Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Si Renault a trisat la testele de emisii diesel
Last Updated: May 21 2017 23:08, Started by
Adm
, Mar 16 2017 08:54
·
0
#91
Posted 20 March 2017 - 17:22
Per total sunt sunt mai multe benzinare in Europa datorita a doua ratiuni importante :
- pretul de nou, in general mai mare pentru diesel, dar incurajata benzina in prezent mai abitir de avalansa de ascutitori - legislatia restrictiva fata de diesel in unele tari (ca de ex. Grecia) Sunt convins ca daca n-ar exista ascutitorile, taxele ar fi aceleasi iar pretul de nou ar fi identic la un motor cu aceeasi capacitate/putere indiferent ca-i pe benzina sau motorina, ar fi mai multe dieseluri decat benzinare. |
#92
Posted 20 March 2017 - 17:34
mufasa, on 20 martie 2017 - 17:13, said:
Grecia NU, ba dimpotriva nu prea au de loc masini diesel (ma refer la autoturisme). In Grecia ponderea dieselurilor noi era de 63% in 2015, in 2016 a scazut la 55,1% Ca o idee, in 1990 ponderea dieselurilor in Franta era de 33%, Belgia de 32%, iar in Germania de doar 9,8% In 2008, in Franta era de 77,3%, iar in Germania de 44%. Si totusi lumea a ramas cu ideea ce nemtii cu Merkel sunt cei care au facut lobby puternic pentru diesel Edited by valitudor, 20 March 2017 - 17:35. |
#93
Posted 20 March 2017 - 17:37
valitudor, on 20 martie 2017 - 17:34, said:
In Grecia ponderea dieselurilor noi era de 63% in 2015, in 2016 a scazut la 55,1% Ca o idee, in 1990 ponderea dieselurilor in Franta era de 33%, Belgia de 32%, iar in Germania de doar 9,8% In 2008, in Franta era de 77,3%, iar in Germania de 44%. Si totusi lumea a ramas cu ideea ce nemtii cu Merkel sunt cei care au facut lobby puternic pentru diesel Aia probabil nu umbla cu masini diesel produse de nemti ,le cumpara din Japonia si SUA? Nemtii nu au facut lobby pentru diesel ,au facut lobby pentru ce produc...ca se intampla sa produca diesel e partea a doua. Tampenia cu norma euro cine a gandit-o? Cumva Uniunea Europeana aka Germania? Edited by amtct, 20 March 2017 - 17:45. |
#94
Posted 20 March 2017 - 17:49
amtct, on 20 martie 2017 - 17:37, said:
Aia probabil nu umbla cu masini diesel produse de nemti ,le cumpara din Japonia si SUA? Nemtii nu au facut lobby pentru diesel ,au facut lobby pentru ce produc...ca se intampla sa produca diesel e partea a doua. Tampenia cu norma euro cine a gandit-o? Cumva Uniunea Europeana aka Germania? Toate marcile nemtesti la un loc nu au vandut in Franta mai mult de 23-25% din piata, cu cele franceze totalizand peste 50%. Asta in 2016. Asadar in Franta avem 50% masini franceze, 25% nemtesti, 25% restul. Tot nemtii sunt vinovati de ponderea aia imensa a dieselurilor din Franta lui 2008? Vina pentru norma Euro o spui in sens pozitiv sau negativ? Eu zic ca a avut si parti bune, dar si rele. |
#95
Posted 20 March 2017 - 17:56
valitudor, on 20 martie 2017 - 17:49, said: Toate marcile nemtesti la un loc nu au vandut in Franta mai mult de 23-25% din piata, cu cele franceze totalizand peste 50%. Asta in 2016. Asadar in Franta avem 50% masini franceze, 25% nemtesti, 25% restul. Tot nemtii sunt vinovati de ponderea aia imensa a dieselurilor din Franta lui 2008? Vina pentru norma Euro o spui in sens pozitiv sau negativ? Eu zic ca a avut si parti bune, dar si rele. Pai nu cred ca Franta era target-ul.Franta impoziteaza cilindreea nu?Sisteme aiurea de taxare duc la efecte din alea. Norma euro e rahatul care face Matizul mai "poluant" decat Ferrari 2015.Matizul e euro 3 din cate stiu.Tot spuneam ca am vazut zilele astea ca vor sa interzica masinile mai vechi de 20 de ani in Barcelona pentru ca polueaza.Ok deci Matizul de 20 de ani polueaza mai mult decat Ferrari 2015 doar pentru ca are alta norma euro? Eu la tampenia asta ma refer.Norma euro nu are legatura cu poluarea ci are legatura cu anul de fabricatie.Am mai dat exemplul cu Fiesta ,aceeasi masina acelasi motor intr-un an euro 3 iar anul viitor euro 4.Nu mai spun ca dupa UE Fiesta euro 3 polueaza mai mult decat un M5 euro 5. |
#96
Posted 20 March 2017 - 21:59
valitudor, on 20 martie 2017 - 17:34, said:
In Grecia ponderea dieselurilor noi era de 63% in 2015, in 2016 a scazut la 55,1% Ca o idee, in 1990 ponderea dieselurilor in Franta era de 33%, Belgia de 32%, iar in Germania de doar 9,8% In 2008, in Franta era de 77,3%, iar in Germania de 44%. Si totusi lumea a ramas cu ideea ce nemtii cu Merkel sunt cei care au facut lobby puternic pentru diesel |
#97
Posted 20 March 2017 - 22:07
#98
Posted 20 March 2017 - 22:23
#99
Posted 01 April 2017 - 21:39
utopium, on 16 martie 2017 - 09:09, said: Normele nu sunt aberante chiar deloc ... doar ca unii vor profit fara investitii mari. Si nu, dieselurile nu consuma in conditii reale semnificativ mai putin decat un turbo mic de putere comparabila. Exemplul simplu: 1.0 TSI 115 CP de la VAG, compara-l cu diesel pe aceeasi masina de putere/performante comparabile. Din punctul meu de vedere diesel-urile ar trebui sa dispara de pe autoturisme pentru ca nu isi mai justifica existenta raportat la cat costa/polueaza/consuma. Sa nu mai vorbim de a tracta o rulota... mufasa, on 20 martie 2017 - 17:22, said:
Per total sunt sunt mai multe benzinare in Europa datorita a doua ratiuni importante : - pretul de nou, in general mai mare pentru diesel, dar incurajata benzina in prezent mai abitir de avalansa de ascutitori - legislatia restrictiva fata de diesel in unele tari (ca de ex. Grecia) Sunt convins ca daca n-ar exista ascutitorile, taxele ar fi aceleasi iar pretul de nou ar fi identic la un motor cu aceeasi capacitate/putere indiferent ca-i pe benzina sau motorina, ar fi mai multe dieseluri decat benzinare. Mai tine cineva minte cand motorina era jumate din pretul benzinei? Acum motorina e mai scumpa in unelee tari (UK de ex) |
#100
Posted 20 May 2017 - 23:03
"Renault, deținut parțial de guvernul francez, este acuzat că a înșelat în testele de poluare privind motoarele diesel și pe benzină timp de peste 25 de ani. Managementul de top ar fi avut cunoștință de acest lucru."
Astia nici benzina nu s.au priceput sa faca cum trebuie. Talisman benzina are emisii trucate. Macar la benzina daca reuseau ceva. |
|
#101
Posted 20 May 2017 - 23:53
unbrutus, on 01 aprilie 2017 - 21:39, said:
Ei nu consuma mai putin... Sa fim seriosi. Mergi cu o masina cu benzina turbo mic cum ii zici tu cu 5 pers cu aer cond pe autostrada in germania cu 160km/h si vei avea fix dublu consumul fata de un diesel. Sa nu mai vorbim de a tracta o rulota... Am mers eu cu un prieten in Grecia 4000 km. Eu 1,5 ecoboost el 2.0 TDCi. Ambele masini cu 4 persoane, bagaje full, AC pornit. El mai avea o balena deasupra deoarece era hatch in timp ce eu nu am avut nevoie deoarece este sedan. Mers majoitar pe autostrada cu 140 km/h. La sfarsit eu am avut consum mediu de 6,9 l/100 iar el 7,2 l/100 km. Nu ii venea nici lui sa creada mai ales ca in oras a mea consuma cam cu 2-3 l in plus. Si stai ca abia acum de cand toate autoritatile cauta sa puna restrictii la diesel, au inceput si producatorii sa bage bani in dezvoltarea motoarelor pe benzina. Ce-ai zice daca si in oras un benzinar ar consuma tot cat un diesel sau mai putin ? Citeste aici : http://www.promotor....sel-ul-15569260 Edited by fortzoso, 20 May 2017 - 23:54. |
#102
Posted 21 May 2017 - 00:10
Ma omule, balena aia sau cum ii zice duce la un consum total diferit de cel normal, mai ales la viteze de autostrada.
Ti-am mai spus dar te-ai facut ca ploo. Ca fapt divers, la dublarea vitezei de deplasare a autovehiculului puterea necesară învingerii rezistenţei aerului este de 8 ori mai mare. Asa am auzit. |
#103
Posted 21 May 2017 - 00:53
Bine, o sa-ti spun un consum si cand vom merge vara asta la Vatra Dornei ca acolo o sa mearga fara. Cand am fost eu acolo cu 4 persoane si bagaje dar fara AC am avut consum de 5,4 l / 100 km. Cu AC nu stiu cat o sa am.
Oricum, unbrutus vorbeste in necunostinta de cauza de consumuri duble la benzinarele moderne. Nu le are duble nici la oras, darmite pe autostrada. Nu e vina mea ca unui diesel ii trebuie o cilindree cu 33% mai mare ca sa scoata aceeasi putere cu o benzinara. Probabil ca un 1.5 tdci ar fi avut consumuri mai bune dar ele ar trebui comparate cu 1.0 ecoboost care are aceeasi putere. |
#104
Posted 21 May 2017 - 01:13
Oricat ar fi consumul la motoarele moderne, benzina nu va avea randamentul unui motor diesel niciodata. E stiuta de la aparitia motoarelor.
|
#105
Posted 21 May 2017 - 05:42
Eu am mai spus-o, daca mergi incet cu masina (extraurban) e buna si o benzinara, ca nu va consuma mult mai mult.
Daca insa iti place sa o frigi, decartezi serios pentru placerea asta. |
|
#106
Posted 21 May 2017 - 07:25
Torquemada-666, on 20 mai 2017 - 23:03, said:
"Renault, deținut parțial de guvernul francez, este acuzat că a înșelat în testele de poluare privind motoarele diesel și pe benzină timp de peste 25 de ani. Managementul de top ar fi avut cunoștință de acest lucru." Astia nici benzina nu s.au priceput sa faca cum trebuie. Talisman benzina are emisii trucate. Macar la benzina daca reuseau ceva. Te rog sa fai un link in care se specifica ca Talisman are noxe mai mari decât ce este legal. Eu cred ca la tine strugurii au fost foarte scrii si daca nu ai putut sa iei talisman, acum arunci cu noroi in masina |
#107
Posted 21 May 2017 - 07:37
#108
Posted 21 May 2017 - 07:53
MicroEdge, on 21 mai 2017 - 07:25, said:
Te rog sa fai un link in care se specifica ca Talisman are noxe mai mari decât ce este legal. Eu cred ca la tine strugurii au fost foarte scrii si daca nu ai putut sa iei talisman, acum arunci cu noroi in masina RenaultNOx.jpg 68.51K 15 downloads Si link-ul. Edited by valitudor, 21 May 2017 - 07:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users