Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
plata online card master card BRD (de evitat)
Last Updated: Jun 05 2017 19:53, Started by
zyraxes27
, Apr 13 2017 18:52
·
0
#19
Posted 15 April 2017 - 13:03
Gandeste-te si din punctul de vedere al bancii:
Faci 2 rezervari de bilete de avion (4 persoane in total) - peste 20 de zile. La plecare (peste 20 de zile), nu mai pot merge decat 2 din cele 4 persoane (o rezervare). Dupa 30 de zile (adica dupa zbor) te duci la banca si spui "mie la una din tranzactii mi-a dat eroare". Intre timp avionul a zburat cu 2 locuri platite, dar goale. Nu e mai bine pentru toata lumea sa verifici ce s-a intamplat cu banii dupa o tranzactie esuata? E o diferenta intre niste bani care nu au fost eliberati de ATM si un zbor efectuat la care ai cumparat de 2 ori mai multe bilete. |
#20
Posted 15 April 2017 - 14:29
rumlegok, on 15 aprilie 2017 - 12:49, said:
Se mai intampla astfel de cazuri, din cauza netului prost, sau a serverelor proaste... Fugi la banca si bate cu pumnul in masa pana primesti banii. rumlegok, on 15 aprilie 2017 - 12:49, said:
Cat despre cei care o ard ca trebuie verificat instant pe IB dupa fiecare tentativa de tranzactie...o fi greu sa fii asa sarac si disperat incat sa verifici dupa fiecare tranzactie daca nu cumva ai ramas fara leafa in cont... lumea civilizata nu se uita decat pe extrasul de cont, mai ales la carduri de credit... si abia atunci constata ca ii lipsesc niste bani. Totuși eu zic că și dacă ai bani, și dacă n-ai, după un mesaj de eroare stai 5 minute și verifici ce s-a petrecut de fapt. Chiar dacă n-ai internet banking sau altele asemenea dai un telefon și verifici cu banca dacă tranzacția s-a făcut. rumlegok, on 15 aprilie 2017 - 12:49, said:
Bine ca aveam mii de lei pe el, |
#21
Posted 26 April 2017 - 15:33
Confirm, BRD are un sistem de plata online destul de prost.
Am patit si eu ieri ceva similar, dupa introducerea codului primit prin SMS mi-a aparut un mesaj de eroare si a revenit pe pagina principala. Nu stiam daca s-a facut sau nu plata. Am verificat azi in mybrdnet, care e cel mai naspa internet banking, si nu pare sa am mai putini bani in contul cardului de credit.... |
#22
Posted 05 June 2017 - 19:53
easy90rider, on 26 aprilie 2017 - 15:33, said: Confirm, BRD are un sistem de plata online destul de prost. Am patit si eu ieri ceva similar, dupa introducerea codului primit prin SMS mi-a aparut un mesaj de eroare si a revenit pe pagina principala. Nu stiam daca s-a facut sau nu plata. Am verificat azi in mybrdnet, care e cel mai naspa internet banking, si nu pare sa am mai putini bani in contul cardului de credit.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users