Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
kia niro plug-in
Last Updated: May 21 2019 09:27, Started by
lungubogdan
, Feb 12 2017 09:10
·
0
#1
Posted 12 February 2017 - 09:10
salut.
ce parere aveti de acest sistem? http://www.kia-world.net/niro-awd/ ma bate gandul ca urmatoarea masina sa fie Kia niro plug-in. |
#2
Posted 12 February 2017 - 09:22
nici o parere... prea multa inteligenta face gaura in portofel in timp. Prefer torsen sau daca nu ceva sistem cu, cuplare manuala.
|
#3
Posted 12 February 2017 - 09:29
Actionarea electrica are multe avantaje si e mai flexibila decit cele mai scumpe/grele diferentiale; mie intotdeauna mi s-a parut o idee naturala. Problema e ce faci cu cutia, lasi motorul electric cu un singur raport de transmisie (stiu ca sint flexibile la turatie motoarele eletrice dar chiar poti face un motor sa livreze bun si pentru 1km/h si pentru 150?).
Stiu ca Citroen avea un hibrid de-asta dar habar n-am ce s-a mai auzit de el. Oricum momentan sint convins ca toate variatiunile sint prea scumpe pentru ce ofera, daca nu-ti aduc ceva avantaje fiscale ca prin unele tari pe afara. |
#4
Posted 12 February 2017 - 09:39
se pare ca in modul electric are o autonomie de cca 50 km. asta inseamna ca as putea merge in oras pe modul electric cu o incarcare la fiecare doua zile. am statie de incarcare langa mine, la kaufland. am facut calculul si consumul pe electric echivaleaza cu cca 2-3 litri de benzina/100 km.
si am si tractiune integrala pentru perioadele de iarna. iar cutia automata este una performanta. acestea ar fi motivele pentru care as lua aceasta masina. plus garantia de 7 ani. LE Citroen nu era plug-in. Edited by lungubogdan, 12 February 2017 - 09:41. |
#5
Posted 12 February 2017 - 10:46
Daca nu poti alimenta acasa sau la munca nu stiu daca merita deranjul sa mergi o data la doua zile la Kaufland si sa stai cine stie cit pe acolo (plus ca nici nu pleci de fiecare data cu "full" de acasa, deci sanse mult mai mari sa ajungi pe benzina). De asemenea nu stii nicidoata ce nesimtit parcheaza acolo (asta daca nu apar intre timp suficient de multe masini care sa ocupe pe bune locurile respective), poate mai baga si acciza in pret, etc. Si totul pentru un rezervor pe luna (de fapt cam jumate ca nici electricitatea nu-i gratis).
Garantia de 7 ani e cu dus si intors ... sincer sa fiu la masini de departe cele mai mari cheltuieli de intretinere au fost cind erau in garantie. Practic aproape orice se strica e consumabil intr-un fel sau altul (chiar daca se consuma de n ori mai repede decit trebuie, ca deh poate conducem noi altfel decit zice producatorul) si oricum reviziile autorizate costa cit nu repari la masina aia toata viata, cel putin daca n-ai vreun ghinion fantastic gen sa ti se rupa lantul la 30Mm sau chestii de-astea. Si sper ca-i clar ca bateriile n-au 7 ani garantie si ca sint si ele consumabile (si probabil costa cam cit o masina ieftina). |
#7
Posted 12 February 2017 - 13:14
lungubogdan, on 12 februarie 2017 - 09:10, said:
salut. ce parere aveti de acest sistem? http://www.kia-world.net/niro-awd/ ma bate gandul ca urmatoarea masina sa fie Kia niro plug-in. Am vazut un clip comparativ off road in care Toyota Rav parca are acest sistem. |
#8
Posted 12 February 2017 - 13:27
#9
Posted 12 February 2017 - 19:09
Kia a progresat enorm in ultimii ani.
Pentru Europa stiu ca produce in Slovacia. Garantia de 7 ani e pe bune din ce spun clientii. Daca vrei hibrid merita vazut. |
#10
Posted 12 February 2017 - 21:32
pentru mine are mai multe atuuri:
-garda la sol mai mare -motor benzina -hibrid cu reincarcare de la priza -tractiune integrala -cutie automata mai performanta decat toyota -garantie de 7 ani. apropo prefer sa platesc reviziile un pic mai scump decat sa platesc reparatii si piese de schimb. -si nu inultimul rand jante de 16 (majoritatea suv-urilor merg pe jante de 17) ceea ce inseamna costuri mai mici cu anvelopele. pe de alta parte am facut un calcul si se pare ca-mi amortizez diferenta de pret in cca 5 ani. cam mult. am luat ca si comparatie un Suzuki sx 4 S-Cross benzina 1.4 turbo cu cutie automata cu dotarile de top la ambele masini. |
|
#11
Posted 16 April 2019 - 21:43
Readuc eu topicul in atentie - ce Niro Hybrid are tractiune itnegrala? Niro nu l-am vazut decat FWD, deocamdata sunt suspendate vanzarile in pregatirea inceperii livrarilor de facelift 2019 care are exact aceeasi platforma tehnica dar upgrade-uri estetice si ceva interioare (plasticuri, ecran standard de 8inch, etc). Eu cochetez cu ideea unei hibride simple, fara plug-in, dar as fi tare curios care sunt consumurile reale in oras si extraurban...
|
#12
Posted 28 April 2019 - 22:36
Buna seara. Da, am cam innebunit dupa Niro plug-in in ultimul timp. Am fost si la test drive in Budapesta, la Brasov la AutoKino am stat 2 ore sa o analizez...
Doresc achizitia Niro-ului pe firma, deoarece anul trecut am avut niste cheltuieli enooorme cu actuala masina, de care sper sa scap foarte curand. Prin februarie mi s-a spus de catre Autokino de e-niro, bineinteles ca mi s-a parut o idee extraordinara ca sa pot merge doar pe curent. Dar cand am aflat ca dureaza aproape 1 an livrarea masinii am renuntat la idee. Luna viitoare sper sa intru in posesia unui Niro plugin, cel mai probabil o voi lua din Budapesta, deoarece sunt mai multe avantaje decat achizitia din tara. |
#13
Posted 09 May 2019 - 21:31
dragonforce, on 28 aprilie 2019 - 22:36, said:
Buna seara. Da, am cam innebunit dupa Niro plug-in in ultimul timp. Am fost si la test drive in Budapesta, la Brasov la AutoKino am stat 2 ore sa o analizez... Doresc achizitia Niro-ului pe firma, deoarece anul trecut am avut niste cheltuieli enooorme cu actuala masina, de care sper sa scap foarte curand. Prin februarie mi s-a spus de catre Autokino de e-niro, bineinteles ca mi s-a parut o idee extraordinara ca sa pot merge doar pe curent. Dar cand am aflat ca dureaza aproape 1 an livrarea masinii am renuntat la idee. Luna viitoare sper sa intru in posesia unui Niro plugin, cel mai probabil o voi lua din Budapesta, deoarece sunt mai multe avantaje decat achizitia din tara. |
#14
Posted 16 May 2019 - 11:08
Avem la firma o Kia Niro plugin, cca 30000 euro, nu stiu cit a fost dupa reduceri. Livrare in mai mult de 8 luni, din punctul meu de vedere neacceptabil.
Am mers in dreapta, nu pot sa spun cum se conduce. Un pic inghesuita la interior. Consumul pe cca 400km a fost undeva la 6 (pe 2 autostrazi), e penalizat motorul pe benzina. Cutia de viteze ok, dar pentru a avea un pic de demaraj trebuie sa mergi pe sport. Cel putin pe Dealul Negru te rogi de ea. Interiorul ok, chiar daca pare un plastic mai ieftin, dar se pare ca asa se poarta in zilele noastre. Portbagajul mic, s-a pus o roata de rezerva (vine cu kit de pana) si nu mai ramine nimic. Functioneaza Android Auto, testat. Pe baterie undeva la 50km, se incarca in multi km dupa descarcare, dar e fain ca nu o auzi cind merge. Pentru oras e super. Cu incarcatul e o problema, Merge si la priza normala, dar dureaza mult (din ce mi s-a spus). Pentru incarcare rapida trebuie cablul lor (probabil de amperaj, nu ma pricep) si statie. Cam atit. |
#15
Posted 20 May 2019 - 22:10
Mersi frumos! Da, asa ceva nu e acceptabil, tocmai din cauza asta e recomandat sa te "mulezi" pe ceea ce au disponibil in stoc. Probabil si din cauza ca e plug-in a durat mai mult, nu am idee. Ca firma, daca au unde sa o incarce, e profitabil sa fie luata pugin, eu o sa merg pe hybrid simplu. Doar ca deja ma dispera si ma enerveaza la culme faptul ca inca nu au pus-o in vanzare in Romania, desi in alte tari deja poate fi comandata versiunea facelift. In plus, am sunat sa cer informatii la ceea ce apare pe site-ul Kia "director departament vanzari" ( DEPARTAMENT VÂNZĂRI George Damian Director Marketing și Vânzări [email protected] Telefon/Fax:021-305.72.80 Mobil:+40 722.600.850 ) , mi-a raspuns unul de la o ceva X firma (raspunde robotul si ma pune sa aleg la ce reprezentanta vreau, deci respectivii distribuie mai multe marci), si a vorbit efectiv intr-o mare scarba, se simtea deranjat efectiv ca am indraznit sa sun... Am intrebat daca stie cand urmeaza sa se puna in vanzare, a raspuns scurt ca nu (asta dupa introducere, salut, etc) si...mi-a inchis telefonul in nas! Stau si ma intreb, cumva trebuie sa ma duc sa-i pup talpile, sau ma duc sa-i rup oasele si imi cumpar un CH-R?
Edited by DonJuan2, 20 May 2019 - 22:12. |
|
#16
Posted 21 May 2019 - 09:27
Informatii mai bune:
- consumul pe Valcea-Cernavoda, tur retur a fost de 7.5 - indicatie la bord la intoarcere. - incarcare la statie 2 ore - avem statie de incarcare - incarcare la priza normala 3 ore |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users