Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Ford Focus 1.8 Tdci - combi KKDA

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#19
qrevcs5

qrevcs5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 14.12.2011
cam asta am aflat:
WF0WXXGCDW7M04129
Make: Ford
Model: Focus/Focus C-MAX
Trim: Series 15
Body: Wagon
Drive: Front-wheel drive
Color: Panther Black (Metallic)
Interior Fabric: Rack / Dark Flint (B-C)
Number of Seats: 5
Number of Doors: 4
Steering: Left Hand Drive (LHD)
Fuel Type - Primary: Diesel
Engine (full): 1.8L Duratorq-DI HPCR (115PS) Lynx
Engine Displacement (ccm): 1800
Engine Power (kW): 85
Engine Cylinders: 4
Transmission: Manual/Standard
Transmission (full): 5-Speed Manual Trans - MTX75
Number of Gears: 5
Air Conditioning: Manual Air Conditioning
Made: 2007-11-07
Emission Standard: Stage IV Emissions
Check Digit: D
Model Year: 1998
Plant Country: Germany
Sequential Number: M04129
Equipment: Saarlouis Plant Built

Nu stiu daca ce are in motor este wet belt sau lant, cineva, ceva ?

#20
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 qrevcs5, on 21 aprilie 2017 - 15:50, said:

cam asta am aflat:
WF0WXXGCDW7M04129
Make: Ford
Model: Focus/Focus C-MAX
Trim: Series 15
Body: Wagon
Drive: Front-wheel drive
Color: Panther Black (Metallic)
Interior Fabric: Rack / Dark Flint (B-C)
Number of Seats: 5
Number of Doors: 4
Steering: Left Hand Drive (LHD)
Fuel Type - Primary: Diesel
Engine (full): 1.8L Duratorq-DI HPCR (115PS) Lynx
Engine Displacement (ccm): 1800
Engine Power (kW): 85
Engine Cylinders: 4
Transmission: Manual/Standard
Transmission (full): 5-Speed Manual Trans - MTX75
Number of Gears: 5
Air Conditioning: Manual Air Conditioning
Made: 2007-11-07
Emission Standard: Stage IV Emissions
Check Digit: D
Model Year: 1998
Plant Country: Germany
Sequential Number: M04129
Equipment: Saarlouis Plant Built

Nu stiu daca ce are in motor este wet belt sau lant, cineva, ceva ?
Ceva nu se pupa...titlul este KKDA iar informatiile boldate spun altceva. Deci care e defapt codul motorului ?
Cate axe cu came ai ( sau cate supape ) ?

Edited by tehnics, 21 April 2017 - 21:18.


#21
qrevcs5

qrevcs5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 14.12.2011
WF0WXXGCDW7M04129  - e VIN-ul...si Tipul variana (asa scrie pe CIV) DA3/KKDA1W/FOCUS...ce nu se pupa ? e ceva aiurea ?
motorul: tipul KKDA serie 7M04129

ce am pus eu descrierea aia, am bagat VIN-ul pe un site si mi-a dat datele alea, nu sunt corecte ?

Edited by qrevcs5, 22 April 2017 - 09:39.


#22
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Pai acolo scrie ca mtorul ar fi KKDA dar daca cauti pe internet dupa VIN iti da alt tip de motor, DI HPCR.
Si KKDA si DI HPCR sunt tipuri de motoare folosite la Ford Focus....Adica in acte scrie una, dupa codul VIN scrie alta....
De asta spuneam ca nu se pupa intre ele.

#23
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
DI HPCR Lynx e tipul de motor, care la randul lui, pe Focus/c max,  are 2 coduri in functie de echipare: KKDA si KKDB.
Deci nu e nici un conflict.
Pe kkda eu stiu ca e lant umed.
Filtru de particule nu are.
Spor la schimbat curele...vei avea nevoie.

Edited by dan1980_25, 22 April 2017 - 11:06.


#24
qrevcs5

qrevcs5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 14.12.2011
voi apela la reprezentanta Ford. luni la prima ora ma voi duce la ei. stiu ca am mai fost la ei in ian-feb si imi cerea pentru schimbat distributie 635 lei. cum nu stiam ce inseamna asta nu le-am cerut detalii. acum ar trebui sa-mi schimbe intinzatorul+cureaua uscata, ar trebui ca in banii astia sa-mi schimbe si cureaua umeda sau lantul ?

#25
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 dan1980_25, on 22 aprilie 2017 - 10:51, said:

DI HPCR Lynx e tipul de motor, care la randul lui, pe Focus/c max,  are 2 coduri in functie de echipare: KKDA si KKDB.
Deci nu e nici un conflict.
Pe kkda eu stiu ca e lant umed.
Filtru de particule nu are.
Spor la schimbat curele...vei avea nevoie.
Lynx este si QYBA si FFBA si ambele sunt de 1,8TDCI doar ca difera puterea motorului si sunt montate pe Mondeo. Iar QYBA sigur are curea umeda.

Cel mai bine se duce la reprezentanta. Din pacate schimbatul curelei/lantului umed ramane la latitudinea lor si doar daca considera ei, dar cel putin ai garantia ca in cazul in care pica distributia, ei sunt cei care ar trebui sa raspunda pentru ca nu au schimbat-o cand trebuia.
635lei pentru schimbat ambele nu e mult deloc dar tare mi-e ca pretul asta e doar pentru cureaua uscata....

#26
qrevcs5

qrevcs5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 14.12.2011
am fost la Ford, pentru schimbarea distributiei, cea cu curea ma costa vreo 650 lei, si caseta din interiorul masini vreo 1800 lei. nu au stiut sa-mi spuna daca este lant sau curea.

#27
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 qrevcs5, on 24 aprilie 2017 - 21:04, said:

am fost la Ford, pentru schimbarea distributiei, cea cu curea ma costa vreo 650 lei, si caseta din interiorul masini vreo 1800 lei. nu au stiut sa-mi spuna daca este lant sau curea.
Nu imi vine sa cred asa ceva. Credeam ca aia de la Ford sunt mai competenti, dar vad ca in afara de niste preturi enorme la servisare nu sunt mai departe decat un mecanic bun.

#28
qrevcs5

qrevcs5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 14.12.2011
ma doare buzunarul ! am sa le fac pe rand ca nu dispun de atatia bani deodata....si nu am gasit in alta parte in Ploiesti sa-mi schimbe si caseta (sau cum se cheama).

#29
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 qrevcs5, on 25 aprilie 2017 - 10:19, said:

ma doare buzunarul ! am sa le fac pe rand ca nu dispun de atatia bani deodata....si nu am gasit in alta parte in Ploiesti sa-mi schimbe si caseta (sau cum se cheama).
Stiu. Numai un kit de ambreiaj e...2000 lei, fara manopera. Eu ieri am facut motorul bucati si acum am constatat ca si cuzinetii sunt uzati si al naibii nu gasesc cuzineti in toata Norvegia, daca iti vine sa crezi.
Tre sa fac comanda de pe site-uri din alte tari.

Despre ce caseta vorbesti ?

Edited by tehnics, 25 April 2017 - 12:50.


#30
qrevcs5

qrevcs5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 14.12.2011
"caseta" -  asa i-au zis aia de la Ford la partea din interiorul motorului, sau lateral. partea compusa din cureaua umeda sau lant.

bine ca tu stii ceea ce faci si esti pe domeniu. eu sunt grafician si ma cam uit ca broasca in teava. de cand mi-am luat masina am inceput sa invat si eu cu ce se mananca filtru de ulei/benzina/ulei de motor...mai nou trec pe partea de planetare.

#31
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 qrevcs5, on 25 aprilie 2017 - 14:04, said:

"caseta" -  asa i-au zis aia de la Ford la partea din interiorul motorului, sau lateral. partea compusa din cureaua umeda sau lant.

bine ca tu stii ceea ce faci si esti pe domeniu. eu sunt grafician si ma cam uit ca broasca in teava. de cand mi-am luat masina am inceput sa invat si eu cu ce se mananca filtru de ulei/benzina/ulei de motor...mai nou trec pe partea de planetare.
Aia e o prostie sa schimbi asa ceva. Cred ca se refereau la capacul asta.care contine si pompa de ulei dar nu e nevoie sa schimbi asa ceva decat daca il spargi. Acolo cel mult schimbi garnitura de etansare.

#32
qrevcs5

qrevcs5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 14.12.2011
la asta se refereau "caseta distributie pe lant la pompa de injectie". am gasit pe un site la ce motoare s-a folosit asa ceva. dintrun lung sir de ani si serii de motoare si masini, este si motorul meu KKDA.https://s27.postimg.org/7xbob57o3/SERII_MOTOARE_CU_LANT.jpg
Sa trag conlcuzia ca daca am dubii in privinta distributiei mixte, adica curea clasica + curea umeda/lant, mai jos este lista motoarelor care contin SI LANTUL, cine nu se afla acolo ar trebui sa aiba distributie umeda, corectati-ma daca gresesc !
Pe mai multe forumuri este dezbatuta problema aceasta LANT SAU DISTRIBUTIE UMEDA.
nu am inteles ce este bolduit:
Produsul "Caseta distributie pe lant la pompa injectie" poate fi folosit la
- Masini Ford - Fffita (1996-2001)(Serie: 1.8 D An:08/95 - 04/00 kW/HP:44/60 Cod motor:RT), RTK Tip:diesel)
- Masini Ford - Resta (1996-2001)(Serie:1.8 DI An:04/00 - 01/02 kW/HP:55/75 Cod motor:RTN, RTP, RTQ Tip:diesel)
- Masini Ford - Focus (1998-2004)(Serie:1.8 DI/TDDi An:08/99 - 11/04 kW/HP:55/75 Cod motor:BHDA, BHDB Tip:diesel)
- Masini Ford - Focus (1998-2004)(Serie:1.8 Turbo DI/TDDi An:10/98 - 11/04 kW/HP:66/90 Cod motor:C3DA, C9DB, C9DC Tip:diesel)
- Masini Ford - Focus (1938-2004)(Serie:1.8 TDCi An:09/02 - 11/04 kW/HP:74/100 Cod mobor:FFDA Tip:diesel)
- Masini Ford - Focus (1998-2004)(Serie:1.8 TDCi An:03/01 - 11/04 kW/HP:85/115 Cod motor:F9DA. F9DB Tip:diesel)
- Masini Ford - Focus (2004-2007)(Serie:1.8 TDCi An:01/05 - kW/HP:85/115 Cod motor:KKDA Tip:diesel)
- Masini Ford - Focus C-Max (2003-2007)(Serie:1.8 TDCI An:01/05 - 03/07 kW/HP:85/115 Cod motor:KKDA Tip:diesel)
- Masini Ford - Mondeo (2003-2014)(Seria:1.8113Ci An:03.07 - kW/HP:74/100 Cod motor:FFBA Tip:diesel)
- Masini Ford - Focus (2008-2011)(Serie:1.8 TDC An:04.05 - kW/HP:85/115 Cod motor:KKDA, KKDB Tip:diesel)
- Masini Ford - Galaxy (2007-2014)(Serie:1.8 TDO An:05.06 - kW/HP:74/100 Cod mobor:FFWA Tip:diesel)
- Masini Ford - S-Max (2007-2014)(Serie:1.8 TOG An:05.06 - kW/HP:92/125 Cod motor:QYWA Tip:diesel)
- Masini Ford - Mondeo (20(19-2014)(Serie:1.8 TDCi An: 06.07 - kW/HP:927125 Cod motor:KHBA, QYBA Tip:diesel)
- Masini Ford - 5-Max (2007-2014)(Serie:1.8 TDCI An:01.07 - kW/HP:74/100 Cod motor:FFWA Tip:diesel)
- Masini Ford - Galaxy (2007-2014)(Serie:1.8 TDCI An:05.06 - kW/HP:92/125 Cod mobor:QYWA Tip:diesel)
- Masini Ford - Transit Connect (2002-2014)(Serie:1.8 Di An:06/02 - kW/HP:55/75 Cod motor:BHPA Tip:diesel)
- Masini Ford - Transit Connect (2002-2014)(Serie:1.8 TDC An:06/02 - kW/HP:66/90 Cod motor:HCPA, HCPB Tip:diesel)
- Masini Ford - Transit Connect (2002-2014)(Serie:1.8 TOCi An:08/06 - kW/HP:81/110 Cod motor:RWPA Tip:diesel)
- Masini Ford - Tourneo Connect (2002-2014)(Serie:1.8 Di An:06/02 - kW/HP:55/75 Cod motor:BHPA Tip:diesel)
- Masini Ford - Tourneo Connect (2002-2014)(Serie:1.8 Turbo Di An:06/02 - kW/HP:66/90 Cod motor:HCPA, HCPB Tip:diesel)
- Masini Fard - Tourneo Connect (2002-2014)(Serie:1.8 TOG An: 08/06 - kW/HP:81/110 Cod motor:RWPA Tip:diesel)

#33
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Sincer e greu de spus. Daca nici cei de la Ford nu au stiut.
Cel mai sigur este sa dai capacul de la distributia umeda jos si vezi exact ce este acolo.

Edited by tehnics, 25 April 2017 - 18:21.


#34
qrevcs5

qrevcs5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 14.12.2011
multumesc tehnics, crezi ca as putea da capacaul singur jos si sa-l pun la loc ? sau sa apelez la un service?

#35
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 qrevcs5, on 25 aprilie 2017 - 18:27, said:

multumesc tehnics, crezi ca as putea da capacaul singur jos si sa-l pun la loc ? sau sa apelez la un service?
apeleaza la un service. e mai sigur asa. Ai un pic cam mult de dat jos si iti trebuie si scule.

Ca sa iti faci o idee cat volum de munca este ca sa repar si segmentez motorul asta. Am pus poze.
Segmentatul a fost un moft de-al meu as spune care m-a obligat sa desfac motorul bucati....vedem ce-o iesi :).

Attached Files


Edited by tehnics, 25 April 2017 - 22:19.


#36
qrevcs5

qrevcs5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 14.12.2011
Am gasit astea la un magazin (nu stiu daca e ok sa postez link-ul)
1. Ulei motor Valvoline SynPower Xtreme MST C3, 5W30, 4L - 134.76 Lei
2. rola intinzator,curea distributie INA - 115.62 Lei
3. filtru combustibil MAHLE ORIGINAL KX 229D - 85.54 Lei
4. Curea de distributie CONTITECH CT983 - 57.29 Lei
5. Filtru ulei MAHLE ORIGINAL OC 535 - 43.94 Lei
6. Filtru aer KNECHT LX 1571 - 43.57 Lei

Cred ca sunt ok la pret.

Am vb cu un mecanic sa-mi fac distributia, si o sa-mi desfaca capacul respectiv sa vada daca este lant sau curea.
MULT MAI IEFTIN CA LA REPREZENTANTA Ford !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate