Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pareri Dacia Duster
Last Updated: Feb 15 2023 18:22, Started by
silviannetw
, Apr 09 2017 16:00
·
0
#379
Posted 13 February 2023 - 11:25
Multiview este pentru off road, sa vezi cat de aproape esti de un obstacol in fata, respectiv pe unde calca rotile sa nu te duci in râpă. De aia sunt separate.
Edited by DannyMC, 13 February 2023 - 11:35. |
#380
Posted 13 February 2023 - 11:45
unpuisor, on 13 februarie 2023 - 10:36, said:
multiview-ul ala de la Dacia am vazut ca da imaginea pe rand, nu toate 4 combinate intr-o imagine ca la orice alta masina normala. Exista vre-un soft sau ceva sa le combini sa arate asa surround ca la alte marci? nu cu navigatia stoc. poate pe aftermarket dar integrarea in magistrala masinii e greu de garantat |
#381
Posted 13 February 2023 - 15:40
Quote Multiview este pentru off road, sa vezi cat de aproape esti de un obstacol in fata, respectiv pe unde calca rotile sa nu te duci in râpă. De aia sunt separate. |
#382
Posted 13 February 2023 - 16:28
Senzori acustici fata/spate si camera marsarier si ti-e ok.
PS: nu pt toti e ok, dar la general vorbind e mai bine. Pt mine e mai rau, parchez si ies mai greu/atent din parcare. Fara senzori si camere era mai ok, pt mine (oricum tot de oglinzi si de ce vad ochii mei ma bazez mai mult, obisnuinta... ) Edited by Octavian___, 13 February 2023 - 16:30. |
#383
Posted 13 February 2023 - 17:12
fata de Logan, mi s-a parut ca dusterul are o luneta mica ca la o masina din 1940. Ziceau astia ca o sa scoata ceva intre Duster si Sandero, probabil un Captur autohton.
Mergand pe strada, azi am observat ca Dusterul a pastrat de la Dacia 1300 chestia cu usile care sunt peste sasiu, in partea de sus, fata de restul masinilor normale care au usile care se inchid in sasiu. Cam toate de la Dacia au meteahna asta de masina proiectata in 1970. Singurele care au scapat sunt cele pe platforma de Clio, astea generatia 3-a, logan, sandero, pana si spring. Si probabil o sa scoata mai multe stele la Ncap fiindca au preluat de la Renault un design mai bun. |
#384
Posted 13 February 2023 - 18:30
Daca vrei sa-i gasesti de vina, gasesti multe. Mie la Duster nu mi-au placut aeratoarele mostenite de la Logan 1...jenant (si de calitate mai slaba, plastic mai subtire si nefinisat) design nou de bord si aeratoarele alea ca nuca-n perete. Au remediat cu ultimul facelift la interior, acum se integreaza ok cu restu bordului.
Capturu autohton ar fi Sandero Stepway. Edited by Octavian___, 13 February 2023 - 18:31. |
#385
Posted 13 February 2023 - 19:05
aeratoarele sunt ultima grija, mai ales ca nu le folosesc, doar pe la parbriz si la picioare, ce rost are sa pui un curent de aer, rece/cald sa iti bata in mecla.
Quote
Capturu autohton ar fi Sandero Stepway. Ziceau astia ca pe langa Jogger vor sa mai scoata inca un model de dacie mai mic ca Dusterul dar mai mare ca Sandero, tot hibrid. Ce poate fi intre decat un fel de Captur. |
#386
Posted 13 February 2023 - 19:38
unpuisor, on 13 februarie 2023 - 15:40, said:
eu sunt mai antitalent la parcare si mi-ar fi de ajutor. ne-am prins. deci ai decis daca vrei SUV sau berlina sau mini? Ca sa avem o baza de discutie. nu de alta dar altfel o dam in mistouri si nu foloseste. Octavian___, on 13 februarie 2023 - 18:30, said:
Daca vrei sa-i gasesti de vina, gasesti multe. Mie la Duster nu mi-au placut aeratoarele mostenite de la Logan 1...jenant (si de calitate mai slaba, plastic mai subtire si nefinisat) design nou de bord si aeratoarele alea ca nuca-n perete. Au remediat cu ultimul facelift la interior, acum se integreaza ok cu restu bordului. Capturu autohton ar fi Sandero Stepway. de fapt in afara de "face" lift nu e nimic nou. doar faptul ca au "inchis" centralele (nu mai merge sa "faci ce vrei "cu softurile) si au scazut costurile eliminand mici chestii (pe ici pe colo). Farurile arata fain, recunos. aeratoare?!unde s alea? aaaa. stai ca acum ma uit in pozele facut de pasageri . Inteleg ca tu nu esti la volan ci "langa". Ca "pilot" ultima grija este sa fie rotunde si nu dreptunghiulare. mai zi si de led-urile de pe volan, nu toate is luminatE:)) unpuisor, on 13 februarie 2023 - 19:05, said:
aeratoarele sunt ultima grija, mai ales ca nu le folosesc, doar pe la parbriz si la picioare, ce rost are sa pui un curent de aer, rece/cald sa iti bata in mecla. Sandero se vrea un fel de Clio. Capturul are portbagaj aproape sau la fel de mare ca si Dusterul, mai ales ala 4x4. Plus ca atat Capturul cat si Dusterul au motoare in 4 cilindri, la Sandero ai cu 3. Ziceau astia ca pe langa Jogger vor sa mai scoata inca un model de dacie mai mic ca Dusterul dar mai mare ca Sandero, tot hibrid. Ce poate fi intre decat un fel de Captur. deci de la sandero la captur. ai si un buget cumva sau nici asta nu e setat? |
#387
Posted 13 February 2023 - 20:14
Quote ne-am prins. deci ai decis daca vrei SUV sau berlina sau mini? Ca sa avem o baza de discutie. nu de alta dar altfel o dam in mistouri si nu foloseste. Pret, cat mai mic bugetul ar fi in jur de 20.000 euro. Edited by unpuisor, 13 February 2023 - 20:15. |
#389
Posted 15 February 2023 - 16:54
Un set de senzori costă până in 200 lei de pe Ali și te tin peste opt ani.
Dacia are un sistem empiric de detectie presiune slabă pneu, prin decalajul de rotații ale rotilor. |
#390
Posted 15 February 2023 - 17:05
senzorii astia au baterie in ei sau... Si emit un anumit nr de ani? Sincer nu am avut nevoie de asa ceva in cei 17 ani de Logan si inca vreo 10 de dacie. Mi se par moft. Dar incerc sa fac un calcul de cati bani mai bag in masina dupa ce o iau, gen cauciucuri iarna, jante, carlig, senzori, huse... etc.
Face urat/piuie daca ai un set de cauciucuri fara senzorii aia sau merge si asa. La alte masini am inteles ca trebuie senzori originali, resetati in service si alte balarii din astea de mult in clientul. La Suzuki de exemplu. |
#391
Posted 15 February 2023 - 17:52
Probabil e ca la alte renault-uri, adica nu are senzori in roata, in valva... are un sistem de detectie al diferentei de presiune in senzorul abs
Dar asta e mai mult un plus mai degraba, nu mai ai grija senzorilor la fiecare interventie la anvelope |
#392
Posted 15 February 2023 - 18:08
Vezi ca la Suzuki ai multe chestii care daca ti se strica te costa cat o masina noua si anume;
Ai doua camere in parbriz plus un emitator laser si un senzor de ploaie, daca ti se strica ai imbulinat-o. Ai senzori de unghi mort pe 77Ghz nu ca la Dacia care foloseste senzorii de parcare pe post de unghi mort, adica acei senzori de pe Suzuki daca lovesti stalpul din spate (unde sunt pozitionati) te costa o avere sa-i schimbi. Ai cum zici mai sus senzori de precizie pentru presiune pneuri, astia piuie si la o diferenta de 0,1 bar si te scoate din sarite, la Dacia te atentioneaza dupa ce rulezi km sa citeasca rotatiile si sa faca diferenta, ceea ce este misto ca poti ajunge la destinatie fara sa te atentioneze (bip-uie) si sa te deranjeze la condus. La Dacia nu iti tremura volanul daca calci linia de demarcatie banda, iar un lucru bun, la Dacia nu ai CC adaptiv care odata pornit te ia somnul la volan si multe alte chestii care daca se strica te costa o avere. In concluzie, nu mai pierde timpul ca Dacia este pentru tine ! |
#393
Posted 15 February 2023 - 18:22
trebuie sa recunosc ca dupa intrebat prin service-uri si forumuri, revizii si preturi la piese mai mici ca la dacie nu prea gasesti. Adica piese originale si revizii la o reprezentanta sau service serios, nu la gica in spatele blocului.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users