Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fiat-Chrysler prins cu fofarlica mare de EPA în SUA
Last Updated: Jun 16 2017 20:20, Started by
inuendo0
, Jan 12 2017 18:34
·
0
#20
Posted 13 January 2017 - 00:42
tfmercedez, on 13 ianuarie 2017 - 00:08, said:
Recunoscute de toti parereologii, care n-au avut vreodata.. altfel ma mir ca acele marci se vand in continuare, in loc sa fi dat falinentul mult dorit de altii. Sigur nu ai avut. Daca aveai vreun Fiat, stiai cu ce se mananca. Dar na, tu ia=ti fiat, lasa-i pe altii cu VAG. Pareolog esti tu, eu vorbesc ca stiu ce vorbesc... Fiat Is In Deep, Deep Trouble: The company may try to force GM to buy its money-losing auto unit -- or kick in cash Mai invata, mai cresti, ia-ti cateva masini si abia apoi vorbim Nenea Zap, on 13 ianuarie 2017 - 00:38, said:
Si eu voiam să-mi iau un Ferrari f50, visam de mic, dar am citit pe forum că nu ar fi fiabil așa că m-am lăsat. Mi-am luat un Golf tsi 1.2. Sper să nu am probleme cu el. Volkswagen Group sells passenger cars under the Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Škoda and Volkswagen marques; motorcycles under the Ducati brand; and commercial vehicles under the marques MAN, Scania, Neoplan and Volkswagen Commercial Vehicles. Edited by maxtron_69, 13 January 2017 - 00:45. |
#21
Posted 13 January 2017 - 06:42
#23
Posted 13 January 2017 - 12:36
O analiza interesanta: http://jalopnik.com/...nywh-1791135595
Volkswagen’s device used wheel speed and steering wheel sensors to tell when the car was being driven by a human on a road, or if it was strapped to a dynamometer (you can read about how the EPA traditionally runs its testing here), ensuring low NOx when under testing, but not when the consumer drives the car on the same drive cycle. I emphasize that last bit because that is arguably the most damning part about what VW did: the company literally made it so that pollution during road driving was worse than when the car was tested even if the car was driven exactly the same way. VW played the EPA for fools. But what the agency has accused Fiat Chrysler of doing is failing to disclose all software features that could be considered auxiliary emissions control devices, or AECDs. These AECDs, the EPA alleges, cause the 103,828 Jeep and Ram vehicles equipped with 3.0-liter diesels to emit more pollution in conditions “reasonably expected to be encountered in normal vehicle operation and use” than under EPA test conditions. Bottom-line, probabil vor avea de platit penalitati civile dar nu si penale. Ramane de vazut pana la final totusi, e inca la inceput procesul, poate apar pe parcurs si amanunte suplimentare care sa implice ca in cazul VAG o frauda deliberata. |
#24
Posted 13 January 2017 - 16:08
#25
Posted 13 January 2017 - 17:22
#26
Posted 13 January 2017 - 18:55
Hansolo, on 13 ianuarie 2017 - 12:36, said:
But what the agency has accused Fiat Chrysler of doing is failing to disclose all software features that could be considered auxiliary emissions control devices, or AECDs. These AECDs, the EPA alleges, cause the 103,828 Jeep and Ram vehicles equipped with 3.0-liter diesels to emit more pollution in conditions “reasonably expected to be encountered in normal vehicle operation and use” than under EPA test conditions. Fiat-Chrysler si Renault au facut exact ce a facut VW cu motorul de 3.0 TDI. Sub pretextul protejarii motorului pe timpul temperaturilor scazute, au facut in asa fel incat sistemul de reducere a noxelor sa fie nefunctional in cea mai mare parte a timpului. Nota nr, 2 de violare a EPA catre VW exact la asta se referea, acum mai bine de un an. Problema lor (VW si FCA) este ca ceea ce au facut este impotriva legii americane, pentru ca trebuiau anuntate. Iar daca erau anuntate, nu erau omologate. In Europa nu stiu ce probleme poate avea Renaul, insa mie mi-a fost absolut clar ca toate companiile sunt in aceeasi pozitie. Uitati-va la Mazda care in 2016 nu are niciun motor diesel mai sus de Euro 3 la testele RDE Acum un an si 3 luni: Quote Fiat oferă o primă de 1.500 de euro celor care renunță la un Volkswagen Grupul auto italiano-american Fiat Chrysler Automobiles NV vrea să câștige noi clienți de pe urma scandalului în care este implicat rivalul german Volkswagen AG oferind o primă specială de 1.500 de euro tuturor celor care renunță la oricare dintre mărcile de automobile care formează grupul Volkswagen (VW, Audi, Seat sau Skoda) în schimbul unui Fiat, se arată într-un memo intern publicat de cotidianul italian Il Giornale și care a fost confirmat de dealeri, transmite Agerpres. Latinul tot latin... |
#27
Posted 13 January 2017 - 18:57
http://ziuanews.ro/r...eselgate-611310
deschidem un topic pentru reno sau mai bine unul pentru toate marcile? Edited by oaspetele, 13 January 2017 - 18:58. |
#28
Posted 13 January 2017 - 23:02
oaspetele, on 13 ianuarie 2017 - 18:57, said:
http://ziuanews.ro/r...eselgate-611310 deschidem un topic pentru reno sau mai bine unul pentru toate marcile? Se pare ca moartea motorului diesel se masoara de acum inainte in ani nu in zeci de ani cum credeam eu. Daca si cu asa numitele norme de poluare EUx din Europa care ascundeau de fapt mizeria sub pres si favorizau dieselul, tot in Europa incep marile capitale sufocate sa se revolte, treaba e groasa : cineva de prin comisia europeana si ACEA vor trebui sa raspunda. Un articol interesant pe aceasta tema pe linku-ul urmator : http://ecoprofit.ro/...asini-motorina/ Deocamdata doar englezii au deschis ochii referitor la ce inseamna de fapt UE si au protestat intr-un mod foarte elegant : au parasit-o |
|
#29
Posted 13 January 2017 - 23:59
Cam subtire articolul prin anumite parti, dar probabil ca motoarele diesel nu vor mai avea ponderea de acum in cativa ani
Ele vor fi eliminate cel putin de pe autoturismele particulare in momentul in care cele electrice vor avea autonomie marita si pretul scazut. |
#30
Posted 14 January 2017 - 11:49
emil_sv, on 13 ianuarie 2017 - 17:22, said:
Marchione nu e american. Iar valoarea sanctiunilor posibile anuntate s-a anuntat, e cam de 4 miliarde USD. Iar in trecut au mai fost sanctiuni pentru producatori americani pe diesel. Dupa cum spuneam, pana acum nu e o trisare intentionata asa cum a fost la VW se pare (nu a existat un soft care sa detecteze conditiile de pe banc gen directie/invartirea rotilor) ci doar o necomunicare a unor conditii in care se modifica eficienta filtrului. Chestie care e imputabila fireste, dar e doar neglijenta. Deocamdata... |
#31
Posted 15 January 2017 - 16:22
oaspetele, on 13 ianuarie 2017 - 23:59, said:
Cam subtire articolul prin anumite parti, dar probabil ca motoarele diesel nu vor mai avea ponderea de acum in cativa ani Ele vor fi eliminate cel putin de pe autoturismele particulare in momentul in care cele electrice vor avea autonomie marita si pretul scazut. Nu cred ca se va astepta aparitia celor electrice pentru a scoate motoarele diesel din fabricatie. Asta fiindca vad in ce ritm avanseaza tehnologia la benzinarele turbo. Deja prin tehnologia de dezactivare a doi din 4 cilindri la puteri mici la 1.4 TSI ACT, avantajul consumului mai mic la diesel se pierde. Am ainteles ca asta o pregatea si Ford dar VW le-a luat-o inainte. Electricele inca au multe bube legate de autonomie si chiar si de poluare (dar asta e subiect de alt topic) si atata timp cat mai sunt combustibili fosili nu vor fi decat o alternativa exotica. Evident ma refeream strict la autoturisme, e mult prea ineficient sa pui motoare pe benzina pe camioane si tractoare . |
#32
Posted 16 January 2017 - 18:12
Sunt afectate putin peste 100.000 de ram1500 si Grand cherokee cu motor de 3.0crdi. Este foarte greu sa ai diesel care sa fie conform cu normele de poluare americane.
Era si de mirare cum au reușit. Nu inteleg de ce un american ar cumpara un ram 1500 diesel. Este mai scump cu aproape 5000 dolari decat varianata de 3.6 benzina si cu putin peste 3000 mai mult decat 5.7 benzina, in aceasi varianta de echipare. Consumul este mai mic, într-adevăr, dar diesel fuel este sensibil mai scump decat benzina. Una peste alta, nu prea merita. |
#33
Posted 16 January 2017 - 20:19
maxtron_69, on 13 ianuarie 2017 - 00:42, said:
Tu nu oi fi avut... eu da. Sigur nu ai avut. Daca aveai vreun Fiat, stiai cu ce se mananca. Dar na, tu ia=ti fiat, lasa-i pe altii cu VAG. Pareolog esti tu, eu vorbesc ca stiu ce vorbesc... Fiat Is In Deep, Deep Trouble: The company may try to force GM to buy its money-losing auto unit -- or kick in cash Mai invata, mai cresti, ia-ti cateva masini si abia apoi vorbim Incearca sa citesti... nu se compara masini din categorii separate, ci cele din categoriile respective: Volkswagen Group sells passenger cars under the Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Škoda and Volkswagen marques; motorcycles under the Ducati brand; and commercial vehicles under the marques MAN, Scania, Neoplan and Volkswagen Commercial Vehicles. Nu cred ca ai avut Fiat . In schimb am eu si sunt foarte multumit de el . Tu habar n-ai cu ce se mananca Fiat , dar dai la clape , nu gluma !. Poate nu stii ca Fiat este un super imperiu in domeniul auto . Au cumparat Chrysler , adica locul 3 american , salvandu-l de la faliment . Au adus la Chrysler tehnologie si finante . Incearca sa te documentezi , sa vezi ce produc . Vezi ce branduri sunt ale lor si o sa te minunezi .De exemplu citeste de vm motori , care este a lui Fiat si vezi ca produc foarte multe motoare pentru diverse modele de masini . |
|
#34
Posted 16 January 2017 - 23:01
#35
Posted 16 January 2017 - 23:42
2.11 benzina, 2.45 diesel, un 5.7, 8 trepte de viteza, nu duce lipsa de cuplu. Se justifica diesel numai la camioane, gen de la f350/ram3500 in sus. Alea in general trag remorci foarte grele si contează cuplul pe care un motor diesel de 6.7 sau similar, il oferă.
Motoarele diesel montate pe vehicule relativ mic nu aduc avantaje , in SUA. |
#36
Posted 16 January 2017 - 23:57
Epdm, on 16 ianuarie 2017 - 18:12, said: Sunt afectate putin peste 100.000 de ram1500 si Grand cherokee cu motor de 3.0crdi. Este foarte greu sa ai diesel care sa fie conform cu normele de poluare americane. Era si de mirare cum au reușit. Nu inteleg de ce un american ar cumpara un ram 1500 diesel. Este mai scump cu aproape 5000 dolari decat varianata de 3.6 benzina si cu putin peste 3000 mai mult decat 5.7 benzina, in aceasi varianta de echipare. Consumul este mai mic, într-adevăr, dar diesel fuel este sensibil mai scump decat benzina. Una peste alta, nu prea merita. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users