Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Ce masina este asta?

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
Cine imi poate spune ce masina este asta?

Banuiala mea ca este un Buick sau Chrystler, dar vreau sa stiu exact modelul.

Attached Files



#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Cred ca e un Cadillac Fleetwood 1940

[ http://www.cadillaccountryclub.com/images/1940fleetwood.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
inevitabil

inevitabil

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 06.10.2008
Dupa statueta de pe capota motor pare sa fie Packard (Goddess of Speed).

Edited by inevitabil, 07 December 2016 - 11:21.


#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Packard era masina de lux, ceea ce nu e cazul in poza + nu avea astfel de grile, ci mai repede gen Roll-Royce.

#5
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Cel mai probabil un Chevrolet Master Convertible, de prin '38

#6
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
m-am uitat la toate, toate seamana, dar nu exact. Asta are grilajul mai aerisit si farurile mai mari.

Exclus ca bunica-miu' sa se dea cu Rolls-Royce in tinerete Posted Image

Daca va ajuta: masina este de la sfarsitul anilor 30 inceputul anilor 40 dar asta v-ati dat seama deja. Ce mai stiu ca era puternica, estimate la peste 100 CP, banuiesc ca avea un motor V8

Edited by un_dac, 07 December 2016 - 11:30.


#7
inevitabil

inevitabil

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 06.10.2008
Raman la ideea ca e un Packard, dupa emblema de pe capota (nu cred ca faceau tuning precum cocalarii).
Ca ani as zice 1934-1936, insa mi-e greu sa identific modelul exact.

Are elemente care ma duc cu gandul la Packard 1-20 (fante aerisire capota, etc.), insa nu se vede bine "coada" ca sa ne lamurim de e un coupe convertible, si iarasi ma deranjeaza parbrizul split...

Edited by inevitabil, 07 December 2016 - 11:48.


#8
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Packard-ul are altfel de grila frontala la anii aia, n-are nici o treaba cu masina din poza....

La o adupa privire, am vazut ornamentele de aripi, ceea ce ma face sa revizuiesc ce am scris mai sus, pastram anul - 1938 - dar schimbam marca si modelul - ornamentele alea indica-catre un Hudson 8 Convertible Brougham

[ https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads/2012/08/1938-Hudson-8-Convertible-Brougham-Model-84-picture-by-Bill-Lentz-700x525.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#9
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011

View Postcalinkgb, on 07 decembrie 2016 - 11:52, said:

Packard-ul are altfel de grila frontala la anii aia, n-are nici o treaba cu masina din poza....

La o adupa privire, am vazut ornamentele de aripi, ceea ce ma face sa revizuiesc ce am scris mai sus, pastram anul - 1938 - dar schimbam marca si modelul - ornamentele alea indica-catre un Hudson 8 Convertible Brougham

[ https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads/2012/08/1938-Hudson-8-Convertible-Brougham-Model-84-picture-by-Bill-Lentz-700x525.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


ALA E! MERCI MULT!!!

#10
inevitabil

inevitabil

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 06.10.2008
E scandalos! I-au schimbat ornamentul de pe capota.

#11
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Pare un Hudson din 1938, desi in toate pozele lipseste rezerva de pe usa.
http://www.jalopyjou...s.214976/page-2

#12
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004

View Postcalinkgb, on 07 decembrie 2016 - 11:52, said:

Packard-ul are altfel de grila frontala la anii aia, n-are nici o treaba cu masina din poza....

La o adupa privire, am vazut ornamentele de aripi, ceea ce ma face sa revizuiesc ce am scris mai sus, pastram anul - 1938 - dar schimbam marca si modelul - ornamentele alea indica-catre un Hudson 8 Convertible Brougham
Numai că ornamentele de pe aripi sunt orientate în direcția inversă.

#13
inevitabil

inevitabil

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 06.10.2008
Tuning, tuning...

#14
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
1938 Hudson De Luxe 8 Series 84 Convertible Brougham

Asta este denumirea exacta. Si am gasit si speciifcatiile tehnice. Nu avea V8, ci un motor cu 8 cilindrii in linie de 4162 cc si 122 de CP

http://classiccardat...938&model=10044

Multumesc tuturor!

View Postnotrust, on 07 decembrie 2016 - 12:01, said:

Pare un Hudson din 1938, desi in toate pozele lipseste rezerva de pe usa.
http://www.jalopyjou...s.214976/page-2

Uite si model cu roata de rezerva pe aripa. Nu stiu care e faza, de ce unele au roata acolo si altele nu.

Edited by un_dac, 07 December 2016 - 14:00.


#15
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
Am mai facut cateva cercetari despre istoricul masinii din poza, si se pare ca ar fi facut parte din colectia de masini a regelui mihai sau carol (probabil mihai) si a fost confiscate dupa '47 de regim.

#16
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,444
  • Înscris: 10.08.2005

View Postun_dac, on 07 decembrie 2016 - 11:55, said:

ALA E! MERCI MULT!!!
mi se pare mie sau semnul de pe aripa rotii este invers?

#17
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Nu ti se pare. Sunt rotite.
Dar masina e tot aia :)

#18
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011

View PostMarianG, on 06 ianuarie 2017 - 17:26, said:

mi se pare mie sau semnul de pe aripa rotii este invers?

ornamentul e invers iar pe stanga nici nu-l mai are. Masina a fost gasita la un CAP sau ceva de genul prin anii 50-60 si urma sa fie dusa la fier vechi. Bunicul a luat-o acasa si era inca in stare de functionare. Zicea ca prindea 120-130 km/h care era o viteza destul de mare pentru vremea respectiva, ca sa-l citez: "Nu-l prindea nimeni". N-a putut s-o pastreze ca batea la ochi pe vremea aia. Nu ne-a ramas decat poza respectiva.

Dat fiind istoricul incert, foarte probabil ca masina sa fi trecut si prin maini nu prea pricepute, posibil ca a facut si munci agricole.

Edited by un_dac, 08 January 2017 - 00:16.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate