Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Bataie de joc marca Telekom
Last Updated: Feb 06 2018 22:32, Started by
Imperathor
, Apr 06 2017 09:03
·
0
#19
Posted 06 April 2017 - 09:43
Eu la Vodafone am reziliat doua contracte fara probleme in trecut prin apel la RC... la primul m-a intrebat daca vreau sa pastrez numarul pe prepay sau nu iar la al doilea nu cred ca m-a intrebat, dar cert e ca la data ultimei facturi s-a taiat cartela cu totul... nu m-a deranjat ca oricum nu doream numarul.
|
#20
Posted 06 April 2017 - 09:45
Pe mine m-a sunat Telekomul in Decembrie sa imi spuna ca trebuie reinoit contractul si ca o sa creasca cu 6 lei sau ceva de genul. Le-am spus ca nu sunt de acord si ca vreau sa renunt de tot la el. Nu mi-a dat nici un numar. In schimb peste un anumit numar de zile mi-au spus sa ma prezint la posta cu decodorul TV sa il predau. Asta a fost tot.
Dupa ce am predat decodorul am incetat orice relatie contractuala cu ei. Cred ca ce a patit initiatorul a fost pur si simplu ghinion, atat si nimic mai mult. Oricum, serviciile de TV vor fi preluate de Digi iar cele de Internet de catre Orange. Deci Telekom nu va mai exista ca si entitate distincta imediat ce Consiliul Concurentei va finaliza analiza. |
#21
Posted 06 April 2017 - 09:50
Faptul că cererea n-a fost încă procesată nu înseamnă că ea nu mai există.
Faptul că facturile n-au fost oprite nu înseamnă că ulterior ele nu se vor storna. |
#22
Posted 06 April 2017 - 09:56
Bogotta, on 06 aprilie 2017 - 09:45, said:
Oricum, serviciile de TV vor fi preluate de Digi iar cele de Internet de catre Orange. Deci Telekom nu va mai exista ca si entitate distincta imediat ce Consiliul Concurentei va finaliza analiza. Un comunicat despre achiziție? Ceva oficial, nu scris de terchea-berchea pe un HTML obosit. |
#23
Posted 06 April 2017 - 10:09
Bogotta, on 06 aprilie 2017 - 09:45, said:
Oricum, serviciile de TV vor fi preluate de Digi iar cele de Internet de catre Orange. Deci Telekom nu va mai exista ca si entitate distincta imediat ce Consiliul Concurentei va finaliza analiza. Sau vrei sa spui ca Orange ia infrastructura si RDS baza de clienti TV. |
#24
Posted 06 April 2017 - 10:24
#25
Posted 06 April 2017 - 10:24
Intamplare reala cu operator de telefonie fixa: ai mei au vrut sa rezilieze contractul pentru telefon fix de la tara dupa decesul bunicii. Tanti de la ghiseu a zis ca nu se poate ca trebuie cerere din partea titularului (adica din partea bunicii!). Se duce taica-miu pana la masina si scrie o cerere: "Subsmenta, X, solicit denuntarea contractului cutare si renuntarea la servicii motivul fiind deces", ataseaza copie certificat deces si ii da fatucai de la ghiseu la care asta: "da, acum e bine, e ca la procedura!".
De la data solicitarii pana la data operarii rezilierii s-ar mai fi emis o factura pe care n-a mai primit-o nimeni. Dupa vreo 3 ani, timp in care respectiva factura cred ca a acumulat si penalitati, ne-au zis vecinii ca o cauta un recuperator de creante pe bunica-mea si ca unde o gaseste!! Astia, mai de la tara, l-au trimis la cimitir ) Boul nici nu citise dosarul, avea in plic inclusiv copia certificatului de deces. Se oftica ca a batut drumul degeaba. Edited by un_dac, 06 April 2017 - 10:26. |
#27
Posted 06 April 2017 - 10:46
ANPC
Si eu am avut probleme cu ei, mi-au reziliat contractul pe 5 ale lunii si m-au facturat pe toata luna. I-am reclamat, au facut pe nesimtitii dar au pierdut. |
#28
Posted 06 April 2017 - 10:49
|
#29
Posted 06 April 2017 - 11:02
Daca accepti mostenirea unei persoane decedate o sa trebuiasa sa platesti si datoriile...deci nu prea merge faza cu neplata.
"La decesul unei persoane, patrimoniul acesteia se transmite pe calea mostenirii legale sau testamentare catre mostenitori. Patrimoniul unei persoane cuprinde atat un activ (bunuri, drepturi), cat si un pasiv (obligatii patrimoniale, datorii etc.). Pe cale de consecinta, cei care accepta mostenirea defunctului vor prelua inclusiv obligatii ale acestuia", Edited by Papillon_, 06 April 2017 - 11:02. |
#30
Posted 06 April 2017 - 11:37
Papillon_, on 06 aprilie 2017 - 11:02, said:
Daca accepti mostenirea unei persoane decedate o sa trebuiasa sa platesti si datoriile...deci nu prea merge faza cu neplata. "La decesul unei persoane, patrimoniul acesteia se transmite pe calea mostenirii legale sau testamentare catre mostenitori. Patrimoniul unei persoane cuprinde atat un activ (bunuri, drepturi), cat si un pasiv (obligatii patrimoniale, datorii etc.). Pe cale de consecinta, cei care accepta mostenirea defunctului vor prelua inclusiv obligatii ale acestuia", Asta ai retinut tu? Nu era problema de neplata a facturii, aceea factura n-a mai ajuns la noi ca nu mai locuia nimeni la tara. Chiar si asa valoarea ei nu putea sa fie mai mare de 20 de ron. Tie ti se pare normal, sa-i ceri unei personae decedate cerere scrisa de renuntare la contract? Sa mai si accepti cererea si sa zici ca e conform procedurii? Dupa sa trimiti recuperator de creante pentru 20 de lei dupa o persoana decedata? Asta iti da o imagine de ansamblu cat de robotizata este relatia cu clientii la astfel de comapnii, nimeni nu gandeste acolo, se merge pe banda rulanta. LE: ca mi-am adus aminte, taica-miu a solicitat sa plateasca tot soldul la incheierea relatiei contractuale. Edited by un_dac, 06 April 2017 - 11:39. |
#31
Posted 06 April 2017 - 11:42
rumlegok, on 06 aprilie 2017 - 09:18, said:
Apropo de bataie de joc. Se da urmatorul caz. Un om achizitioneaza un abonament Telekom si depunde o garantie de sute de lei. Mai tarziu omul decedeaza si sotia sa cere restituirea garantiei, insa cei din magazinele Telekom (Germanos) refuza sa ii acorde banii, pe motiv ca doar titularul poate cere si primii banii, iar cum titularul a decedat, ghinion, ca ii fura Telekom. Aceeași situație când decedatul e titular pe ceva bani rămași în cont la bancă. |
#32
Posted 06 April 2017 - 12:06
Brainie, on 06 aprilie 2017 - 11:42, said:
În ciuda aparențelor, au procedat foarte corect. Moștenitorul / moștenitorii (cu certificat, după încheierea succesiunii), va/vor putea cere restituirea garanției, dar plătind și eventuale restanțe, penalizări, dacă sunt. Motive ar fi: de unde știe Telekom (Germanos) că soția e întradevăr soție (chiar dacă are același nume, să zicem; poate erau divorțați), poate sunt și alți moștenitori care au pretenții la suma respectivă (care intră în masa succesorală), poate sunt creditori ai decedatului care abia așteaptă să mai recupereze ceva etc. Aceeași situație când decedatul e titular pe ceva bani rămași în cont la bancă. In rest perfect de accord, ca fara documentele astea sa nu se elibereze nimic. Edited by rumlegok, 06 April 2017 - 12:07. |
#33
Posted 06 April 2017 - 12:25
Eu nu pricep cum lumea se mai abonează la Telekom, astfel de probleme există la ei de mai bine de 10 ani de zile și se aude peste tot de ele.
|
|
#34
Posted 06 April 2017 - 12:48
Imperathor, on 06 aprilie 2017 - 09:31, said:
La magazin. Ciudat este ca luna trecut cand am sunat la ei sa-ntreb de factura mi s-a spus ca apar acolo in sistem pt reziliere. Ca azi sa-mi spuna ca cererea nu a fost procesata. ..au uitat pur si simplu. Sunt oameni si ei. Nu ca le-as tine parte, dar se mai intampla. Doar nu a trecut jumate de an... Exista lucruri mai grave. Normal si frumos din partea lor ar fi sa nu te mai taxeze pe ultima luna. Sau daca au facut-o deja, sa-ti restituie banii. Edited by chris_dvb, 06 April 2017 - 12:50. |
#35
Posted 06 April 2017 - 13:10
#36
Posted 06 April 2017 - 14:27
un_dac, on 06 aprilie 2017 - 11:37, said:
Asta ai retinut tu? Nu era problema de neplata a facturii, aceea factura n-a mai ajuns la noi ca nu mai locuia nimeni la tara. Chiar si asa valoarea ei nu putea sa fie mai mare de 20 de ron. Tie ti se pare normal, sa-i ceri unei personae decedate cerere scrisa de renuntare la contract? Sa mai si accepti cererea si sa zici ca e conform procedurii? Dupa sa trimiti recuperator de creante pentru 20 de lei dupa o persoana decedata? Asta iti da o imagine de ansamblu cat de robotizata este relatia cu clientii la astfel de comapnii, nimeni nu gandeste acolo, se merge pe banda rulanta. Edited by Papillon_, 06 April 2017 - 14:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users