Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
O alta nesimtire marca telekom
Last Updated: Jan 23 2017 14:31, Started by
TheRipper
, Jan 17 2017 22:41
·
0
#1
Posted 17 January 2017 - 22:41
Salut,
Dupa ce in luna a 11-a am vrut rezilierea abonamentului telekom, am trimis o cerere, si in cca 14 zile am fost sunat pentru renegociere. Am acceptat oferta lor, dar ca dupa cca alte 10 zile, serviciul lor de net a fost indisponibil pentru cca 36 ore. Am sunat la deranjamente, am stat in telefon cate o ora si jumate sa intru in legatura cu cineva, m-au tot amanat, ziceau ca merge si nu mergea, si tot felul de tacamuri. Pe data de 4.12.2016 am trimis iar cerere de reziliere, amenintandu-i cu anpc, facandu-le de caca-o serviciul de de internet de 2 lei ( in mediul rural ). Pe data de 30.12 sun sa ii intreb de sanatate, sa vad daca stie cineva de mine, si au zis ca ma va suna cineva, chiar daca sunt sarbatori se lucreaza in conditii normale. Pe data de 5.01.2017 sun sa intreb iar, ca au trecut 32 zile. Tanti aia imi zice ca nu e cerere inregistrata. Iau foc. Imi zice sa dau FW mailului initial, tot catre [email protected] si ca se va ocupa ea a doua zi dimineata. Pe data de 12.01.2017 sun iar, ca mi se pare nesimtire. Mi-a zis nenea ala ca pe data de 9.01 a fost inregistrata,in sfarsit, cererea mea ( deci cam atat a durat o noapte pentru pipita aia ), desi au vazut clar prima oara cand am trimis mailul. Iau foc iar, si imi zice ca face o urgentare. Azi, 17.1.2017 tot astept. De data asta nu i-am mai sunat, am facut un ticket pe site, poate acolo se uita careva. Oricum, cand voi fi contactat voi cere rezilierea serviciului de net ( si raman doar cu tv ) si cer restituirea contravalorii serviciului de pe data de 4.12.2016 pana in ziua in care sunt sunat. Mentionez ca probabil se vor lua de o cifra scrisa gresit ( a numarului de telefon fix ) in subiectul mailului, dar de-abia astept sa faca asta, pentru ca am mentionat clar si CNP-ul, si iar clar, mare si raspicat numarul de fix in cererea de reziliere ( scrisa de mana ) atasata pe mail.... Mentionez iar, ca aveam dreptul sa reziliez abonamentul, pentru ca nu au trecut decat 6 zile de cand am primit contractul, si, prin contract, am dreptul sa reziliez in 14 zile calendaristice de la activarea/modificarea/reinnoirea acesuia. |
#2
Posted 17 January 2017 - 22:51
Nu stiu cum aveti voi ghinioane cu Telekom. Sper sa nu am si eu. Pana acum , vreo 10 ani de "colaborare" [ peste 20 in total pe telefonie+ dialup] , sunt multumit.
Edited by pasilla, 17 January 2017 - 22:56. |
#3
Posted 17 January 2017 - 22:55
Din 94 pana acum cati ani sunt ? Tot fara probleme .Doi fericiti , Hanul si Passila .
|
#4
Posted 17 January 2017 - 23:05
Eu nu vreau sa ii ridic in slavi, au si ei problemele lor, dar nu am ce sa le reprosez concret.
Am avut de vreo 3 ori routerul defect. L-au schimbat "cu viteza luminii". Trebuie sa ma gandesc bine cand sun, cand sunt acasa, ca chiar vin cand promit. |
#5
Posted 17 January 2017 - 23:12
@TheRipper, da' du-te domne la un sediu Telekom si rezilieaza fizic contractul cu ei !
Ca asa prin telefon si e-mail angajatii trag de timp ca sa te faca bun de plata la reziliere. |
#6
Posted 17 January 2017 - 23:23
super8, on 17 ianuarie 2017 - 23:12, said:
@TheRipper, da' du-te domne la un sediu Telekom si rezilieaza fizic contractul cu ei ! Ca asa prin telefon si e-mail angajatii trag de timp ca sa te faca bun de plata la reziliere. ma pun sa fac cerere de mana, si tot la [email protected] o trimit ( ei ), si tot 14 zile de raspuns. N-au cum sa ma puna la plata de reziliere, la data la care le-am trimis mailuil de reziliere ( am dovada, tot ) erau mai putin de 14 zile de la modificarea contractului Edited by TheRipper, 17 January 2017 - 23:24. |
#7
Posted 18 January 2017 - 00:01
Succes.
Totusi cand te-au sunat de ce ai continuat? Ce oferta ai acceptat? Eu pt 0,4€ crestere am reziliat un contract 3P. Si aveam reduceri cu gramada pe acel cont: gratis chirie modem, moka STB PVR, STB SD,, reducere 2€ voce, reducere 3€ TV, |
#8
Posted 18 January 2017 - 06:37
super8, on 17 ianuarie 2017 - 23:12, said:
@TheRipper, da' du-te domne la un sediu Telekom si rezilieaza fizic contractul cu ei ! Ca asa prin telefon si e-mail angajatii trag de timp ca sa te faca bun de plata la reziliere. Eu am fost la sediul lor din Galati si ....... mi-a spus omuletul lor ca singurile modalitati sunt: mail, posta sau telefon. Aveau si formulare tip ptr asa ceva. Am trimis mail cu cerere de reziliere (dupa 20 de ani convietuire cu bune si rele) si m-au tratat cu ignore total. Probabil ca tot OPC ul o sa fie solutia. |
#9
Posted 18 January 2017 - 06:55
dorin_2k, on 18 ianuarie 2017 - 00:01, said:
Succes. Totusi cand te-au sunat de ce ai continuat? Ce oferta ai acceptat? Eu pt 0,4€ crestere am reziliat un contract 3P. Si aveam reduceri cu gramada pe acel cont: gratis chirie modem, moka STB PVR, STB SD,, reducere 2€ voce, reducere 3€ TV, Ba, da ce sensibili p-aici... Astia care muriti cu dreptatea-n mana ... Viata e mai frumoasa de atat.. Si eu am Telekom. Internet,satelit in mediul rural. N-am avut probleme niciodata. Ok...a fost odata de reconfigurat routerul, am sunat si mi s-au parut chiar foarte amabili. Depinde cum vorbesti si tu. Daca esti cu, curu la cearsaf, cum ai vrea sa te trateze.. Off topic. Cu timpul am invatat ca daca vorbesti frumos si politicos ai mai mult de castigat. Exemplu: Amenzi rutiere. In 80% din cazuri imi dau avertisment sau pur si simplu nimic. Daca esti ''smardoi'' iti da maxim. Edited by mariovrs, 18 January 2017 - 06:56. |
#10
Posted 18 January 2017 - 07:22
Nu-s sensibil. A venit concurenta in zona. Am ales pretul mai mic si internetul de la 20 M la 200 M.
|
|
#11
Posted 18 January 2017 - 08:18
dorin_2k said: Nu-s sensibil. A venit concurenta in zona. Am ales pretul mai mic si internetul de la 20 M la 200 M. gelublabla, on 18 ianuarie 2017 - 06:37, said: Eu am fost la sediul lor din Galati si ....... mi-a spus omuletul lor ca singurile modalitati sunt: mail, posta sau telefon. Aveau si formulare tip ptr asa ceva. Am trimis mail cu cerere de reziliere (dupa 20 de ani convietuire cu bune si rele) si m-au tratat cu ignore total. Probabil ca tot OPC ul o sa fie solutia. super8 said: prin telefon si e-mail angajatii trag de timp ca sa te faca bun de plata la reziliere. Deci ai de tras cu rezilierea; sper sa reusesti fara sa te faca Telekomu' bun de plata pt. rezilerea contractului, pt. ca eu cred ca asta e intentia lor. Daca ma insel, inseamna ca au niste angajati incompetenti si oricum ai da-o tot nu e bine ! |
#12
Posted 18 January 2017 - 08:21
Dupa prima cerere de reziliere cand fufa te-a mintit ca nu e inregistrata trebuia sa faci reclamatie la ANPC. Urmatorul mail catre ei trebuia sa contina atasat reclamatia si sigur rezolvai in ziua urmatoare.
|
#13
Posted 18 January 2017 - 08:37
mariovrs, on 18 ianuarie 2017 - 06:55, said:
Ba, da ce sensibili p-aici... Astia care muriti cu dreptatea-n mana ... Viata e mai frumoasa de atat.. Si eu am Telekom. Internet,satelit in mediul rural. N-am avut probleme niciodata. Ok...a fost odata de reconfigurat routerul, am sunat si mi s-au parut chiar foarte amabili. Depinde cum vorbesti si tu. Daca esti cu, curu la cearsaf, cum ai vrea sa te trateze.. Off topic. Cu timpul am invatat ca daca vorbesti frumos si politicos ai mai mult de castigat. Exemplu: Amenzi rutiere. In 80% din cazuri imi dau avertisment sau pur si simplu nimic. Daca esti ''smardoi'' iti da maxim. Crede-ma, ca si eu am discutat frumos, galant. Le-am explicat de la inceputul discutiei ca daca se intampla ceva pe parcurs, nu zic la adresa lor personal, ci a companiei pe care o reprezinta, Nu, nu se comporta frumos cu tine pentru ca le-ai vorbit, fac asta pentru ca au ore intregi de creier spalat, sa te tina-n puf cand au nevoie de tine, si in rest, sa-ti inchida telefoane in nas |
#14
Posted 21 January 2017 - 08:28
m-au sunat aseara, mi-au inchis serviciul de net, am ramas doar cu tv+v0
|
#15
Posted 23 January 2017 - 14:31
Ai de platit despagubiri?
Ce pret ai acum la TV? (ce pachet ai?) |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users