Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Fiat-Chrysler prins cu fofarlica mare de EPA în SUA
#37
Posted 17 January 2017 - 00:53
tfmercedez, on 16 ianuarie 2017 - 23:57, said: Chiar are rost comparatia intre un diesel de 3L cu un benzinar de 5.7L? E la mintea cocosului ca benzinarul va consuma mereu cel putin dublu. Oare costa motorina dublu fata de benzina in SUA? In realitate motorul de 3.6 consuma cam la fel ca dieselul in timp ce 5.7 consuma cu aproximativ 30% mai mult decat dieselul. Pretul la diesel fuel este foarte variabil, sezonier as spune. Daca vrei sa-ți faci un buget bazat pe numărul de mile si pretul pe galon, la diesel nu poti sa fii sigur. Dovada este ca nu se vinde Grozav. Americanul nu pune botul la prostii. |
#38
Posted 17 January 2017 - 05:54
#39
Posted 17 January 2017 - 08:09
inuendo0, on 12 ianuarie 2017 - 18:34, said:
https://www.washingt...m=.cf0e69044fdc Momentan acțiunile FCAU sunte oprite de la tranzacționare. Ultima tranzacție arata o scădere de 16%. EPA acuza producătorul ca ar fi trișat normele de poluare utilizând pana la 8 softuri pentru a măslui rezultatele testelor de poluare. Ma intreb daca exista vreun producator auto care sa nu fi trisat normele de poluare.Foarte penibil.Daca ceva nu se poate face, atunci producatorii auto ar trebui sa spuna raspicat, politicienilor, ca nu au posibilitatea sa indeplineasca o anumita norma de poluare iar daca este prea scump pentru un singur porducator auto sa realizeze acea tehnologie atunci sa se uneasca toti producatorii auto, intr-un singur proiect, si sa realizeze impreuna tehnolgia non poluare. |
#40
Posted 17 January 2017 - 08:17
ericmario, on 16 ianuarie 2017 - 23:01, said:
In US e mai scumpa motorina ca benzina? La consum mai mic as aduga si cuplu mai mare, ca avantaj. Vezi ca a aparut Ford Mustang la vanzare si in Romania. E drept ca e numai varianta 2.3 ecoboost de vreo 300 CP, dar fa un drive test si ai sa vezi de ce poti sa ai si cuplu de camion si tot n-o sa poti sa ai dinamica unei benzinare (oricum aia are si cuplul mai mare decat majoritatea tigailor diesel de pe la noi). |
#41
Posted 17 January 2017 - 08:17
valitudor, on 13 ianuarie 2017 - 18:55, said:
Uitati-va la Mazda care in 2016 nu are niciun motor diesel mai sus de Euro 3 la testele RDE Exista vreun producator auto care sa indeplineasca la modul real, si nu propagandistic, norma euro 6 cu motoarele conventionale, mai ales cele diesel?Intreb de curiozitate. |
#42
Posted 17 January 2017 - 09:02
dennis_2005, on 17 ianuarie 2017 - 08:09, said:
Ma intreb daca exista vreun producator auto care sa nu fi trisat normele de poluare.Foarte penibil.Daca ceva nu se poate face, atunci producatorii auto ar trebui sa spuna raspicat, politicienilor, ca nu au posibilitatea sa indeplineasca o anumita norma de poluare iar daca este prea scump pentru un singur porducator auto sa realizeze acea tehnologie atunci sa se uneasca toti producatorii auto, intr-un singur proiect, si sa realizeze impreuna tehnolgia non poluare. Cat timp aia pot respecta normele nu inteleg de ce nu pot si altii. Pe de alta parte relativ la FCA va fi interesant de vazut cum vor respecta normele vehiculele cu EGR si care a fost motivatia tehnica pentru AECD 6, 7 si 8 (pag. 5 de la https://www.epa.gov/...-2017-01-12.pdf) Relativ la FCA, investigatii similare in Germania http://europe.autone...hut-off-devices Germany's probe found that in some Fiat vehicles the emissions treatment system was throttled back after 22 minutes. The normal duration of regulatory tests for vehicle emissions is about 20 minutes. The German tests were done after the environmental lobby group DUH claimed that the 500X 2.0-liter diesel variant has NOx emissions far above legal norms. Si apropo de unele pareri cu poluarea de la camioane vs automobile: http://www.theicct.o...-LDV-comparison Emissions of toxic nitrogen oxides by Euro 6 diesel passenger cars are more than double modern diesel trucks Edited by Hansolo, 17 January 2017 - 09:12. |
#43
Posted 17 January 2017 - 09:07
#44
Posted 17 January 2017 - 09:58
#45
Posted 17 January 2017 - 10:02
ericmario, on 17 ianuarie 2017 - 09:07, said:
Nu, dar pune botul la motoare lesinate cu cilindree de camion. 5.7, 6.7 etc. Asta-i replica tuturor taranilor de la noi. Mai schimb-o si tu ca ai devenit penibil ! Cand o sa te dai si tu macar cu un Ford Mustang de 2.3 ecoboost atunci mai discutam. Pana in una alta tu taraste-te fericit cu 'racheta' ta diesel pe soselele noastre minunate. Ai grija insa sa nu te depaseasca vreun contaran de-al tau cu tractorul ! Si stii de ce ei pun botul la asa ceva ? Fiindca ei pot si tu nu ! |
#46
Posted 17 January 2017 - 10:18
obreja_g, on 17 ianuarie 2017 - 10:02, said:
Asta-i replica tuturor taranilor de la noi. Mai schimb-o si tu ca ai devenit penibil ! Cand o sa te dai si tu macar cu un Ford Mustang de 2.3 ecoboost atunci mai discutam. Pana in una alta tu taraste-te fericit cu 'racheta' ta diesel pe soselele noastre minunate. Ai grija insa sa nu te depaseasca vreun contaran de-al tau cu tractorul ! Si stii de ce ei pun botul la asa ceva ? Fiindca ei pot si tu nu ! Nu am zis nimic de Mustang 2.3, am zis de "rachetele" alea cu 5.7, 6.7 litri si cati cp? 2.3 ecoboost le cam da rusine oricand. Dar americanul nu pune botul la prostii. Edited by ericmario, 17 January 2017 - 10:36. |
|
#47
Posted 17 January 2017 - 10:41
Parca era topicul despre FCA, nu despre senzationalele motoare de 1l si 500cp?
|
#48
Posted 17 January 2017 - 10:44
Puterea se scoate prin arderea benzinei. Multa benzina, putere multa. Poti sa scoți putere mare prin camere de ardere mari sau supra alimentând camere de ardere mici. In final rezultatul este cam același, excepție făcând pretul de achiziție, fiabilitatea si plăcerea de a conduce.
Nu ai răspuns, cand ai condus ultima oară o leșinata de 5.7? |
#49
Posted 17 January 2017 - 10:53
Hansolo, on 17 ianuarie 2017 - 09:02, said:
Cum naiba? In testul facut de ICCT in 2015 BMW X5 diesel a fost in limitele normale. Toate BMW diesel au fost calificate de EPA ca fiind conforme Normele RDE sunt norme europene si nu au nicio legatura cu cele americane, care cad in responsabilitatea EPA. Si cele americane sunt masurate pe banc, la fel ca cele vechi europene. Doar ciclul si limita in sine variaza. In testul original ICCT nicio masina nu s-a incadrat la emisiile onroad, desi BMW-ul este singurul care le-a depasit doar in situatii ceva mai dificile: accelerare la deal Hansolo, on 17 ianuarie 2017 - 09:02, said:
https://www.kbb.com/...old/2100000963/ Cat timp aia pot respecta normele nu inteleg de ce nu pot si altii. Hansolo, on 17 ianuarie 2017 - 09:02, said:
Si apropo de unele pareri cu poluarea de la camioane vs automobile: http://www.theicct.o...-LDV-comparison Emissions of toxic nitrogen oxides by Euro 6 diesel passenger cars are more than double modern diesel trucks dennis_2005, on 17 ianuarie 2017 - 08:17, said:
Exista vreun producator auto care sa indeplineasca la modul real, si nu propagandistic, norma euro 6 cu motoarele conventionale, mai ales cele diesel?Intreb de curiozitate. Pe site-ul EQUA poti vedea o baza de date cu masinile testate la emisiile reale P.S. si ca sa fiu ntopic 100%, pe acel site poti vedea ca Fiat-ul din 2016 nu se incadreaza la nicio norma Euro. Edited by valitudor, 17 January 2017 - 10:49. |
#50
Posted 17 January 2017 - 10:54
#51
Posted 17 January 2017 - 11:01
valitudor, on 17 ianuarie 2017 - 10:53, said:
LOL. Chiar asa... De ce unii producatori niponi, francezi, etc NU se pot incadra in emisiile REALE si altii pot? Atata timp cat Mazda, Toyota, Honda, Ford, Peugeot, Renault, etc au dieseluri care se incadreaza la Euro 3 in realitate, cum sa nu emita mai multe noxe decat un autobuz cu AdBlue? VW/Audi si-au invatat lectia si sunt de departe lideri la poluare redusa in cele legate de NOx, majoriatea masinilor lor din 2015-2016 se incadreaza la Euro 6 RDE. BMW vine pe 2 Restul sunt la pamant, in general nu au cam nimic. Pentru ca toti ceilalti nu au avut un soft la fel de bun ca sa triseze in teste ! |
|
#52
Posted 17 January 2017 - 11:01
Epdm, on 17 ianuarie 2017 - 00:53, said:
La mintea cocosului, poate. In realitate motorul de 3.6 consuma cam la fel ca dieselul in timp ce 5.7 consuma cu aproximativ 30% mai mult decat dieselul. Pretul la diesel fuel este foarte variabil, sezonier as spune. Daca vrei sa-ți faci un buget bazat pe numărul de mile si pretul pe galon, la diesel nu poti sa fii sigur. Dovada este ca nu se vinde Grozav. Americanul nu pune botul la prostii. 30% este diferenta de consum intre diesel si otto la cilindree echivalenta. Si vi tu sa ne zici, ca e acelasi lucru la aproape dublul cilindreii? Nici tu nu crezi ce zici. |
#53
Posted 17 January 2017 - 11:13
dennis_2005, on 17 ianuarie 2017 - 08:09, said:
Ma intreb daca exista vreun producator auto care sa nu fi trisat normele de poluare.Foarte penibil.Daca ceva nu se poate face, atunci producatorii auto ar trebui sa spuna raspicat, politicienilor, ca nu au posibilitatea sa indeplineasca o anumita norma de poluare iar daca este prea scump pentru un singur porducator auto sa realizeze acea tehnologie atunci sa se uneasca toti producatorii auto, intr-un singur proiect, si sa realizeze impreuna tehnolgia non poluare. |
#54
Posted 17 January 2017 - 11:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users