Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Dacia 1310 vs Matiz

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
184 răspunsuri în acest subiect

#37
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005
Cind am avut 1310, niciodata nu eram sigur ca ajung cu masina la destinatie, in sensul ca nu o sa se strice in drum. De foarte multe ori m-a lasat in drum, uneori a fost FOARTE util faptul ca stiam sa ii repar citeva fleacuri, cum ar fi cureaua de ventilator, sa ii pun radiatorul la loc (sa nu atinga ventilatorul), sa ii desfund jiglerul de relanti, sa ii scutur sita filtrului carburatorului, sa ii schimb pipa sau capacul delco...

La dacie trebuie sa ai chei si surubelnite in buzunarul de la usa, sa fie la indemina.

E drept ca Dacia cu injectie merge mult mai bine... dar si acolo mi-am exersat talentul minitechnicus, cind masina de serviciu avea parkinson la turatia de relanti...

#38
evenelinno

evenelinno

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 23.02.2008
In legatura cu motorizarile pe dacie....au existat urmatoarele : 1100 ( disparuta de mult   :deadtongue: ) 1300 ( au mai ramas cateva exemplare  :confuzzled: ) 1310( destul de multe pasuna strazile oraselor ) 1410 ( cele mai noi ) dar s-a fabricat din 98 incepand si un numar limitat de exemplare cu motor de 1600 cc ( respectiv motor de nova pus pe berlina) care dezvolta 75 de cai (53 kw) eu personal detin o astfel de dacie si va pot spune ca intradevar se mai strica cate ceva la ea, mai ales iarna.Cand a iesit din fabrica a avut carburator dublu....eu am cumparato la 50.000 km si am tinut acel carburator dublu pe ea cam 2 luni, am mers 180 km/h va spun sincer, trepida fiinda la acea viteza Dacia nu are stabilitate dar oricum 180 km/h cu o dacie berlina din 98 e ceva.Cand am ajuns la concluzia ca in oras consuma cu acel carburator dublu in jur de 13 l mi-am cumparat un carburator simplu de dacie 1400.s-a redus automat consumul...in prezent consuma urban 9-10 si extraurban 6.Dar cum fiecare avantaj are un dezavantaj....nu mai prinde decat 160 km/h cu acest carburator simplu.Va spun sincer ca am dat linie cu o skoda Fabia de 1.4 , dacia avand carburatorul simplu pe ea...pana la viteza de 100 km\h a fost inaintea skodei cu mult,insa dupa 100\h dacie urca in ture mai greu.Daca as fi sa aleg intre un matiz si o dacie relativ noua....as alege un matiz bun,nu oricare matiz,deoarece stim cu totii ca sunt si matizuri ``diluate`` de puteri.Cum a mai zis si cineva mai sus in rubrica....dacia e o masina de 30 de ani indiferent ca e din 70` sau din 2000` tehnologia de baza a ramas aceasi ( excluzand injectia).Intrebarea cheie: crezi ca o sa reziste matizul cat o rezistat dacia?   :nonobad: iar raspunsul: niciodata!.matizul e o masina de moment... o iei, o ti 5 ani si e terminata, in schimb daciile is de cand ii lumea  :thumbup: . In legatura cu solenza,a zis cineva ca e ``naspa`` va spun eu ca ii o masina adevarata din toate punctele de vedere: fiabilitate, putere, consum,tabla(multi isi imagineaza ca ii ca dacia bunicilor lor...care ii toata coapta- nu este asa!).In final va spun ca as alege Matizul chiar daca am mai mult respect pentru Dacie! Oricum....si matizul ii o masina depasita  :thumbdown:  ! Asfalt uscat!

#39
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.004
  • Înscris: 22.12.2004
"Cand a iesit din fabrica a avut carburator dublu....eu am cumparato la 50.000 km si am tinut acel carburator dublu pe ea cam 2 luni, am mers 180 km/h va spun sincer, trepida fiinda la acea viteza Dacia nu are stabilitate dar oricum 180 km/h cu o dacie berlina din 98 e ceva.Cand am ajuns la concluzia ca in oras consuma cu acel carburator dublu in jur de 13 l mi-am cumparat un carburator simplu de dacie 1400.s-a redus automat consumul...in prezent consuma urban 9-10 si extraurban 6.Dar cum fiecare avantaj are un dezavantaj....nu mai prinde decat 160 km/h cu acest carburator simplu.Va spun sincer ca am dat linie cu o skoda Fabia de 1.4 , dacia avand carburatorul simplu pe ea...pana la viteza de 100 km\h a fost inaintea skodei cu mult,insa dupa 100\h dacie urca in ture mai greu."

folosesti laptop si mulinete shimano, este? fir intins!  

dacia 1300 e eterna, frate. o ingropi de doi ani si tot se gaseste cate unul sa o dezgroape pentru autopsie :D

#40
nicu_studio

nicu_studio

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 12.01.2007
daca circuli doar prin oras,e bun matizul,dar in afara Dacia e mult mai buna.matizul in afara localitatilor e pericol public,are o instabilitate iesita din comun.iar motorul ala de 800  al sau consuma aproape cat o dacie.asa ca.... mai bine nici dacie dar nici matiz!!!

#41
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.018
  • Înscris: 06.04.2007

 erik, on Feb 23 2008, 11:27, said:

dacia 1300 e eterna, frate. o ingropi de doi ani si tot se gaseste cate unul sa o dezgroape pentru autopsie :D

Foaarte tare!  :lol:
Gata, o punem la naftalina mai vreo 2 ani  :D

#42
A_Ionut

A_Ionut

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 652
  • Înscris: 05.08.2007
Pentru oras matiz, pentru drumuri lungi Dacia cu toate ca te poate lasa pe mijlocul autostrazii(dar cu putina sarma sau ajutor din cutia cu piese din portbagaj pleci)
Oricum matizul la drum lung e sinucidere. Am avut 1 an matiz nou de la firma si faceam constanta bucuresti cam de 2 ori/ luna- jenant.
Eu ii spun cutia mortii. Doame fereste daca intra ceva in mine.
Sa nu mai spun ca pe valea oltului cu masina plina 5 persoane treceau tirurile pe langa mine de ziceai ca sunt numai editii limitate sportive!
Cu dacia nu am avut probeleme dinastea.
Spre norocul meu ma simt bine intr-o spaniola cu iz nemtesc la ora asta.

#43
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.004
  • Înscris: 22.12.2004
apropo de "cutia mortii" uita-te putin aici:

http://www.euroncap....iz_2000/65.aspx

in locul tau m-as gandi de doua ori inainte sa aleg intre dacie si matiz dpdv al sigurantei. matizul a fost proiectat in ideea sa se deformeze controlat la impact frontal, are intarituri in portiere care isi fac bine treaba la impact lateral. Dacia se dezintegreaza la orice impact, odata cu nefericitii care se afla in ea.

daca te depaseau tirurile pe valea oltului inseamna ca nu prea stiai sa mergi cu matizul... daca tu crezi ca diferenta de 3 cp si 20% greutate in plus la dacia te ajuta mai mult pe valea oltului. (nu vorbesc de cuplu pentru ca daca vrei sa te intreci cu tirurile in rampa trebuie sa turezi motorul, nu sa mergi cu 3300-3500 rpm)

dacia 1300 are deja 40 de ani si este laudata pentru ca se strica saptamanal dar se repara usor, cu sarma si ciorapi de dama. pentru orice masina fabricata dupa 1965 comparatia cu dacia 1300 este o jignire... deci dacia 1300, rest in peace :D

#44
adipo

adipo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 95
  • Înscris: 21.01.2007
Daca ai bani de Matiz de ce nu iti iei o Solenta?
Am si eu, chiar 2, Dacii d'astea de 1600cmc.
La fel s-a schimbat carburatorul dublu corp cu unul simplu din motive de  consum (acum consuma 5-6 l/extraurban si 7-9 l/urban <in functie de anotimp si trafic>).
Ba chiar ma pot lauda ca am consumat si 4.6l/100km (extraurban, viteza 70-90km/h cu varfuri pana la 120km/h, facut plin/plin la aceeasi pompa).
Fug bine intradevar, chiar si cu carburator simplu, sunt suficient de stabile pana la 130km/h (peste doar pe autostrada recomand), dar au probleme cu rugina. Ambele sunt din 1996, una are in jur de 60000km iar cealalta 90000km.
Acum mi-am cumparat si masina noua, un Peugeot 206 Sedan 1,4L 75CP.
Ca "vigoana" este comparabila cu Daciile astea doua de 1600cmc.

#45
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.156
  • Înscris: 29.09.2006
nu stiu ce denigratii atat Dacia 1310. eu am avut una din 2003 pe injectie+gpl= combustibil f ieftin si cei care zic ca "mergi cu butelia in spate" ori sunt rautaciosi ori ignoranti. vreau sa va zic ca in 5 ani de zile nu am schimbat decat cutia de directie(<3 mil)+ consumabilele aferente(ulei, lichid de frana etc). masina nu a fost tinuta in garaj si cu toate astea avea f putina rugina(la stergatoare). nu stiu cati cai avea dar am mers cu 155km/h incarcata 5pers si alimentata cu gpl in momentul respectiv.bafta

#46
adriadarian

adriadarian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 39
  • Înscris: 04.05.2008

 paco rabanne, on 4th April 2008, 20:35, said:

nu stiu ce denigratii atat Dacia 1310. eu am avut una din 2003 pe injectie+gpl= combustibil f ieftin si cei care zic ca "mergi cu butelia in spate" ori sunt rautaciosi ori ignoranti. vreau sa va zic ca in 5 ani de zile nu am schimbat decat cutia de directie(<3 mil)+ consumabilele aferente(ulei, lichid de frana etc). masina nu a fost tinuta in garaj si cu toate astea avea f putina rugina(la stergatoare). nu stiu cati cai avea dar am mers cu 155km/h incarcata 5pers si alimentata cu gpl in momentul respectiv.bafta
                   Pot spune ca esti baftos.  Eu cu prima dacie am invatat mecanica de la a la z. Era si mai veche si "era justificata" chestia.   Cand am schimbat-o cu una mai noua situatia s-a schimbat in sensul ca nu a mai avut nici o scuza ,dar defecte fara numar.I-am dat tot ce s-a putut mai bun,ulei BP bucsi de fartec... ce nu i-am dat, o menajam ,o bibileam, nevasta nu primea acelasi tratament.Adevarul ca arata super,si nu suna nimic,DAR la drum lung trebuia sa crape ceva ,o toba ruginita ,o pompa de apa.un bloc de lumini,ce am invatat cu prima am exersat pe a doua. Am fost adeptul daciei cu d mic ptr.ca mi-am pierdut respectul pentru aceasta firma.Norocul meu ca mi-a si placut mecanica dar nici trusa cu scule nu mi-a lipsit din portbagaj. :worthy: In privinta stabilitatii,varza, cu suspensia pufoasa cu care este dotata dacia nici nu se pune problema stabilitatii mai ales la viteze mari se inclina ,ce vorbesc eu face tangaj de te apuca raul de mare.E dovedit stintific ca o masina stabila la viteze mari zdruncina in draci la viteze mici de aceea la masinile performante ai optiuni(reglaje prestabilite )pentru suspensii(soft,sport,etc)    Singurul avantaj era ca gaseai piese pe toate drumurile si destul de ieftine ,dar cine nu se pricepea la mecanica?     Acel avantaj a disparut odata cu motoarele  pe injectie (dejectie). Am trecut la Matiz si am scapat de sindromul capotei ridicate,acum am comfort,climatizare,servodirectie ,alarma ,inchidere centralizata si toate la un pret rezonabil.A-pro-pos ,cand am fost dupa Matiz, pe autostrada  cu dacia 1300 cu 130km/h dupa 69kmgarnitura de chiuloasa arsa.Ieftin, cateva zeci de lei +400 tractarea.reparatia moca ca e de la mine.Prin comparatie stabilitatea este superioara la matiz,e mult mai usor de condus si a disparut acel incomfort din cauza banchetei prea moi. Dezavantajul este pretul pieselor.care este semnificativ mai mare dar sincer prefer sa schimb mai scump dar rar decat des si ieftin.   Am o singura teama si anume in cazul unei defectiuni la motor cu toata mecanica pe care o stiu si cu tot cu manualul de reparatie din dotare am 70% sanse (nesanse) sa nu o pot repara in drum si acum sunt optimist. Chiar daca teoretic as sti sa o repar, practic nu stiu daca as avea loc de intors.Cine are Matiz cu ac +servo stie ce zic,cine nu are va zic doar ca atunci cand am facut schimbul de ulei 2 flacai s-au chinuit un sfert  de ora sa desfaca  sa scoata si sa bage amaratul ala de filtru,si flacaii erau angajati acolo si asta faceau zilnic, schimbau ulei. Nu mai  ai loc sa bagi nici  o bricheta in cumpartimentul motor.Per ansamblu  nu exista termen de comparatie intre Matiz si dacie.    Acum sa nu imi sara nimeni in cap va zic ceva ,masina mea de suflet este Passat-ul dar nu mi-am permis nici masina nici macar motorina pe care o consuma .Am luat Matizul pentru ca la ce bani aveam era singura masina care avea dotarile dorite ,o vechime acceptabila si un pret decent+un consum mic . Nu regret deloc alegerea facuta.Cine vrea masina si nu are decat bani de dacie  sa-si ia dacie .La urma urmei toti facem compromisuri  si tot ce am scris eu este parerea mea pe care nimeni nu ma va face sa mi-o schimb dar pe care nu vreau sa o impun nimanui.Drumuri bune.

Editat de adriadarian, 18 iunie 2009 - 22:47.


#47
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Filtrul de ulei se desface cu mana(si se strange tot cu mana) dupa ce in prealabil se scoate gura de admisie a aerului(desfaci un surub) si eventual, daca iti sta in drum, muti teava de la pompa de servo(se misca foarte usor). In 5 minute nu ai ce face. Nu se strange filtrul cu cheia.

#48
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.018
  • Înscris: 06.04.2007
Numa' daca mergi in service, ti-l strang aia de nici cu dalta nu-l mai dai jos.

#49
stupidcow

stupidcow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.437
  • Înscris: 24.12.2004
Matiz de departe: calitate, dotari, aspect, fiabilitate mult mai bune decat la o dacie 1300. Portbagajul intradevar este mai mic, dar in rest nimic de zis. Indraznesc sa zic ca materialele interioare sunt mai de calitate chiar si decat cele de pe Logan

#50
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.018
  • Înscris: 06.04.2007
Nu nu, Dacia 1300 e mai buna.
Chiar daca are 40 ani mai mult, bate Matizu (mai putin la demaraj, da' la viteza o Dacia buna ii da clasa, la 150 ii dai flashuri sa dea pe prima banda).

#51
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.804
  • Înscris: 08.02.2007
subscriu si eu
ca fost posesor/conducator de 1300 si 1310; pentru 3 luni conducator de Matiz, am vazut diferenta
eu as tine cont de faptul ca am 1,90 m inaltime si in dacie imi cam pupam genunchii
in Matiz intr-adevar spatiul din spate (in conditiile in care eu dadeam scaunul maxim in spate) lasa de dorit
dar diferenta de condus si tinuta de drum nu se compara
nu mi-am luat desi mi-a placut, pentru ca nu e genul meu
dar e altceva

#52
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Hai mai Octaviane, te credeam om serios. Da, Dacia 1300/1310 merge cu 150, problema se pune insa cat timp? Sa nu mai spun ca erori mai mari la kilometraj ca la dacie n-am vazut in viata mea la vreo masina. Sa fim seriosi, cu un matiz bun poti sta la 150 fara nici o problema, chiar mai sus de atat, aproape de 160. Cu o dacie insa...nu stiu cat dureaza pana se duce dracului motorul.
Cat despre locul din spate, indraznesc sa te contrazic. Daca imi reglez in dacia de acasa in asa fel scaunul incat sa stau ca in matiz(sa nu ating volanul cu genunchii) in spate locul este mai mic decat in matiz. De asemenea, pozitia in scaune si pe bancheta din spate nu prea se compara. Singurul lucru la care este superioara dacia este portbagaju, suspensia DAR NUMAI PE DRUMURI PROASTE si poate incapatanarea cu care a rezistat in timp, legata de sarma, cu uleiuri proaste, piese nasparli, etc. Este cam cum ai compara un Matiz cu seria 3 si ai concluziona ca matizul este mai bun.

Faza amuzanta de acum 1 saptamana: mergeam la campina, pe DN si aproape de Banesti, la vreo 4-5km, in timp ce eu mergeam constant cu 110, din cauza plictiselii care ma cotropise, vad pe banda 2 o ragalie de dacia 1310 cum venea "amenintator" cu vreo 115-120. La volan un individ la vreo 26-28 ani. Ajunge in dreptul meu, claxoneaza, ma uit spre el si-mi face cu mana, in semn de "pa-paaa". Ma lasa rece gestul lui ce ar fi trebuit sa ma faca sa ma simt umilit si-mi vad de drum in timp ce citeam pe luneta daciei "eat my dust", oarecum amuzat. La intrare in Banesti ce sa vad? Masina trasa pe dreapta, capota deschisa si abur iesind dinspre motor, pretenul meu se uita a paguba la motor. I-am dat un claxon scurt si l-am salutat, asa cum ma salutase si el pe mine, ca doar sunt un gagiu respectuos. Fata gagiului: priceless.

Editat de closchkutza, 22 iunie 2009 - 20:56.


#53
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.018
  • Înscris: 06.04.2007
Eu erori pe ceas la 1300 nu prea am (la 150 Logan la Dacia 1300 de acasa am 135/h, pe gps am luat 147).
Tu nu ai mai mare siguranta la 150 cu Matizu  fata de cum am eu cu o Dacia 1300 sau 1400 buna (adica sa fie bine pusa la punct).
Cu Matizu la 150 m-am simtit ca intr-o canoe plecata la pescuit.
Si cel mai simpatic era ca la 150 sa fac semne cu farurile (am trei martori, adica inclusiv soferul de pe Matiz, trebuie numai sa-i reunesc, ceilalti doi erau la mine in Dacia 1300!! care era in stare sa urce in 5500 rpm fara sa crape motorul).

Unde nu se pune Dacia 1300 cu Matizu, e la demaraj, chiar si cu doua persoane in Matiz, pe demaraj am fost luat (nu mult, dar s-a dus).
E foarte sprinten pt mica motorizare, dar la deal sau viteza mare se vad acei cp in plus.

PS: crede-ma ca o Dacia berlina 1400 in 5 trepte iti da clasa (face probleme si la lesinatu 1.4 mpi).
Eu cu a mea desigur ca n-am ce manca din Matiz, pe tr IV chiar ma distrez  :rolleyes:

Editat de Octavian___28, 22 iunie 2009 - 21:30.


#54
adriadarian

adriadarian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 39
  • Înscris: 04.05.2008

 closchkutza, on 22nd June 2009, 21:55, said:

Hai mai Octaviane, te credeam om serios. Da, Dacia 1300/1310 merge cu 150, problema se pune insa cat timp? Sa nu mai spun ca erori mai mari la kilometraj ca la dacie n-am vazut in viata mea la vreo masina. Sa fim seriosi, cu un matiz bun poti sta la 150 fara nici o problema, chiar mai sus de atat, aproape de 160. Cu o dacie insa...nu stiu cat dureaza pana se duce dracului motorul.
Cat despre locul din spate, indraznesc sa te contrazic. Daca imi reglez in dacia de acasa in asa fel scaunul incat sa stau ca in matiz(sa nu ating volanul cu genunchii) in spate locul este mai mic decat in matiz. De asemenea, pozitia in scaune si pe bancheta din spate nu prea se compara. Singurul lucru la care este superioara dacia este portbagaju, suspensia DAR NUMAI PE DRUMURI PROASTE si poate incapatanarea cu care a rezistat in timp, legata de sarma, cu uleiuri proaste, piese nasparli, etc. Este cam cum ai compara un Matiz cu seria 3 si ai concluziona ca matizul este mai bun.

Faza amuzanta de acum 1 saptamana: mergeam la campina, pe DN si aproape de Banesti, la vreo 4-5km, in timp ce eu mergeam constant cu 110, din cauza plictiselii care ma cotropise, vad pe banda 2 o ragalie de dacia 1310 cum venea "amenintator" cu vreo 115-120. La volan un individ la vreo 26-28 ani. Ajunge in dreptul meu, claxoneaza, ma uit spre el si-mi face cu mana, in semn de "pa-paaa". Ma lasa rece gestul lui ce ar fi trebuit sa ma faca sa ma simt umilit si-mi vad de drum in timp ce citeam pe luneta daciei "eat my dust", oarecum amuzat. La intrare in Banesti ce sa vad? Masina trasa pe dreapta, capota deschisa si abur iesind dinspre motor, pretenul meu se uita a paguba la motor. I-am dat un claxon scurt si l-am salutat, asa cum ma salutase si el pe mine, ca doar sunt un gagiu respectuos. Fata gagiului: priceless.
                          Cum am scris mai inainte ,cand am fost sa cumpar Matizul,am mers cu o dacie , nu conduceam eu ptr.ca eu nu m-as fi aventurat cu 130km/h cu dacia. A depasit tot ce a prins in fata dar la km 69 s-a aprins scurt becul de la temp.si pana sa opreasca masina s-a oprit motorul.Garnitura arsa .Singura deosebire e ca nu am facut semne cu mana decat celui de la tractari. Cine a trecut in 10 iunie pe la 4 dimineata pe autostrada dinspre Pitesti spre Bucuresti poate confirma. Si inca ceva la mine in oras este un dealer dacia ,am trecut prin  spatele firmei si am vazut in zona service vreo 3 caroserii de Logan turtite ,inclusiv pavilionul.Am o intrebare,daca Matizul nu e stabil oare acele dacii au facut toate testul elanului  sau poate sunt cumva si mai instabile? Cu Dacia berlina cand luai un viraj mai strans simteai de multe ori ca e la limita si mai cedai un pic din volan sa nu sari calul (avea servomuschi),la logan oare nu-ti da falsa impresie ca e stabila si te face sa-i depasesti limitele?

 Octavian___28, on 22nd June 2009, 22:27, said:

Eu erori pe ceas la 1300 nu prea am (la 150 Logan la Dacia 1300 de acasa am 135/h, pe gps am luat 147).
Tu nu ai mai mare siguranta la 150 cu Matizu  fata de cum am eu cu o Dacia 1300 sau 1400 buna (adica sa fie bine pusa la punct).
Cu Matizu la 150 m-am simtit ca intr-o canoe plecata la pescuit.
Si cel mai simpatic era ca la 150 sa fac semne cu farurile (am trei martori, adica inclusiv soferul de pe Matiz, trebuie numai sa-i reunesc, ceilalti doi erau la mine in Dacia 1300!! care era in stare sa urce in 5500 rpm fara sa crape motorul).

Unde nu se pune Dacia 1300 cu Matizu, e la demaraj, chiar si cu doua persoane in Matiz, pe demaraj am fost luat (nu mult, dar s-a dus).
E foarte sprinten pt mica motorizare, dar la deal sau viteza mare se vad acei cp in plus.

PS: crede-ma ca o Dacia berlina 1400 in 5 trepte iti da clasa (face probleme si la lesinatu 1.4 mpi).
Eu cu a mea desigur ca n-am ce manca din Matiz, pe tr IV chiar ma distrez  :rolleyes:
                      5500rpm la dacia 1300 ???????Octavian nu vreau sa fiu nepoliticos. 1300 nici nu e dotata cu turometru,si nici nu inteleg cum ai facut cu platina sa nu pluteasca la turatia aia ,ai legat-o cu sarma?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate