Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Playlist melodii radio - unde?

P0335 senzor arbore cotit - senzo...

Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...
 Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 

Fiat-Chrysler prins cu fofarlica mare de EPA în SUA

- - - - -
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#91
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 valitudor, on 17 ianuarie 2017 - 17:56, said:


Asa e. O minune de masina. Mai puternica ca un portavion si mai putin poluanta ca un Polo TDI. Este exact pe sufletul si mintea celor open minded, de peste ocean

Ce inseamna strugurii sa fie acri Posted Image ! Pana una alta vad ca toate firmele se bat pentru piata celor 'open minded', unii trisand ca VW, ma rog cum poate fiecare, in timp ce americanii nu se prea inghesuie sa-si adapteze masinile la 'imensa' piata germana.
Bine si diferenta intre cele doua piete e chiar mai mare decat diferenta dintre Amarok si RAM.

#92
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 oaspetele, on 17 ianuarie 2017 - 16:01, said:

http://www.auto-test...sel-de-pe-piata
Audi a prezentat astăzi noul SQ7 TDI, cel mai puternic SUV diesel de pe piață. Acesta este propulsat de un inovativ motor 4.0 TDI, ce produce 435 de CP și 900 de Nm cuplu maxim.
Toate aceste inovații au permis motorului V8 să furnizeze nu mai puțin de 435 de CP și 900 de Nm cuplu maxim, disponibil între 1.000 și 3.250 rpm. Valori ce permit noului SQ7 TDI să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h. Consumul mediu declarat de Audi nu depășește însă 7.4 l/100km.

BMW Seria 6 Gran Coupe e scos de cativa ani si are 450 CP, atingand 100 km/h in 4,5 s.
Dar cu investitii serioase, da, un motor pe motorina se poate apropia de performantele unuia pe benzina mai vechi

#93
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,896
  • Înscris: 31.03.2003
Ala cu 450 de cai e motor pe benzina.
Discutia noastra se referea la mastodonti de 2300 kg si peste, nu coupe-uri, fie ele si grand.

#94
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 oaspetele, on 19 ianuarie 2017 - 07:18, said:

Ala cu 450 de cai e motor pe benzina.
Discutia noastra se referea la mastodonti de 2300 kg si peste, nu coupe-uri, fie ele si grand.

Oi fi eu mai greu de cap, dar tu ai venit si ai prezentat doar o motorizare diesel, e drept de exceptie. Nu am vazut nici-o comparatie acolo.

#95
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,896
  • Înscris: 31.03.2003

 tfmercedez, on 16 ianuarie 2017 - 23:57, said:

Chiar are rost comparatia intre un diesel de 3L cu un benzinar de 5.7L? E la mintea cocosului ca benzinarul va consuma mereu cel putin dublu. Oare costa motorina dublu fata de benzina in SUA?

cam de aici a plecat, vezi ce spune colegu Epdm in continuare.

#96
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 15.01.2017

 Epdm, on 16 ianuarie 2017 - 18:12, said:

Sunt afectate putin peste 100.000 de ram1500 si Grand cherokee cu motor de 3.0crdi. Este foarte greu sa ai diesel care sa fie conform cu normele de poluare americane.

Era si de mirare cum au reușit. :)

Nu inteleg de ce un american ar cumpara un ram 1500 diesel. Este mai scump cu aproape 5000 dolari decat varianata de 3.6  benzina si cu putin peste 3000 mai mult decat 5.7 benzina, in aceasi varianta de echipare.

Consumul este mai mic, ĂŽntr-adevăr, dar diesel fuel este sensibil mai scump decat benzina. Una peste alta, nu prea merita.

 tfmercedez, on 16 ianuarie 2017 - 23:57, said:


Chiar are rost comparatia intre un diesel de 3L cu un benzinar de 5.7L? E la mintea cocosului ca benzinarul va consuma mereu cel putin dublu. Oare costa motorina dublu fata de benzina in SUA?

 oaspetele, on 19 ianuarie 2017 - 16:12, said:



cam de aici a plecat, vezi ce spune colegu Epdm in continuare.

De fapt discuția a plecat de la colegul de mai sus care insinua  ca l-as crede pe el si pe voi, prosti. Mai departe doar am indicat ca nu este asa si ca este greu sa-ți dai cu părerea cand nu ai habar despre ce este vorba.

Apoi ai venit matale cu tuaregul care tracta un 747, exemplul suprem, inca cineva cu comparații absolut cretine intre motoare de camion si motoare sport.
Cam atat in linii mari.


#97
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,896
  • Înscris: 31.03.2003
Undeva laudai motorul care impinge aproape 3 tone in x secunde, eu doar am dat un exemplu de un dizel (cel putin) corespunzator.

#98
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 15.01.2017

 oaspetele, on 19 ianuarie 2017 - 18:59, said:

Undeva laudai motorul care impinge aproape 3 tone in x secunde, eu doar am dat un exemplu de un dizel (cel putin) corespunzator.

Vorbeam despre ram1500, tu erai off-topic. :) :)

#99
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,896
  • Înscris: 31.03.2003
Apoi daca o luam asa, nu prea mai raman pagini pe aici.

#100
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 15.01.2017

 oaspetele, on 19 ianuarie 2017 - 19:04, said:

Apoi daca o luam asa, nu prea mai raman pagini pe aici.
Pe ăștia doi :) :) nu i-ai observat?

#101
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,896
  • Înscris: 31.03.2003
Nu, ca erau off topic.
Posted Image

#102
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,471
  • Înscris: 17.09.2007
Well, altii care o vor lua pe cocoasa rau ca triseaza: http://www.autonews....-sleuths-report
Fiat Chrysler diesel vehicles spewed pollution as much as 20 times the legal limit, according to testing by the same researchers who first recorded the excess emissions in Volkswagen AG’s diesel cheating scandal.
The researchers tested five of the Jeep and Ram models from model years 2014-2015 in laboratories and on the road and using portable equipment to measure emissions. The vehicles emitted NOx levels during on-road tests in excess of U.S. limits. The on-road NOx emissions were also higher than observed in laboratory tests designed to replicate the driving maneuvers in the on-road tests.

Pe de alta parte evident ca e doar inceputul partii juridice:
U.S. pollution standards for emissions are based on laboratory testing, so a comparison with on-the-road tests is "invalid," the company said.

Ghinionul FCA e ca o amenda, chiar daca nu va fi la fel de mare ca la VAG (nefiind atat de multe vehicule implicate) ii va baga in faliment din ce am citit.
Mai erau comentarii si actiuni in instanta relativ la Bosch, care a avut rolul principal in a realiza un soft atat de ,,flexibil". Pe de alta parte personal cred ca Bosch s-a blindat cu documente (nu folositi decat ca teste regimul xxx) si e in situatia unui producator de arme (care nu e vinovat daca un cumparator foloseste ilegal arma).

#103
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Hansolo, on 14 iunie 2017 - 09:13, said:

Well, altii care o vor lua pe cocoasa rau ca triseaza: http://www.autonews....-sleuths-report

Ahh, si imi amintesc cu placere de un coleg care cita bloguri obscure in care se scria ca situatiile sunt diferite. La FCA au violat normele din greseala, ca bietii de ei voiau sa-si protejeze motoarele de distrugere, in timp ce VW a facut-o cu premeditare.
Oricat de aberante par acum lucurile astea, cam asa stateau lucrurile atunci. Sper sa-ti trezeasca amintiri placute si tie... :D

#104
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,471
  • Înscris: 17.09.2007
Ptiu, vad ca iar mi se umple frigiderul cu bucurii.
Amuzant ca pentru unii nenumiti care citeaza eronat pe altii nenumiti doar site-ul VAG nu e blog obscur, restul EPA, THEICCT, Autonews, europe.eu, T&E, Bloomberg samd sunt neica nimeni.

#105
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu bre, eu iti citesc cu placere mesajele. Si sincer iti spun, cred ca sunt printre putinii care o fac in totalitate... (nu sugerez ca nu ar merita citite)
Ala era un blogger, site-urile oficiale sunt altceva, desi sunt discutabile. In fine, mergem mai departe. Fiecare are pasiuni.
Ceva noutati pe azi?

P.S. Ai uitat electrek

#106
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Stati sa vedeti, ca am impresia ca daca se iau toate masinile la purecat, fiecare producator are softuri modate pe cel putin o masina...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate