Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Abuz contract modificat telefonic - TELEKOM

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
axxis133

axxis133

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 17.12.2016
Abuz , NESIMTIRE  (sau nu stiu cum sa o numesc) .............
Este vorba despre tatal meu ( VARSTA 88 ani ). A fost contactat telefonic de un agent privind contractul TELEKOM. In urma convorbirii telefonice s-a trezit cu contractul modificat , normal la un alt abonament cu o valoare mai mare .
Din toata convorbirea cu agentul nu a inteles nimic .
Asadar SFAT : Daca aveti parinti in varsta comunicati-le sa le dea REJECT celor de la TELEKOM.
Dupa cateva cautari pe net vad ca e o tactica TELEKOM .
Au mai fost si vor fi si altii pagubiti prin aceasta metoda .

Edited by Adm, 17 December 2016 - 22:19.
fara links, discutia are loc aici


#2
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012
Dacă aveți părinți ori bunici în vârstă, în contractele lor cu telekom puneți în contract numărul vostru de telefon. Eu am trecut nr meu de telefon la contact și în felul acesta reprezentanții telekom nu au cum să îmi contacteze mama. Când mă sună pe mine știu cum să le dau reject.

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Fa sesizare... si nu inteleg cine mai foloseste telekom sau abonament... ii cumperi de la rds sau orange o cartela prepay de 2-5euro pe luna si ii activezi optiunea si nu mai are treaba.

#4
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,845
  • Înscris: 05.10.2007
Le faci o reclamatie in care spui ca tatal tau are o varsta si nu mai poate decide in privinta abonamentului, ceri modificarea titularului pe numele tau sau dupa caz, rezilierea/portarea numarului in alta retea.

#5
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Ala de la Telekom l-a intrebat pe taica-tu (probabil titular al abonametului) daca accepta o anumita oferta. Batranul a acceptat, deci unde e abuzul si nesimtirea?

#6
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
ai 14 zile sa soliciti rezilierea actualului contract incheiat telefonic

#7
axxis133

axxis133

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 17.12.2016
Multumesc pentru raspunsurile prompte .
Mai foloseste Telekom deoarece numarul este foarte vechi si este comunicat la multe rude , persoane...etc .
Nu stiu daca se poate porta un numar fix in alta retea.

Numai bine !

View PostFriskey, on 17 decembrie 2016 - 21:56, said:

Ala de la Telekom l-a intrebat pe taica-tu (probabil titular al abonametului) daca accepta o anumita oferta. Batranul a acceptat, deci unde e abuzul si nesimtirea?
Avea cel mai mic abonament VOCE S  si la trecut la VOCE L .

View Postmarcusdefeis, on 17 decembrie 2016 - 21:56, said:

ai 14 zile sa soliciti rezilierea actualului contract incheiat telefonic
Din pacate au trecut .

#8
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012

View PostFriskey, on 17 decembrie 2016 - 21:56, said:

Ala de la Telekom l-a intrebat pe taica-tu (probabil titular al abonametului) daca accepta o anumita oferta. Batranul a acceptat, deci unde e abuzul si nesimtirea?
Bătrânii după o anumită vârstă devin foarte creduli și naivi, mai ales dacă la celălalt capăt al firului se află o voce mieroasă care promite vrute și nevrute. Toate "avantajele"  se spulberă când se deschide prima factură și atunci e cel mai posibil să se producă și infarctul.

#9
tenie5022

tenie5022

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 493
  • Înscris: 11.08.2009
Se poate porta in alta retea fixa .

#10
Sniperug

Sniperug

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 19.08.2009
acelasi lucru l'am patit cu mama la RDS. am rezolvat prin telefon si am specificat sa nu mai revina cu astfel de "oferte".

#11
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007
Am trecut și eu (adică mama) printr-o situație asemănătoare (tot Telekomicii) - una spus la telefon, alta în contractul scris venit ulterior. Dacă n-au trecut mai mult de 14 zile de la încheierea contractului (adică apelul telefonic cu vrăjeala), ia-l pe tata de mână la un centru al lor și reziliază (el, ca titular). Tu vei fi avocatul, îl îndrumi. Dacă a luat ceva moca sau redus, returnează, chiar desigilat (mobil, modem, decodor etc).
La „mine”, după reziliere nu a revenit la valoarea dinainte, ci s-a redus (nu mi-e clar cum) cam la 60%.

#12
chaosss

chaosss

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,730
  • Înscris: 24.10.2005

View Postaxxis133, on 17 decembrie 2016 - 21:42, said:

Abuz , NESIMTIRE  (sau nu stiu cum sa o numesc) .............
Este vorba despre tatal meu ( VARSTA 88 ani ). A fost contactat telefonic de un agent privind contractul TELEKOM. In urma convorbirii telefonice s-a trezit cu contractul modificat , normal la un alt abonament cu o valoare mai mare .
Din toata convorbirea cu agentul nu a inteles nimic .
Asadar SFAT : Daca aveti parinti in varsta comunicati-le sa le dea REJECT celor de la TELEKOM.
Dupa cateva cautari pe net vad ca e o tactica TELEKOM .
https://www.isay.ro/...iti-modifica-co ... tularului/
Au mai fost si vor fi si altii pagubiti prin aceasta metoda .

https://www.isay.ro/...ul-titularului/
Asa a patit si tata care pe baza unei convorbiri telefonice s-a trezit cu un abonament dublu, doar ca nu le-a mers cu el pentru s-a dus la sediul lor, a facut plangere si s-a intors la vechiul pret.

#13
axxis133

axxis133

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 17.12.2016

View Postandroholic, on 17 decembrie 2016 - 22:02, said:

Bătrânii după o anumită vârstă devin foarte creduli și naivi, mai ales dacă la celălalt capăt al firului se află o voce mieroasă care promite vrute și nevrute. Toate "avantajele"  se spulberă când se deschide prima factură și atunci e cel mai posibil să se producă și infarctul.
Corect , asa s-a si intamplat .

#14
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,555
  • Înscris: 25.04.2007
Si mama mea a patit la fel. Am sunat la telekom si le-am spus ca reziliem contractul din cauza ca au abuzat si le-am spus ca daca au obiectii, sa prezinte inregistrarea in care mama accepta noul abonament. Operatoarea a promis ca remediaza situatia, adica trece pe vechiul abonament dar se intelegea din ce spunea ca deabia dupa inca o luna. Atunci i-am spus ca daca vine un eurocent in plus la viitoarea factura o portez pe mama in alta retea, eu oricum aveam in plan acest lucru si cu ocazia asta m-am hotarat sa nu mai aman nici macar o luna. M-a asigurat ca tariful nu va fi schimbat.
Dupa ce m-am portat la rds, platesc acum doar 10,5 lei in loc de 48 lei si n-am nici un regret dupa telekom.

#15
axxis133

axxis133

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 17.12.2016
Noul contract a venit in plic si incepea cu ceva de genul ....IN URMA DISCUTIEI TELEFONICE A FOST MODIFICAT CONTRACTUL..........

#16
chaosss

chaosss

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,730
  • Înscris: 24.10.2005

View Postaxxis133, on 17 decembrie 2016 - 22:06, said:

Noul contract a venit in plic si incepea cu ceva de genul ....IN URMA DISCUTIEI TELEFONICE A FOST MODIFICAT CONTRACTUL..........
Asa fac. La tata sunau de cateva ori pe luna sa ii bage pe gat nush ce oferte. Sunt foarte agresivi si hoti.

#17
khristy36

khristy36

    Sunt bestii care se plimba prea mult pe pamant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,596
  • Înscris: 02.10.2010
Adica, din pacate, titularul decedat?

#18
u-k

u-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,309
  • Înscris: 07.06.2016
Cosmote a fost firma buna cu oferte bune.
Telekom este o firma care a preluat o alta firma mizera, romtelecom, care te incarca prin centrala cu numere internationale.

Concluzia? Telekom sux!

Cred ca o sa platesti abonamentul, varianta celalalta fiind aia cu dat in judecata.

Vrei exemplu de scarbe - Te uiti la poza aia? Vezi masina aia de spalat in poza?
Aparent Arctic nu o vede si nu are masini de spalat rufe in extragarantie...
http://www.arctic.ro...-5-ani-garantie

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate