Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Bataie de joc marca Telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#37
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007
@rumgelok: în cazul respectiv ar merita trași în țeapă

#38
Sommerby

Sommerby

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 10.03.2010
Ma inscriu si eu aici.
Ai mei parinti inca detin un telefon fix de la ei.
Linie defecta in data de 6 mai 2017 (sambata)
Reclamatie la relatii clienti, raspunde dupa 39 minute: ne ocupam luni (8 mai 2017) va trece o echipa sa verifice linia!!!! Luni mai, luni, ce daca azi e sambata, in weekend era gratis linia telefonica!Posted Image Posted Image Posted Image
Luni 8 mai 2017 ma suna: suntem in zona, e in afara locatiei dvs. problema, dureaza pana vineri 12 mai 2017!!! Vineri bai baiatule (adicatelea o saptamana de la data sesizarii nefunctionarii liniei!!!)
Vineri 12 mai 2017, ceata.
Sambata 13 mai 2017 sun la ei, raspunde dupa 43 de minute: urgentam problema dvs.!! Serios? cand ati lucrat frate la ea de o saptamana si nimic!!!
VIneri 20 mai 2017 sun din nou la ei, raspuns dupa 58 de minute (liniile ocupate, deh, putini clienti, putini angajati sa raspunda!!): dna, zic, am o sesizare din 6 mai 2017, in ce zi suntem azi???
raspuns: se lucreaza la problema dvs...... Eu: serios? cand? de 15 zile???!!! recablati un cartier intreg in 15 zile!!! Va rog sa imi faceti legatura la contracte pentru ca vreau sa reziliez linia telefonica!!
inca 26 de minute, ii comunic problema si de ce vreau sa reziliez, raspuns: Puteti rezilia contractul DOAR completand o cerere in magazinele noastre!!!! Eu: completare cerere in magazin in anul 2017????!!!! de ce nu online?
Raspuns: eu doar atat va pot informa, mai aveti nevoie si de alte informatii?? Si i-am transmis: sa asteptati voi cand eu in anul 2017 voi intra intr-un magazin romtelepom sa scriu o cerere. Nu va mai platesc nimic si gata, trebuie sa inchideti linia!!
Anul de gratie 2017, astepti aproximativ in medie O ORA sa ti se raspunda la relatii clienti la Romtelepom si peste 2 saptamani de neremediere a unei linii telefonice!!!
F....off romtelepom, sper sa inchideti pravalia!

P.S.
Cu fix o saptamana inainte parintii mei fusesera sunati pentru o oferta Dolce,....oh god!!!!!

#39
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,376
  • Înscris: 01.12.2001
Stii raspunsul celebru? "- Ghinion".

#40
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,669
  • Înscris: 23.10.2006
Inca o magarie marca telepom, Sun la ei sa ma interesez pentru o cunostinta de o conexiune de internet de 1000 Mbps, se verifica daca la adresa respectiva este posibil sa se instaleze o conexiune pentru aceasta viteza, se constata ca se poate instala acest tip de conexiune si mi se spune pretul total al abonamentului, pun persoana sa-i sune si sa faca un abonament, sau miscat f rapid, ieri a fost facuta cererea si azi au si venit si i-au pus fibra si echipamentul. Problema este ca la ei pe site anunta cu surle si trambite ca ofera 1000 Mbps si router gratuit in custodie si in realitate au oferit 500 Mbps si router in chirie. Aici aveti dovada ca mint cu nerusinare nu e vb de suma ci de faptul ca una spun si alta fac. Mentionez ca la adresa respectiva nu a fost niciodata alt abonament romtelecom sau telekom instalat. Ma felicit ca am renuntat la romtelecom acum multi ani si nici nu o sa mai apelez vreodata la ei, daca imi faceau mie asta zburau pe scari cu fibra lor bagata pe gat...niste jegosi...nu putea spune de la inceput ca atata pot  si astea sunt condiitiile...?

Attached Files


Edited by baribalu, 06 June 2017 - 18:13.


#41
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Totusi daca verifici oferta lor de pe sait, pentru 1Gbps este necesara o optiune suplimentara, asa a fost din totdeauna.  Modemul parca il dadeau cu chirie zero, verifica factura poate o sa ai totusi o supriza placuta.

#42
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 26.02.2010
Când mai sunați la call center, nu mai introduceți numărul pentru client ci cereți direct client nou. Apelați cu încredere 0766121234.

#43
vasybogdan

vasybogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 315
  • Înscris: 16.01.2008
Buna ziua,
Astept rezolvarea sesizarii  facute la inceputul lunii iunie si surpriza a fost cand am sunat in data de 14 .06 . 2017 sa mi se spuna ca defectiunea a fost remediata din data de 08. Face Doamna Ramaona o verificare si zice ca masuratorile facute de ea arata ca reteaua este buna . Merg acasa si verific, semnal nimic si cablu este tot rupt . sun din nou si d-na Ana Maria Tudor , vede ca ar fi defect numai reteaua de internet .Face o programare a echipei tehnice si sunt avizat ca o echipa tehnica va merge in teren pentru remediere., defectiunea (cablu rupt)era la fel, dar se sugereaza ca ar fi la locuinta mea.
Sunt sunat de o persoana 0760247723 , sa-mi ceara detalii cum trebuie sa ajunga la mine.Explic traseul de urmat si deasemeni locul unde este cablul rupt.
Nici la aceasta ora nu am primit lamurire dac trebuie sa-l mai astept acasa, poate este ratacit.
Sun din nou la deranjamente, raspunde dul Laurentiu si confirma ca echipa deplasata in teren a gasit cablul rupt.
Intrebarea este cine inchide sesizarea in data de 08. ca fiind problema rezolvata si cand o sa am si eu si alti abonati din zona semnal fix-internet-voce?
In cazul cand o sa vedeti pozele atasate si o sa va placa ce vedeti la o cutie terminal sa-mi spuneti si mie, iar cablul rupt spune totul, in una din zile a rezolvat cazul pe nr 0233255...cu o lucrare de grupa mare gradinita!

Buna ziua, Astept rezolvarea sesizarii facute la inceputul lunii iunie si surpriza a fost cand am sunat in data de 14 .06 . 2017 sa mi se spuna ca defectiunea a fost remediata din data de 08. Face Doamna Ramaona o verificare si zice ca masuratorile facute de ea arata ca reteaua este buna . Merg acasa si verific, semnal nimic si cablu este tot rupt . sun din nou si d-na Ana Maria Tudor , vede ca ar fi defect numai reteaua de internet .Face o programare a echipei tehnice si sunt avizat ca o echipa tehnica va merge in teren pentru remediere., defectiunea (cablu rupt)era la fel, dar se sugereaza ca ar fi la locuinta mea. Sunt sunat de o persoana 0760247723 , sa-mi ceara detalii cum trebuie sa ajunga la mine.Explic traseul de urmat si deasemeni locul unde este cablul rupt. Nici la aceasta ora nu am primit lamurire dac trebuie sa-l mai astept acasa, poate este ratacit. Sun din nou la deranjamente, raspunde dul Laurentiu si confirma ca echipa deplasata in teren a gasit cablul rupt. Intrebarea este cine inchide sesizarea in data de 08. ca fiind problema rezolvata si cand o sa am si eu si alti abonati din zona semnal fix-internet-voce? In cazul cand o sa vedeti pozele atasate si o sa va placa ce vedeti la o cutie terminal sa-mi spuneti si mie, iar cablul rupt spune totul, in una din zile a rezolvat cazul pe nr 0233255...cu o lucrare de grupa mare gradinita!

#44
iepurache2004

iepurache2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 12.03.2009
Va salut.Am o problema cu cei de la Telekom. Istoricul pe scurt e urmatorulul:
- pe 12/12/2017 am constatat ca desi am ton la tf.fix nu pot primii, ok dau tf .la deranj.dupa cca 2 zile vine unu si o rezolva ,ca au fost niste cabluri bulibasite de cineva de la ei.Asta a tinut pana pe 21/12/2017. ,cand la fel aceiasi problema.Acum zic eu ,se mai intampla,dar fac o proba sa vad ce e cu telefonul, avand ton ma sun pe mine pe mobil si surpriza aveam alocat alt  numar,sun pe noul numar si normal sun la mine,sun de pe mobil pe nr  meu si suna in centrala ca nu raspunde nimeni,verific pe net(carte tf) al cui e nr si dau peste un abonat tf tot din sectorul meu.Acu ,dau iar tf. la serv. deranj .tf.si dupa multa asteptare imi raspunde o operatoare caruia ii explic speta in sine,spuneam eu ca nu e mare inginerie sa mute doua fire de la o pereche la alta.Iau si nr. de sesizare si dupa promisiunile de rigoare(formale) astept ca se rezolva,si tot asa pana dupa sarbatori ca de, asa e de sarbatori, in timpul asta sunt sunat de de mai multi cunoscuti ai abonatului al carui numar il aveam acum si explica-le ca nu sunt eu ala ca .... asa mai departe .La noua sesizare la Telekom ,aceleasi promisiuni ca urgenteaza sesizarea si ca oricum nu au trecut 30  de zile de la sesizarea mea cat e prevazut in cotract. Ok. am luat-o asa, dupa 36  de zile ,trecuse si sarbatorile , dau iar tf. la deranajamente si aceiasi poveste ,le dau si nr tf.al abonatului, ok ,se rezolva ,asteptati. Le spun ca reziliez contractul cu ei,ca ii sesisez la ANPC(OPC).Ma directioneaza la serv.comercial,explic situatia aceiasi placa , ma intrebau de ce am ajuns la ei , pt ca ei se ocupa de facturi,cer sa ma directioneze catre un sef, un superior cu care sa ma inteleg,ma trimit tot la un serv comercial culmea. In final sunt direcionat iar la serv tehnic, de sef nici vorba.Dau de altu , ii explic si lui speta in cauza, intreb ,ce se intampla daca factura mea vine cu conv. in Spania,Italia..etc, aaa pai stati asa va fac legatura la comercial. Stati asa ca de acolo m-au trimis la voi ,ca e prb tehnica !! le dau nr de sesizare, constata ca problema este in  plan,se lucreaza . Domne zic dupa aproape o ora de plimbat de la un serviciu la altu sa-mi axplice si mie ,  sa nu incerce sa ma abureasca ca am lucrat in domeniu, ce mare inginerie este sa mute doua fire dintr-un loc in altu. In fine concluzia a fost ca ii dau dracului pe cei de la Telekom, reziliez contactul. Asta este respectul fata de client, se mira de ce pierd abonati.
Multumiri anticipate pentru rabdare si atentie,scuze ca m-am cam intins cu povestea.

#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ma suna o operatoare din aia, reprezentant sau cum s-o numi si imi zice daca vreau sim cu convorbiri si internet gratuit. Raspund ca nu ma intereseaza daca am ceva de platit in plus si mi se raspunde ca nu costa nimic in plus. ...prea frumos ma gandeam eu. Si vine cartela sim, insotita de un abonament de 5 euro, aditional. Normal, am refuzat livrarea.

....chiar asa de mincinoase sunt "telefonistele" astea?

Edited by MembruAnonim, 06 February 2018 - 14:16.


#46
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Nu stie stinga ce face dreapta!
Am abonament si de TV, am cerut in mod specific HBO si Viasat-urile si am specificat cit se poate de clar
sa nu ma trezesc cu text ca`i oferta si dupa 3 luni sa incepem discutia despre HBO...
Facut oferta, abonat si dupa 3 luni...HBO niet.
Am facut reclamatia pe site ca la telefon ...mai bine lipsa.
M`a sunat operatoarea si culmea zice ca da, tine minte ca am vb cu ea si ca ce s`a intimplat.
Au rezolvat problema instant, redus la 1/2 abonamentul 6 luni si trimis un telefon fix gratis, la inceput l`am refuzat dar operatoarea a spus ca
e cadou pentru inconvenientul creat.
Fain a fost cind a venit electromecanicul sa`l instaleze, pe OS era trecut inlocuire!
L`am lamurit ca face ce vrea dar eu nu semnez OS-ul daca ia vechiul telefon, era identic cu cel primit.
Deci mestere cam asta e treaba la ei.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate