Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
Last Updated: Nov 07 2017 23:29, Started by
Kroghy
, Jan 30 2017 12:21
·
0
#1531
Posted 30 July 2017 - 19:49
#1532
Posted 30 July 2017 - 19:52
valitudor, on 30 iulie 2017 - 19:49, said: http://www.vremeanou...iune-pe-litoral Asta e dacia la pret de BMW, comparata cu Golf. Airbag.urile nu s.au deschis. http://www.vremeanou...iar-a-fost-ucis Astea se deschid si la o "caruta din paleolitic". Dar la Dacia-Renault, facuta special pt. Politie!!! Edited by Torquemada-666, 30 July 2017 - 19:54. |
#1533
Posted 30 July 2017 - 20:36
Torquemada-666, on 30 iulie 2017 - 19:52, said:
Airbag.urile nu s.au deschis. E ok, nici la Passat nu se deschid daca ai "inspiratia" sa muti scaunul soferului in fata sau in spate. Recomandat ar fi sa il sudezi pe pozitie... Totusi raportat la numarul uzinelor/mucitorilor/salarii etc cred ca Renault sta mult mai bine la capitolul bani... Mai ales ca VW e datoare vanduta pe la americani (si in mod normal trebuia si pe la posesorii nostri mandrii de agregatele made in vw....e drept ca unii sunt multumiti ca le pica uneori injectoarele si raman in drum...faptul ca umbla cu noxe magarite nu are nici o relevanta, inca merge... ).Daca nu plateau in rate erau falimentari. valitudor, on 30 iulie 2017 - 19:49, said:
O fi normal ca Logan să se vândă mai mult decat Golf, dar deocamdată nu e posibil. Raportat la capacitatea de productie sau la ce ? |
#1534
Posted 30 July 2017 - 21:10
Ma gandesc oare nu ar trebui initiat un nou topic "VW nu mai e nurmaul 1 modial" sau preferati sa o tot intindeti offtopic pe aici?
|
#1535
Posted 31 July 2017 - 06:56
oaspetele, on 30 iulie 2017 - 21:10, said:
Ma gandesc oare nu ar trebui initiat un nou topic "VW nu mai e nurmaul 1 modial" sau preferati sa o tot intindeti offtopic pe aici? Corect. Dar nu te lasa, eu am deschis altul si l-au inchis. Desi acest topic a fost din start off. Volkswagen nu a fost niciodata cel mai mare constructor asa cum zice în titlu . Cel mai mare constructor a fost si va fi multi ani Toyota. In titlu se zice de constructor dar in topic se vorbeste de grup adica pe langa |
#1536
Posted 31 July 2017 - 07:26
Poi asa se contorizeaza, ca grup.
Pana la urma, inteleg ca sunt unii chiar deranjati ca x a iesit pe locul 1 intr-un clasament ce nu are nicio relevanta pentru viata lor trecuta sau viitoare? |
#1537
Posted 31 July 2017 - 08:52
oaspetele, on 30 iulie 2017 - 21:10, said:
Ma gandesc oare nu ar trebui initiat un nou topic "VW nu mai e nurmaul 1 modial" sau preferati sa o tot intindeti offtopic pe aici? http://www.banknews....d_din_2016.html |
#1538
Posted 31 July 2017 - 08:58
oaspetele, on 31 iulie 2017 - 07:26, said:
Pana la urma, inteleg ca sunt unii chiar deranjati ca x a iesit pe locul 1 intr-un clasament ce nu are nicio relevanta pentru viata lor trecuta sau viitoare? |
#1539
Posted 31 July 2017 - 09:40
fotbal5, on 31 iulie 2017 - 08:52, said: Nu ai cum ca inca nu a trecut anul, pana la finele anului se pot schimba multe, mai ales ca uite o stire noua: http://www.banknews....d_din_2016.html Bravo lor. Fac bani. "Volkswagen si-a imbunatatit estimarile pentru 2017, dupa veniturile record din 2016. Grupul auto german Volkswagen a revizuit in crestere estimarile privind veniturile din acest an si a mentinut prognoza privind o marja de profit de 6-7%, in 2017, transmit Bloomberg, DPA si Reuters. Cel mai mare producător auto european se așteaptă ca veniturile din acest an să depășească cu 4% nivelul record de anul trecut, de 217 miliarde de euro (254 miliarde de dolari). În trimestrul doi din acest an, profitul înainte de taxe al VW a urcat cu 3,7%, la 4,55 miliarde de euro (5,34 miliarde de dolari), de la 1,90 miliarde de euro în perioada similară din 2016, depășind estimările analiștilor, de 4,49 miliarde de euro. Marja de profit a brandului VW a urcat la 4,4% în perioada aprilie — iunie 2017, de la 2,9% în trimestrul doi din 2016 depășind ținta de cel puțin 4% stabilită pentru anul 2020, dar încă sub nivelul rivalelor PSA Peugeot Citroen și Renault. În trimestrul doi din 2017, vânzările VW au crescut cu 4,7%, la 59,7 miliarde de euro, în timp ce profitul net a urcat la 3,19 miliarde de euro, comparativ cu 1,21 miliarde de euro în perioada similară din 2016. Un alt semn al redresării este indicat de faptul că Volkswagen nu a mai anunțat provizioane suplimentare pentru a acoperi costurile legate de scandalul emisiilor. Până acum, VW a pus deoparte 22,6 miliarde de euro pentru a acoperi costurile amenzilor, compensațiilor și reparării vehiculelor. Joi, pe Bursa de la Frankfurt, acțiunile Volkswagen au scăzut cu 1,3%, la 134,85 de euro, în timp ce rivalele germane Daimler și BMW înregistrau un declin de 0,7%, respectiv 1,1%." Edited by Torquemada-666, 31 July 2017 - 09:41. |
#1540
Posted 02 August 2017 - 13:56
|
#1544
Posted 03 August 2017 - 23:50
Vanzari VW in crestere in Europa.
http://carsalesbase....ata/volkswagen/ 163.350 masini. Vanzari Renault. 132.893 masini. http://carsalesbase....s-data/renault/ Passat aprox. 17.000 masini iar Talisman continua marele esec cu aprox. 3700 masini. |
#1545
Posted 04 August 2017 - 06:18
|
#1546
Posted 04 August 2017 - 07:34
#1547
Posted 04 August 2017 - 08:21
stii ca renault-nissan e numarul 1 mondial la vanzari si ca grupul fauve e pe locul 2 nu?
|
#1548
Posted 04 August 2017 - 08:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users