Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Idei de promovare

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Salutare tuturor.

    Am nevoie de putin ajutor si m-am gandit sa va intreb si pe voi.
    Sunt administratorul unei mici clinici de medicina muncii. Am inceput prin 2013 dupa ce lucrasem o vreme ca medic pentru diverse clinici care se ocupa cu asta, am facut firma si am inceput sa caut clienti. Ideea mea a fost simpla. Piata era supra-saturata (si acum este) de astfel de servicii insa toti mergeau in acelasi ton : scump si cu putina munca. Daca majoritatea firmelor cereau 50 de lei/fisa de aptitudini si te chemau la ei la sediu pentru control ca sa ti-o dea, eu am zis sa ma duc la clienti eu, si sa le cer 30 de lei/fisa/consult.
    Toate bune si frumoase. La inceput mi-au dat cativa clienti prietenii si familia apoi firmele de protectia muncii cu care lucrau acesti clienti ai mei, apoi noii clienti au recomandat altor clienti si tot asa. Firma are o crestere sustinuta in ritm natural, fara nicio promovare de aproximativ 50% pe an.
    Acum ma gasesc in situatia urmatoare : toate costurile au explodat si nu mai pot tine pretul acela de 30 de lei/fisa. M-am dus la 35, si asa acopera partial marja de profit pierduta. Am angajat 5 oameni pe care ii platesc foarte bine (25-50%) mai mult decat concurenta inclusiv Regina Maria sau Medlife, am luat masini bunicele in leasing, am inchiriat un sediu dragut si in continuare mergem la fiecare client la sediu si daca are o singura angajare. Accidental doar daca vrea clientul ii chemam la noi.
    La acest mod de lucru, marja de profit e foarte mica si cresterea e foarte lenta!. Majoritatea firmelor nici nu folosesc medici. De fapt majoritatea nici nu fac controlul ala medical, fie el si unul de rutina. Trimit cel mult o asistenta platita cu 1500 de lei/luna sa le dea hartiile si sa ia o tensiune si gata. Eu nu pot face asta, am zis de la inceput ca nisa mea este : servicii complete, de calitate la preturi mici. Simt ca daca as cobora nivelul calitativ as intra pe terenul majoritatii firmelor de asa ceva si mi-as pierde nisa!. Momentan ,niciunul dintre cei peste 1000 de clienti pe care ii avem nu ne-a schimbat decat daca a dat faliment sau si-a dorit mai mult decat partea legala pentru angajatii lor si au apelat la una dintre clinicile mari (dar si asa tot cu noi lucreaza unii dintre ei, desi clinicile mari le ofera medicina muncii "gratuit". Noi venim la sediu, Regina Maria nu vine decat periodic). Imi place sa stiu ca am siguranta clientului si firma, chiar daca are profituri mici creste sanatos.

    Recent am facut un studiu de piata, am sunat la 30 de firme mici dar si la 5 mari, si am adunat datele. In continuare, avem preturi cu minim 25% mai mici, in continuare suntem singurii din Bucuresti care merg la client fara taxa suplimentara chiar si pentru un singur angajat, in continuare suntem unii din putinii care fac controlalele doar cu medic si folosesc aparatura completa (EKG, audiometrie, spirometrie, glicemie, samd). Va zic sincer ,mi-e ciuda ca nu vine tot Bucurestiul sa lucreze cu noi fiindca efectiv ,si daca ai un singur angajat ,cand eu iti trimit un medic caruia ii poti arata o buba de pe spate si sa-i ceri un sfat, pentru mai putini bani decat altul care te cheama la el la clinica si nu te consulta sau doar pune o asistenta sa-ti ia tensiunea, ar trebui sa te simti inselat. Chiar daca e vorba doar de 20 de lei pe an diferenta.

   Clienti vin si firma creste dar...nu suficient. La marja noastra de profit destul de mica avem nevoie de mult mai multi pentru a face investitii si a ne mari numarul de specialitati ,de a inchiria un sediu si de a face credite pentru aparatura. Planul in viitorul mediu si indepartat e sa facem o mini-Regina Maria low cost, pay per view. Adica sa nu oferim abonamente ci preturi real bune (gen 60 de lei o consultatie la cardiolog) daca firma ta face medicina muncii cu noi.

   Cum ne promovam acum :

1) exista cateva cautari pe google unde ne gaseste lumea repede : Eva city spre exemplu dar mai avem si un forum dedicat pasionatilor de masini vechi unde eu am pus un anunt (am state vechi acolo) se indexeaza foarte bine si postarea aia apare in prima pagina daca cauti "medicina muncii ieftin". Mai avem si o colaborare cu avocatnet.ro ,unde avem un banner.

2) exista anunturi pe tot ce inseamna OLX,anuntul.ro, si majoritatea site-urilor de anunturi gratuite. Aduc foarte putini clienti, dar aduc si nu costa nimic.

3) google adwords. Experimentam cu asta acum. Saptamana trecuta am inceput, aparem pe prima pagina, dar majoritatea celor care ne suna sunt persoane fizice care se angajeaza si firma noua i-a pus sa-si faca medicina muncii singuri. acesti oameni trebuie sa vina la clinica si eu trebuie sa deblochez un medic de pe teren, sa vina la clinica sa il consulte, si pentru 35 de lei....nu merita. Sa angajez un medic full-time care sa stea doar la clinica, ar freca menta si m-ar costa minim 3500 de lei cu tot cu taxe/luna.

  STIU ca sunt mii de firme in Bucuresti care fac medicina muncii din inertie cu aceeasi clinica nesimtita care nu le-a trimis un medic de 10 ani, si ca platesc preturi din 2008....Dar sunt facturi de 1000 de lei/an si nu ii intereseaza. E o hartie pe care o baga la dosar sa fie ok cand vine inspectia SSM. Stiu ca daca ar stii ca eu fac mult mai mult peste 700, ar veni la noi. Cum ajung la oamenii astia?

#2
A-d-r-i-a-n

A-d-r-i-a-n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 26.09.2014
Nu o sa poti sa mentii pretul mereu mic. In general daca te uiti preturile sunt asemanatoare cam la orice peste tot.

Poti sa aduci preturile la nivel cu concurenta si daca oferi servicii de calitate nu cred ca lumea se va duce in alta parte.

#3
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 A-d-r-i-a-n, on 02 aprilie 2017 - 17:56, said:

Nu o sa poti sa mentii pretul mereu mic. In general daca te uiti preturile sunt asemanatoare cam la orice peste tot.

Poti sa aduci preturile la nivel cu concurenta si daca oferi servicii de calitate nu cred ca lumea se va duce in alta parte.

   E o vorba "da-i unui angajat 100 de lei in plus la salariu si poate te si injura ca nu i-ai dat mai mult. Ia-i 100 de lei la salariu si nu va mai dormi toata noaptea". La fel se intampla si in business. Un client care stie ca tu ii iei 30 de lei si vii sa-i spui dupa doi ani ca nu mai e 30,e 50 si nu ai vreun argument solid gen schimbare de legislatie, mariri de taxe peste noapte, samd, ai foarte mari sanse sa-l pierzi. AM vazut chestia asta intamplandu-se.

   Marja de profit e mica dar nu neglijabila. Un angajat momentan isi produce de 3x salariul primit. As putea merge pana la 2X pana sa ma hotarasc daca maresc din nou. Din pacate au aparut cheltuieli mari cu logistica (acum avem om special platit full time ca sa faca programari in functie de zone si timpii de parcurs) ,dar daca fiecare angajat ar produce inca odata pe cat primeste, tot as fi multumit. Si 100 de lei daca ii am profit, tot ce trebuie sa fac ca sa fiu bogat e sa am 10.000 de angajati :)
   Si oricum, daca maresc preturile, maresc profitul dar tot nu-mi maresc baza de clienti. Ma intereseaza sa cresc mai degraba decat sa castig in faza asta.

#4
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,852
  • Înscris: 23.10.2015
1. faci o campanie de comunicare a calității serviciilor tale catre clienții existenți
2. creezi mai multe pachete de servicii, te inspiri din țările cu apa calda.
3. le explici clientilor ca pot sa aleaga prețuri mici sau calitate.

nu uita sa arunci o bomboana acolo.. oamenilor le place cand primesc ceva in plus gratuit

#5
A-d-r-i-a-n

A-d-r-i-a-n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 26.09.2014
Atunci poti investi in continuare in promovarea online, un site atragator cu informatii despre toate serviciile, pagina facebook, inscrierea in google business, reclama platita pe facebook.

#6
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Pagina de facebook si campaniile pe facebook nu stiu cum m-ar ajuta prea tare. Din pacate eu targetez doar persoane cu putere de decizie intr-o firma, facebook e asa...pentru toata lumea.
   Partea proasta e ca serviciile noastre sunt in mintea angajatorilor doar cand au nevoie (au control, le zice contabilul ca le trebuie, le spune SSM-ul ca lipseste, urmeaza un control ITM, samd). Degeaba vad ei banner cu anuntul meu daca nu ii intereseaza in momentul ala.

#7
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,852
  • Înscris: 23.10.2015
aici nu prea ai ce face, e chestie de mentalitate.

Autoritățile trebuie sa impună legislația, dar și asta este făcută pe genunchi.

In UK, de exemplu, se fac regulat simulări de incendiu, sistemele se testează săptămânal. Clădiri de mii de oameni se evacuează in câteva minute. Îți dai seama ce pierderi au companiile alea cand pierd regulat mii de ore-lucru. Si nu se plânge nimeni.

Șantierele acoperă lucrarile (dpdv estetic), curățenia e lună pe lângă șantier, sunt câte doi care spală roțile la camioane, sunt angajați special pentru managementul traficului din si in santier... nu există "las, că merge s'așa"

#8
ASCENDED

ASCENDED

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,749
  • Înscris: 02.07.2010
Știu că sună aiurea,dar poți scumpi,și "treci pe caiet".
Iar când vine data scadentă,poate reușești să mai ierți rău-platnicii.

Omul de rând nu prea caută să dea țeapă doctorului.

Ce am ajuns:nici acte de caritate nu mai poți face.

Caută sponsori,poate sunt și oameni dispuși să dea bani(donații) pentru o astfel de activitate.

#9
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Te-ai bagat singur intr-o fundatura, din pacate Posted Image Realitatea e ca de obicei incerci sa iei fata fie prin calitate, fie prin pret. Mai greu prin ambele.

Mai bine lasi la 35 de lei varianta cu asistenta pe care o trimiti la sediul firmei, cum face concurenta si oferi varianta de consult complet la sediul tau, tot pe aceiasi bani. Bagi o chestie ca se strica aparatura, ca nu sunt conditii, vezi tu. Posted Image Avantajul fiind ca o sa ai mai putini timpi morti si un doctor, pe care il platesti mai mult (din cate am inteles), poate consulta mai multi pacienti.

Edited by figo1988, 13 April 2017 - 13:43.


#10
Moraru95

Moraru95

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 09.05.2017
Am fost recent la o clinica de genu sa-mi fac o analiza pentru angajare, care nu a durat mai mult de 5-10 minute. O domnisoara foarte draguta mi-a luat tensiunea si am plecat in graba, foarte multumit ca nu a durat mult si pot sa imi rezolv totul la timp. poate ca in anumite situatii nici nu mai conteaza calitatea serviciilor daca firmele cu care colaborezi sunt avantajate si clientii multumiti. Eu as impartii serviciile in doua categorii  : servicii proaste si ieftine, care sunt promovate in masa, si servicii bune si scumpe, care au o abordare mai personala de promovare.

#11
Inkd-ro

Inkd-ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 29.05.2017
Salut, daca consideri ca pe partea de online nu esti bine promovat, te poate ajuta echipa mea. Ne putem ocupa de partea SEO (search engine optimization), a siteului, partea de addwords, social media. Pe social media poti sa optezi sa colaborezi cu firmele pe linkedin, google plus si facebook. (nu te baza doar pe fb pt ca si pe linkedin poti aduce clienti sau google plus.)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate