Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sofer camion UK
Last Updated: Dec 23 2016 18:39, Started by
iliketoforkmyself
, Nov 19 2016 18:58
·
0
#1
Posted 19 November 2016 - 18:58
Am un prieten care a renuntat la meseria de politist rutier in favoarea celei de sofer de tir in UK. Poate ca suna a trolleala, dar va asigur ca nu este. E fluent in engleza si spaniola si "parleste" si un pic de franceza. Are salariu de 3000 de lire pe luna - el zice ca este luat de acasa (sta in Londra) de cineva, dus la camin si de acolo incepe treaba lui - duce camionul la destinatie, de acolo ia un altul si tot asa - sta destul de putin acasa. El a zis ca daca-mi place sa sofez si sunt serios, sa-mi bag ceva in ea de facultate, sa-mi iau permisul si sa plec in UK ca-mi face el pileala. Ce parere aveti ?
|
#3
Posted 19 November 2016 - 19:08
iliketoforkmyself, on 19 noiembrie 2016 - 18:58, said:
sa-mi bag ceva in ea de facultate, sa-mi iau permisul si sa plec in UK ca-mi face el pileala. Ce parere aveti ? Usor de zis ... da ma indoiesc ca e el patron si ma indoiesc ca te va lua cineva cu 3 zile exprienta si iti va da salariu de 3000lire ca sa nu mai zic ca termini un semestru pana obtii permisul ala. |
#5
Posted 19 November 2016 - 19:31
Daca vrei sa stai mai mult plecat decat pe acasa, poate. Eu iti recomand sa termini facultatea.
|
#7
Posted 19 November 2016 - 19:44
Despre ce facultate vorbim? Ca daca e una de-aia facuta doar ca sa ai o diploma inutila, mai bine sofer.
|
#8
Posted 19 November 2016 - 19:54
Da, merita. Dar obligatoriu sa ai ceva experienta (ceea ce nu e cazul aici); a merge cu ~40T in spate nu-i chiar acelasi lucru cu a merge cu 2T.
|
#9
Posted 19 November 2016 - 19:57
Sofer? profesionist ? Cea mai simpla meserie din lume .
Stai in cur pe scaun si te tii cu amandoua mainile de volan . Vin 3.000 de lire lunar . CSF? N-ai CSF ?? |
#10
Posted 19 November 2016 - 19:58
Depinde de om, depinde de pasiune, eu am lasato moarta cu facultatea ca o faceam doar sa ma dezghet la minte si sa treaca vremea pana la 21 de ani. Eram si constient ca o sa imi mai manance multi ani din viata,
Discutam cu psihologul de transporturi la avizul psihologic si mi-a zis omu ca i-au trecut prin fata destui oameni "cu carte", ofiteri, ingineri care s-au reprofilat. Am schimbat remorca cu unul, ii trimit traseul pe facebook si numai vad c aomul avea facultate, master terminate. Sunt avantaje si dezavantaje. La inceput e greu, lucrezi in 2 pana inveti meserie cateva luni. E chin programul in 2. Dupa mai e iara o vreme greu cand inveti sa te descurci de unul singur. Mie unul imi place mult meseria, o fac cu drag, din pasiune, am avut noroc/ghinion sa mostenesc la o varsta frageda destul de mult si acum trag doar sa imi maresc veniturile pasive si sa mai cumpar una alta. Esti departe mult de casa, relatiile la distanta sunt relatii la distanta, ca la marinari, iubesteti copii ca si cum ar fi a tai, am intalnit colegi divortati, am intalnit colegi care umbla prin lume de 20 de ani si totusi ii asteapta acasa o familie. Daca ai cu facultatea o meserie care iti place si care iti da sansa sa scoti macar 3000 de lei in .ro poate are rost sa stai. Sunt oameni cu C+E terminat care cand au ajuns in fata camionului au zis ca e prea mare si nu se baga in asa ceva, sunt oameni care au lasato moarta dupa o saptamana. Si mai e chestia de UK, vorbesc impecabil engleza dar orice tirist uraste tara aia, unii fac compromisul pt bani, englezul da bani mai multi, personal pt cateva sute de euro in plus nu as lucra in uk, e deprimanta rau tara aia si englezul in general, nu zic toti sunt si englezi super, sunt niste oameni destul de naspa. Degeaba nu dau aia 100 de euro pt soferii romani/polonezi care isi aduc conationali cu un an experienta sa lucreze in firma. Pe Anglia autostrazile sunt gratuite..dar se platesc parcarile, la multe companii faci noaptea prin boscheti ca sa nu dai 20 si ceva de lire cat mai e noaptea in parcarile lor. In restul europei parcarile sunt intretinute din banii de taxe de autostrada. Olanda, Belgia, Franta, Spania, hai sa zicem si Scotia, astea sunt tari in care meseria asta e frumoasa. E bine si pe Germania dar m-as satura sa fac mereu tara aia, Mai prinzi si cate un orasel din ala istoric de nu mai stii cum sa iesi de acolo dar mai rar. In schimb in Italia asta e la ordinea zilei. Englezul iti da 