Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Fiat-Chrysler prins cu fofarlica mare de EPA în SUA

- - - - -
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#37
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,451
  • Înscris: 15.01.2017

View Posttfmercedez, on 16 ianuarie 2017 - 23:57, said:


Chiar are rost comparatia intre un diesel de 3L cu un benzinar de 5.7L? E la mintea cocosului ca benzinarul va consuma mereu cel putin dublu. Oare costa motorina dublu fata de benzina in SUA?
La mintea cocosului, poate.
In realitate motorul de 3.6 consuma cam la fel ca dieselul in timp ce 5.7 consuma cu aproximativ 30% mai mult decat dieselul.

Pretul la diesel fuel este foarte variabil, sezonier as spune. Daca vrei sa-ți faci un buget bazat pe numărul de mile si pretul pe galon, la diesel nu poti sa fii sigur.

Dovada este ca nu se vinde Grozav. Americanul nu pune botul la prostii.

#38
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,883
  • Înscris: 31.03.2003

View PostEpdm, on 17 ianuarie 2017 - 00:53, said:




Dovada este ca nu se vinde Grozav. Americanul nu pune botul la prostii.
Posted Image Posted Image

#39
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,322
  • Înscris: 17.09.2008

View Postinuendo0, on 12 ianuarie 2017 - 18:34, said:

https://www.washingt...m=.cf0e69044fdc

Momentan acțiunile FCAU sunte oprite de la tranzacționare. Ultima tranzacție arata o scădere de 16%.
EPA acuza producătorul ca ar fi trișat normele de poluare utilizând pana la 8 softuri pentru a măslui rezultatele testelor de poluare.

Ma intreb daca exista vreun producator auto care sa nu fi trisat normele de poluare.Foarte penibil.Daca ceva nu se poate face, atunci producatorii auto ar trebui sa spuna raspicat, politicienilor, ca nu au posibilitatea sa indeplineasca o anumita norma de poluare iar daca este prea scump pentru un singur porducator auto sa realizeze acea tehnologie atunci sa se uneasca toti producatorii auto, intr-un singur proiect, si sa realizeze impreuna tehnolgia non poluare.

#40
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

View Postericmario, on 16 ianuarie 2017 - 23:01, said:

In US e mai scumpa motorina ca benzina?

La consum mai mic as aduga si cuplu mai mare, ca avantaj.
Stai linistit ca n-au de gand americanii sa se plimbe cu tractorasele. Omul ti-a explicat clar la ce-i bun cuplul.
Vezi ca a aparut Ford Mustang la vanzare si in Romania. E drept ca e numai varianta 2.3 ecoboost de vreo 300 CP,  dar fa un drive test si ai sa vezi de ce poti sa ai si cuplu de camion si tot n-o sa poti sa ai dinamica unei benzinare (oricum aia are si cuplul mai mare decat majoritatea tigailor diesel de pe la noi).

#41
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,322
  • Înscris: 17.09.2008

View Postvalitudor, on 13 ianuarie 2017 - 18:55, said:

Uitati-va la Mazda care in 2016 nu are niciun motor diesel mai sus de Euro 3 la testele RDE

Exista vreun producator auto care sa indeplineasca la modul real, si nu propagandistic, norma euro 6 cu motoarele conventionale, mai ales cele diesel?Intreb de curiozitate.

#42
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007

View Postdennis_2005, on 17 ianuarie 2017 - 08:09, said:

Ma intreb daca exista vreun producator auto care sa nu fi trisat normele de poluare.Foarte penibil.Daca ceva nu se poate face, atunci producatorii auto ar trebui sa spuna raspicat, politicienilor, ca nu au posibilitatea sa indeplineasca o anumita norma de poluare iar daca este prea scump pentru un singur porducator auto sa realizeze acea tehnologie atunci sa se uneasca toti producatorii auto, intr-un singur proiect, si sa realizeze impreuna tehnolgia non poluare.
Cum naiba? In testul facut de ICCT in 2015 BMW X5 diesel a fost in limitele normale. Toate BMW diesel au fost calificate de EPA ca fiind conforme https://www.kbb.com/...old/2100000963/
Cat timp aia pot respecta normele nu inteleg de ce nu pot si altii.
Pe de alta parte relativ la FCA va fi interesant de vazut cum vor respecta normele vehiculele cu EGR si care a fost motivatia tehnica pentru AECD 6, 7 si 8 (pag. 5 de la https://www.epa.gov/...-2017-01-12.pdf)

Relativ la FCA, investigatii similare in Germania http://europe.autone...hut-off-devices
Germany's probe found that in some Fiat vehicles the emissions treatment system was throttled back after 22 minutes. The normal duration of regulatory tests for vehicle emissions is about 20 minutes. The German tests were done after the environmental lobby group DUH claimed that the 500X 2.0-liter diesel variant has NOx emissions far above legal norms.

Si apropo de unele pareri cu poluarea de la camioane vs automobile: http://www.theicct.o...-LDV-comparison
Emissions of toxic nitrogen oxides by Euro 6 diesel passenger cars are more than double modern diesel trucks

Edited by Hansolo, 17 January 2017 - 09:12.


#43
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostEpdm, on 17 ianuarie 2017 - 00:53, said:


... Americanul nu pune botul la prostii.
Nu, dar pune botul la motoare lesinate cu cilindree de camion. 5.7,  6.7 etc.
Si colac peste pupaza l-au votat pe Trump-eta. Posted Image

#44
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,451
  • Înscris: 15.01.2017

View Postericmario, on 17 ianuarie 2017 - 09:07, said:


Nu, dar pune botul la motoare lesinate cu cilindree de camion. 5.7,  6.7 etc.
Si colac peste pupaza l-au votat pe Trump-eta. Posted Image
Cand ai condus ultima data o leșinata de 5.7, aproape trei tone goală, care face suta in 7 secunde?

#45
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

View Postericmario, on 17 ianuarie 2017 - 09:07, said:

Nu, dar pune botul la motoare lesinate cu cilindree de camion. 5.7,  6.7 etc.


Asta-i replica tuturor taranilor de la noi. Mai schimb-o si tu ca ai devenit penibil !
Cand o sa te dai si tu macar cu un Ford Mustang de 2.3 ecoboost atunci mai discutam. Pana in una alta tu taraste-te fericit cu 'racheta' ta diesel pe soselele noastre minunate. Ai grija insa sa nu te depaseasca vreun contaran de-al tau cu tractorul Posted Image !
Si stii de ce ei pun botul la asa ceva ? Fiindca ei pot si tu nu !

#46
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postobreja_g, on 17 ianuarie 2017 - 10:02, said:

Asta-i replica tuturor taranilor de la noi. Mai schimb-o si tu ca ai devenit penibil !
Cand o sa te dai si tu macar cu un Ford Mustang de 2.3 ecoboost atunci mai discutam. Pana in una alta tu taraste-te fericit cu 'racheta' ta diesel pe soselele noastre minunate. Ai grija insa sa nu te depaseasca vreun contaran de-al tau cu tractorul Posted Image !
Si stii de ce ei pun botul la asa ceva ? Fiindca ei pot si tu nu !
Bai americanule wanna be, ce te-ai atacat asa de tare?
Nu am zis nimic de Mustang 2.3, am zis de "rachetele" alea cu 5.7, 6.7 litri si cati cp?
2.3 ecoboost le cam da rusine oricand.
Dar americanul nu pune botul la prostii. Posted Image

Edited by ericmario, 17 January 2017 - 10:36.


#47
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007
Parca era topicul despre FCA, nu despre senzationalele motoare de 1l si 500cp?

#48
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,451
  • Înscris: 15.01.2017
Puterea se scoate prin arderea benzinei. Multa benzina, putere multa. Poti sa scoți putere mare prin camere de ardere mari sau supra alimentând camere de ardere mici. In final rezultatul este cam același, excepție făcând pretul de achiziție, fiabilitatea si plăcerea de a conduce.

Nu ai răspuns, cand ai condus ultima oară o leșinata de 5.7?

#49
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 17 ianuarie 2017 - 09:02, said:

Cum naiba? In testul facut de ICCT in 2015 BMW X5 diesel a fost in limitele normale. Toate BMW diesel au fost calificate de EPA ca fiind conforme
Din nou faci confuzii desi in ultimul timp vad ca tot faci eforturi sa te documentezi.

Normele RDE sunt norme europene si nu au nicio legatura cu cele americane, care cad in responsabilitatea EPA. Si cele americane sunt masurate pe banc, la fel ca cele vechi europene. Doar ciclul si limita in sine variaza.
In testul original ICCT nicio masina nu s-a incadrat la emisiile onroad, desi BMW-ul este singurul care le-a depasit doar in situatii ceva mai dificile: accelerare la deal

View PostHansolo, on 17 ianuarie 2017 - 09:02, said:

https://www.kbb.com/...old/2100000963/
Cat timp aia pot respecta normele nu inteleg de ce nu pot si altii.
LOL. Chiar asa... De ce unii producatori niponi, francezi, etc NU se pot incadra in emisiile REALE si altii pot?

View PostHansolo, on 17 ianuarie 2017 - 09:02, said:

Si apropo de unele pareri cu poluarea de la camioane vs automobile: http://www.theicct.o...-LDV-comparison
Emissions of toxic nitrogen oxides by Euro 6 diesel passenger cars are more than double modern diesel trucks
Atata timp cat Mazda, Toyota, Honda, Ford, Pegeot, Renault, etc au dieseluri care se incadreaza la Euro 3 in realitate, cum sa nu emita mai multe noxe decat un autobuz cu AdBlue?

View Postdennis_2005, on 17 ianuarie 2017 - 08:17, said:

Exista vreun producator auto care sa indeplineasca la modul real, si nu propagandistic, norma euro 6 cu motoarele conventionale, mai ales cele diesel?Intreb de curiozitate.
VW/Audi si-au invatat lectia si sunt de departe lideri la poluare redusa in cele legate de NOx, majoriatea masinilor lor din 2015-2016 se incadreaza la Euro 6 RDE. BMW vine pe 2 Restul sunt la pamant, in general nu au cam nimic.

Pe site-ul EQUA poti vedea o baza de date cu masinile testate la emisiile reale

P.S. si ca sa fiu ntopic 100%, pe acel site poti vedea ca Fiat-ul din 2016 nu se incadreaza la nicio norma Euro. :)

Edited by valitudor, 17 January 2017 - 10:49.


#50
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostEpdm, on 17 ianuarie 2017 - 10:44, said:


Nu ai răspuns, cand ai condus ultima oară o leșinata de 5.7?
Joi, dupa Miercurea-Ciuc.

Zi-mi ce putere dezvolta motorul ala, cu cifre exacte.

#51
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

View Postvalitudor, on 17 ianuarie 2017 - 10:53, said:

LOL. Chiar asa... De ce unii producatori niponi, francezi, etc NU se pot incadra in emisiile REALE si altii pot?


Atata timp cat Mazda, Toyota, Honda, Ford, Peugeot, Renault, etc au dieseluri care se incadreaza la Euro 3 in realitate, cum sa nu emita mai multe noxe decat un autobuz cu AdBlue?

VW/Audi si-au invatat lectia si sunt de departe lideri la poluare redusa in cele legate de NOx, majoriatea masinilor lor din 2015-2016 se incadreaza la Euro 6 RDE. BMW vine pe 2 Restul sunt la pamant, in general nu au cam nimic.


Pentru ca toti ceilalti nu au avut un soft la fel de bun ca sa triseze in testePosted Image !

#52
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,985
  • Înscris: 15.06.2007

View PostEpdm, on 17 ianuarie 2017 - 00:53, said:

La mintea cocosului, poate.
In realitate motorul de 3.6 consuma cam la fel ca dieselul in timp ce 5.7 consuma cu aproximativ 30% mai mult decat dieselul.

Pretul la diesel fuel este foarte variabil, sezonier as spune. Daca vrei sa-ți faci un buget bazat pe numărul de mile si pretul pe galon, la diesel nu poti sa fii sigur.

Dovada este ca nu se vinde Grozav. Americanul nu pune botul la prostii.
Tu ne iei de prosti..
30% este diferenta de consum intre diesel si otto la cilindree echivalenta. Si vi tu sa ne zici, ca e acelasi lucru la aproape dublul cilindreii? Nici tu nu crezi ce zici.

#53
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postdennis_2005, on 17 ianuarie 2017 - 08:09, said:

Ma intreb daca exista vreun producator auto care sa nu fi trisat normele de poluare.Foarte penibil.Daca ceva nu se poate face, atunci producatorii auto ar trebui sa spuna raspicat, politicienilor, ca nu au posibilitatea sa indeplineasca o anumita norma de poluare iar daca este prea scump pentru un singur porducator auto sa realizeze acea tehnologie atunci sa se uneasca toti producatorii auto, intr-un singur proiect, si sa realizeze impreuna tehnolgia non poluare.
Nu intelegi pic de capitalism, cum sa se uneasca toti producatorii ? Cum se va imparti profitul atunci ? Care e oportunitatea aici cand toate masinile vor folosi aproape exact acelasi motor ? Capitalismul nu lucreaza spre binele comun al tuturor, nici o corporatie nu e organizatie de binefacere, mai bine triseaza decat sa faca proiecte care sa aduca profit pentru toata lumea. De aceea si motorul electric e foarte naspa pentru capitalism, pentru ca nu prea ai cum sa te evidentiezi cu un motor electric mai tare, toti vor avea motoare electrice cam la fel de tari si de aici nu prea au oportunitati.

#54
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Posttfmercedez, on 17 ianuarie 2017 - 11:01, said:

Tu ne iei de prosti..
30% este diferenta de consum intre diesel si otto la cilindree echivalenta. Si vi tu sa ne zici, ca e acelasi lucru la aproape dublul cilindreii? Nici tu nu crezi ce zici.
putere echivalenta
In rest e ok

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate