Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Abuz contract modificat telefonic - TELEKOM
Last Updated: Dec 18 2016 12:35, Started by
axxis133
, Dec 17 2016 21:42
·
0
#1
Posted 17 December 2016 - 21:42
Abuz , NESIMTIRE (sau nu stiu cum sa o numesc) .............
Este vorba despre tatal meu ( VARSTA 88 ani ). A fost contactat telefonic de un agent privind contractul TELEKOM. In urma convorbirii telefonice s-a trezit cu contractul modificat , normal la un alt abonament cu o valoare mai mare . Din toata convorbirea cu agentul nu a inteles nimic . Asadar SFAT : Daca aveti parinti in varsta comunicati-le sa le dea REJECT celor de la TELEKOM. Dupa cateva cautari pe net vad ca e o tactica TELEKOM . Au mai fost si vor fi si altii pagubiti prin aceasta metoda .
Edited by Adm, 17 December 2016 - 22:19.
|
#2
Posted 17 December 2016 - 21:51
Dacă aveți părinți ori bunici în vârstă, în contractele lor cu telekom puneți în contract numărul vostru de telefon. Eu am trecut nr meu de telefon la contact și în felul acesta reprezentanții telekom nu au cum să îmi contacteze mama. Când mă sună pe mine știu cum să le dau reject.
|
#3
Posted 17 December 2016 - 21:52
Fa sesizare... si nu inteleg cine mai foloseste telekom sau abonament... ii cumperi de la rds sau orange o cartela prepay de 2-5euro pe luna si ii activezi optiunea si nu mai are treaba.
|
#4
Posted 17 December 2016 - 21:53
Le faci o reclamatie in care spui ca tatal tau are o varsta si nu mai poate decide in privinta abonamentului, ceri modificarea titularului pe numele tau sau dupa caz, rezilierea/portarea numarului in alta retea.
|
#5
Posted 17 December 2016 - 21:56
Ala de la Telekom l-a intrebat pe taica-tu (probabil titular al abonametului) daca accepta o anumita oferta. Batranul a acceptat, deci unde e abuzul si nesimtirea?
|
#6
Posted 17 December 2016 - 21:56
ai 14 zile sa soliciti rezilierea actualului contract incheiat telefonic
|
#7
Posted 17 December 2016 - 22:01
Multumesc pentru raspunsurile prompte .
Mai foloseste Telekom deoarece numarul este foarte vechi si este comunicat la multe rude , persoane...etc . Nu stiu daca se poate porta un numar fix in alta retea. Numai bine ! Friskey, on 17 decembrie 2016 - 21:56, said:
Ala de la Telekom l-a intrebat pe taica-tu (probabil titular al abonametului) daca accepta o anumita oferta. Batranul a acceptat, deci unde e abuzul si nesimtirea? marcusdefeis, on 17 decembrie 2016 - 21:56, said:
ai 14 zile sa soliciti rezilierea actualului contract incheiat telefonic |
#8
Posted 17 December 2016 - 22:02
Friskey, on 17 decembrie 2016 - 21:56, said: Ala de la Telekom l-a intrebat pe taica-tu (probabil titular al abonametului) daca accepta o anumita oferta. Batranul a acceptat, deci unde e abuzul si nesimtirea? |
#10
Posted 17 December 2016 - 22:02
acelasi lucru l'am patit cu mama la RDS. am rezolvat prin telefon si am specificat sa nu mai revina cu astfel de "oferte".
|
|
#11
Posted 17 December 2016 - 22:03
Am trecut și eu (adică mama) printr-o situație asemănătoare (tot Telekomicii) - una spus la telefon, alta în contractul scris venit ulterior. Dacă n-au trecut mai mult de 14 zile de la încheierea contractului (adică apelul telefonic cu vrăjeala), ia-l pe tata de mână la un centru al lor și reziliază (el, ca titular). Tu vei fi avocatul, îl îndrumi. Dacă a luat ceva moca sau redus, returnează, chiar desigilat (mobil, modem, decodor etc).
La „mine”, după reziliere nu a revenit la valoarea dinainte, ci s-a redus (nu mi-e clar cum) cam la 60%. |
#12
Posted 17 December 2016 - 22:03
axxis133, on 17 decembrie 2016 - 21:42, said:
Abuz , NESIMTIRE (sau nu stiu cum sa o numesc) ............. Este vorba despre tatal meu ( VARSTA 88 ani ). A fost contactat telefonic de un agent privind contractul TELEKOM. In urma convorbirii telefonice s-a trezit cu contractul modificat , normal la un alt abonament cu o valoare mai mare . Din toata convorbirea cu agentul nu a inteles nimic . Asadar SFAT : Daca aveti parinti in varsta comunicati-le sa le dea REJECT celor de la TELEKOM. Dupa cateva cautari pe net vad ca e o tactica TELEKOM . https://www.isay.ro/...iti-modifica-co ... tularului/ Au mai fost si vor fi si altii pagubiti prin aceasta metoda . https://www.isay.ro/...ul-titularului/ |
#13
Posted 17 December 2016 - 22:03
androholic, on 17 decembrie 2016 - 22:02, said:
Bătrânii după o anumită vârstă devin foarte creduli și naivi, mai ales dacă la celălalt capăt al firului se află o voce mieroasă care promite vrute și nevrute. Toate "avantajele" se spulberă când se deschide prima factură și atunci e cel mai posibil să se producă și infarctul. |
#14
Posted 17 December 2016 - 22:05
Si mama mea a patit la fel. Am sunat la telekom si le-am spus ca reziliem contractul din cauza ca au abuzat si le-am spus ca daca au obiectii, sa prezinte inregistrarea in care mama accepta noul abonament. Operatoarea a promis ca remediaza situatia, adica trece pe vechiul abonament dar se intelegea din ce spunea ca deabia dupa inca o luna. Atunci i-am spus ca daca vine un eurocent in plus la viitoarea factura o portez pe mama in alta retea, eu oricum aveam in plan acest lucru si cu ocazia asta m-am hotarat sa nu mai aman nici macar o luna. M-a asigurat ca tariful nu va fi schimbat.
Dupa ce m-am portat la rds, platesc acum doar 10,5 lei in loc de 48 lei si n-am nici un regret dupa telekom. |
#15
Posted 17 December 2016 - 22:06
Noul contract a venit in plic si incepea cu ceva de genul ....IN URMA DISCUTIEI TELEFONICE A FOST MODIFICAT CONTRACTUL..........
|
|
#16
Posted 17 December 2016 - 22:07
#18
Posted 17 December 2016 - 22:28
Cosmote a fost firma buna cu oferte bune.
Telekom este o firma care a preluat o alta firma mizera, romtelecom, care te incarca prin centrala cu numere internationale. Concluzia? Telekom sux! Cred ca o sa platesti abonamentul, varianta celalalta fiind aia cu dat in judecata. Vrei exemplu de scarbe - Te uiti la poza aia? Vezi masina aia de spalat in poza? Aparent Arctic nu o vede si nu are masini de spalat rufe in extragarantie... http://www.arctic.ro...-5-ani-garantie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users