3000 de lire cam pe orice job, stiu ca atata iei ca sofer pe gunoiera, mai auzeam la radio in Anglia ca angajau atunci curieri pe dube si tot asa dadeau 3000. Din astia presupun ca si taxeaza, mai da si chirie, mai stai si cu inca cativa insi in camera... Personal imi place mai mult somnul in camion singur si pauzele/weekend-urile in benzinarii cu colegii (in nafara nu sunt benzinarii ca la noi, au dusuri,toalete moderne, parcari de 20-100 de camioane, te pui pe langa niste numere de romania, instalezi laptop-ul pe bord si de vineri pana luni, sau eventual mai e vreo restritrictie si stai si 5 zile in parcare, vecinii iti sunt cei mai buni prieteni si varietatea de tari...urasc cursele sub 1300-1400 km, de la 2500 km incolo e frumos. Nu-i nici o smechereie sa stai la incarcari, eventual si prin ploaie, noroi, ger, noaptea la lumina lanternei, uneori combinate toate Asta cu schimbatul camionului poate fi o treaba foarte urata, daca e in fiecare seara acasa merge, daca stai cu saptamana plecat si iti tarai bagajul din camion in camion e naspa rau. Acum mai e o alternativa, sa termini facultatea si sa te duci la englez pe meserie specializata unde sunt cu totul altele salariile dar asta nu stiu cat e de usor. La 21 de ani esti anul 3, e pacat sa nu faci si anul 4, daca simti ca o poti termina facultatea in 4 ani, la mine eram destul de sigur ca imi lua vreo 6-7 pana luam licenta. //A, si vezi ca nu e usor sa iti convingi rudele ca vrei sa faci asta, la mine parintii erau morti, si tot am avut bataie de cap cu rudele care ma ajutau in facultate, in final si-au cerut scuze dar mi-au mancat un pic zilele sa pot face meseria, sunt si multi care descurajeaza habvar neavand de meserie. Se gasesc destule locuri de munca direct pe 40 de tone ca incepator. Edited by SpeedDemon, 19 November 2016 - 20:01. |
|
#12
Posted 19 November 2016 - 20:37
1 salariu sofer TIR in Uk =~ 500Ł/saptamana!
2 daca nu pleci acum, s-ar putea sa nu mai poti! (dupa cum stii, UK a iesit din UE) 3 ai nevoie de ceva experienta, pentru ca nu conduci de 2 ori acelasi tractor! si nu e nimeni care sa-ti arate ce si cum 4 permisul de profesionist nu-i chiar ieftin nu stai la nici o incarcare, nu faci manevre, nu prea lipsesti noptile de acasa! nici macar motorina nu bagi. dar sa renunti la meseria de politist rutier, asta e prea gogonata! Edited by apocalipsul, 19 November 2016 - 20:49. |
#13
Posted 19 November 2016 - 21:11
#14
Posted 19 November 2016 - 21:51
Quote iubesteti copii ca si cum ar fi a tai deci sa inteleg ca daca esti tirist atunci copii nu sunt ai tai? Aveam eu o banuiala. |
#15
Posted 19 November 2016 - 23:49
apocalipsul, on 19 noiembrie 2016 - 20:37, said:
1 salariu sofer TIR in Uk =~ 500Ł/saptamana! 2 daca nu pleci acum, s-ar putea sa nu mai poti! (dupa cum stii, UK a iesit din UE) 3 ai nevoie de ceva experienta, pentru ca nu conduci de 2 ori acelasi tractor! si nu e nimeni care sa-ti arate ce si cum 4 permisul de profesionist nu-i chiar ieftin nu stai la nici o incarcare, nu faci manevre, nu prea lipsesti noptile de acasa! nici macar motorina nu bagi. dar sa renunti la meseria de politist rutier, asta e prea gogonata! SpeedDemon, on 19 noiembrie 2016 - 19:58, said:
Depinde de om, depinde de pasiune, eu am lasato moarta cu facultatea ca o faceam doar sa ma dezghet la minte si sa treaca vremea pana la 21 de ani. Eram si constient ca o sa imi mai manance multi ani din viata, Discutam cu psihologul de transporturi la avizul psihologic si mi-a zis omu ca i-au trecut prin fata destui oameni "cu carte", ofiteri, ingineri care s-au reprofilat. Am schimbat remorca cu unul, ii trimit traseul pe facebook si numai vad c aomul avea facultate, master terminate. Sunt avantaje si dezavantaje. La inceput e greu, lucrezi in 2 pana inveti meserie cateva luni. E chin programul in 2. Dupa mai e iara o vreme greu cand inveti sa te descurci de unul singur. Mie unul imi place mult meseria, o fac cu drag, din pasiune, am avut noroc/ghinion sa mostenesc la o varsta frageda destul de mult si acum trag doar sa imi maresc veniturile pasive si sa mai cumpar una alta. Esti departe mult de casa, relatiile la distanta sunt relatii la distanta, ca la marinari, iubesteti copii ca si cum ar fi a tai, am intalnit colegi divortati, am intalnit colegi care umbla prin lume de 20 de ani si totusi ii asteapta acasa o familie. Daca ai cu facultatea