Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Bataie de joc marca Telekom
Last Updated: Feb 06 2018 22:32, Started by
Imperathor
, Apr 06 2017 09:03
·
0
#38
Posted 21 May 2017 - 17:23
Ma inscriu si eu aici.
Ai mei parinti inca detin un telefon fix de la ei. Linie defecta in data de 6 mai 2017 (sambata) Reclamatie la relatii clienti, raspunde dupa 39 minute: ne ocupam luni (8 mai 2017) va trece o echipa sa verifice linia!!!! Luni mai, luni, ce daca azi e sambata, in weekend era gratis linia telefonica! Luni 8 mai 2017 ma suna: suntem in zona, e in afara locatiei dvs. problema, dureaza pana vineri 12 mai 2017!!! Vineri bai baiatule (adicatelea o saptamana de la data sesizarii nefunctionarii liniei!!!) Vineri 12 mai 2017, ceata. Sambata 13 mai 2017 sun la ei, raspunde dupa 43 de minute: urgentam problema dvs.!! Serios? cand ati lucrat frate la ea de o saptamana si nimic!!! VIneri 20 mai 2017 sun din nou la ei, raspuns dupa 58 de minute (liniile ocupate, deh, putini clienti, putini angajati sa raspunda!!): dna, zic, am o sesizare din 6 mai 2017, in ce zi suntem azi??? raspuns: se lucreaza la problema dvs...... Eu: serios? cand? de 15 zile???!!! recablati un cartier intreg in 15 zile!!! Va rog sa imi faceti legatura la contracte pentru ca vreau sa reziliez linia telefonica!! inca 26 de minute, ii comunic problema si de ce vreau sa reziliez, raspuns: Puteti rezilia contractul DOAR completand o cerere in magazinele noastre!!!! Eu: completare cerere in magazin in anul 2017????!!!! de ce nu online? Raspuns: eu doar atat va pot informa, mai aveti nevoie si de alte informatii?? Si i-am transmis: sa asteptati voi cand eu in anul 2017 voi intra intr-un magazin romtelepom sa scriu o cerere. Nu va mai platesc nimic si gata, trebuie sa inchideti linia!! Anul de gratie 2017, astepti aproximativ in medie O ORA sa ti se raspunda la relatii clienti la Romtelepom si peste 2 saptamani de neremediere a unei linii telefonice!!! F....off romtelepom, sper sa inchideti pravalia! P.S. Cu fix o saptamana inainte parintii mei fusesera sunati pentru o oferta Dolce,....oh god!!!!! |
#40
Posted 06 June 2017 - 17:59
Inca o magarie marca telepom, Sun la ei sa ma interesez pentru o cunostinta de o conexiune de internet de 1000 Mbps, se verifica daca la adresa respectiva este posibil sa se instaleze o conexiune pentru aceasta viteza, se constata ca se poate instala acest tip de conexiune si mi se spune pretul total al abonamentului, pun persoana sa-i sune si sa faca un abonament, sau miscat f rapid, ieri a fost facuta cererea si azi au si venit si i-au pus fibra si echipamentul. Problema este ca la ei pe site anunta cu surle si trambite ca ofera 1000 Mbps si router gratuit in custodie si in realitate au oferit 500 Mbps si router in chirie. Aici aveti dovada ca mint cu nerusinare nu e vb de suma ci de faptul ca una spun si alta fac. Mentionez ca la adresa respectiva nu a fost niciodata alt abonament romtelecom sau telekom instalat. Ma felicit ca am renuntat la romtelecom acum multi ani si nici nu o sa mai apelez vreodata la ei, daca imi faceau mie asta zburau pe scari cu fibra lor bagata pe gat...niste jegosi...nu putea spune de la inceput ca atata pot si astea sunt condiitiile...?
Attached FilesEdited by baribalu, 06 June 2017 - 18:13. |
#41
Posted 06 June 2017 - 22:28
Totusi daca verifici oferta lor de pe sait, pentru 1Gbps este necesara o optiune suplimentara, asa a fost din totdeauna. Modemul parca il dadeau cu chirie zero, verifica factura poate o sa ai totusi o supriza placuta.
|
#42
Posted 12 June 2017 - 19:29
Când mai sunați la call center, nu mai introduceți numărul pentru client ci cereți direct client nou. Apelați cu încredere 0766121234.
|
#43
Posted 15 June 2017 - 07:22
Buna ziua,
Astept rezolvarea sesizarii facute la inceputul lunii iunie si surpriza a fost cand am sunat in data de 14 .06 . 2017 sa mi se spuna ca defectiunea a fost remediata din data de 08. Face Doamna Ramaona o verificare si zice ca masuratorile facute de ea arata ca reteaua este buna . Merg acasa si verific, semnal nimic si cablu este tot rupt . sun din nou si d-na Ana Maria Tudor , vede ca ar fi defect numai reteaua de internet .Face o programare a echipei tehnice si sunt avizat ca o echipa tehnica va merge in teren pentru remediere., defectiunea (cablu rupt)era la fel, dar se sugereaza ca ar fi la locuinta mea. Sunt sunat de o persoana 0760247723 , sa-mi ceara detalii cum trebuie sa ajunga la mine.Explic traseul de urmat si deasemeni locul unde este cablul rupt. Nici la aceasta ora nu am primit lamurire dac trebuie sa-l mai astept acasa, poate este ratacit. Sun din nou la deranjamente, raspunde dul Laurentiu si confirma ca echipa deplasata in teren a gasit cablul rupt. Intrebarea este cine inchide sesizarea in data de 08. ca fiind problema rezolvata si cand o sa am si eu si alti abonati din zona semnal fix-internet-voce? In cazul cand o sa vedeti pozele atasate si o sa va placa ce vedeti la o cutie terminal sa-mi spuneti si mie, iar cablul rupt spune totul, in una din zile a rezolvat cazul pe nr 0233255...cu o lucrare de grupa mare gradinita! Buna ziua, Astept rezolvarea sesizarii facute la inceputul lunii iunie si surpriza a fost cand am sunat in data de 14 .06 . 2017 sa mi se spuna ca defectiunea a fost remediata din data de 08. Face Doamna Ramaona o verificare si zice ca masuratorile facute de ea arata ca reteaua este buna . Merg acasa si verific, semnal nimic si cablu este tot rupt . sun din nou si d-na Ana Maria Tudor , vede ca ar fi defect numai reteaua de internet .Face o programare a echipei tehnice si sunt avizat ca o echipa tehnica va merge in teren pentru remediere., defectiunea (cablu rupt)era la fel, dar se sugereaza ca ar fi la locuinta mea. Sunt sunat de o persoana 0760247723 , sa-mi ceara detalii cum trebuie sa ajunga la mine.Explic traseul de urmat si deasemeni locul unde este cablul rupt. Nici la aceasta ora nu am primit lamurire dac trebuie sa-l mai astept acasa, poate este ratacit. Sun din nou la deranjamente, raspunde dul Laurentiu si confirma ca echipa deplasata in teren a gasit cablul rupt. Intrebarea este cine inchide sesizarea in data de 08. ca fiind problema rezolvata si cand o sa am si eu si alti abonati din zona semnal fix-internet-voce? In cazul cand o sa vedeti pozele atasate si o sa va placa ce vedeti la o cutie terminal sa-mi spuneti si mie, iar cablul rupt spune totul, in una din zile a rezolvat cazul pe nr 0233255...cu o lucrare de grupa mare gradinita! |
#44
Posted 06 February 2018 - 14:07
Va salut.Am o problema cu cei de la Telekom. Istoricul pe scurt e urmatorulul:
- pe 12/12/2017 am constatat ca desi am ton la tf.fix nu pot primii, ok dau tf .la deranj.dupa cca 2 zile vine unu si o rezolva ,ca au fost niste cabluri bulibasite de cineva de la ei.Asta a tinut pana pe 21/12/2017. ,cand la fel aceiasi problema.Acum zic eu ,se mai intampla,dar fac o proba sa vad ce e cu telefonul, avand ton ma sun pe mine pe mobil si surpriza aveam alocat alt numar,sun pe noul numar si normal sun la mine,sun de pe mobil pe nr meu si suna in centrala ca nu raspunde nimeni,verific pe net(carte tf) al cui e nr si dau peste un abonat tf tot din sectorul meu.Acu ,dau iar tf. la serv. deranj .tf.si dupa multa asteptare imi raspunde o operatoare caruia ii explic speta in sine,spuneam eu ca nu e mare inginerie sa mute doua fire de la o pereche la alta.Iau si nr. de sesizare si dupa promisiunile de rigoare(formale) astept ca se rezolva,si tot asa pana dupa sarbatori ca de, asa e de sarbatori, in timpul asta sunt sunat de de mai multi cunoscuti ai abonatului al carui numar il aveam acum si explica-le ca nu sunt eu ala ca .... asa mai departe .La noua sesizare la Telekom ,aceleasi promisiuni ca urgenteaza sesizarea si ca oricum nu au trecut 30 de zile de la sesizarea mea cat e prevazut in cotract. Ok. am luat-o asa, dupa 36 de zile ,trecuse si sarbatorile , dau iar tf. la deranajamente si aceiasi poveste ,le dau si nr tf.al abonatului, ok ,se rezolva ,asteptati. Le spun ca reziliez contractul cu ei,ca ii sesisez la ANPC(OPC).Ma directioneaza la serv.comercial,explic situatia aceiasi placa , ma intrebau de ce am ajuns la ei , pt ca ei se ocupa de facturi,cer sa ma directioneze catre un sef, un superior cu care sa ma inteleg,ma trimit tot la un serv comercial culmea. In final sunt direcionat iar la serv tehnic, de sef nici vorba.Dau de altu , ii explic si lui speta in cauza, intreb ,ce se intampla daca factura mea vine cu conv. in Spania,Italia..etc, aaa pai stati asa va fac legatura la comercial. Stati asa ca de acolo m-au trimis la voi ,ca e prb tehnica !! le dau nr de sesizare, constata ca problema este in plan,se lucreaza . Domne zic dupa aproape o ora de plimbat de la un serviciu la altu sa-mi axplice si mie , sa nu incerce sa ma abureasca ca am lucrat in domeniu, ce mare inginerie este sa mute doua fire dintr-un loc in altu. In fine concluzia a fost ca ii dau dracului pe cei de la Telekom, reziliez contactul. Asta este respectul fata de client, se mira de ce pierd abonati. Multumiri anticipate pentru rabdare si atentie,scuze ca m-am cam intins cu povestea. |
#45
Posted 06 February 2018 - 14:14
Ma suna o operatoare din aia, reprezentant sau cum s-o numi si imi zice daca vreau sim cu convorbiri si internet gratuit. Raspund ca nu ma intereseaza daca am ceva de platit in plus si mi se raspunde ca nu costa nimic in plus. ...prea frumos ma gandeam eu. Si vine cartela sim, insotita de un abonament de 5 euro, aditional. Normal, am refuzat livrarea.
....chiar asa de mincinoase sunt "telefonistele" astea? Edited by MembruAnonim, 06 February 2018 - 14:16. |
#46
Posted 06 February 2018 - 22:32
Nu stie stinga ce face dreapta!
Am abonament si de TV, am cerut in mod specific HBO si Viasat-urile si am specificat cit se poate de clar sa nu ma trezesc cu text ca`i oferta si dupa 3 luni sa incepem discutia despre HBO... Facut oferta, abonat si dupa 3 luni...HBO niet. Am facut reclamatia pe site ca la telefon ...mai bine lipsa. M`a sunat operatoarea si culmea zice ca da, tine minte ca am vb cu ea si ca ce s`a intimplat. Au rezolvat problema instant, redus la 1/2 abonamentul 6 luni si trimis un telefon fix gratis, la inceput l`am refuzat dar operatoarea a spus ca e cadou pentru inconvenientul creat. Fain a fost cind a venit electromecanicul sa`l instaleze, pe OS era trecut inlocuire! L`am lamurit ca face ce vrea dar eu nu semnez OS-ul daca ia vechiul telefon, era identic cu cel primit. Deci mestere cam asta e treaba la ei. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users