Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

STH96

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Am aparatul de vreo trei saptamani aproape, deci sunt incepator. Pana acum faceam poze doar cu telefonul...
Sa incepem cu cateva...
Pozele nu sunt editate.
Aparat folosit: Nikon D3100 cu obiectiv AF-S Nikkor 55-300mm.

Attached Files



#2
Bogdan199O

Bogdan199O

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 16.03.2015
Daca astea sunt cele mai bune poze, mai ai de lucrat la focalizare si la incadrare ( la unele ). Dar totusi, e bine pentru inceput.

Succes! :)

#3
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Da, multumesc. Sunt printre cele mai bune poze care mi-au iesit...
Aparatul era pe ''Auto''. Apoi un prieten a vrut sa-l probeze si l-a pus pe manual si a umblat si la setari (trebuie sa ma informez si eu in timpul liber). Rezultatul:

Attached Files



#4
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Luna acum cateva minute vazuta de la mine de pe geam...

Attached Files



#5
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Am uitat sa spun ca poza cu luna a fost lucrata cu Adobe Lightroom...
Unele dintre primele poze care le-am facut cu camera:

Attached Files



#6
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165