tv Samsung 32j5200 ecran ars de doua ori in doua luni de la cumparare
Last Updated: Jan 22 2017 14:20, Started by
serafimva
, Jan 19 2017 16:54
·
0
#1
Posted 19 January 2017 - 16:54
Buna ziua, am o problema, am cumparat un smart tv samsung 32 j5200 la sfarsitul lunii octombrie, Si in decembrie s-a ars ecranul. am apelat la service samsung, au venit, au inlocuit ecranul si tv a functionat 10 zile ,dupa care s-a ars si a doua oara ecranul. Cer un sfat ce sa fac sa solicit schimbarea ecranului si a doua oara sau sa cer inlocuirea produsului. Cei de la samsung insista sa schimbe ecranul, dar eu nu mai am incredere in acest model de tv. Am citit si despre alte persoane care au patit la fel.
|
#2
Posted 19 January 2017 - 17:02
serafimva, on 19 ianuarie 2017 - 16:54, said:
Buna ziua, am o problema, am cumparat un smart tv samsung 32 j5200 la sfarsitul lunii octombrie, Si in decembrie s-a ars ecranul. am apelat la service samsung, au venit, au inlocuit ecranul si tv a functionat 10 zile ,dupa care s-a ars si a doua oara ecranul. Cer un sfat ce sa fac sa solicit schimbarea ecranului si a doua oara sau sa cer inlocuirea produsului. Cei de la samsung insista sa schimbe ecranul, dar eu nu mai am incredere in acest model de tv. Am citit si despre alte persoane care au patit la fel. Poate te ajuta cu ceva informatia asta. |
#4
Posted 19 January 2017 - 17:55
Nu as eticheta neaparat o marca de TV-uri sau nu as recomanda o marca anume.
Depince ce cauti, ce pretentii ai. E posibil ca ecranul in sine sa nu fie de vina, sa se arda din alte motive, cine stie ce hiba are tv-ul tau. Daca este posibil, solicita inlocuirea lui. |
#6
Posted 19 January 2017 - 18:23
Chestia e ca nu prea merge treaba asa, cei din service decid din pacate.
|
#7
Posted 20 January 2017 - 21:39
nicu131, on 19 ianuarie 2017 - 17:52, said:
Parca lg e slabut, si samsung e stapanul. De cele mai multe ori ”stapanul” te arde.... Altfel samsung este stapan,e adevarat,....al celor care pun botu”....in ziua de azi toti granzii isi „optimizeaza” costurile, totul a devenit o loterie,dar e bine de stiut ca Samsung are cea mai mare prezenta in service(asta si datorita vanzarilor mai mari). |
#8
Posted 21 January 2017 - 01:43
Mie mi s-a întâmplat sa mi se ardă sau sa nu se mai aprindă panelul de la un LG, uh630v.. Noroc ca era în 30 de zile de retur.
Dar nu înțeleg ceva, mai nou se deplasează ei la tine acasă și-ți fac reparația la fata locului? Cam toate entry level urile de la orice brand au probleme de calitate (doar Panasonic sta un pic mai bine, după părerea mea, la acest capitol) |
#9
Posted 22 January 2017 - 14:20
shumilica, on 21 ianuarie 2017 - 01:43, said: Dar nu înțeleg ceva, mai nou se deplasează ei la tine acasă și-ți fac reparația la fata locului? Cam toate entry level urile de la orice brand au probleme de calitate (doar Panasonic sta un pic mai bine, după părerea mea, la acest capitol) Nu sunt sigur daca si la Samsung, insa in Bucuresti service-ul "Pilips" se deplaseaza la proprietar pentru orice problema legata de garantie, dar asta numai la TV-urile cu display mai mare de 32". |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users