o meserie care iti place si care iti da sansa sa scoti macar 3000 de lei in .ro poate are rost sa stai. Sunt oameni cu C+E terminat care cand au ajuns in fata camionului au zis ca e prea mare si nu se baga in asa ceva, sunt oameni care au lasato moarta dupa o saptamana. Si mai e chestia de UK, vorbesc impecabil engleza dar orice tirist uraste tara aia, unii fac compromisul pt bani, englezul da bani mai multi, personal pt cateva sute de euro in plus nu as lucra in uk, e deprimanta rau tara aia si englezul in general, nu zic toti sunt si englezi super, sunt niste oameni destul de naspa. Degeaba nu dau aia 100 de euro pt soferii romani/polonezi care isi aduc conationali cu un an experienta sa lucreze in firma. Pe Anglia autostrazile sunt gratuite..dar se platesc parcarile, la multe companii faci noaptea prin boscheti ca sa nu dai 20 si ceva de lire cat mai e noaptea in parcarile lor. In restul europei parcarile sunt intretinute din banii de taxe de autostrada. Olanda, Belgia, Franta, Spania, hai sa zicem si Scotia, astea sunt tari in care meseria asta e frumoasa. E bine si pe Germania dar m-as satura sa fac mereu tara aia, Mai prinzi si cate un orasel din ala istoric de nu mai stii cum sa iesi de acolo dar mai rar. In schimb in Italia asta e la ordinea zilei. Englezul iti da 3000 de lire cam pe orice job, stiu ca atata iei ca sofer pe gunoiera, mai auzeam la radio in Anglia ca angajau atunci curieri pe dube si tot asa dadeau 3000. Din astia presupun ca si taxeaza, mai da si chirie, mai stai si cu inca cativa insi in camera... Personal imi place mai mult somnul in camion singur si pauzele/weekend-urile in benzinarii cu colegii (in nafara nu sunt benzinarii ca la noi, au dusuri,toalete moderne, parcari de 20-100 de camioane, te pui pe langa niste numere de romania, instalezi laptop-ul pe bord si de vineri pana luni, sau eventual mai e vreo restritrictie si stai si 5 zile in parcare, vecinii iti sunt cei mai buni prieteni si varietatea de tari...urasc cursele sub 1300-1400 km, de la 2500 km incolo e frumos. Nu-i nici o smechereie sa stai la incarcari, eventual si prin ploaie, noroi, ger, noaptea la lumina lanternei, uneori combinate toate Asta cu schimbatul camionului poate fi o treaba foarte urata, daca e in fiecare seara acasa merge, daca stai cu saptamana plecat si iti tarai bagajul din camion in camion e naspa rau. Acum mai e o alternativa, sa termini facultatea si sa te duci la englez pe meserie specializata unde sunt cu totul altele salariile dar asta nu stiu cat e de usor. La 21 de ani esti anul 3, e pacat sa nu faci si anul 4, daca simti ca o poti termina facultatea in 4 ani, la mine eram destul de sigur ca imi lua vreo 6-7 pana luam licenta. //A, si vezi ca nu e usor sa iti convingi rudele ca vrei sa faci asta, la mine parintii erau morti, si tot am avut bataie de cap cu rudele care ma ajutau in facultate, in final si-au cerut scuze dar mi-au mancat un pic zilele sa pot face meseria, sunt si multi care descurajeaza habvar neavand de meserie. Se gasesc destule locuri de munca direct pe 40 de tone ca incepator. Eu am 24 si termin facultatea la 26. In Romania salariul ca debutant e 1700 de ron; dupa 3 ani de practica, trebuie sa dau un examen si ajung la 2700 (granita 0), 3600 (granita 5). Bine, in UK primesti 2000-2500 lire ca debutant. Edited by iliketoforkmyself, 19 November 2016 - 23:50. |
|
#17
Posted 20 November 2016 - 05:38
Quote n-a iesit inca din ue dreptul de munca pentru romani n-a fost privit cu ochi buni nici inainte de brexit! acum cu atat mai mult. urmeaza cat de curand vizele. |
#18
Posted 20 November 2016 - 10:31
1. Salarul de camionagiu este cat este si depinde de cate ore bagi, noapte/zi, saptamana sau we. Asa ca poti lua un 1500-1700 dar si 3700-3900 in mana.
2. Statul de unul singur in studio sau la ingramadeala tine numai de tine. Nu e batut in cuie. 3. Emigrantii, muncitori, sunt foarte cautati. Inca. Si vor fi. Foarte multi englezi getbeget, patroni, angajeaza pe banda rulanta. Nu conteaza de unde vii atat timp cat iti faci munca, nu produci pagube si aduci profit firmei. Matematica simpla care nu are aplicabilitate in romanica. V-o spune unul de la fata locului. Astia de va dati cu parerea mai bine faceti ceva util decat sa imprastiati tot felul de zvonuri concepute la o samanta in fata blocului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users