Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

tv Samsung 32j5200 ecran ars de doua ori in doua luni de la cumparare

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
serafimva

serafimva

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 29.04.2011
Buna ziua, am o problema, am cumparat un smart tv samsung 32 j5200 la sfarsitul lunii octombrie, Si in decembrie s-a ars ecranul. am apelat la service samsung, au venit, au inlocuit ecranul si tv a functionat 10 zile ,dupa care s-a ars si a doua oara ecranul. Cer un sfat ce sa fac sa solicit schimbarea ecranului si a doua oara sau sa cer inlocuirea produsului. Cei de la samsung insista sa schimbe ecranul, dar eu nu mai am incredere in acest model de tv. Am citit si despre alte persoane care au patit la fel.

#2
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

 serafimva, on 19 ianuarie 2017 - 16:54, said:

Buna ziua, am o problema, am cumparat un smart tv samsung 32 j5200 la sfarsitul lunii octombrie, Si in decembrie s-a ars ecranul. am apelat la service samsung, au venit, au inlocuit ecranul si tv a functionat 10 zile ,dupa care s-a ars si a doua oara ecranul. Cer un sfat ce sa fac sa solicit schimbarea ecranului si a doua oara sau sa cer inlocuirea produsului. Cei de la samsung insista sa schimbe ecranul, dar eu nu mai am incredere in acest model de tv. Am citit si despre alte persoane care au patit la fel.
Imi cer scuze daca supar pe cineva, insa am discutat cu mai multi depanatori TV si sfatul lor a fost sa iau LG.

Poate te ajuta cu ceva informatia asta.

#3
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
Parca lg e slabut, si samsung e stapanul.

#4
honeymik

honeymik

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,531
  • Înscris: 18.02.2014
Nu as eticheta neaparat o marca de TV-uri sau nu as recomanda o marca anume.
Depince ce cauti, ce pretentii ai.
E posibil ca ecranul in sine sa nu fie de vina, sa se arda din alte motive, cine stie ce hiba are tv-ul tau. Daca este posibil, solicita inlocuirea lui.

#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Cum adica "s-a ars"?
Un LED? O intreaga banda LED?

#6
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Chestia e ca nu prea merge treaba asa, cei din service decid din pacate.

#7
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008

 nicu131, on 19 ianuarie 2017 - 17:52, said:

Parca lg e slabut, si samsung e stapanul.

De cele mai multe ori ”stapanul” te arde....

Altfel samsung  este stapan,e adevarat,....al celor care pun botu”....in ziua de azi toti granzii isi „optimizeaza” costurile,
totul a devenit o loterie,dar e bine de stiut ca Samsung are cea mai mare prezenta in service(asta si datorita vanzarilor mai mari).

#8
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
Mie mi s-a întâmplat sa mi se ardă sau sa nu se mai aprindă panelul de la un LG, uh630v.. Noroc ca era în 30 de zile de retur.

Dar nu înțeleg ceva, mai nou se deplasează ei la tine acasă și-ți fac reparația la fata locului? :w00t:

Cam toate entry level urile de la orice brand au probleme de calitate (doar Panasonic sta un pic mai bine, după părerea mea,  la acest capitol)

#9
FlorinHiT

FlorinHiT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 09.03.2005

 shumilica, on 21 ianuarie 2017 - 01:43, said:


Dar nu înțeleg ceva, mai nou se deplasează ei la tine acasă și-ți fac reparația la fata locului? Posted Image

Cam toate entry level urile de la orice brand au probleme de calitate (doar Panasonic sta un pic mai bine, după părerea mea,  la acest capitol)

Nu sunt sigur daca si la Samsung, insa in Bucuresti service-ul "Pilips" se deplaseaza la proprietar pentru orice problema legata de garantie, dar asta numai la TV-urile cu display mai mare de 32".

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate