Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 

Si Renault a trisat la testele de emisii diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#91
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Per total sunt sunt mai multe benzinare in Europa datorita a doua ratiuni importante :
- pretul de nou, in general mai mare pentru diesel, dar incurajata benzina in prezent mai abitir de avalansa de ascutitori
- legislatia restrictiva fata de diesel in unele tari (ca de ex. Grecia)
Sunt convins ca daca n-ar exista ascutitorile, taxele ar fi aceleasi iar pretul de nou ar fi identic la un motor cu aceeasi capacitate/putere indiferent ca-i pe benzina sau motorina, ar fi mai multe dieseluri decat benzinare.

#92
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postmufasa, on 20 martie 2017 - 17:13, said:

Grecia NU, ba dimpotriva nu prea au de loc masini diesel (ma refer la autoturisme).

In Grecia ponderea dieselurilor noi era de 63% in 2015, in 2016 a scazut la 55,1%

Ca o idee, in 1990 ponderea dieselurilor in Franta era de 33%, Belgia de 32%, iar in Germania de doar 9,8%
In 2008, in Franta era de 77,3%, iar in Germania de 44%.
Si totusi lumea a ramas cu ideea ce nemtii cu Merkel sunt cei care au facut lobby puternic pentru diesel

Edited by valitudor, 20 March 2017 - 17:35.


#93
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

View Postvalitudor, on 20 martie 2017 - 17:34, said:

In Grecia ponderea dieselurilor noi era de 63% in 2015, in 2016 a scazut la 55,1%

Ca o idee, in 1990 ponderea dieselurilor in Franta era de 33%, Belgia de 32%, iar in Germania de doar 9,8%
In 2008, in Franta era de 77,3%, iar in Germania de 44%.
Si totusi lumea a ramas cu ideea ce nemtii cu Merkel sunt cei care au facut lobby puternic pentru diesel


Aia probabil nu umbla cu masini diesel produse de nemti ,le cumpara din Japonia si SUA?
Nemtii nu au facut lobby pentru diesel ,au facut lobby pentru ce produc...ca se intampla sa produca  diesel e partea a doua.

Tampenia cu norma euro cine a gandit-o? Cumva Uniunea Europeana aka Germania?

Edited by amtct, 20 March 2017 - 17:45.


#94
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postamtct, on 20 martie 2017 - 17:37, said:

Aia probabil nu umbla cu masini diesel produse de nemti ,le cumpara din Japonia si SUA?
Nemtii nu au facut lobby pentru diesel ,au facut lobby pentru ce produc...ca se intampla sa produca  diesel e partea a doua.

Tampenia cu norma euro cine a gandit-o? Cumva Uniunea Europeana aka Germania?

Toate marcile nemtesti la un loc nu au vandut in Franta mai mult de 23-25% din piata, cu cele franceze totalizand peste 50%. Asta in 2016.
Asadar in Franta avem 50% masini franceze, 25% nemtesti, 25% restul.
Tot nemtii sunt vinovati de ponderea aia imensa a dieselurilor din Franta lui 2008?

Vina pentru norma Euro o spui in sens pozitiv sau negativ? Eu zic ca a avut si parti bune, dar si rele.

#95
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

View Postvalitudor, on 20 martie 2017 - 17:49, said:


Toate marcile nemtesti la un loc nu au vandut in Franta mai mult de 23-25% din piata, cu cele franceze totalizand peste 50%. Asta in 2016.
Asadar in Franta avem 50% masini franceze, 25% nemtesti, 25% restul.
Tot nemtii sunt vinovati de ponderea aia imensa a dieselurilor din Franta lui 2008?

Vina pentru norma Euro o spui in sens pozitiv sau negativ? Eu zic ca a avut si parti bune, dar si rele.


Pai nu cred ca Franta era target-ul.Franta impoziteaza cilindreea nu?Sisteme aiurea de taxare duc la efecte din alea.

Norma euro e rahatul care face Matizul mai "poluant" decat Ferrari 2015.Matizul e euro 3 din cate stiu.Tot spuneam ca am vazut zilele astea ca vor sa interzica masinile mai vechi de 20 de ani in Barcelona pentru ca polueaza.Ok deci Matizul de 20 de ani polueaza mai mult decat Ferrari 2015 doar pentru ca are alta norma euro? Eu la tampenia asta ma refer.Norma euro nu are legatura cu poluarea ci are legatura cu anul de fabricatie.Am mai dat exemplul cu Fiesta ,aceeasi masina acelasi motor intr-un an euro 3 iar anul viitor euro 4.Nu mai spun ca dupa UE Fiesta euro 3 polueaza mai mult decat un M5 euro 5.

#96
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postvalitudor, on 20 martie 2017 - 17:34, said:

In Grecia ponderea dieselurilor noi era de 63% in 2015, in 2016 a scazut la 55,1%

Ca o idee, in 1990 ponderea dieselurilor in Franta era de 33%, Belgia de 32%, iar in Germania de doar 9,8%
In 2008, in Franta era de 77,3%, iar in Germania de 44%.
Si totusi lumea a ramas cu ideea ce nemtii cu Merkel sunt cei care au facut lobby puternic pentru diesel
Ar fi bizar sa ma contrazic cu tine in materie de arie auto si de aia nici n-o fac, dar acum cativa ani (5-7) vorbeam cu un grec care-mi spunea ca practic la ei nu-si ia nimeni (ca persoana fizica) masina diesel din cauza taxelor mari. Ulterior am urmarit aspectul si intr-adevar asa parea, atat din trafic cat si din slaba reprezentare a pompelor diesel in statiile de carburant. Ciudat !

#97
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu e vorba de asta.
Datele sunt publice pe site-ul ACEA

#98
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvalitudor, on 20 martie 2017 - 22:07, said:

Nu e vorba de asta.
Datele sunt publice pe site-ul ACEA
Ai dracu' olandezi...

#99
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postutopium, on 16 martie 2017 - 09:09, said:


Normele nu sunt aberante chiar deloc ... doar ca unii vor profit fara investitii mari.

Si nu, dieselurile nu consuma in conditii reale semnificativ mai putin decat un turbo mic de putere comparabila. Exemplul simplu: 1.0 TSI 115 CP de la VAG, compara-l cu diesel pe aceeasi masina de putere/performante comparabile. Din punctul meu de vedere diesel-urile ar trebui sa dispara de pe autoturisme pentru ca nu isi mai justifica existenta raportat la cat costa/polueaza/consuma.
Ei nu consuma mai putin... Sa fim seriosi. Mergi cu o masina cu benzina turbo mic cum ii zici tu cu 5 pers cu aer cond pe autostrada in germania cu 160km/h si vei avea fix dublu consumul fata de un diesel.
Sa nu mai vorbim de a tracta o rulota...

View Postmufasa, on 20 martie 2017 - 17:22, said:

Per total sunt sunt mai multe benzinare in Europa datorita a doua ratiuni importante :
- pretul de nou, in general mai mare pentru diesel, dar incurajata benzina in prezent mai abitir de avalansa de ascutitori
- legislatia restrictiva fata de diesel in unele tari (ca de ex. Grecia)
Sunt convins ca daca n-ar exista ascutitorile, taxele ar fi aceleasi iar pretul de nou ar fi identic la un motor cu aceeasi capacitate/putere indiferent ca-i pe benzina sau motorina, ar fi mai multe dieseluri decat benzinare.
Mai e un motiv, pretul la pompa la diesel a crescut constant.
Mai tine cineva minte cand motorina era jumate din pretul benzinei?
Acum motorina e mai scumpa in unelee tari (UK de ex)

#100
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
"Renault, deținut parțial de guvernul francez, este acuzat că a înșelat în testele de poluare privind motoarele diesel și pe benzină timp de peste 25 de ani. Managementul de top ar fi avut cunoștință de acest lucru."

Astia nici benzina nu s.au priceput sa faca cum trebuie.

Talisman benzina are emisii trucate. Macar la benzina daca reuseau ceva.

#101
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postunbrutus, on 01 aprilie 2017 - 21:39, said:

Ei nu consuma mai putin... Sa fim seriosi. Mergi cu o masina cu benzina turbo mic cum ii zici tu cu 5 pers cu aer cond pe autostrada in germania cu 160km/h si vei avea fix dublu consumul fata de un diesel.
Sa nu mai vorbim de a tracta o rulota...


Am mers eu cu un prieten in Grecia 4000 km. Eu 1,5 ecoboost el 2.0 TDCi. Ambele masini cu 4 persoane, bagaje full, AC pornit. El mai avea o balena deasupra deoarece era hatch in timp ce eu nu am avut nevoie deoarece este sedan. Mers majoitar pe autostrada cu 140 km/h. La sfarsit eu am avut consum mediu de 6,9 l/100 iar el 7,2 l/100 km.
Nu ii venea nici lui sa creada mai ales ca in oras a mea consuma cam cu 2-3 l in plus.
Si stai ca abia acum de cand toate autoritatile cauta sa puna restrictii la diesel, au inceput si producatorii sa bage bani in dezvoltarea motoarelor pe benzina.
Ce-ai zice daca si in oras un benzinar ar consuma tot cat un diesel sau mai putin ? Citeste aici :

http://www.promotor....sel-ul-15569260

Edited by fortzoso, 20 May 2017 - 23:54.


#102
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003
Ma omule, balena aia sau cum ii zice duce la un consum total diferit de cel normal, mai ales la viteze de autostrada.
Ti-am mai spus dar te-ai facut ca ploo.
Ca fapt divers, la dublarea vitezei de deplasare a autovehiculului puterea necesară învingerii rezistenţei aerului este de 8 ori mai mare. Asa am auzit.

#103
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Bine, o sa-ti spun un consum si cand vom merge vara asta la Vatra Dornei ca acolo o sa mearga fara. Cand am fost eu acolo cu 4 persoane si bagaje dar fara AC am avut consum de 5,4 l / 100 km. Cu AC nu stiu cat o sa am.
Oricum, unbrutus vorbeste in necunostinta de cauza de consumuri duble la benzinarele moderne. Nu le are duble nici la oras, darmite pe autostrada. Nu e vina mea ca unui diesel ii trebuie o cilindree cu 33% mai mare ca sa scoata aceeasi putere cu o benzinara. Probabil ca un 1.5 tdci ar fi avut consumuri mai bune dar ele ar trebui comparate cu 1.0 ecoboost care are aceeasi putere.

#104
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Oricat ar fi consumul la motoarele moderne, benzina nu va avea randamentul unui motor diesel niciodata. E stiuta de la aparitia motoarelor.

#105
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003
Eu am mai spus-o, daca mergi incet cu masina (extraurban) e buna si o benzinara, ca nu va consuma mult mai mult.
Daca insa iti place sa o frigi, decartezi serios pentru placerea asta.

#106
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View PostTorquemada-666, on 20 mai 2017 - 23:03, said:

"Renault, deținut parțial de guvernul francez, este acuzat că a înșelat în testele de poluare privind motoarele diesel și pe benzină timp de peste 25 de ani. Managementul de top ar fi avut cunoștință de acest lucru."

Astia nici benzina nu s.au priceput sa faca cum trebuie.

Talisman benzina are emisii trucate. Macar la benzina daca reuseau ceva.

Te rog sa fai un link in care se specifica ca Talisman are noxe mai mari decât ce este legal. Eu cred ca la tine strugurii au fost foarte scrii si daca nu ai putut sa iei talisman, acum arunci cu noroi in masina

#107
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postfortzoso, on 20 mai 2017 - 23:53, said:

Nu ii venea nici lui sa creada mai ales ca in oras a mea consuma cam cu 2-3 l in plus.

Bravo! Bravo! Posted Image

#108
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostMicroEdge, on 21 mai 2017 - 07:25, said:

Te rog sa fai un link in care se specifica ca Talisman are noxe mai mari decât ce este legal. Eu cred ca la tine strugurii au fost foarte scrii si daca nu ai putut sa iei talisman, acum arunci cu noroi in masina
Potivit EQUA, nivelul de noxe emise in trafic real de Renault-urile model 2016 sunt de peste 12x mai mari decat cele legale. Asta corespunde unui "Euro 0" :). Talisman nu a fost masurat de ei, insa cred ca are acelasi motor ca Megane 2016, sau nu?

Attached File  RenaultNOx.jpg   68.51K   15 downloads

Si link-ul.

Edited by valitudor, 21 May 2017 - 07:55.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate