Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bataie de joc marca Telekom
Last Updated: Feb 06 2018 22:32, Started by
Imperathor
, Apr 06 2017 09:03
·
0
#1
Posted 06 April 2017 - 09:03
Acum doua luni am facut cerere de reziliere pentru un telefon fix. Am fost asigurat ca in 30 de zile se rezolva, dar facturile vin in continuare. M-am interesat astazi la oficiul Telekom unde am facut rezilierea si mi se spune ca cererea nu a fost procesata... nu se stie de ce!
Am facut o noua cerere... mai am de asteptat inca 30 de zile = in total 90 de zile... daca nu cumva vor uita s-o proceseze si p'asta. |
#2
Posted 06 April 2017 - 09:09
Cand ai depus prima
LE Notificare in loc de cerere. Edited by ccf_cristi, 06 April 2017 - 09:30. |
#3
Posted 06 April 2017 - 09:10
Nu se face cerere ci îi notifici cã reziliezi. Ai tot dreptul ãsta. E tot interesul lor sã te ținã strâns legat ca sã le mai plãtești facturi cât mai mult timp. Greu am scãpat și eu, abia dupã vreo 2 luni de zile, și facturile tot veneau în poartã. Știu cum e, e frustrant.
|
#4
Posted 06 April 2017 - 09:11
In momentul in care ai facut rezilierea, nu ai primit o hartie conform careia ai solicitat rezilierea si data efectiva in care se intampla asta? Daca da, si inca mai ai hartia respectiva, trimite-le un mail(eventual cu un scan/poza cu hartia respectiva), spune-le ca nu mai platesti nimic dupa data xxx si asta e, nu au ce sa iti faca.
Edited by mynameismada, 06 April 2017 - 09:11. |
#5
Posted 06 April 2017 - 09:15
ccf_cristi, on 06 aprilie 2017 - 09:09, said:
Cand ai depus prima cerere, ai luat numar de inregistrare? mynameismada, on 06 aprilie 2017 - 09:11, said:
In momentul in care ai facut rezilierea, nu ai primit o hartie conform careia ai solicitat rezilierea si data efectiva in care se intampla asta? Daca da, si inca mai ai hartia respectiva, trimite-le un mail(eventual cu un scan/poza cu hartia respectiva), spune-le ca nu mai platesti nimic dupa data xxx si asta e, nu au ce sa iti faca. Nu si nu! Din pacate! Am mai reziliat si alte servicii (de comunicatie mobila la alti operatori, servicii bancare etc) si totul a mers uns. Nu ma asteptam sa am asemena probleme! |
#6
Posted 06 April 2017 - 09:18
Apropo de bataie de joc. Se da urmatorul caz.
Un om achizitioneaza un abonament Telekom si depunde o garantie de sute de lei. Mai tarziu omul decedeaza si sotia sa cere restituirea garantiei, insa cei din magazinele Telekom (Germanos) refuza sa ii acorde banii, pe motiv ca doar titularul poate cere si primii banii, iar cum titularul a decedat, ghinion, ca ii fura Telekom. |
#7
Posted 06 April 2017 - 09:27
@Imperathor - Imi pare rau atunci, asta e, probabil nu sunt multi bani, dar e o lectie pentru alta data. Intotdeauna cand reziliezi ceva, indiferent de companie, trebuie facut in scris, altfel sunt sanse sa se piarda, sa se rataceasca, e vina unui angajat care nu mai lucreaza la ei etc. Motive se vor gasi intotdeauna...
|
#8
Posted 06 April 2017 - 09:27
Ai incercat sa trimiti cererea de reziliere si pe e-mail ?
Eu am reziliat acum 6 luni un contract telekom, am trimis cererea pe e-mail, iar in maxim 10-14 zile am fost contactat de o operatoare si am reziliat. Desi mi s-a spus ca va trebui sa platesc taxa de reziliere (mai aveam 18 luni de abonament), iar eu am acceptat, de atunci nu am mai primit nimic de plata. E drept ca nu beneficiasem de echipamente la pret promotional. Edited by MadB91, 06 April 2017 - 09:28. |
#9
Posted 06 April 2017 - 09:27
Imperathor, on 06 aprilie 2017 - 09:03, said:
Acum doua luni am facut cerere de reziliere pentru un telefon fix. Cum ai facut notificarea? Prin mail sau la magazin? Dupa ce faci solicitarea, te suna in vreo 15 zile. Iar dupa cele 30 zile de la solicitare, serviciile se intrerup. |
#10
Posted 06 April 2017 - 09:29
Imperathor, on 06 aprilie 2017 - 09:15, said:
Nu si nu! Din pacate! Pai, de ce nu ai numar de inregistrare ? Depune 2 reclamatii cu privire la neinregistrarea cererii si nerezilierea contractului. Cere sa vorbesti cu un sef. Bineinteles, asta personal la ghiseu, nu la telefon. Ameninta si cu OPC.... sau cum se cheama acum. Presupun ca nu ai platit acele facturi |
|
#11
Posted 06 April 2017 - 09:31
dorin_2k, on 06 aprilie 2017 - 09:27, said:
Dupa 30 zile, cand ai vazut ca telefonul inca functioneaza, de ce ai mai asteptat 30 zile? De ce nu ai verificat si reclamat atunci? Serviciul respectiv nu-l mai folosesc demult. Aparatul l-am dat socrilor pe la inceputul anului. dorin_2k, on 06 aprilie 2017 - 09:27, said:
Cum ai facut notificarea? Prin mail sau la magazin? Dupa ce faci solicitarea, te suna in vreo 15 zile. Iar dupa cele 30 zile de la solicitare, serviciile se intrerup. La magazin. Ciudat este ca luna trecut cand am sunat la ei sa-ntreb de factura mi s-a spus ca apar acolo in sistem pt reziliere. Ca azi sa-mi spuna ca cererea nu a fost procesata. Edited by Imperathor, 06 April 2017 - 09:36. |
#12
Posted 06 April 2017 - 09:34
Cerere scrisa trimisa prin fax sau e-mail si mi se pare ca trebuie si o copie dupa buletinul titularului. Verbal nu rezolvi nimic. Sau nu mai platesti facturile si ti-l desfiinteaza ei pentru neplata.
|
#13
Posted 06 April 2017 - 09:34
mynameismada, on 06 aprilie 2017 - 09:27, said:
@Imperathor - Imi pare rau atunci, asta e, probabil nu sunt multi bani, dar e o lectie pentru alta data. Intotdeauna cand reziliezi ceva, indiferent de companie, trebuie facut in scris, altfel sunt sanse sa se piarda, sa se rataceasca, e vina unui angajat care nu mai lucreaza la ei etc. Motive se vor gasi intotdeauna... Ai dreptate! Acum vreo 20 de ani am reziliat un alt fix de la o alta adresa. A durat mai putin de o saptamana fara batai de cap, fara cereri peste cerei, fara nr de inregistrare. In doua decenii astia au involuat, nu gluma! |
#14
Posted 06 April 2017 - 09:35
E o practica destul de comuna la Telekom sa mai traga de timp si sa mai ciupeasca o plata sau doua in plus fata de cat doreste clientul.
destul de des cand ma duc prin magazine Telekom e cate o persoana cu cate o plangere din asta si mai vrea sa faca o "cerere" dar angajtii ii spun ca au deja o "cerere" inregistrata |
#15
Posted 06 April 2017 - 09:36
E vina ta ca nu ai insistat sa-ti dea un nr de inregistrare cerere . Pe viitor stii ce trebuie sa faci ca sa mearga totul " uns " ( vorba ta ) .
|
|
#16
Posted 06 April 2017 - 09:38
Imperathor, on 06 aprilie 2017 - 09:34, said:
Acum vreo 20 de ani am reziliat un alt fix de la o alta adresa. A durat mai putin de o saptamana fara batai de cap, fara cereri peste cerei, fara nr de inregistrare. In doua decenii astia au involuat, nu gluma! |
#17
Posted 06 April 2017 - 09:40
Cand am reziliat la Orange, mi-au spus ca dureaza minim 30 zile, dar nu mai tarziu de a doua factura (daca esti intre facturi, trece de prima, si inchide de la urmatoarea). Tin minte ca era stipulat si prin contract asta.
La tine s-ar putea sa fie o omisiune (un uituc), desi, acum aproximativ un an am platit prin transfer bancar o factura pentru tableta prieteni si dupa doua luni au taiat accesul pe motiv de neplata. S-a intamplat 2 luni la rand pana a inchis, de tot, abonamentul respectiv. |
#18
Posted 06 April 2017 - 09:41
mynameismada, on 06 aprilie 2017 - 09:27, said:
@Imperathor - Imi pare rau atunci, asta e, probabil nu sunt multi bani, dar e o lectie pentru alta data. Intotdeauna cand reziliezi ceva, indiferent de companie, trebuie facut in scris, altfel sunt sanse sa se piarda, sa se rataceasca, e vina unui angajat care nu mai lucreaza la ei etc. Motive se vor gasi intotdeauna... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users