Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 

Parere Peugeot 508 Hybrid

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#37
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 13.06.2005
ca idee ...
https://www.spritmon...il/1021561.html

#38
bx3m

bx3m

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 02.06.2008
Not too bad... vorba lui Djokovic Posted Image) Da, oricum stiu ca motoarele HDI sunt peste TDI-ul din VAG, cu atat mai mult cu cat motorizarile Audi sunt cele mai "gurmande" din tot grupul. Erau binevenite si mai multe pareri ale posesorilor, lucruri gen "boala lor" Posted Image

Edited by bx3m, 13 December 2019 - 15:12.


#39
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,788
  • Înscris: 08.01.2010
Nu stiu daca e aceeasi implementare ca la acel Peugeot 508 RXH pe care l-am condus cateva sute de km in 2013, insa acolo faptul ca era hibrid era doar marketing, practic la prima apasare a acceleratiei pornea motorul termic, consumul in Bucuresti era intre 9 si 10%, iar dinamic era mult sub o Jetta 2.0TDI 140CP cu DSG. Am facut cateva teste si pur si simplu Jetta zburda in fata. Raportul CP/kg era in avantajul lui 508, dar cutia era sub orice critica, parca dadea in nas cand schimba treptele. Si era o masina cu foarte putini km.
O alta problema a acelei generatii de 508 era faptul ca materialele de la interior se uzau rapid, era incredibil cum celalalt 508 pe care il foloseam arata atat de obosit dupa cateva zeci de mii de km. De asemenea, sasiul nu avea rigiditatea concurentei, directia era foarte vaga, per ansamblu o masina modesta.

#40
bx3m

bx3m

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 02.06.2008
Am inteles ca ar fi diferente la cutie intre motorizarea hibrida de 1.6 si cea de 2.0, in favoarea celei de 2.0. Intr-adevar, s-a recunoscut de catre utilizatori ca acea cutie de pe 1.6 e lenesa (ceva gen cutie pilotanta). Una peste alta, eu am un A6 2.0 de 200cp, pe care din pacate ii folosesc foarte putin, e misto senzatia cand ai nevoie de ei, dar din pacate ajungi sa ii folosesti in traficul asta mult prea putin ca sa te bucuri cu adevarat de ei. Si daca ma uit in bord, la consum, si vad peste 10 in oras... Totusi, Peugeot ar fi un motor de 2 litri, diesel, cu o putere (stock) asemanatoare cu Audi, dar HDI, iar HDI, din cate stiu eu, nu garantez, este peste TDI, chiar si CR, ca si consum/fiabilitate...
Despre calitatea materialelor de la interior, stiu ca o sa ma dezamageasca, sper ca nu foarte mult. Audi este masina de serie cu cele mai bune materiale la interior, si cele mai bine facute interioare, asta este stiut.
L.E. O fi facut cineva oare o resoftare la 508 asta hibrid, sa ii duca motorul termic la ~200cp?

Edited by bx3m, 13 December 2019 - 15:31.


#41
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006
E aceeasi cutie pilotata dar la hibrid e asistata de motorul electric care face ca acel lag sa fie diminuat simtitor. Si nu merge resoftata din cauza cutiei si ambreiajului. Ma rog, merge, dar le strica repede.

Altfel e super masina. Daca esti potolit merge mai mult pe electric si consuma putin, altfel... ca un 2L :)

#42
bx3m

bx3m

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 02.06.2008
Ca un 2L, dar nu ca un 2L VAG...
Ah si mai e ceva, mai ales la astea 4x4 - cica se poate selecta modul sport si atunci se zice ca merge super.
In multe cazuri sunt potolit, cel mai mult datorita (nu din cauza) faptului ca sunt cu copilul in masina. In al doilea rand, traficul super aglomerat, n-am ce face, asta e... Tu ai hibridul asta de care vorbim?
In schimb, sunt destul de pretentios la interioare, nu sufar plasticaraia ieftina...

Edited by bx3m, 13 December 2019 - 17:50.


#43
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006
Am avut 3008 (indentic tehnic) si am prieteni cu 508 hibrid. Da, pe sport se misca mult mai bine dar un 2.0 tdi de 170 cai si dsg6 era mai brutal. Mi-a placut mult si ma gandesc sa ma intorc :)

Interiorul era ok. Fugi in targ si suie-te intr-una. Nu am avut senzatia de Logan in ea

#44
bx3m

bx3m

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 02.06.2008
Eu am si dus-o la 200cp, iar cutia e manuala pentru ca pune Audi ca si automate pe modelul meu sunt niste mizerii - intr-adevar, cand intra in cuplu e o senzatie... Cat despre suit in vreuna, nu cred ca am vreo sansa, nu gasesc asa ceva in Ploiesti. O sa fac maine o incercare, cine stie ;)

#45
bx3m

bx3m

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 02.06.2008
https://www.autovit....8-ID7GA1Qp.html
@hepea cum ti se pare asta?

#46
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,788
  • Înscris: 08.01.2010
Neaparat sa vezi una, diferenta la interior fata de Audi este uriasa, in sens negativ. De asemenea cutia este ciudata.

#47
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006

View Postbx3m, on 13 decembrie 2019 - 18:32, said:

https://www.autovit....8-ID7GA1Qp.html
@hepea cum ti se pare asta?
In poze toate arata bine :)
Are JBL dar nu am simtit diferenta de calitate. Nu are incalzire in scaune. E bine ca a pus seria de sasiu sa-i poti verifica istoricul. Ideal ar fi sa aiba schimbat kitul de accesorii cu tot cu intinzatorul dinamic (cam 1000 in reprezentanta) si distributia (cam 1500, tot in reprezentanta) desi asta se face pe la 240k. La toate sa le verifici injectoarele sa fie in parametrii, filtrul de particule si.... bateria. La km ei trebuie sa fie la peste 90% viata. Daca aia sunt km ei (tot in reprezentata iti va spune).

#48
bx3m

bx3m

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 02.06.2008
A doua varianta:
https://www.autovit....h-ID7GzAjt.html
Nu stiu inca diferenta dintre sedan si RXH, in afara de cea evidenta de caroserie. Nu stiu pe unde citisem zilele astea ca RXH e mai cautata, dar ca ar si consuma mai mult, poate nu am citit eu bine.
@Cumulus da, este o diferenta intre orice si Audi, sunt constient, dar pana la urma, atata vreme cat nu iti da senzatia de ieftin si nu ai greierasi, asta e. Personal, dupa Audi, prefer interiorul asta de 508 in detrimentul oricarui model VAG. Mi s-a cam acrit de aceleasi linii nemtesti...
@hepea cu siguranta o sa o duc la testare, sper ca Peugeot sa imi poata da un raport cat mai comolet, si aici nu vorbesc doar de starea bateriei. Foarte importanta de altfel, pentru ca pana la urma vreau hibrid dintr-un motiv, sa scap de consumul imens din traficul urban intens, dar mai e si motorul termic care trebuie sa fie in stare buna.
Una peste alta, da, prima masina nu are scaune incalzite (mare minus din punctul meu de vedere) dar are padele volan (destul de mare plus pentru o automata). Dar si a doua are avantajele ei - scaunele incalzite, faptul ca e caravan (fiind masina principala e buna pentru spatiul extra), in plus chiar imi place tapiteria la RXH, am cautat asemanator pe Audi dar am gasit una singura cu ceva asemanator.

#49
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 13.03.2007
Eu am testat un RXH din 2015,doar cu motor termic,  dar pana la urma am ales altceva, in primul rand datorita suspensiei foarte dure pentru gustul meu. In schimb , mi-a placut foarte mult tinuta de drum , insonorizarea, cutia de viteze, plafonul panoramic, finisaje interioare decente . Fata de un SW este putin mai inalta , are acel pachet look si suspensie mai tare - se apropie de varianta GT de la Peugeot. Ca dotari , RXH este dotare de top, singurele optionale care ii pot lipsi este JBL si masajul in scaune .
In schimb eu nu as cumpara hibrid din 2012 - posibilitate mare de uzura - si datorita cutiei pilotate fata de cea automata clasica cu convertizor care se gaseste pe varianta exclusiv cu motor termic.

#50
bx3m

bx3m

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 02.06.2008
Mda, vanzatorul zice ca bateriile ar trebui sa fie in stare buna, ca au fost rulate mai mult pe autostrada... acu, nu stiu ce sa zic. Cat despre cutie, am inteles ca acestea cu 4x4 sunt mai ok...

#51
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 13.03.2007
Pai e ok,pentru unii, pentru altii, nu... dar e o "manuala robotizata" , toate 4x4 au cutia asta , daca e 4x2 cu doar cu motor termic atunci e alta cutie. Iar legat de autostrada...sa faci 25k km/an pe autostrada inseamna masina de week-end. :) ...eu ma distrez cand aud pe cineva ca " stie el ca masina a circulat pe autostrada , nefiind primul proprietar , ci un intermediar care habar nu are ce a cumparat " 🤣🤣
Verifica masina la dealer, costurile ,in cazul unei reparatii si disponibilitatea pieselor, istoricul masinii...si aia e. Daca nu iti place aia mai cauta prin Franta . ...

https://www.lacentra...eAsc#W101622911

Edited by Dodo03, 14 December 2019 - 10:50.


#52
bx3m

bx3m

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 02.06.2008
Mie imi place RXH-ul ala, chiar e dotat si pare OK. Ajung luni in Cluj pentru Priusul sotiei, asa ca trec sa o vad si pe asta.
Multumesc mult pentru comentariile voastre, si astept in continuare pareri.

#53
ardeleanumihai

ardeleanumihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 05.06.2013
Buna ziua
Care din configuratia Peugeot 508 diesel  de 1.6 dupa 2014 este cea mai reusita ptr urmatoarele cerinte?
-Nu conduc sportiv,
-Fac naveta 35km/zi.Urc un deal cu serpentine cu drum sinuos. Si mai e concediul o data pe an.
-Vreau sa aiba consum redus si service de bun simt , ma refer la piese.
Daca nu am cerut prea mult va multumesc anticipat.

#54
Puimic60

Puimic60

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.06.2019
Salut prieteni din nou. Revin dupa mai bine de un an de cand am cumparat leutul meu Peugeot 508 RXH Hybrid si sa va impartasesc parerile despre masina. Am sa incerc sa fiu cat mai concis si  dau cat mai multe informatii legat de experiantea mea vis-a-vis de aceasta masina,,sper sa va fie de folos. Consum in afara localitatii 6% trebuie sa tinem cont ca e mai grea cu 200kg reprezentand sistemul hibrid : baterie, motor electric e.t.c. Consum in oras variaza intre 6-7% de exemplu eu merg mai mult pe sport si ajung undeva pe la 6,8 - 7% in timp ce  sotia mea conduce mai pasnic deci 6% sau un 6,5 vara cand tine aerul conditionat ON acesoriile nu sunt pe electric ca la Prius. Pentru o masina cu un motor de 2.0 cutie automta (ma rog robotizata) si o greutate de 1800kg eu zic ca nu e rau, In conditii de trafic bara in bara (stau in Bucuresti) Legat de comparatia facuta cu Audi nu as vrea sa intru in polemica cu nimeni legat de acest aspect, tin doar sa mentionez ca masina intradevar nu se compara la calitate interioara cu Audi  dar nici la pret nu se compara. Vezi cat costa un Audi Allroad full option in comparatie cu Peugeot. Mentionez ca senzatia din interior e premium si are foarte multe optiuni din fabrica standard dar hai sa nu o comparam totusi  cu un Logan, Peugeot se zbate sa intre pe segmentul premium si sincer cu ultimele modele cred ca a si reusit. Nu stau sa fac lista cu optiuni aici  gasiti info pe net. Masina e la categoria Crossover gen Audi Allroad, Scoda Scout, Volvo Cross Country; Passat  Alltrack e.t.c. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DLRGNZ9Nxgk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] impozit la stat 9 lei parcare gratuita in orasul de resedinta cateva din avantaje. Cineva zicea ca vin deja epuizate pe la 150-200.000 km si cica  costa mult resuscitarea hai sa fim seriosi.  Vorbim de o masina ca oricare alta facuta din mii de bucati suruburi piese etc care se schimba cu altele noi ca la oricare alta masina, ce mare inginerie? Ca doar nu reusucitam un cazan cu motor din al doilea razboi mondial. vorbim de o masina moderna relativ noua, Masina mea avea la bord 160.000 adusa din franta care a circulat in regim de leasing operational si avea 4 ani ca din cate stiu majoritatea contractelor se fac pe 4 ani. si nu a trebuit sa o resucitez de loc ba din contra apa, paie si bataie ;)) am avut un singur drum la reprezentanta unde a trebuit sa fac completarea de aditiv pentru filtru de particule, si la 180.000km am schimbat cureaua de accesorii, se schimba la 90.000 si asta a fost tot. Una peste alta sunt foarte multumit de alegerea facuta si nu as mai schimba-o cu o nemteasca dar parerile sunt subiective. Va urez bafta in cautarea masinii ideale dar sa nu uitam ca noi oamenii suntem diferiti si avem aspiratii si nevoi diferite, Eu am luat-opentru ca aveam nevoie de o masina mare de familie  deoarece suntem 4 persoane si consider ca am facut o alegere buna. cat despre devalorizare dupa cumparare de noua nu e problema mea ba din contra ma bucur, eu ca si cumparator de SH nu am decat de castigat, mai rau de cei care au dat aproape 50.000 de euro pe ea dar deja nu mai e problema mea  Cu respect.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate