Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Si Renault a trisat la testele de emisii diesel
Last Updated: May 21 2017 23:08, Started by
Adm
, Mar 16 2017 08:54
·
0
#1
Posted 16 March 2017 - 08:54
Pentru mine nu e nicio surpriza.
Toti au trisat, pentru ca altfel nu se putea! Cand normele sunt aberante, solutia este sa le ocolesti. Renault Investigated In France Over Emission Irregularities With 1.5-liter dCi Quote It all started in November 2015, when a German environmental lobby group has published a report that suggested the 1.6 dCi in the Espace produces some 25 times more NOx emissions than the limit enforced by the EU6 standard. A few more reports followed, but today, things got serious. French newspaper Libération cites a document published by DGCCRF, alleging that the automaker is preparing for a Dieselgate of its own. The publication notes that the Captur crossover and Clio IV hatchback exceed the regulatory threshold for nitrogen oxide emissions by 377% and 305%, respectively. Problema e simpla: costul adaptarii sistemelor cu AdBlue creste mult pretul masinii. Oamenii insa vor diesel, pentru ca in conditii reale (nu de laborator, trucate), consuma cca chiar si 50% vs suratele benzinare. Problema este ca polueaza mai mult (nu CO2) si scad veniturile la buget (mai putin carburant consumat). |
#2
Posted 16 March 2017 - 09:05
Guvernul incurajeaza sa se cumpere masini diesel, oferind un eco-bonus de 1500 ron peste programul rabla clasic.
|
#3
Posted 16 March 2017 - 09:09
Adm, on 16 martie 2017 - 08:54, said:
Cand normele sunt aberante, solutia este sa il ocolesti. Oamenii insa vor diesel, pentru ca in conditii reale (nu de laborator, trucate), consuma cca chiar si 50% vs suratele benzinare. Si nu, dieselurile nu consuma in conditii reale semnificativ mai putin decat un turbo mic de putere comparabila. Exemplul simplu: 1.0 TSI 115 CP de la VAG, compara-l cu diesel pe aceeasi masina de putere/performante comparabile. Din punctul meu de vedere diesel-urile ar trebui sa dispara de pe autoturisme pentru ca nu isi mai justifica existenta raportat la cat costa/polueaza/consuma. Edited by utopium, 16 March 2017 - 09:13. |
#5
Posted 16 March 2017 - 09:28
Nici eu nu vad nimic aberant in a cauta sa limitezi noxele emise de autoturisme.
Emissions could have far greater impact in Europe, where almost half passenger cars are diesel, than the US https://www.theguard...-analysis-shows Si cu toate astea, americanii se alarmeaza poate chiar mai tare decat noi: “Emissions of nitrogen oxides from these vehicles were as much as 40 times higher than the EPA standard, adding up to 15,000 metric tons of these chemicals into the air we breathe every year,” said Andrea Baccarelli, chair of the department of environmental health sciences at Columbia’s Mailman School. “It’s crucial that Americans and their government officials know the extent of the damage done to public health and the economy.” Volkswagen emissions cheat may lead to premature deaths Ne furam singuri caciula, trucheaza producatorii, mai trucheaza si consumatorii eliminant EGR-ul si apoi ne intrebam de ce se cresc cu rata alarmanta bolile aparatului respirator. Edited by gumball3000, 16 March 2017 - 09:35. |
#6
Posted 16 March 2017 - 09:35
Cum a trisat? Una e sa bagi un soft si sa modifici parametrii mainii si alta e sa testezi in conditii ideale si sa zici ca masina emana noxe mici.
|
#7
Posted 16 March 2017 - 09:49
Ca principiu și funcționare un motor Diesel este superior ca eficiență unuia Otto pe benzină ori de care ar fi, problema ar fi aceste pulberi în suspensie PM10 și PM2.5 pe care mai ales orășenii le înghit la greu !.Motoarele Diesel nu vor dispărea prea curând de la noi din țară pentru că sunt ”feblețea românului” și majoritatea n-au bani să-și permită mașini care nu poluează mediul.Toți cei care produc motoare Diesel mint cu nerușinare, folosesc sisteme și softuri pentru a păcăli măsurătorile, altfel n-ar rezista unul în fața celuilalt,rezolvarea după părerea mea ar fi,acceptarea unui sistem unic de catalizare și filtrare a gazelor montat și sigilat în funcție de cilindree pe orice motor care este în circulație Diesel și benzinar fie automobile,autobuze,camioane,tractoare,utilaje diverse etc. care nu îndeplinesc condițiile minime de poluare, apoi dacă acel catalizator având o garanție și o anumită dată de expirare, să nu mai permită circulația pe drumurile publice până nu va fi schimbat ”gratis”. Aceste catalizatoare sunt întradevăr foarte scumpe, dar se pot găsi fonduri pentru subvenționarea acestora dacă ținem cont ce ”accize nesimțite” își ia statul de la pompă și până la urmă chiar producătorii de petrol care fac câștiguri fabuloase pot fi obligați să plătească o taxă obligatorie pentru poluare, fără să crească prețul carburanților peste limita prețului de piață, dar cum toată mafia mondială a petrolului este nesătulă după câștiguri cu orice preț, chiar călcând pe cadavre, mă îndoiesc că vreodată se va aplica o astfel de propunere.
Edited by Viorelsolar, 16 March 2017 - 09:54. |
#8
Posted 16 March 2017 - 09:50
Adm, on 16 martie 2017 - 08:54, said:
Pentru mine nu e nicio surpriza. Toti au trisat, pentru ca altfel nu se putea! Cand normele sunt aberante, solutia este sa il ocolesti. Zau? In SUA in aceleasi teste onroad in care VW le-a depasit cu mult BMW era in limite legale. De acord, e alta clasa auto insa au dovedit ca normele pot fi respectate si fara a trisa. Scuze, dar seamana a politica gen declaratiile lui Severin (,,daca toti sunt corupti atunci nimeni nu e corupt"). Edited by Hansolo, 16 March 2017 - 09:52. |
#9
Posted 16 March 2017 - 09:54
1. BMW in US vinde doar 6 cilindri, cu nitel mai putini CP la modelele precedente de X5, iar la cele noi au pus AdBlue.
2. Cum ziceam, problema este legata de costuri! Adaugarea sistemului adblue implica modificari - costuri de proiectare si implementare prea mari pt categoria respectiva de pret. Asadar, solutii exista, dar costa! Costa destul de mult, pt ca Renault sa declare anul trecut ca ei vor renunta la dieseluri (mici), din simplul motiv ca nu mai renteaza ca pret. Problema este ca aceste norme sunt facute din pix, ca si cum poti programa progresul tehnologic. E ca si cum s-ar decreta ca in urmatorii 50 de ani e musai sa descoperim metode de a atinge "viteza superluminica"! |
#10
Posted 16 March 2017 - 10:06
utopium, on 16 martie 2017 - 09:09, said:
Normele nu sunt aberante chiar deloc ... doar ca unii vor profit fara investitii mari. Au fost taiate din pix fara nicio sustinere tehnica. Asta iese cand suntem condusi de manageri economisti care habar n-au ce semneaza si ce implica deciziile lor. |
|
#11
Posted 16 March 2017 - 10:09
nimic de mirare, chiar ma miram ca nu aud nimic concludent de motoarele de la compania de romburi.
lumea cumpara diesel pentru ca doresc sa nu cheltuie mult cu masina si deplasarea. motorul diesel este mai scump insa mai fiabil ! |
#12
Posted 16 March 2017 - 10:22
Sistemele astea sunt implementate demult in alte domenii. De exemplu, in domeniul naval unde acolo se polueaza masiv as putea spune, regulile internationale au devenit din ce in ce mai stricte. Asa ca pentru prevenirea poluarii se folosesc sisteme de Urea care folosesc cam acelasi amestec ca si AdBlue dar si principiul de functionare este acelasi cu conditia ca temperatura evacuarii sa atinga anumite valori astfel se infunda catalizatoarele.
Acum din ce imi spunea cineva, la un Ford din 2007 cica ar avea acel sistem de filtru de particule doar ca spre deosebire de VW care foloseste motorina, la Ford se foloseste un lichid special. Acum cand am vazut ce inseamna AdBlue, m-a dus cu gandul exact la acel sistem de catalizare. |
#13
Posted 16 March 2017 - 10:24
Mihai_3, on 16 martie 2017 - 10:09, said:
nimic de mirare, chiar ma miram ca nu aud nimic concludent de motoarele de la compania de romburi. lumea cumpara diesel pentru ca doresc sa nu cheltuie mult cu masina si deplasarea. motorul diesel este mai scump insa mai fiabil ! De fapt, motorul diesel este mai scump si mai putin fiabil, dar consuma mai putin. |
#14
Posted 16 March 2017 - 10:29
Adica aceste motoare diesel de pe Renault/VW nu treceau testele de poluare "pe bune'' ?
|
#15
Posted 16 March 2017 - 10:31
Viorelsolar, on 16 martie 2017 - 09:49, said:
Ca principiu și funcționare un motor Diesel este superior ca eficiență unuia Otto pe benzină ori de care ar fi, problema ar fi aceste pulberi în suspensie PM10 și PM2.5 pe care mai ales orășenii le înghit la greu !.Motoarele Diesel nu vor dispărea prea curând de la noi din țară pentru că sunt ”feblețea românului” și majoritatea n-au bani să-și permită mașini care nu poluează mediul.Toți cei care produc motoare Diesel mint cu nerușinare, folosesc sisteme și softuri pentru a păcăli măsurătorile, altfel n-ar rezista unul în fața celuilalt,rezolvarea după părerea mea ar fi,acceptarea unui sistem unic de catalizare și filtrare a gazelor montat și sigilat în funcție de cilindree pe orice motor care este în circulație Diesel și benzinar fie automobile,autobuze,camioane,tractoare,utilaje diverse etc. care nu îndeplinesc condițiile minime de poluare, apoi dacă acel catalizator având o garanție și o anumită dată de expirare, să nu mai permită circulația pe drumurile publice până nu va fi schimbat ”gratis”. Aceste catalizatoare sunt întradevăr foarte scumpe, dar se pot găsi fonduri pentru subvenționarea acestora dacă ținem cont ce ”accize nesimțite” își ia statul de la pompă și până la urmă chiar producătorii de petrol care fac câștiguri fabuloase pot fi obligați să plătească o taxă obligatorie pentru poluare, fără să crească prețul carburanților peste limita prețului de piață, dar cum toată mafia mondială a petrolului este nesătulă după câștiguri cu orice preț, chiar călcând pe cadavre, mă îndoiesc că vreodată se va aplica o astfel de propunere. In cazul de fata problema dieselelor nu este legata de particule (au emisii mai mici decat Otto inj. directa + turbo) ci de NOx. Nu poti monta acelasi sistem de tratare a gazelor pe toate motoarele, fiecare motor are particularitatile sale de functionare / ardere. |
|
#16
Posted 16 March 2017 - 10:32
Să fie taxe mai mici pentru maşinile care au tehnologii noi!
|
#17
Posted 16 March 2017 - 10:33
Adm, on 16 martie 2017 - 09:54, said:
1. BMW in US vinde doar 6 cilindri, cu nitel mai putini CP la modelele precedente de X5, iar la cele noi au pus AdBlue. 2. Cum ziceam, problema este legata de costuri! Adaugarea sistemului adblue implica modificari - costuri de proiectare si implementare prea mari pt categoria respectiva de pret. Asadar, solutii exista, dar costa! Costa destul de mult, pt ca Renault sa declare anul trecut ca ei vor renunta la dieseluri (mici), din simplul motiv ca nu mai renteaza ca pret. Problema este ca aceste norme sunt facute din pix, ca si cum poti programa progresul tehnologic. E ca si cum s-ar decreta ca in urmatorii 50 de ani e musai sa descoperim metode de a atinge "viteza superluminica"! Mi se pare normal. Cine da 30.000 e sau mai mult pe un Reno? Pe BMW sau VAG dai, dar pe reno niciodata. De asta nu.si permit. |
#18
Posted 16 March 2017 - 10:37
Torquemada-666, on 16 martie 2017 - 10:33, said:
Mi se pare normal. Cine da 30.000 e sau mai mult pe un Reno? Pe BMW sau VAG dai, dar pe reno niciodata. De asta nu.si permit. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users