Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie sedan/break benzina 5-7000 euro.
Last Updated: Feb 24 2017 00:11, Started by
rdk
, Feb 23 2017 11:45
·
0
#1
Posted 23 February 2017 - 11:45
Salutare,
Vreau sa imi iau o masina pe benzina(nu o sa mai fac multi km). O sa se foloseasca si in oras dar si la drum lung.(60-40 sa zicem). As vrea sa exclud din start FSI, TFSI,TCE(oricum nu incape in buget) si alte minuni complicate - prefer ceva simplu. M-am gandit la(in ordinea in care imi vin in cap): - Laguna 3 2.0i - E frumoasa si mi-o doresc de mult timp insa nu prea stiu nimic despre ea. - Audi b7 1.6i - Nu am condus niciodata motorizarea pe o masina mai grea. (Ca idee eu ma descurc si cu Logan 1.4 deci nu sunt pretentios). Am auzit ca motorul de 2.0i consuma ulei si cel 1.8T e cam greu de gasit. - Passat b6 1.6MPI - la fel ca mai sus. - BMW E90 320i 150cai - Am avut 320d pana de curand si cam stiu cum e masina, nu cunosc lucruri despre fiabilitatea motorului. - Citroen c5 2.0i - Cred ca e motorul de pe laguna. Am auzit lucruri proaste despre fiabilitatea Citroen - Ford focus break 1.6i - As prefera ceva 2.0 daca au, nu am habar aici cum sta treaba. - Skoda Octavia - As prefera Passat in locul ei. - Honda Civic / Accord - Nu am condus niciodata una si mi-e putin frica de service-uri. Sunt deschis si la alte propuneri. Mentionez ca ma voi duce in Germania dupa ea cel mai probabil. Multumesc frumos pentru raspunsuri. |
#4
Posted 23 February 2017 - 13:02
Au consum bun, putere ok, dar sunt cam sensibile la injectoare... au injectie directa. Acuma nu cred ca se strica zilnic si stii si tu ca nu se compara la tinuta de drum si altele cu o Octavia, nici nu exista termen de comparatie.
|
#5
Posted 23 February 2017 - 13:07
rdk, on 23 februarie 2017 - 11:45, said:
Nu are cum. E ca si cand ai zice ca un anume model Audi are motor BMW. on: http://suchen.mobile...=7&pageNumber=1 |
#6
Posted 23 February 2017 - 13:12
TruculMagic, on 23 februarie 2017 - 13:02, said:
Au consum bun, putere ok, dar sunt cam sensibile la injectoare... au injectie directa. Acuma nu cred ca se strica zilnic si stii si tu ca nu se compara la tinuta de drum si altele cu o Octavia, nici nu exista termen de comparatie. Multumesc frumos. ericmario, on 23 februarie 2017 - 13:07, said:
Nu are cum. E ca si cand ai zice ca un anume model Audi are motor BMW. on: http://suchen.mobile...=7&pageNumber=1 Da, asa e, e alt motor, dar mi se par gurmande si nu au cine stie ce putere. E interesanta Mazda dar am vazut ca toti fug de ea pentru partea de service in romania. |
#7
Posted 23 February 2017 - 13:17
De E90 am auzit in general de probleme multe si marunte cu modelul, nu pare la fel de bine construit ca E46, motoarele ar trebui in general sa fie ok, dar mai cedeaza diverse auxiliare/tevi.
De 1.8 TSI / TFSI fereste-te , sunt proiectate defectuos, cu prea mult spatiu intre camasile pistoanelor si segmenti, de unde si consumul sporit de ulei in timp. La unele modele, cedeaza prematur si intinzatorul de lant, sare distributia de la punct si motorul necesita reparatie capitala. Daca vrei premium, poti sa te uiti si la Mercedes C-Klasse W203 facelift, e un model pe care s-au cam rezolvat problemele copilariei, iar 1.8 kompressor, inafara de lantul de distributie pe care eu l-as schimba preventiv pana in 200.000 km si actuatorii axelor cu came la 100.000 km (90 lei bucata, sunt 2), e monument de fiabilitate pe langa rivalii cu performante dinamice similare ( VAG, BMW). Un dezavantaj - design mai invechit. Personal, as lua in calcul Accord 2.0 sau Mondeo Mk4 2.0i. Exista 2.0i aspirat si pe Focus, mai ales in Germania, un motor foarte bun cu iz tehnologic de anii 90, cand chiar se proiectau motoare sa tina. |
#8
Posted 23 February 2017 - 13:22
Laguna 3 facelift, dupa 2011, am avut Laguna 2, foarte confortabila.
|
#9
Posted 23 February 2017 - 13:24
rdk, on 23 februarie 2017 - 11:45, said:
- Citroen c5 2.0i - Cred ca e motorul de pe laguna. Am auzit lucruri proaste despre fiabilitatea Citroen ca nu-s meseriasi. analfabetu' de mecanic cu 8 clase (90% din ei) stie si el dupa ureche sa repare volkswagenuri, opeluri si atat. Nu il duce capu' sa caute un manual sau pe net ce tip de ulei trebuie pt. motorul x. Asa iti pune Castrol desi PSA recomanda TOTAL si ajungi cu motoru imbacsit la service si zici "e proaste citroenurile". |
#10
Posted 23 February 2017 - 13:33
potae, on 23 februarie 2017 - 13:24, said: ca nu-s meseriasi. analfabetu' de mecanic cu 8 clase (90% din ei) stie si el dupa ureche sa repare volkswagenuri, opeluri si atat. Nu il duce capu' sa caute un manual sau pe net ce tip de ulei trebuie pt. motorul x. Asa iti pune Castrol desi PSA recomanda TOTAL si ajungi cu motoru imbacsit la service si zici "e proaste citroenurile". Nu cred ca puteau sa se insele toti. Motor "imbacsit" ? Ce insemna? PSA recomanda un ulei, deci nu e batut in cuie doar o marca. Recomandarea se face dupa normativele tehnice pe care tre sa le indeplineasca, nu dupa producatorul uleiului. Altfel, in 10 ani de detinere a masinii, e f posibil ca un anume producator de ulei sa dispara, sau sa fie cumparat de altul etc. Nu ar avea sens sa se recomande doar un anume producator. Poti sa ne arati un manual de PSA unde se recomanda DOAR un anume producator de ulei? |
|
#11
Posted 23 February 2017 - 13:40
ericmario, on 23 februarie 2017 - 13:07, said:
Nu are cum. E ca si cand ai zice ca un anume model Audi are motor BMW. on: http://suchen.mobile...=7&pageNumber=1 Stii ce motoare au masinile Opel diesel ? |
#12
Posted 23 February 2017 - 13:41
Mecanicii trebuie sa manance si ei o paine. Nemtestile sunt masini mai usor de mesterit, sunt gandite putin mai prietenos fata de cel ce le desface.
In acelasi timp, sa recomanzi generic "Skoda" sau orice alt producator mi se pare ca e ca si cum omul te-ar intreba in ce statiune sa mearga in vacanta si tu i-ai recomanda o tara. Poate sa nimereasca comod si placut, sau poate sa nimereasca intr-o zona ingrozitoare pt el, care nu-i indeplineste deloc nevoile, desi tara per total are multe de oferit. Chiar si sa recomanzi un model al unui producator mi se pare prea putin fara sa precizezi si o motorizare. Foarte multi producatori au avut modele la care au dat chix la una sau mai multe motorizari, de care trebuie sa stii sa te feresti. Is curios cum au luat in considerare statistic asta (vezi 1.2 TSi si 1.4 TSi si nu numai, si alte marci au reusite de genul) mecanicii care au recomandat o marca din burta. Sa nu mai zic ca diesel vs benzina e cu totul alta poveste la orice marca, motorizarile nu au mare lucru in comun ca fiabilitate/ proiectare / tehnologie / greseli de executie, trebuie precizat si acest aspect cand recomanzi o marca. Cat despre Castrol, este unul din cele mai contrafacute uleiuri din Europa de Est, de acolo probabil si problemele la masini service-ate la service-uri de duzina. Edited by Mihai_mb, 23 February 2017 - 13:45. |
#13
Posted 23 February 2017 - 13:43
#14
Posted 23 February 2017 - 14:03
#15
Posted 23 February 2017 - 14:06
Mihai_mb, on 23 februarie 2017 - 13:17, said:
De E90 am auzit in general de probleme multe si marunte cu modelul, nu pare la fel de bine construit ca E46, motoarele ar trebui in general sa fie ok, dar mai cedeaza diverse auxiliare/tevi. De 1.8 TSI / TFSI fereste-te , sunt proiectate defectuos, cu prea mult spatiu intre camasile pistoanelor si segmenti, de unde si consumul sporit de ulei in timp. La unele modele, cedeaza prematur si intinzatorul de lant, sare distributia de la punct si motorul necesita reparatie capitala. Daca vrei premium, poti sa te uiti si la Mercedes C-Klasse W203 facelift, e un model pe care s-au cam rezolvat problemele copilariei, iar 1.8 kompressor, inafara de lantul de distributie pe care eu l-as schimba preventiv pana in 200.000 km si actuatorii axelor cu came la 100.000 km (90 lei bucata, sunt 2), e monument de fiabilitate pe langa rivalii cu performante dinamice similare ( VAG, BMW). Un dezavantaj - design mai invechit. Personal, as lua in calcul Accord 2.0 sau Mondeo Mk4 2.0i. Exista 2.0i aspirat si pe Focus, mai ales in Germania, un motor foarte bun cu iz tehnologic de anii 90, cand chiar se proiectau motoare sa tina. xplozia, on 23 februarie 2017 - 13:22, said:
Laguna 3 facelift, dupa 2011, am avut Laguna 2, foarte confortabila. potae, on 23 februarie 2017 - 13:24, said:
ca nu-s meseriasi. analfabetu' de mecanic cu 8 clase (90% din ei) stie si el dupa ureche sa repare volkswagenuri, opeluri si atat. Nu il duce capu' sa caute un manual sau pe net ce tip de ulei trebuie pt. motorul x. Asa iti pune Castrol desi PSA recomanda TOTAL si ajungi cu motoru imbacsit la service si zici "e proaste citroenurile". codesmm, on 23 februarie 2017 - 13:43, said:
Nu stiu cum de nu m-am gandit la asta. o sa caut sa vad daca incape in buget.
|
|
#16
Posted 23 February 2017 - 14:44
ericmario, on 23 februarie 2017 - 14:03, said:
Am zis eu ceva de Opel? Nu, dar imi lasi impresia ca nu prea stii cum functioneaza treaba asta. https://en.wikipedia...wiki/Groupe_PSA Stii cine produce motorul diesel 1.5 L OM607 Diesel I4 pentru noul (2012+) Mercedes A-Klasse ? Renault. |
#17
Posted 23 February 2017 - 15:16
Renault produce motoare doar pentru masini Renault. Mercedes au cumparat patentul 1.5 dci la care au intervenit in cel putin 50 de locuri inainte sa-l puna pe masinile lor. Asta nu-l face un monument si nu aduce lauda brandului Mercedes, dar cu siguranta un 1.5 cdi va fi ceva mai fiabil ca un 1.5 dci din care provine.
|
#18
Posted 23 February 2017 - 15:20
Mihai_mb, on 23 februarie 2017 - 13:41, said:
Mecanicii trebuie sa manance si ei o paine. Nemtestile sunt masini mai usor de mesterit, sunt gandite putin mai prietenos fata de cel ce le desface. In general, sint "mai bine gandite", din nou un lucru bun. Si preturile la piese noi si din dezmembrari conteaza mult. Pana la urma, au dreptate. Apropo, mecanicii mananca o paine mai degraba la o masina mai putin fiabila. Putem privi si din punctul asta de vedere. Skoda Octavia 1.6 mi-a fost mie recomandata in general. Nu motoare turbo, nu complicatii. Piese ieftine si intretinere ieftina. Imi amintesc de cineva care avea un Kia, costa revizia cat la Audi. Nu se stie de ce, dar asa era. Nu spun ca stiu sigur cum e treaba, ca nu stie nimeni. Dar daca de la mecanici nu luam sfaturi, de la cine luam? Mihai_mb, on 23 februarie 2017 - 15:16, said:
Renault produce motoare doar pentru masini Renault. Mercedes au cumparat patentul 1.5 dci la care au intervenit in cel putin 50 de locuri inainte sa-l puna pe masinile lor. Asta nu-l face un monument si nu aduce lauda brandului Mercedes, dar cu siguranta un 1.5 cdi va fi ceva mai fiabil ca un 1.5 dci din care provine. Am vazut asta si pe Renault si pe Logan, imi spunea un detinator de parc dezmembrare ca ei numai pe banzina se mai ating de Logan (pt masini personale). E complicata industria asta auto. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users