Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Semnalizare revenire pe sens.

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
186 replies to this topic

#163
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
exact asta trebuia sa te invete instructorul, sa inveti sa apreciezi viteza si sa nu o chinui degeaba cu treapta inferioara. dar el te tine in treapta a 2-a ca sa fie sigur ca nu pateste el ceva daca nu e atent. vb aia, el are permis, stie sa conduca, mai departe e problema ta ce faci la volan.

parerea mea, acel instructor nu e bun nici de dat pliante in piata, este pe langa domeniu, el doar incaseaza banii si atat, ca tu nu inveti nimic, il cam doare la banana.

dar bine ca a fost atent sa te sperie putin si sa te modeleze dupa bunul lui plac, cu astfel de oameni ...

#164
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,894
  • Înscris: 20.10.2015

View Postdorin_2k, on 26 martie 2017 - 17:15, said:

Cu 20 km/h doar melci poti depasi.
.. melci in stare de ebrietate

#165
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005

View PostDany_Darke, on 27 martie 2017 - 06:41, said:

parerea mea, acel instructor nu e bun nici de dat pliante in piata, este pe langa domeniu, el doar incaseaza banii si atat, ca tu nu inveti nimic, il cam doare la banana.
Norocul meu ca intotdeuana nu am stat dupa altii sa ma invete ci am fost mereu un atutodidact.

Edited by TheEverlastingShadow, 27 March 2017 - 06:49.


#166
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010
Se vede

Posted Image Posted Image Posted Image


La ce probleme iti pui si cum intri in certuri cu toata lumea despre soferie, dar tu inca nu ai carnetul, presimt ca o sa mergi mult timp cu tramvaiul.

Edited by Robiacs, 27 March 2017 - 14:54.


#167
Andrewvasiliev92

Andrewvasiliev92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 11.07.2016
Orice schimbare de sens, directie prrcum si revenirea se semnalizeaza, gen biciclist, indicator rutier, pieton batut in cap pe marginea drumului si nu pe trecerea de pietoni (eu pe astia ii calc, nu ocolesc, ok glumesc) sau ditamai crateru in asfalt.

Mie nenea politaiu mia scazut cateva puncte pentru ca am iesit putin cam mult intro intersectie din rampa, dar am ciupit frana exact cand ducea el piciorul la frana...

#168
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011

View PostTheEverlastingShadow, on 26 martie 2017 - 19:55, said:

Bine domnu' coleg de forum...Asta este ceea ce eu observ la mintea domniei tale. Atitudinea ca esti mai bun, tu ai avut instructor mai bun, cel mai bun, s.a.m.d. Noi restul, astialaltii, suntem praf.
TheEverlastingShadow
Nu vreau să fiu răutăcios, dar tu chiar ești praf. Știi de ce? Nu pentru că despici firul în 10 în legătura cu semnalizarea (asta poate că e de înțeles), ci pentru că nu ai răbdarea să-i asculți cu atenție pe cei din jur (sau să le citești cu mare atenție, chiar de mai multe ori, mesajele care ți se adresează). Dacă ai fi făcut asta, ți-ai fi dat seama că în mesajul meu n-am pretins sub nicio formă că aș fi cel mai bun, sau că instructorul meu ar fi cel mai bun. Nici peste 20 de ani de-acum înainte n-o să am îndrăzneala să afirm că sunt un as într-ale volanului. Ideea mesajului meu era aceea că, spre deosebire de tine, care ai avut ghinionul să-ți fie recomandat un instructor care în final s-a dovedit a fi un nenorocit, eu am avut norocul să-mi fie recomandat un instructor foarte bun, de la care am putut învăța conducerea corectă. Prin acest mesaj eu de fapt ți-am acordat circumstanțe atenuante, fiindcă sunt convins că în toată povestea asta ești cel mai puțin vinovat și că ai toate abilitățile necesare de a deveni un șofer bun iar faptul că ai ajuns să pui la îndoială o manevră obligatorie nu-ți este imputabil ție, ci în primul rând „instructorului” tău. Dacă aș fi încăput și eu pe mâna unui „meseriaș” asemeni instructorului tău, probabil aș fi fost extrem de slab pregătit. Înțelegi acum în ce hal ai dat cu bâta-n baltă când ai început cu porcăriile alea gen „tu ești singurul deștept, noi ăștialați suntem proști”? E greu tare cu logica asta dacă tu asta ai înțeles din ce-am scris eu.
Și acum, revenind la cât de importantă este calitatea „personajului” care te introduce în tainele șoferiei și cât de periculoasă poate fi învățarea greșită în școala de șoferi a unor manevre elementare, o să te plictisesc cu o mică istorisire. Am niște prieteni de familie a căror fiică, atunci când a împlinit 18 ani (în 2015), a primit cadou de majorat școala de șoferi. Și fiindcă familia respectivă are un vecin de scară care e instructor auto, bineînțeles că au apelat la serviciile lui, mai ales că le-a făcut și o reducere de preț, așa, ca între vecini. Problema este că nenea cu pricina e „instructor de week-end”, în sensul că lucrează în altă parte iar în timpul liber mai „instruiește” și el câte-un fraier care-i cade în plasă.
Buuuun. Termină fata școala, ia permisul (din a doua încercare) și începe să circule și ea cu Loganul lui papa. Toate au fost bune și frumoase până în august anul trecut când, într-o după-amiază de sâmbătă, în timp ce fata se deplasa pe drumul de centură al orașului cu Loganul într-o coloană, mașina din fața ei a frânat brusc, fata a intrat cu Loganul în ea și, aproape imediat, a fost și ea izbită de mașina din spate. Rezultatul a fost că Loganul a ajuns armonică iar poliția a constatat că fata era vinovată fiindcă nu a adaptat viteza la condițiile de trafic și nu a păstrat o distanță suficientă față de mașina din față. Problema este că în cearta ulterioară avută cu tatăl său, fata a susținut sus și tare că ea nu-i de vină, ci Loganul are probleme cu frânele, până când, la un moment dat, a afirmat că ea întotdeauna când frânează apasă mai întâi ambreiajul și abia apoi frâna, fiindcă așa a învățat-o instructorul. Așadar, pentru „instructorul lu pește”, este mai important ca la frânare să nu-ți „moară” motorul, decât să frânezi prompt cu scopul de a evita un pericol iminent. Păi normal că în aceste condiții ea trăia cu impresia că frânele nu funcționează bine și a condus în acest stil defectuos timp de aproape un an, până când a pățit-o. Partea bună este că n-au existat victime. Partea nasoală este că Loganul lui papa este atât de șifonat, încât nici azi, după aproape 8 luni de la accident, n-a reușit să-l repare (nu avea CASCO), iar fetei, atunci când va avea ocazia să conducă din nou, îi va fi destul de greu să se dezvețe de reflexul ăsta tâmpit pe care și l-a format, de a apăsa ambreiajul în orice condiții  înaintea frânării. IATĂ CE POATE SĂ FACĂ UN NENOROCIT DE „INSTRUCTOR” DINTR-UN CURSANT DE BUNĂ CREDINȚĂ CARE EXECUTĂ CONȘTIINCIOS ÎN TRAFIC MANEVRELE GREȘITE ÎNVĂȚATE DE LA ACESTA.
În final nu pot decât să te îndemn să urmezi sfaturile bune pe care le-ai primit de le colegii de pe-aici (nu de la mine, că văd că înțelegi tot aiurea ce scriu eu și mai clar decât am făcut-o mai sus n-am cum să te lămuresc) și să-ți urez sincer multă baftă la examen.
În acest moment mă retrag definitiv din discuție, așa că dacă iar interpretezi cu tot felul de prostii ceea ce am scris, n-ai decât să polemizezi cu tine însuți.

#169
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005
Eu totusi spun ca din momnent ce am venit pe forum si am intrebat, mi s-a raspuns iar eu ma "bagat la cutie", nu e chiar asa dracu' de negru. Si despre instructorul meu, nu o fi el cel mai bun din parcare dar cu siguranta nici cel mai slab. Iar ca drept dovada sta faptul ca am purtat cu el discutia aceasta despre franarea in caz de urgenta si mi-a spus foarte clar ca trebuie sa calc frana cat mai iute, nu ambreiaj, nu nimic. Plus ca este si o chestiune de logica. Iar daca fatucii respective despre care vorbesti nu-i prea merge mintea, nu e neaparat vina instructorului. Adica tu nu-ti dai seama de una singura ca in caz de urgenta trebuie sa calci frana si nu conteaza daca se inchide motorul ? Asta denota ca nu are minte pentru ca este o chestiune de logica elementara. Adica sare pietonul in fata iar tu ai grija motorului sa nu se inchida, cum vine asta ? Orice sofer incepator trebuie sa practice dezvoltarea reflexelor iuti, a timpului iute de raspuns in caz de urgenta. Eu unul daca iau permisul voi merge regulat intr-o parcare seara si voi exersa timpul de raspuns in caz de urgenta. Trebuie sa studiezi masina, cum raspunde, cum franeaza, cum e mai bine, faci teste, probezi, incerci, ca doar asta inseamna sa inveti.

Asa ca lasa-ma te rog cu deductii superficiale din astea ca sunt prost, instructorul e prost, toata lumea e proasta. Asa cum am spus nu sunt genul de individ ce astepata sa fie invatat, eu doar sa am masina pe mana mea ca in rest invat singur, nu am nevoie de dadaca. Rolul instructorului este pe post de ghid, indrumator, il mai intrebi una alta, nu am pretentia de a ma invata absolut totul. Daca omul nu-si da interesul singur sa invete, daca nu-si pune capul la contributie, poate avea 100 de instructori ca tot un sofer prost va fi.

Eu nu cred in ideea aceasta ca ai facut scoala, esti sofer. Nu, soferul se formeaza la volan, in timp, facand practica, dobandind experienta. Scoala iti asigura doar un minim necesar astfel incat sa poti catusi de cat sofa responsabil, dar nu te poate transforma intr-un sofer cu experienta, asta se capata numai in timp. De asta si spun: atat cat traim avem de invatat. Ori daca tu ai iesit din scoala, ai luat permisul si te-ai culcat pe o ureche ca esti sofer, inseamna ca nu mai lucrezi la dezvoltarea abilitatilor.

Edited by TheEverlastingShadow, 27 March 2017 - 22:52.


#170
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Pune-l pe instructorul tau sa iti arate in oug ceea ce ti-a spus (scris de tine in prima postare). Chestia cu 4 roti peste ax.
Apoi arata-i tu articolele referitoare la schimbarea directiei si depasire.
Intreaba-l apoi cum si-a reinnoit autorizatia.

#171
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Io, daca as fi instructor auto, m-as gandi ca o sa ma intalnesc in trafic cu toti aia pe care "i-am invatat". Asa ca m-as chinui sa ma protejez in primul rand pe mine.

#172
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,894
  • Înscris: 20.10.2015

View PostTheEverlastingShadow, on 27 martie 2017 - 22:32, said:

Eu totusi spun ca din momnent ce am venit pe forum si am intrebat, mi s-a raspuns iar eu ma "bagat la cutie", nu e chiar asa dracu' de negru. Si despre instructorul meu, nu o fi el cel mai bun din parcare dar cu siguranta nici cel mai slab. Iar ca drept dovada sta faptul ca am purtat cu el discutia aceasta despre franarea in caz de urgenta si mi-a spus foarte clar ca trebuie sa calc frana cat mai iute, nu ambreiaj, nu nimic. Plus ca este si o chestiune de logica. Iar daca fatucii respective despre care vorbesti nu-i prea merge mintea, nu e neaparat vina instructorului. Adica tu nu-ti dai seama de una singura ca in caz de urgenta trebuie sa calci frana si nu conteaza daca se inchide motorul ? Asta denota ca nu are minte pentru ca este o chestiune de logica elementara. Adica sare pietonul in fata iar tu ai grija motorului sa nu se inchida, cum vine asta ? Orice sofer incepator trebuie sa practice dezvoltarea reflexelor iuti, a timpului iute de raspuns in caz de urgenta. Eu unul daca iau permisul voi merge regulat intr-o parcare seara si voi exersa timpul de raspuns in caz de urgenta. Trebuie sa studiezi masina, cum raspunde, cum franeaza, cum e mai bine, faci teste, probezi, incerci, ca doar asta inseamna sa inveti.

Asa ca lasa-ma te rog cu deductii superficiale din astea ca sunt prost, instructorul e prost, toata lumea e proasta. Asa cum am spus nu sunt genul de individ ce astepata sa fie invatat, eu doar sa am masina pe mana mea ca in rest invat singur, nu am nevoie de dadaca. Rolul instructorului este pe post de ghid, indrumator, il mai intrebi una alta, nu am pretentia de a ma invata absolut totul. Daca omul nu-si da interesul singur sa invete, daca nu-si pune capul la contributie, poate avea 100 de instructori ca tot un sofer prost va fi.

Eu nu cred in ideea aceasta ca ai facut scoala, esti sofer. Nu, soferul se formeaza la volan, in timp, facand practica, dobandind experienta. Scoala iti asigura doar un minim necesar astfel incat sa poti catusi de cat sofa responsabil, dar nu te poate transforma intr-un sofer cu experienta, asta se capata numai in timp. De asta si spun: atat cat traim avem de invatat. Ori daca tu ai iesit din scoala, ai luat permisul si te-ai culcat pe o ureche ca esti sofer, inseamna ca nu mai lucrezi la dezvoltarea abilitatilor.

1. La franarea de urgenta, multi calca ambreiajul din reflex, nu constient. Pana la urma nu conteaza daca sari pe ambrieaj sau nu, masina tot acolo se opreste
2. In cazul tau daca eram cu instructor langa mine la examen, semnalizam la intrare, in mod normal n-o fac in cazul ala
3. Schimba instructorul. Ii prost mah.

#173
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001

View PostTsunnnami, on 28 martie 2017 - 18:30, said:

3. Schimba instructorul. Ii prost mah.
De la inceput i=am spus si eu asta

View Postdorin_2k, on 18 martie 2017 - 07:53, said:

Schimba instructorul. Verifica ce promovabilitate si cati elevi a avut. Daca nu are 70% promovabilitate, schimba-l.


#174
Andrewvasiliev92

Andrewvasiliev92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 11.07.2016
Soferia nu se explica, se invata in spatele volanului intro masina reala nu pe consola cum mai cred unii copii, ca sunt multi de astia de se cred soferi cu o masinuta puternica si daca nu esti cat de cat atent te fac carne tocata...

#175
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005

View PostTheEverlastingShadow, on 26 martie 2017 - 18:05, said:

Nu mi se pare aiurea cata vreme din spate-dreapta nu are ce sa-mi vina fiind la randul sau blocat de acelasi obstacol imobil, nu ? Cine sa-mi vina din dreapata cand eu tocmai am depasit un obstacol imobil aflat pe dreapta ?

Pai daca intr-adevar este ceva inutil, nomal ca ma deranjeaza avand in vedere ca o mare parte din atentie mi se duce la manevrarea batului de sermnalizare
N-o veni nimeni din spate dreapta dar cel din spatele tău are și el dreptul sa știe ce ai de gînd în continuare - o ții drept înainte sau revii pe banda ta. Ca să nu mai vorbesc de eventuala mașină care vine din față în caz că ești pe o stradă cu o bandă pe sens...
Cît despre atenție, exact ăsta e șpilul - după ce îți formezi reflexul cantitatea de atenție acordată semnalizării se va reduce serios.

Edited by Dany_Darke, 29 March 2017 - 16:54.


#176
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
presimt ca astazi cineva si-o va lua daca se continua cu offtopic si contraziceri de genul.

#177
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005
Revin cu detalii, DRPCIV a publicat statisticile de promovabilitate pentru anul 2016 iar instructorul meu are 78%, adica din 45 candidati, 35 au promovat. Deci nu e chiar instructotrul cel mai slab din parcare.

View Postdorin_2k, on 28 martie 2017 - 17:41, said:

Pune-l pe instructorul tau sa iti arate in oug ceea ce ti-a spus (scris de tine in prima postare). Chestia cu 4 roti peste ax.
Apoi arata-i tu articolele referitoare la schimbarea directiei si depasire.
Intreaba-l apoi cum si-a reinnoit autorizatia.
L-am intrebat, stai linistit. A spus ca este o solutie de compromis, nu este ceva dat dupa litera legii dar asa se practica. Si la examen mi-a spus sa semnalizez si revenirea ca asa e cel mai sigur.

Edited by Dany_Darke, 10 April 2017 - 21:28.


#178
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005
@Dany_Darke eu imi mentin parerea vizavi de marea majoritate de aici ce se dau experti intr-ale soferiei. Nu m-am referit neaparat la tine, dar multi au sarit la a trage concluzii pripite si rautacioase intr-un mod aproape gratuit, unii intr-un mod chiar agresiv. Gata ca sunt prost, ca nu am ce cauta la volan, ca sa iau sa merg cu tramvaiul, ho ba birjarilor ! Omu' invata, e incepator, gata e prost si nu are ce cauta la volan. Daca asta ti se pare tie atitudine fireasca, atunci eu nu mai zic nimic.

Gata, se poate inchide topicul pentru ca m-am lamurit. Semnalizez deja orice revenire, si asta e tot.

Edited by TheEverlastingShadow, 10 April 2017 - 22:01.


#179
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001

View PostTheEverlastingShadow, on 10 aprilie 2017 - 21:02, said:

L-am intrebat, stai linistit. A spus ca este o solutie de compromis, nu este ceva dat dupa litera legii dar asa se practica. Si la examen mi-a spus sa semnalizez si revenirea ca asa e cel mai sigur.
Deci el te invata dupa "solutii de compromis'? Nu dupa OUG?
Cand ai traseul?

#180
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011
dorin_2k, lasa-l, nu-l mai lua cu OUG-ul, ca poate te trezesti c-o sa-ti scrie si tie ceva de genul : "numai tu esti destept, noi ceilalti suntem niste prosti", cum mi-a scris mie de vreo 2 ori in mesajele mai vechi.
Din cate am inteles (daca ma insel imi cer scuze anticipat) a picat o data traseul, acum trebuie sa-l "re-dea" (ce sa-i faci, "solutiile de compromis" isi spun cuvantul).

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate