Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

plata online card master card BRD (de evitat)

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#19
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,145
  • Înscris: 05.12.2002
Gandeste-te si din punctul de vedere al bancii:

Faci 2 rezervari de bilete de avion (4 persoane in total) - peste 20 de zile.
La plecare (peste 20 de zile), nu mai pot merge decat 2 din cele 4 persoane (o rezervare).
Dupa 30 de zile (adica dupa zbor) te duci la banca si spui "mie la una din tranzactii mi-a dat eroare".

Intre timp avionul a zburat cu 2 locuri platite, dar goale.
Nu e mai bine pentru toata lumea sa verifici ce s-a intamplat cu banii dupa o tranzactie esuata?

E o diferenta intre niste bani care nu au fost eliberati de ATM si un zbor efectuat la care ai cumparat de 2 ori mai multe bilete.

#20
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005

View Postrumlegok, on 15 aprilie 2017 - 12:49, said:

Se mai intampla astfel de cazuri, din cauza netului prost, sau a serverelor proaste...
Fugi la banca si bate cu pumnul in masa pana primesti banii.
Bătutul cu pumnul în masă o să servească doar la înrăutățirea situației. Aici are nevoie de altă abordare mai ales că greșeala e și a lui iar banca e foarte posibil să nu are nicio vină în povestea asta - în plățile astea pe lîngă cumpărător, vînzător și bancă au mai fost procesatorul de plăți și Mastercard. Poate că eroarea e la unul din ultimii doi. Nu ai cum să știi deci nu poți fi sigur că dai cu pumnul în masa corectă.

View Postrumlegok, on 15 aprilie 2017 - 12:49, said:

Cat despre cei care o ard ca trebuie verificat instant pe IB dupa fiecare tentativa de tranzactie...o fi greu sa fii asa sarac si disperat incat sa verifici dupa fiecare tranzactie daca nu cumva ai ramas fara leafa in cont... lumea civilizata nu se uita decat pe extrasul de cont, mai ales la carduri de credit... si abia atunci constata ca ii lipsesc niste bani.
Am reținut - tu nu ești disperat și ai mai mult decît leafa lunară în cont. Ne bucurăm pentru tine.
Totuși eu zic că și dacă ai bani, și dacă n-ai, după un mesaj de eroare stai 5 minute și verifici ce s-a petrecut de fapt. Chiar dacă n-ai internet banking sau altele asemenea dai un telefon și verifici cu banca dacă tranzacția s-a făcut.

View Postrumlegok, on 15 aprilie 2017 - 12:49, said:

Bine ca aveam mii de lei pe el,
Am reținut și faptul că ai bani. Comentariul tău și-a atins scopul. Sau nu.

#21
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
Confirm, BRD are un sistem de plata online destul de prost.
Am patit si eu ieri ceva similar, dupa introducerea codului primit prin SMS mi-a aparut un mesaj de eroare si a revenit pe pagina principala. Nu stiam daca s-a facut sau nu plata.
Am verificat azi in mybrdnet, care e cel mai naspa internet banking, si nu pare sa am mai putini bani in contul cardului de credit....

#22
bila1000

bila1000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 12.08.2010

View Posteasy90rider, on 26 aprilie 2017 - 15:33, said:

Confirm, BRD are un sistem de plata online destul de prost.
Am patit si eu ieri ceva similar, dupa introducerea codului primit prin SMS mi-a aparut un mesaj de eroare si a revenit pe pagina principala. Nu stiam daca s-a facut sau nu plata.
Am verificat azi in mybrdnet, care e cel mai naspa internet banking, si nu pare sa am mai putini bani in contul cardului de credit....
Stie Google de ce nu foloseste maestro in magazinul play.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate