |
#13
Posted 22 April 2017 - 13:38
Poti sa iei linistit consumabile aftermarket (filtre etc.), le gasesti ieftine la comerciantii online cunoscuti.
Sa nu pui ulei OEM MB, face ca tractorul. Cel mai silentios ulei este Castrol Edge. Vezi pe pagina Castrol la aplicatia de selectare a uleiului ce iti recomanda. |
#14
Posted 23 April 2017 - 08:44
underb, on 22 aprilie 2017 - 07:59, said:
Nici mie nu imi place pielea. Motivele sunt bine stiute de toata lumea si decat sa pui huse, prosoape si alte chestii de genul asta cum mai vezi vara la unii care incearca sa rezolve problema parca mai bine te lipsesti. Poti bineinteles sa rabzi cum fac alti. Adevarul e ca cei mai multi vor piele pt revanzare nu neaparat pt ei, la fel cum multi vor dotari pt a avea toate butoanele in bord. Friskey, on 22 aprilie 2017 - 08:50, said:
Pe langa consumabilele de care zice producatorul mai sunt si consumabilele de care nu zice. Eu as schimba uleiul cutie de viteze si diferential, cel din caseta de directie, lichidul de racire, lichidul de frana, stergatoare parbriz si or mai fi cateva care imi scapa . Chiar daca e cutie manuala, dupa 120.000km uleiul nu mai e in proprietatile si cantitatile corecte. Nu stiu cum sta cu stergatoarele, fiind din Spania sigur nu prea au fost folosite. Are carte de service si toate reviziile facute la Mercedes. De ce sa schimbi iar ceva ce a fost deja schimbat? Sau ceva care nu trbeuie schimbat? Nu e Logan, apare in calculator tot ce s-a schimbat, uleiul la cutie nu e ok dupa 120.00km? glumesti sper. E pe viata uleiul la majoritatea modelelor. Hai sa nu dam sfaturi pe banii omului daca nu ne pricepem. |
#15
Posted 23 April 2017 - 11:30
unbrutus, on 23 aprilie 2017 - 08:44, said:
Nu sint ventilate scaunele la mercedes? Nu, de ce sa schimbi toate care iti vin in cap ba inca si cele car enu iti vin in cap? Are carte de service si toate reviziile facute la Mercedes. De ce sa schimbi iar ceva ce a fost deja schimbat? Sau ceva care nu trbeuie schimbat? Nu e Logan, apare in calculator tot ce s-a schimbat, uleiul la cutie nu e ok dupa 120.00km? glumesti sper. E pe viata uleiul la majoritatea modelelor. Hai sa nu dam sfaturi pe banii omului daca nu ne pricepem. |
|
#16
Posted 23 April 2017 - 13:26
Pe viata pentru producatorul masinii inseamna pana iese din garantie, apoi nu ii mai intereseaza de nimic, nici daca masina mai exista sau nu.
Nici un ulei n-are cum sa fie pe viata atata timp cat chiar si in bidonul sigilat are termen de valabilitate. Pus la treaba sta la temperaturi ridicate, se oxideaza, se "evapora" din cutia de viteze/diferential, etc. Am schimbat uleiul din cutia de viteze pe la vreo 2 masini la 150.000 si 190.000km si uleiul, pe langa faptul ca nu ma era tot, nu mai avea nici proprietatile de ungere adecvate. Era negru si nu asa alunecos la frecat intre degete. Mai sunt si impuritati. Schimba-l ca nu e scump deloc la o cutie manuala, dar du-te la un service care are pompa vacuumatica si care stie ce face. Stergatoarele se uzeaza dupa un timp, nu mai sterg bine si apoi incep sa zgarie parbrizul. In Spania nu prea au fost folosite dar la kilometri aia chiar si de la soare si tot s-o fi stricat cauciucul ala. Chestiile astea nu se schimba la reprezentanta. Bujiile iarasi trebuie schimbate periodic. Lichidul de frana o data la doi, maxim 4 ani. Lichidul de racire la fel. Merge si asa dar ... Edited by Friskey, 23 April 2017 - 13:34. |
#17
Posted 24 April 2017 - 14:08
Friskey, on 23 aprilie 2017 - 13:26, said:
Pe viata pentru producatorul masinii inseamna pana iese din garantie, apoi nu ii mai intereseaza de nimic, nici daca masina mai exista sau nu. Nici un ulei n-are cum sa fie pe viata atata timp cat chiar si in bidonul sigilat are termen de valabilitate. Pus la treaba sta la temperaturi ridicate, se oxideaza, se "evapora" din cutia de viteze/diferential, etc. Am schimbat uleiul din cutia de viteze pe la vreo 2 masini la 150.000 si 190.000km si uleiul, pe langa faptul ca nu ma era tot, nu mai avea nici proprietatile de ungere adecvate. Era negru si nu asa alunecos la frecat intre degete. Mai sunt si impuritati. Schimba-l ca nu e scump deloc la o cutie manuala, dar du-te la un service care are pompa vacuumatica si care stie ce face. Stergatoarele se uzeaza dupa un timp, nu mai sterg bine si apoi incep sa zgarie parbrizul. In Spania nu prea au fost folosite dar la kilometri aia chiar si de la soare si tot s-o fi stricat cauciucul ala. Chestiile astea nu se schimba la reprezentanta. Bujiile iarasi trebuie schimbate periodic. Lichidul de frana o data la doi, maxim 4 ani. Lichidul de racire la fel. Merge si asa dar ... |
#18
Posted 25 April 2017 - 18:54
Friskey, on 23 aprilie 2017 - 13:26, said:
Lichidul de frana o data la doi, maxim 4 ani. Lichidul de racire la fel. Merge si asa dar ... Daca vin si eu si ii zic ca se schimba la 1 an, maxim 3 ani, sint mai "informativ"? E f usor de aruncat asa intervale si schimburi pe forum better_call_saul, on 24 aprilie 2017 - 14:08, said:
Foarte informativ,mersi mult Intervalele sint stabilite in carte si atat. Mai ales la o masina cu istoric la reprezentanta ca a ta. Daca vrei sfaturi aiurea pe forum, vezi mai sus, eu am supralicitat si iti spun ca tre sa schimbi toate la 1 an, maxim 3. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users