Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

O alta nesimtire marca telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014
Salut,
Dupa ce in luna a 11-a am vrut rezilierea abonamentului telekom, am trimis o cerere, si in cca 14 zile am fost sunat pentru renegociere.
Am acceptat oferta lor, dar ca dupa cca alte 10 zile, serviciul lor de net a fost indisponibil pentru cca 36 ore.
Am sunat la deranjamente, am stat in telefon cate o ora si jumate sa intru in legatura cu cineva, m-au tot amanat, ziceau ca merge si nu mergea, si tot felul de tacamuri.
Pe data de 4.12.2016 am trimis iar  cerere de reziliere, amenintandu-i cu anpc, facandu-le de caca-o serviciul de de internet de 2 lei ( in mediul rural ).
Pe data de 30.12 sun sa ii intreb de sanatate, sa vad daca stie cineva de mine, si au zis ca ma va suna cineva, chiar daca sunt sarbatori se lucreaza in conditii normale.
Pe data de 5.01.2017 sun sa intreb iar, ca au trecut 32 zile. Tanti aia imi zice ca nu e cerere inregistrata. Iau foc. Imi zice sa dau FW mailului initial, tot catre [email protected] si ca se va ocupa ea a doua zi dimineata.
Pe data de 12.01.2017 sun iar, ca mi se pare nesimtire. Mi-a zis nenea ala ca pe data de 9.01 a fost inregistrata,in sfarsit, cererea mea ( deci cam atat a durat o noapte pentru pipita aia ), desi au vazut clar prima oara cand am trimis mailul. Iau foc iar, si imi zice ca face o urgentare.
Azi, 17.1.2017 tot astept. De data asta nu i-am mai sunat, am facut un ticket pe site, poate acolo se uita careva.
Oricum, cand voi fi contactat voi cere rezilierea serviciului de net ( si raman doar cu tv ) si cer restituirea contravalorii serviciului de pe data de 4.12.2016 pana in ziua in care sunt sunat.
Mentionez ca probabil se vor lua de o cifra scrisa gresit ( a numarului de telefon fix ) in subiectul mailului, dar de-abia astept sa faca asta, pentru ca am mentionat clar si CNP-ul, si iar clar, mare si raspicat numarul de fix in cererea de reziliere ( scrisa de mana ) atasata pe mail....

Mentionez iar, ca aveam dreptul sa reziliez abonamentul, pentru ca nu au trecut decat 6 zile de cand am primit contractul, si, prin contract, am dreptul sa reziliez in 14 zile calendaristice de la activarea/modificarea/reinnoirea acesuia.

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nu stiu cum aveti voi ghinioane cu Telekom. Sper sa nu am si eu. Pana acum , vreo 10 ani de "colaborare" [ peste 20 in total pe telefonie+ dialup] ,  sunt  multumit.

Edited by pasilla, 17 January 2017 - 22:56.


#3
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Din 94 pana acum cati ani sunt ? Tot fara probleme .Doi fericiti , Hanul si Passila .Posted Image

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Eu nu vreau sa ii ridic in slavi, au si ei problemele lor, dar nu am ce sa le reprosez concret.
Am avut de vreo 3 ori routerul defect.  L-au schimbat "cu viteza luminii".
Trebuie sa ma gandesc bine cand sun, cand sunt acasa, ca chiar vin cand promit.

#5
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
@TheRipper, da' du-te domne la un sediu Telekom si rezilieaza fizic contractul cu ei !
Ca asa prin telefon si e-mail angajatii trag de timp ca sa te faca bun de plata la reziliere.

#6
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014

 super8, on 17 ianuarie 2017 - 23:12, said:

@TheRipper, da' du-te domne la un sediu Telekom si rezilieaza fizic contractul cu ei !
Ca asa prin telefon si e-mail angajatii trag de timp ca sa te faca bun de plata la reziliere.
ntz,
ma pun sa fac cerere de mana, si tot la [email protected] o trimit ( ei ), si tot 14 zile de raspuns.
N-au cum sa ma puna la plata de reziliere, la data la care le-am trimis mailuil de reziliere ( am dovada, tot ) erau mai putin de 14 zile de la modificarea contractului

Edited by TheRipper, 17 January 2017 - 23:24.


#7
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Succes.
Totusi cand te-au sunat de ce ai continuat? Ce oferta ai acceptat?

Eu pt 0,4€ crestere am reziliat un contract 3P. Si aveam reduceri cu gramada pe acel cont: gratis chirie modem, moka STB PVR, STB SD,, reducere 2€ voce, reducere 3€ TV,

#8
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 06.01.2005

 super8, on 17 ianuarie 2017 - 23:12, said:

@TheRipper, da' du-te domne la un sediu Telekom si rezilieaza fizic contractul cu ei !
Ca asa prin telefon si e-mail angajatii trag de timp ca sa te faca bun de plata la reziliere.

Eu am fost la sediul lor din Galati si ....... mi-a spus omuletul lor ca singurile modalitati sunt: mail, posta sau telefon. Aveau si formulare tip ptr asa ceva.
Am trimis mail cu cerere de reziliere (dupa 20 de ani convietuire cu bune si rele) si m-au tratat cu ignore total. Probabil ca tot OPC ul o sa fie solutia.

#9
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 dorin_2k, on 18 ianuarie 2017 - 00:01, said:

Succes.
Totusi cand te-au sunat de ce ai continuat? Ce oferta ai acceptat?

Eu pt 0,4€ crestere am reziliat un contract 3P. Si aveam reduceri cu gramada pe acel cont: gratis chirie modem, moka STB PVR, STB SD,, reducere 2€ voce, reducere 3€ TV,

Ba, da ce sensibili p-aici...   Astia care muriti cu dreptatea-n mana ...  Viata e mai frumoasa de atat..

Si eu am Telekom. Internet,satelit in mediul rural. N-am avut probleme niciodata.  Ok...a fost odata de reconfigurat routerul, am sunat si mi s-au parut chiar foarte amabili.

Depinde cum vorbesti si tu. Daca esti cu, curu la cearsaf, cum ai vrea sa te trateze..

Off topic. Cu timpul am invatat ca daca vorbesti frumos si politicos ai mai mult de castigat. Exemplu: Amenzi rutiere. In 80% din cazuri imi dau avertisment sau pur si simplu nimic.  Daca esti ''smardoi'' iti da maxim.

Edited by mariovrs, 18 January 2017 - 06:56.


#10
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Nu-s sensibil. A venit concurenta in zona. Am ales pretul mai mic si internetul de la 20 M la 200 M.

#11
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

dorin_2k said:

Nu-s sensibil. A venit concurenta in zona. Am ales pretul mai mic si internetul de la 20 M la 200 M.
Buna alegere  Posted Image


 gelublabla, on 18 ianuarie 2017 - 06:37, said:

Eu am fost la sediul lor din Galati si ....... mi-a spus omuletul lor ca singurile modalitati sunt: mail, posta sau telefon.
Aveau si formulare tip ptr asa ceva.
Am trimis mail cu cerere de reziliere (dupa 20 de ani convietuire cu bune si rele) si m-au tratat cu ignore total.
Probabil ca tot OPC ul o sa fie solutia.
Serios ? si eu ce am spus mai sus ?!

super8 said:

prin telefon si e-mail angajatii trag de timp ca sa te faca bun de plata la reziliere.
Asa ca, @TheRipper, vezi ce a patit userul de mai sus ? si el s-a dus la un sediu fizic !
Deci ai de tras cu rezilierea; sper sa reusesti fara sa te faca Telekomu' bun de plata pt. rezilerea contractului, pt. ca eu cred ca asta e intentia lor.
Daca ma insel, inseamna ca au niste angajati incompetenti si oricum ai da-o tot nu e bine !

#12
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008
Dupa prima cerere de reziliere cand fufa te-a mintit ca nu e inregistrata trebuia sa faci reclamatie la ANPC. Urmatorul mail catre ei trebuia sa contina atasat reclamatia si sigur rezolvai in ziua urmatoare.

#13
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014

 mariovrs, on 18 ianuarie 2017 - 06:55, said:

Ba, da ce sensibili p-aici...   Astia care muriti cu dreptatea-n mana ...  Viata e mai frumoasa de atat..

Si eu am Telekom. Internet,satelit in mediul rural. N-am avut probleme niciodata.  Ok...a fost odata de reconfigurat routerul, am sunat si mi s-au parut chiar foarte amabili.

Depinde cum vorbesti si tu. Daca esti cu, curu la cearsaf, cum ai vrea sa te trateze..

Off topic. Cu timpul am invatat ca daca vorbesti frumos si politicos ai mai mult de castigat. Exemplu: Amenzi rutiere. In 80% din cazuri imi dau avertisment sau pur si simplu nimic.  Daca esti ''smardoi'' iti da maxim.
nu stiu in ce lume traiesti, daca crezi ca ai avut tratament preferential pentru ca ai vorbit frumos cu ei.
Crede-ma, ca si eu am discutat frumos, galant. Le-am explicat de la inceputul discutiei ca daca se intampla ceva pe parcurs, nu zic la adresa lor personal, ci a companiei pe care o reprezinta,


Nu, nu se comporta frumos cu tine pentru ca le-ai vorbit, fac asta pentru ca au ore intregi de creier spalat, sa te tina-n puf cand au nevoie de tine, si in rest, sa-ti inchida telefoane in nas

#14
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014
m-au sunat aseara, mi-au inchis serviciul de net, am ramas doar cu tv+v0

#15
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Ai de platit despagubiri?
Ce pret ai acum la TV? (ce pachet ai?)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate